Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Vers vlees is dan ook een delight net als dat ik vorige week met mijn zus ben wezen BBQ'enquote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
niet kan is het anders. maar zolang het kan heb ik liever vers
denk dat MPG dacht dat hij door het slotje postenquote:
Toen ik net wegreed bij de supermarkt druppelde het een beetje, en thuis scheen de zon.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een weer
het komt hier ineens met bakken eruit
BK is zoooooveel beter dan de Mac.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eergister voor het eerst een cheeseburger xxl bij de BK op. Wat een godenvoedsel.
Ja, heeerlijk geslapenquote:
Ja, moest zaterdag overdag werken maar verder allemaal leuke dingen gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker van je weekend genoten? Of moest je werken?
Prima.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heeerlijk geslapen![]()
En jij?
![]()
[..]
Ja, moest zaterdag overdag werken maar verder allemaal leuke dingen gedaan's avonds verjaardag van oom van mn man, was erg leuk, zondag verjaardag van mn oma (was in december jarig maar door omstandigheden later gevierd XD) was errug gezellig
En jouw weekend?
Kom zowat nooit bij een fastfood tent, dus geen idee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eergister voor het eerst een cheeseburger xxl bij de BK op. Wat een godenvoedsel.
Ja sowieso.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
BK is zoooooveel beter dan de Mac.
Die BK hier in Zwolle hebben ze platgegooid, iets met verbouwing van het station enzo...
Mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
En mooi op tijd wakker! Dat mag echt in de krant.
ik vind beide afschruwelijk, maar een wopper eens in de zoveel tijd is nog wel lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja sowieso.
Ik had eerst een vriendin die nooit naar de BK wilde, altijd naar de mac. Afschuwelijk.
Zelfs een kwartier voor de wekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Hahahha ja?! Uit jezelf of met wekker?
ik vind het vlees nogal droog van BKquote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Myraela het volgende:
Het had tenminste smaak.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het vlees nogal droog van BK
Welke pc? Welke slaap? Niet voor je beurt blaten, puber.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG viel in slaap achter zijn PC
Volgens mij zat hij gewoon mobiel, en dan duurt het even.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG viel in slaap achter zijn PC
dat is waarquote:
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel ongeduldige droeftoeters blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doenquote:
Kwestie van deze sluiten, uit de reeks gooien, die van jou openen en erin hangen, toch!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel effectievere blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doen.
Ik vind het broodje altijd zo droog van de BKquote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het vlees nogal droog van BK
ja ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heeerlijk geslapen![]()
En jij?
![]()
[..]
Ja, moest zaterdag overdag werken maar verder allemaal leuke dingen gedaan's avonds verjaardag van oom van mn man, was erg leuk, zondag verjaardag van mn oma (was in december jarig maar door omstandigheden later gevierd XD) was errug gezellig
En jouw weekend?
Ik wist niet dat je mobiel aan het fokken was. Sowwy.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel ongeduldige droeftoeters blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doen.
Theoretisch gesproken dan, als Kanovinnie de andere niet had geslotenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van deze sluiten, uit de reeks gooien, die van jou openen en erin hangen, toch!
Daar zijn sommigen te lui voor.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van deze sluiten, uit de reeks gooien, die van jou openen en erin hangen, toch!
Ik was ook om 8 uur wakker. Niet tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het broodje altijd zo droog van de BK
Goedemorgen trouwens
Ben ik vrij, ben ik om 8 uur wakkerSchijnt de zon niet en heb ik hoofdpijn
of je geeft even aan dat je mobiel zit in de Lapoquote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke pc? Welke slaap? Niet voor je beurt blaten, puber.
Ja hoi !quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel ongeduldige droeftoeters blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doen.
Ik heb nog niks gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was ook om 8 uur wakker. Niet tof.
Heb ik wel lekker wat aan mijn dag.(Als ik tenminste niet de hele tijd ga zitten fokken.
)
Zoheeeequote:
Mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik ook.
zo te zien heb je ook een goed weekend gehad
Er moet gewoon een mobiele 'open nieuw deel'-knop komen... meteen aangevraagd: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #17.quote:
Damn, zo'n drama is een topic niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
Owja, ik heb al een kuthumeur vandaag, dus dit kan er nog wel bij.
Degene met de lapo opent een nieuwe... geef hem dan wel even de tijd om dat te doen... zoals ook in de OP staatquote:
hehe okquote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoheeee![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mooi!
YupHeerlijk. En gister lekker gekookt en buiten gegeten met hubby
En nog aardig lang daarna buiten gezeten ook, hier ging het pas begin van de nacht onweren! En dat was ook maar een klein kutbuitje
XD
Ik heb al gedouched en boodschappen gedaan, straks nog even een rondje met een stofdoek en de stofzuiger door het huis heen rennen en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag. Vanmiddag lekker naar mijn zussie toe.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaanwel gedoucht, nu eerst even aankleden
Lange broek, omdat kutweer
Bijna 5 minuten. Lang genoeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene met de lapo opent een nieuwe... geef hem dan wel even de tijd om dat te doen... zoals ook in de OP staat.
XD Hahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ok
ik zelf zaterdag eerst bij een vriendin meegeholpen met slopen van tegeltjes van de muren. diverse schrammen aan over gehouden
en gisteren heerlijk van de zon genoten op de fiets en nu dus ook op armen, gezicht en benen verbrand
Moeite doen voor iets dat vervolgens door de plee gespoeld wordt, en dat keer op keer, wel.quote:
Ik ben een week lang elke dag tussen 7 en 8 opgestaan, dat helpt denk ik ook wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoheeee![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mooi!
YupHeerlijk. En gister lekker gekookt en buiten gegeten met hubby
En nog aardig lang daarna buiten gezeten ook, hier ging het pas begin van de nacht onweren! En dat was ook maar een klein kutbuitje
XD
Ik ben helemaal niet chagrijnig!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
voor een zeker chagereinig persoon die met een M begint.
Truequote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een week lang elke dag tussen 7 en 8 opgestaan, dat helpt denk ik ook wel.
Slopenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD HahahaAltijd leuk, dingen slopen
![]()
Donderdag moet ik weer werken. Morgen is het ook nog vroeg verwacht ik en dan kan ik woensdag lekker de boel omgooien.quote:
jajaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD HahahaAltijd leuk, dingen slopen
![]()
Nice
Ohhoohhh, niet ingesmeerd?![]()
ik ben niet chagiequote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
voor een zeker chagereinig persoon die met een M begint.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan geldt het toch niet voor jou?
mja, moeten nog 2 plafonds uit en dan kan de opbouw weer beginnen.quote:
Nee, jij bent crazy!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jajaen moet ook gebeuren he
net nieuw huisje dus flink aan de klus.
insmeren? was da ?
was ook petje vergeten, en lekker over de mooie weilanden.
[..]
ik ben niet chagie
Juist ja. Ik hoop zo dat je het over andere dingen hebt, dan topics die gesloten werden.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Moeite doen voor iets dat vervolgens door de plee gespoeld wordt, en dat keer op keer, wel.
Een topic niet. Maar keer op keer merken dat je voor niets moeite doet en ondankbare reacties krijgen op je effort welquote:
ssst, niet te hard roepenquote:
Nou je wordt ook niet beloond op je moeite maar op het resultaatquote:Op maandag 9 mei 2011 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Een topic niet. Maar keer op keer merken dat je voor niets moeite doet en ondankbare reacties krijgen op je effort wel.
iddquote:
Daarom XDquote:
Nicequote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Donderdag moet ik weer werken. Morgen is het ook nog vroeg verwacht ik en dan kan ik woensdag lekker de boel omgooien.
Oeh, leuk!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jajaen moet ook gebeuren he
net nieuw huisje dus flink aan de klus.
insmeren? was da ?
was ook petje vergeten, en lekker over de mooie weilanden.
[..]
ik ben niet chagie
mwa, gebeurt niet zosnel tochquote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom XD![]()
![]()
[..]
Nice![]()
[..]
Oeh, leuk!![]()
Niet insmeren = huidkanker
hey, weer beetje bij geslapen ?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou je wordt ook niet beloond op je moeite maar op het resultaat.
maarja, nu heb ik weer honger en ik heb net 4 boterhammen gehad.
Yukiquote:
Nee, dat is op de lange termijn. Maar elke keer verbranden is gewoon heel slecht, dat veranderd je huidcellen. Die veranderen, en op termijn krijg je dan huidkanker. En ik kan je vertellen; ik heb de gevolgen gezien, en dat is echt niet grappig. Zeker niet in je gezicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, gebeurt niet zosnel toch
zit nu wel tegen rood/bruin aan
Hopelijk geldt dat voor de werkweek ookquote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
wat gaat een weekend toch weer snel voorbij
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk geldt dat voor de werkweek ook.
mja dat klopt, sowieso zijn die gevolgen niet tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yuki![]()
![]()
[..]
Nee, dat is op de lange termijn. Maar elke keer verbranden is gewoon heel slecht, dat veranderd je huidcellen. Die veranderen, en op termijn krijg je dan huidkanker. En ik kan je vertellen; ik heb de gevolgen gezien, en dat is echt niet grappig. Zeker niet in je gezicht.
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doenquote:
heyquote:
Hoe istquote:
In utrecht regent tquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vinden
Kort extra slaapje dus, of was het genoegquote:
Marijkequote:
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dat klopt, sowieso zijn die gevolgen niet tof.
maar jah, je denkt er niet zo snel aan. je pakt de fiets, gaat fietsen en voor je weet ben je verbrand
Ja hoooiiiiiiiiquote:
Regen... wij hebben hetquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vinden
Als ik daarbij ook vrolijk word, teken ik ervoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doen
[..]
hey![]()
Geen idee, ik kijk uit op een overdekt gedeelte binnen het gebouw.quote:
Gekke meneerquote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doen
[..]
hey![]()
Nijnerquote:
Yuksquote:
He Solquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kort extra slaapje dus, of was het genoeg
[..]
Marijke![]()
Merelquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenScheelt ook een hoop rimpels
![]()
[..]
Ja hoooiiiiiiii![]()
![]()
Hoe is het met Marijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneer![]()
Hoe ist?
[..]
Nijner
Mwah, het gaatMet jou dan?
[..]
YuksHe, we willen zeker op jullie verjaardag komen, alleen moeten we nog even de data bekijken, is dat ok?
[..]
He Sol
[..]
Merel![]()
![]()
Mwah, heel onrustigquote:Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?.
hehe, rimpels hoef ik nog niet aan te denkenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenScheelt ook een hoop rimpels
![]()
[..]
Ja hoooiiiiiiii![]()
![]()
Kortquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kort extra slaapje dus, of was het genoeg
[..]
Marijke![]()
Lieve JJH, je bent echt geweldig!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef JJH het volgende:
MZ.
Heb net een karretje besproken aan bij de BP, BoRent was iets goedkoperder maar daar moet ie voor sluitingstijd weer terugzijn.
Rustig aan doen dus vandaagquote:
haha okquote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik daarbij ook vrolijk word, teken ik ervoor!
goed hequote:
Niet huilen!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve JJH, je bent echt geweldig!Ik krijg er een beetje waterige oogjes van hoe lief iedereen is
Echt geweldig gewoon!!!
![]()
![]()
Mwahquote:
Ow, knuffel voor MZ dan!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahOp zich voel ik me best monter, maar het is in Sym's huis echt om te janken zo smerig en we kregen wat slecht nieuws op vakantie. Dus het houd even niet over zeg maar
Hoe is het met jou dan lieverd?En met je lijf?
Met mij wel ok, beetje luiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneer![]()
Hoe ist?
[..]
Nijner
Mwah, het gaatMet jou dan?
[..]
YuksHe, we willen zeker op jullie verjaardag komen, alleen moeten we nog even de data bekijken, is dat ok?
