Trant!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Shalimar het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/boom/1
trefwoord boom, maar ik zie nergens eentje waarvan de 5e een r is
ik wist overigens niet dat kers ook werd gezien als boom, dacht meer aan iets in de trend van kersenboom
......quote:Op zondag 22 mei 2011 10:00 schreef nexusje het volgende:
In mijn woonwijk schiekamp (spijkenisse) vroemen allemaal maloten met hun e46's met m3 stickers over de drempels heen. Nu heb ik mijn buurman al aangeklaat voor geluid overlast straks rijden een stelletje falende tering turken mijn flat binnen...
Zou ie net zo krom praten als schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2011 @ 17:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het is gewoon hopeloos geval. Ze durven het niet toegeven.
Wij zijn gewoon aantal miljarden kwijt.
Straks is er aardbeving. Dan zijn het nog hopelozer daar dan nu.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef GeertJan88 het volgende:
ik keek vroeger altijd in het weekend op ik geloof villa achterwerk, sowieso nederland 1, 2 of 3 een kinderserie(?) over een vuilnisbelt of waar ratten en marmers en zo leefden en die volgde je dan, en er was een uil.
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:07 schreef amenth het volgende:
komt als nog aan als jje het bij goed bedrijf bestaat hebt
Welke druppel bedoelt hij toch? De druppel die de emmer deed overlopen, de druppel op de gloeiende plaat, of...quote:Op zondag 22 mei 2011 15:19 schreef RanTheMan het volgende:
Hoi Hoi,
Na 2 jaar terug het mooie Groningse platteland ingeruild te hebben voor een appartementje in de Hofstad werd het nu wel ongeveer tijd om geen geld meer in een bodemloze put genaamd Huur te gooien en een eigen huis te kopen
Viel niet mee in de Hofstad om iets te vinden wat aan al onze eisen voldeed, maar uiteindelijk is het gelukt en krijgen we 4 juli de sleutel![]()
omdat het nog niet helemaal naar onze smaak is () moeten we nog wel 1 en ander aan kleine klusjes doen om het naar onze wensen te maken.
Maar iedereen hier is dol op foto's, dus laten we beginnen:
[...]
De spreekwoordelijke druppel om de woning te kopen, de zolder:
[ afbeelding ]
[...]
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:27 schreef svetan het volgende:
Typisch nederlands! Als men iemand niet in een kokje kan stoppen of de kop onder het maaiveld kan drukken heeft men een psychische aandoening.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Laura een heel gewone, positief denkende puber is?
Luiaardsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik ben moe, maar wat is hier niet goed aan?
Thanks, die had ik inderdaad niet door.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
Luiaards
lui·aard de; -s 1 m,v zeer lui mens 2 m tandeloos zoogdier uit Z.-Amerika
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niveau 1 is een jarig traject, en stelt idd niks voor.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
hahah mensen die bang zijn als iemand mij aanstoot in Overijsel daar in de disco, en ik hoef alleen maar scherp te kijken en ze zegge al sorry en gaan op de kniën
Bewijzen van spreken.
respect
Besmettelijk ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef Thomas B. het volgende:
Ik denk dat iemand zijn plaats in de politiek verdient of niet op basis van zijn meritis. Niet of ie een klein, triest regeltje uit de kieswet kent.
Bovendien kun je ook vraagtekens zetten bij hoe formeel deze verkiezingen zijn. Ik zie het eigenlijk meer als een groepje van 566 mensen die een ander groepje kiest. Vind ik een ander verhaal dan landelijke verkiezingen waar vanzelfsprekend strengere regels moeten gelden. Voor mijn part had ie het op de achterkant van een bierviltje geschreven.
edit
Zo beschouwd is het ook een hele goede zaak dat er nu een debat gevoerd wordt over het democratische gehalte van dit soort verkiezinkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |