abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97076337
Hey ik zit nu al best wel lang te wacht op mijn zorg en huur toeslag.
Ik snap het gewoon niet dit gaat nu al drie maanden zo en ik wordt er spug zat van dat ze het me flikken. Voorheen wachte ik op mijn uitkering gewoon rond 5 uur gestort ligt niet aan de uitbetaling maar aan de bank van rabo naar rabo is zo gepiept.Nu moet ik wachten en wachten. Toen ik ze had gebelt van hey waar blijft het ja ligt niet aan ons bla bla , ik zeg: nou volgens mij houden jullie mijn geld vast en ja hoor vijf min gelijk op me rekening belachelijk. en waneer ik bel gewoon geen info geven ze doen alsof ik een wanbetaler ben ik ben klant hier ik wil mijn geld. vroeger geen probleem half 2 gelijk op me rekening nu rond 5a 8 uur pas is toch bizarr
pi_97076365
Wat een complete onzin. Sowieso snap ik niet waarom je zit te wachten, het wordt vandaag uitbetaald door de BD, en volgens mij is de dag nog lang niet om.
pi_97076412
leg mij uit waarom het onzin zou zijn zo denk ik er over ik begrijp niet waarom het zo lang duurt van de zelfde bank over storten het ligt niet aan de belastings dienst
  Milf vrijdag 20 mei 2011 @ 15:06:33 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_97076473
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een complete onzin. Sowieso snap ik niet waarom je zit te wachten, het wordt vandaag uitbetaald door de BD, en volgens mij is de dag nog lang niet om.
Dat dus.

Denk je nu werkelijk dat ze een knopje hebben ingedrukt om je betaling tegen te houden. Vervolgens na je telefoontje weer een knop om het geld te storten?

Zie je het al voor je bij die miljoenen transacties? :{
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_97076486
oh ik snap het dat ik zit te wachten is mijn probleem idd maar dat was niet mijn vraag en vroeg ook niet of ik daar op kon beoordeeld worden ik vindt het alleen raar als ik alltijd mijn geld optijd krijg en ook met mijn salaris gaat het zo dit ligt niet aan de mensen die uitbetalen maar goed ieder zijn mening bedankt voor die van jou .
pi_97076525
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef M.O.B het volgende:
oh ik snap het dat ik zit te wachten is mijn probleem idd maar dat was niet mijn vraag en vroeg ook niet of ik daar op kon beoordeeld worden ik vindt het alleen raar als ik alltijd mijn geld optijd krijg en ook met mijn salaris gaat het zo dit ligt niet aan de mensen die uitbetalen maar goed ieder zijn mening bedankt voor die van jou .
Nee, jij snapt niet wat ik bedoel, de BD betaalt vandaag uit en de dag is nog niet om, dus als het geld om half 5 komt zijn ze nog steeds op tijd. Wat is dus je probleem?
  Milf vrijdag 20 mei 2011 @ 15:08:48 #7
16000 nikky
pi_97076570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef M.O.B het volgende:
leg mij uit waarom het onzin zou zijn zo denk ik er over ik begrijp niet waarom het zo lang duurt van de zelfde bank over storten het ligt niet aan de belastings dienst
Het zijn zogenaamde tapes. Op deze tapes staan de transacties die moeten plaatsvinden. Die draaien de gehele dag door. Die zoveel miljoen transacties kunnen onmogelijk tegelijkertijd worden uitgevoerd.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:09:03 #8
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_97076587
geld met dt die kon ik nog niet.
pi_97076673
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:09 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Je bent me (net) voor... het is idd. een originele dt-fout.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_97076680
quote:
Verbeter iemand niet als je zelf niet eens fatsoenlijk met grammatica om kan gaan, dat staat zo knullig.
pi_97076692
quote:
dat is deftig geldt :)

maar het is toch alom bekend dat hier de winst zit van banken
zo snel mogelijk innen en zo laat mogelijk overschrijven, RENTE

gewoon meedoen , zo laat mogelijk je geld uitgeven aan rekeningen, liefst net voor de herinnering
kost ze namelijk het meest ^O^
pi_97076696
ts is een troll? hoop ik
pi_97076726
Het gebeurt niet heel vaak maar soms zou ik willen dat iemand niet geboren was. TS is zo'n iemand.