[..]
He Sol
[..]
Merel![]()
![]()
Is goed hoor, laat maar wetenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
vroljikheid komt wel weer terug
[..]
goed he
hoe was je week ?
Nou sorry hoorquote:
heb nog niet teruggelezen, dit weekend denk ik maar 3 uur achter de pc gezetenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahOp zich voel ik me best monter, maar het is in Sym's huis echt om te janken zo smerig en we kregen wat slecht nieuws op vakantie. Dus het houd even niet over zeg maar
... En als je ze ziet is het al te laat XDquote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, rimpels hoef ik nog niet aan te denken
He gatsiequote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan ben je alweer oudquote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
... En als je ze ziet is het al te laat XD
oud, oud, wat is datquote:
zodra je rimpels krijgt ?quote:
Dankjequote:
Lekker aan de bak dus?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met mij wel ok, beetje lui. Vanmorgen gewerkt 6 - half 11, zometeen half 12 - half 7 weer werken
.
Hoezo mwah? --> Bah
Ik las het al
Hopelijk heb je leuke dingen gedaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb nog niet teruggelezen, dit weekend denk ik maar 3 uur achter de pc gezeten
dus heb jullie slechtnieuws thuiskomen gemist
Dan nog, je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Het komt helemaal goedquote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
... En als je ze ziet is het al te laat XD
[..]
He gatsieIk las het idd al aan de reacties hier, wat vervelend joh!
![]()
Dikke knuf!
Ja, met mij goed hoor! Ik kan mn lijf aardig in bedwang houdenXD
Ik vind 80 oudquote:
Ja maandag en dinsdag zijn mijn 'beuk'dagenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Lekker aan de bak dus?
Ja, en Erwin... Ik vond het zo kut dat ik niet naar de dienst kon...
[..]
Hopelijk heb je leuke dingen gedaan?
We zijn gistermiddag thuisgekomen en wat we aantroffen is niet te beschrijven. Ik had eigenlijk even voor en na foto's moeten maken...
En vorige week heeft een bekende van Fok! zelfmoord gepleegd, dat hakte er wel in zeg maar
En ik ken mensen van 80 die nog niet oud zijn. En van 65 die die stokoud zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt helemaal goedWe hebben zulke lieve mensen om ons heen
![]()
MooiEn anders kom ik je helpen hoor om em te bedwingen
[..]
Ik vind 80 oud![]()
o dat is inderdaad jammerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hopelijk heb je leuke dingen gedaan?
We zijn gistermiddag thuisgekomen en wat we aantroffen is niet te beschrijven. Ik had eigenlijk even voor en na foto's moeten maken...
En vorige week heeft een bekende van Fok! zelfmoord gepleegd, dat hakte er wel in zeg maar
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ken mensen van 80 die nog niet oud zijn. En van 65 die die stokoud zijn.
Leeftijd is zo relatief.
quote:
Dabedoelik.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]leeftijd is iets wat gewoon absoluut is, duidelijk meetbaar en je kan er niet omheen...
maar ouderdom is wel relatief, is niet in iets uit te drukken of iets
Yupquote:
Goed zoquote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt helemaal goedWe hebben zulke lieve mensen om ons heen
![]()
MooiEn anders kom ik je helpen hoor om em te bedwingen
[..]
Ik vind 80 oud![]()
Ik heb nog wel een fles Cillit Bang over... werkt erg goed op vette keukenoppervlakken en scheelt uren boenen. Moet ik die fles vanavond meenemen?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, heel onrustigMaar voel me nu wel redelijk fit. Nog even opladen en dan ga ik me weer op de keuken storten
![]()
Je bent trouwens liefFijn dat je komt helpen
denk dat je iedereen hebt opgelostquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen gevlucht voor mijn superschoonmaakmiddel?
nope, gewoon aan het werk...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Het staat hier ook in de kastquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur weg...
Maar het vuil is zo wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur weg...
