Dat dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:04 schreef Dennis101 het volgende:
Wat een complete onzin. Sowieso snap ik niet waarom je zit te wachten, het wordt vandaag uitbetaald door de BD, en volgens mij is de dag nog lang niet om.
Nee, jij snapt niet wat ik bedoel, de BD betaalt vandaag uit en de dag is nog niet om, dus als het geld om half 5 komt zijn ze nog steeds op tijd. Wat is dus je probleem?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef M.O.B het volgende:
oh ik snap het dat ik zit te wachten is mijn probleem idd maar dat was niet mijn vraag en vroeg ook niet of ik daar op kon beoordeeld worden ik vindt het alleen raar als ik alltijd mijn geld optijd krijg en ook met mijn salaris gaat het zo dit ligt niet aan de mensen die uitbetalen maar goed ieder zijn mening bedankt voor die van jou .
Het zijn zogenaamde tapes. Op deze tapes staan de transacties die moeten plaatsvinden. Die draaien de gehele dag door. Die zoveel miljoen transacties kunnen onmogelijk tegelijkertijd worden uitgevoerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef M.O.B het volgende:
leg mij uit waarom het onzin zou zijn zo denk ik er over ik begrijp niet waarom het zo lang duurt van de zelfde bank over storten het ligt niet aan de belastings dienst
Je bent me (net) voor... het is idd. een originele dt-fout.quote:
Verbeter iemand niet als je zelf niet eens fatsoenlijk met grammatica om kan gaan, dat staat zo knullig.quote:
dat is deftig geldtquote:
Het is gewoon onzin, een paar jaar geleden zijn banken hiervoor op hun vingers getikt en sindsdien gebeurt het niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
dat is deftig geldt
maar het is toch alom bekend dat hier de winst zit van banken
zo snel mogelijk innen en zo laat mogelijk overschrijven, RENTE
gewoon meedoen , zo laat mogelijk je geld uitgeven aan rekeningen, liefst net voor de herinnering
kost ze namelijk het meest
soms moet je gewoon denken , morgen ben ik het zeker vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:12 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Het gebeurt niet heel vaak maar soms zou ik willen dat iemand niet geboren was. TS is zo'n iemand.
Probeer eens niet te schrijven zoals je praat. Misschien is het dan na 1 keer lezen duidelijk wat je allemaal zegt.
Ik verbeter niemand.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Verbeter iemand niet als je zelf niet eens fatsoenlijk met grammatica om kan gaan, dat staat zo knullig.
Ik ben ook dyslectisch, maar ik weet wel dat er af en toe een punt of een komma geplaatst moet worden om de boel leesbaar te houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef M.O.B het volgende:
sorry ik ben dislecties maar maakt niet uit dat ik gecorrigeerd wordt ik weet idd niet goed nl te schrijven maar ben blij dat er mensen zijn die me helpen en ik snap jullie wel alleen het zit zo ik krijg het echt al 2 jaar lang om een bepaalde tijd en ineens is dat er niet meer dus vandaar mijn argwaan maar ik geloof wat jullie zeggen hoe meer kennis hoe beter
Ik herken het wel hoor, als je op je geld zit te wachten dan kan het nog wel eens frustrerend zijn. Ik heb het overigens net binnen (Rabobank).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef M.O.B het volgende:
sorry ik ben dislecties maar maakt niet uit dat ik gecorrigeerd wordt ik weet idd niet goed nl te schrijven maar ben blij dat er mensen zijn die me helpen en ik snap jullie wel alleen het zit zo ik krijg het echt al 2 jaar lang om een bepaalde tijd en ineens is dat er niet meer dus vandaar mijn argwaan maar ik geloof wat jullie zeggen hoe meer kennis hoe beter
ik weet het niet hoor of het over is , ik verdenk ze ook dat ze het later op een eerdere datum schrijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin, een paar jaar geleden zijn banken hiervoor op hun vingers getikt en sindsdien gebeurt het niet meer.
Zoiets kan wanneer het een reservering betreft die al wel op je rekening te zien is, maar nog niet is verwerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor of het over is , ik verdenk ze ook dat ze het later op een eerdere datum schrijven
je kan namelijk je saldo bekijken en dan is het toereikend , kijk je dan later op je afschrift dan was het die dag al laag en zit je weer aan de kosten van rood staan. twee keer verdienen doen ze dan
gaan we clubje makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben ook dyslectisch, maar ik weet wel dat er af en toe een punt of een komma geplaatst moet worden om de boel leesbaar te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |