abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97148816
Zijn er banen voor mensen met een universitaire achtergrond die vanuit huis ( of waar dan ook) hun beroep kunnen uitoefenen en wat zijn de ontwikkelingen van huidige beroepen die de stap maken naar het nieuwe telewerken?:P

ben benieuwd.

gr.
chris
pi_97149241
Wat heeft de opleiding te maken met telewerken?
  zondag 22 mei 2011 @ 12:23:19 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_97149504
Klinkt als een huiswerkopdracht, maar ik zie het verband tussen opleiding en telewerken ook niet helemaal.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_97149796
Elk beetje grote organisatie focused zich meer en meer op mobile working.
Dat betekent echter niet dat je 24/7 thuis kunt gaan zitten.
pi_97149931
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef Chris5 het volgende:
Zijn er banen voor mensen met een universitaire achtergrond die vanuit huis ( of waar dan ook) hun beroep kunnen uitoefenen en wat zijn de ontwikkelingen van huidige beroepen die de stap maken naar het nieuwe telewerken?:P

ben benieuwd.

gr.
chris
Ja die zijn er. En dit is een huiswerkopdracht, waar ik je niet gratis verder in ga helpen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_97149977
Huiswerkopdracht, derhalve slotje.

O wacht, ik ben geen mod.
pi_97159683
ja, die zijn er.
pi_97163716
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef Chris5 het volgende:

ben benieuwd.

gr.
chris
Als je je eigen vraag terugleest weet je zo de antwoorden, moet je opletten...
quote:
Zijn er banen voor mensen met een universitaire achtergrond die vanuit huis ( of waar dan ook) hun beroep kunnen uitoefenen
Ja, want de volgende vraag vraagt naar ontwikkeling. Heeft weinig zin om door te vragen als het antwoord nee is.
quote:
...en wat zijn de ontwikkelingen van huidige beroepen die de stap maken naar het nieuwe telewerken?:P
Nou een belangrijke ontwikkeling bij het overstappen naar telewerken is HET OVERSTAPPEN NAAR TELEWERKEN.

En nou weer terug naar je HBO Communicatie opleiding.
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')