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
Op de A1 is ter hoogte van Bussum een tankwagen met zoutzuur gekanteld en daarbij lek geraakt. De file, die vlak na het ongeval 4 km lang was, lost langzaam op.
Op de A1 is ter hoogte van Bussum een tankwagen met zoutzuur gekanteld en daarbij lek geraakt. De file, die vlak na het ongeval 4 km lang was, lost langzaam op.
quote:
ahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
waarom je thuis bleef?quote:
quote:
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.quote:
o ok, wij hebben daarvoor gewoon een mailadres, maitlje en dan weer melden als je beter bentquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.
Mailen mag niet. Is te vrijblijvend ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, wij hebben daarvoor gewoon een mailadres, maitlje en dan weer melden als je beter bent
Je hebt je ziek gemeldquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.
Daar heb ik zo'n hekel aan hè, dat mensen zo gaan lopen zuigen en trekken wanneer je weer op het werk bent. Gewoon afwachten. Punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt, ik moet nog bellen!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt je ziek gemeld![]()
En nu nog naar de fysio
Suikersnoetquote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
taartjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
ST.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
nu je het zegt... shoot, heb de laatste tompoes in de koelkast laten staanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt, ik moet nog bellen!
Thanks meis
Jeuzesquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Taartjeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè, dat mensen zo gaan lopen zuigen en trekken wanneer je weer op het werk bent. Gewoon afwachten. Punt.
Hoiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet.
Ben jij al bij de fysio geweest?
Nee? Wat dan?quote:
hoiquote:
Enfermerel! Daschlecker!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JeuzesIk zou ff heel duidelijk maken dat je ziek bent en klaar, morgen bel je wel weer.
Wat een zeikstraal
![]()
[..]
Taartjeeee![]()
![]()
[..]
Dat.
Karretje geregeld bij de BP. Zit ik tenminste niet met sluitingstijden van de BoRent. Gewoon 24u.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, vanochtend
[..]
Nee? Wat dan?![]()
hoe maakt u hetquote:
Das goed hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]soms moet iemand je nou eenmaal even schoppen
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Karretje geregeld bij de BP. Zit ik tenminste niet met sluitingstijden van de BoRent. Gewoon 24u.
Stress van vannacht?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das goed hoorIk was het met de stress van vannacht en ziek melden vanmorgen helemaal vergeten
Ik heb gezegd dat ik hem tussen 8 en half negen ophaal. Ik weet niet of jij dan al zo ver bent?quote:
Ik ben echt een schijterd wat dat aangaatquote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JeuzesIk zou ff heel duidelijk maken dat je ziek bent en klaar, morgen bel je wel weer.
Wat een zeikstraal
![]()
dat las ik een artikel op nu.nl dat zijn er eigenlijk best veelquote:“In Nederland gebruiken één miljoen mensen anti-depressiva”
Ontzettend slecht geslapen, naar gedroomd, etcquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stress van vannacht?![]()
En ik heb het zelf in elk geval wel nodig, af en toe een schopje, dus ik dacht ik doe het ook maar eens
En dat is precies waar die mensen op hopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt een schijterd wat dat aangaatIk heb dus gezegd dat ik hoop dat het morgen weer beter gaat en ik kan werken
Dat valt nog mee, als je je bedenkt dat 1 op de 5 mensen angstig of depressief (of beide) is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat las ik een artikel op nu.nl dat zijn er eigenlijk best veel
Ja hoor, dat kanquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hem tussen 8 en half negen ophaal. Ik weet niet of jij dan al zo ver bent?
Maar dan hebben we daar tenminste ook nog tijd om wat te doen.
Goeninade!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt een schijterd wat dat aangaatIk heb dus gezegd dat ik hoop dat het morgen weer beter gaat en ik kan werken
Zequote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, hoe was het? Heeft hij je ook al wat verlichting kunnen brengen?.
mja ze beloven A maar je krijgt Bquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeninade!![]()
![]()
Hoe ist? Ben je vrij vandaag?