Probeer eens niet te schrijven zoals je praat. Misschien is het dan na 1 keer lezen duidelijk wat je allemaal zegt.

ontopic. Waarschijnlijk zijn dat batch verwerkingen en dat kan tijd kosten voor je aan de beurt bent.
pi_97076786
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef plonsikduik het volgende:

[..]

dat is deftig geldt :)

maar het is toch alom bekend dat hier de winst zit van banken
zo snel mogelijk innen en zo laat mogelijk overschrijven, RENTE

gewoon meedoen , zo laat mogelijk je geld uitgeven aan rekeningen, liefst net voor de herinnering
kost ze namelijk het meest ^O^
Het is gewoon onzin, een paar jaar geleden zijn banken hiervoor op hun vingers getikt en sindsdien gebeurt het niet meer.
pi_97076812
sorry ik ben dislecties maar maakt niet uit dat ik gecorrigeerd wordt ik weet idd niet goed nl te schrijven maar ben blij dat er mensen zijn die me helpen en ik snap jullie wel alleen het zit zo ik krijg het echt al 2 jaar lang om een bepaalde tijd en ineens is dat er niet meer dus vandaar mijn argwaan maar ik geloof wat jullie zeggen hoe meer kennis hoe beter
pi_97076815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Het gebeurt niet heel vaak maar soms zou ik willen dat iemand niet geboren was. TS is zo'n iemand.

Probeer eens niet te schrijven zoals je praat. Misschien is het dan na 1 keer lezen duidelijk wat je allemaal zegt.
soms moet je gewoon denken , morgen ben ik het zeker vergeten _O-
schrijven zoals je praat niets mis mee w/ ,
puzzelen zeker niet je hobby ;)
pi_97076894
Huurtoeslag moeten ze gewoon afschaffen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:16:30 #18
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_97076897
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Verbeter iemand niet als je zelf niet eens fatsoenlijk met grammatica om kan gaan, dat staat zo knullig.
Ik verbeter niemand.
En ben af en toe te lui om de shift-knop te gebruiken ja.
Zeur.
  Milf vrijdag 20 mei 2011 @ 15:16:55 #19
16000 nikky
pi_97076910
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef M.O.B het volgende:
sorry ik ben dislecties maar maakt niet uit dat ik gecorrigeerd wordt ik weet idd niet goed nl te schrijven maar ben blij dat er mensen zijn die me helpen en ik snap jullie wel alleen het zit zo ik krijg het echt al 2 jaar lang om een bepaalde tijd en ineens is dat er niet meer dus vandaar mijn argwaan maar ik geloof wat jullie zeggen hoe meer kennis hoe beter
Ik ben ook dyslectisch, maar ik weet wel dat er af en toe een punt of een komma geplaatst moet worden om de boel leesbaar te houden.
pi_97076915
Kom op zeg, rustig aan. Het is vandaag de 20ste. De huurbetaling geschiedt pas begin volgende maand, voor die tijd is de huurtoeslag echt wel gestort.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:17:45 #21
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_97076940
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef M.O.B het volgende:
Ik herken het wel hoor, als je op je geld zit te wachten dan kan het nog wel eens frustrerend zijn. Ik heb het overigens net binnen (Rabobank).
pi_97076964
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin, een paar jaar geleden zijn banken hiervoor op hun vingers getikt en sindsdien gebeurt het niet meer.
ik weet het niet hoor of het over is , ik verdenk ze ook dat ze het later op een eerdere datum schrijven
je kan namelijk je saldo bekijken en dan is het toereikend , kijk je dan later op je afschrift dan was het die dag al laag en zit je weer aan de kosten van rood staan. twee keer verdienen doen ze dan
pi_97077028
Ja bij mij ook nu ik zal proberen te letten op de punten en de komma`s . Nogmaals allemaal bedankt ook voor de verbeteringen.
pi_97077040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef plonsikduik het volgende:

[..]

ik weet het niet hoor of het over is , ik verdenk ze ook dat ze het later op een eerdere datum schrijven
je kan namelijk je saldo bekijken en dan is het toereikend , kijk je dan later op je afschrift dan was het die dag al laag en zit je weer aan de kosten van rood staan. twee keer verdienen doen ze dan
Zoiets kan wanneer het een reservering betreft die al wel op je rekening te zien is, maar nog niet is verwerkt.
pi_97077061
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:16 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben ook dyslectisch, maar ik weet wel dat er af en toe een punt of een komma geplaatst moet worden om de boel leesbaar te houden.
gaan we clubje maken o|O , wie niet goed is in nederlands ziet altijd rode strepen als hij tekst typed :Y , nou en gewoon bij neerlegen . als ik iedereen moet uitlachen die fouten maakt , kunnen ze mij ook opnemen 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')