![]()
[..]Ja, was ik ook. Maar je moet hard zijn, die werkgevers naaien je waar je bij staat, daar ben ik nu ook achter inmiddels
Lijers
Jij hebt toffe ouders.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan![]()
Alleen zijn mijn ouders morgenochtend weg en ik heb wel een sleutel, maar dan moeten we het echt samen even doen![]()
Ze hebben hem nu wel zo ver dat 'ie de garagedeur uit kan en niet het hele huis door hoeft
Oh, bluhquote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ontzettend slecht geslapen, naar gedroomd, etc
Zo'n schop is soms niet leuk, maar vaak wel nodig![]()
O, handigquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze
Ja hoor, dat was een heerlijk half uurtje.
En wat er daarna allemaal gebeurde maakte het zo weer ongedaan
zoveel? Bizar...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, als je je bedenkt dat 1 op de 5 mensen angstig of depressief (of beide) is.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze
Ja hoor, dat was een heerlijk half uurtje.
En wat er daarna allemaal gebeurde maakte het zo weer ongedaan
quote:
Ik ben altijd vrij op maandagquote:
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt toffe ouders.
Ik zet gewoon dat karretje ervoor, dan hoeft die alleen nog maar omhoog.
Moet ik trouwens nog iets van een deken meenemen om er overheen te gooien? Anders zitten er straks allemaal beschadegingen in.
Ik zag net ook in mijn rooster staan: Sickness, unpaid. Ik hoop niet dat dat echt zo is, want dan word ik idd écht genaaidquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeninade!![]()
![]()
Hoe ist? Ben je vrij vandaag?
![]()
[..]Ja, was ik ook. Maar je moet hard zijn, die werkgevers naaien je waar je bij staat, daar ben ik nu ook achter inmiddels
Lijers
Inderdaad, niet mee akkoord gaan, als het echt een probleem is, dan per 1 augustusquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En ik blijf dan gewoon zeuren om AMijn leidinggevende laatst ook, pff. In mn huidige contract staat dat ik 3 maanden na het afronden van mn cursus naar de functionele salarisschaal ga. Maar dat is dan 19 augustus. Zij zo; "ja, dat is onhandig, halverwege de maand, dus dat wordt dan 1 september". Later, na het gesprek dacht ik; wat is dat nou weer voor onzin? Waarom wordt je als werknemer altijd benadeeld? Waarom is het dan niet gewoon 1 augustus, als het zo moeilijk is?
Dus dat ga ik de volgende keer mooi even in haar neus wrijven
Wel aardig of course
Ze mogen je geen onbetaald verlof geven als je in de ziektewet zit!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag net ook in mijn rooster staan: Sickness, unpaid. Ik hoop niet dat dat echt zo is, want dan word ik idd écht genaaid
Heb je een contract met ZKA of met een uitzendbureau? En is het een normaal contract of een oproepovereenkomst?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag net ook in mijn rooster staan: Sickness, unpaid. Ik hoop niet dat dat echt zo is, want dan word ik idd écht genaaid
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou ook zeggenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze mogen je geen onbetaald verlof geven als je in de ziektewet zit!
Jawel. Iets met wachtdagquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, want zo kost ik ze alleen maar geld. Maar potver zeg, ik meld me niet zomaar ziek. Die drempel is voor mij heel erg hoog. Enige waar ik nu de hele tijd over nadenk is dat het allemaal nadelen op kan leveren voor mij en m'n baasquote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is precies waar die mensen op hopen.
Oeh, lekkerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandag![]()
En mwuh.
Hoe is het daar?
[..]
Ja![]()
En dat kan makkelijk, kan de kar zo even de oprit op![]()
Een deken is wel makkelijk als je die hebt, anders heb ik ook nog wel wat denk ik
Noooooooooooquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja precies. Naaiers.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad, niet mee akkoord gaan, als het echt een probleem is, dan per 1 augustus
Ik zal morgen even kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandag![]()
En mwuh.
Hoe is het daar?
[..]
Ja![]()
En dat kan makkelijk, kan de kar zo even de oprit op![]()
Een deken is wel makkelijk als je die hebt, anders heb ik ook nog wel wat denk ik
Contract met dochter van Achmea. Wel een gewoon contract, voor 30-36 uur per week.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een contract met ZKA of met een uitzendbureau? En is het een normaal contract of een oproepovereenkomst?
quote:
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.quote:
Idd ja dat dacht ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde ik nou ook zeggenBehalve als je een uitzendcontract heb... volgens mij...
Jeetjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.
Daarna ging ik brood halen, en een dingetje voor in HHW, en besloot Thijs de meest gewelddadige peuterpuber ooit te worden, dus mijn armen werden er bijna uitgerukt omdat ik hem steeds vast moest houden (anders ging hij er vandoor)
In de winkels deed hij heeeeeeeeeeel lief tegen iedereen en stond hij mij ondertussen te bijten![]()
Toen zouden we net weg, krijg ik een smsje of ik nog 1 dingetje wil halen, dus weer naar beneden, kom ik mijn schuldgevoelaanpraatnichtje tegen![]()
En toen ik Thijs weer in de auto zette beet hij me zo hard dat ik nu een dikke rode plek en bloeduitstorting op mijn arm heb![]()
Doet ie anders nooit hoor
Geen idee, verschilt volgens mij per branche... Ik weet iig wel dat ik bij ziekmelding de erste dag of dagen ook geen cent krijg. En bijzonder verlof betalen ze ook pas uit nadat ik er zelf tig keer achteraan ga en zowel telefonisch als schriftelijk, met "bewijsstukken", erom bedelquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.
Daarna ging ik brood halen, en een dingetje voor in HHW, en besloot Thijs de meest gewelddadige peuterpuber ooit te worden, dus mijn armen werden er bijna uitgerukt omdat ik hem steeds vast moest houden (anders ging hij er vandoor)
In de winkels deed hij heeeeeeeeeeel lief tegen iedereen en stond hij mij ondertussen te bijten![]()
Toen zouden we net weg, krijg ik een smsje of ik nog 1 dingetje wil halen, dus weer naar beneden, kom ik mijn schuldgevoelaanpraatnichtje tegen![]()
En toen ik Thijs weer in de auto zette beet hij me zo hard dat ik nu een dikke rode plek en bloeduitstorting op mijn arm heb![]()
Dan ga ik die CAO die ik heb gekregen bij m'n contract zo maar eens zoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als dat in een CAO of arbeidsovereenkomst is vastgelegd.
En hij gaat morgen ook mee?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, verschilt volgens mij per branche... Ik weet iig wel dat ik bij ziekmelding de erste dag of dagen ook geen cent krijg. En bijzonder verlof betalen ze ook pas uit nadat ik er zelf tig keer achteraan ga en zowel telefonisch als schriftelijk, met "bewijsstukken", erom bedel![]()
.
Wat ben ik blij dat ik in een klein bedrijf werk een makkelijke baas heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, verschilt volgens mij per branche... Ik weet iig wel dat ik bij ziekmelding de erste dag of dagen ook geen cent krijg. En bijzonder verlof betalen ze ook pas uit nadat ik er zelf tig keer achteraan ga en zowel telefonisch als schriftelijk, met "bewijsstukken", erom bedel![]()
.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Morgen naar HHW, als JJH nog durftquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, lekker![]()
Mwuh?Knuf dan
Met mij goed hoorLekker weekend gehad, heerlijk weer
En jij verder? Nog plannen?
O, dan heb je gewoon recht op loondoorbetaling bij ziekte. Wachtdagen mogen, maar maximaal 1 of 2 en dan alleen als dat in je arbeidsovereenkomst of CAO is overeengekomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Contract met dochter van Achmea. Wel een gewoon contract, voor 30-36 uur per week.
Maar wat MPG zegt; volgens mij zit ik met die 2 wachtdagen nu.
mja bij ons is zovaak om A gezeurd en blijven B krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En ik blijf dan gewoon zeuren om AMijn leidinggevende laatst ook, pff. In mn huidige contract staat dat ik 3 maanden na het afronden van mn cursus naar de functionele salarisschaal ga. Maar dat is dan 19 augustus. Zij zo; "ja, dat is onhandig, halverwege de maand, dus dat wordt dan 1 september". Later, na het gesprek dacht ik; wat is dat nou weer voor onzin? Waarom wordt je als werknemer altijd benadeeld? Waarom is het dan niet gewoon 1 augustus, als het zo moeilijk is?
Dus dat ga ik de volgende keer mooi even in haar neus wrijven
Wel aardig of course
Hij bijt geen vreemde mensen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef JJH het volgende:
[..]
En hij gaat morgen ook mee?
Nu durf ik niet meer.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen naar HHW, als JJH nog durft![]()
En dan twee dagen werken, vrijdagavond naar een vriend, zaterdag IJsseldeltadag en zondag weer HHW![]()
En jij?
Ik meld me dan ook niet ziek, ik ga wel gewoon naar werkquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij bijt geen vreemde mensen hoor
Volgens mij zijn het er twee.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan heb je gewoon recht op loondoorbetaling bij ziekte. Wachtdagen mogen, maar maximaal 1 of 2 en dan alleen als dat in je arbeidsovereenkomst of CAO is overeengekomen.
Ja echt hequote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]dat vind ik echt harteloos, bij bijzonder verlof
Met 2 wachtdagen opgenomen in je CAO, jaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er twee.
Is het dan ook nog zo dat als ik morgen ook ziek zou zijn, ik de afgelopen 2 ziektedagen niet uitgekeerd krijg?
Be-la-che-lijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja echt he. Ze vroegen nog net niet om een kopie van de overlijdensakte
.
Dat is geen fijn begin van de dag zo, neequote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat kon beterquote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is geen fijn begin van de dag zo, nee.
Ook niet echt lief van Thijs.
Dikke knuffel![]()
.
Bij het artikel over doorbetaling tijdens ziekte zie ik het niet staan.... Eens even in de digitale versie kijken, dan kan ik tenminste zoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Met 2 wachtdagen opgenomen in je CAO, ja
Zou je moeten na kijken.
Heb zelf dat ik eerste ziektedag 50% uitgekeerd krijg.
Ligt aan de omschrijving in CAO/arbeidsovereenkomst. Volgens mij staat in CAO's vaak dat het pas vanaf de tweede ziekmelding mag en dan per ziekmelding ook nog eens maximaal 1 dag, dus in totaal 2 dagen per jaar dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er twee.
Is het dan ook nog zo dat als ik morgen ook ziek zou zijn, ik de afgelopen 2 ziektedagen niet uitgekeerd krijg?
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat kon beter
Zometeen maar eens even de trapkast in duiken en kijken wat er allemaal mee kan morgen
Ooeh leuk!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen naar HHW, als JJH nog durft![]()
En dan twee dagen werken, vrijdagavond naar een vriend, zaterdag IJsseldeltadag en zondag weer HHW![]()
En jij?
Nog wel wat overlaten voor morgen hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
De eerst paar gordijnen van Peter zitten al in de was....
Trust me er is genoeg te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog wel wat overlaten voor morgen hè.
Of is het echt zo erg?
Jij weet er heel veel van he?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan de omschrijving in CAO/arbeidsovereenkomst. Volgens mij staat in CAO's vaak dat het pas vanaf de tweede ziekmelding mag en dan per ziekmelding ook nog eens maximaal 1 dag, dus in totaal 2 dagen per jaar dan.
XD Succesquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even behang kopen, dan kan Thijs er zometeen achter
Heb je wierook voor ze, tegen de achtergelaten heksenvloeken?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat kon beter
Zometeen maar eens even de trapkast in duiken en kijken wat er allemaal mee kan morgen
Mart is juristquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij weet er heel veel van he?
Zou jij misschien mee willen kijken, als ik er zelf niet uit kom?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wietrook voor ze, tegen de achtergelaten heksenvloeken?.
Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wierook voor ze, tegen de achtergelaten heksenvloeken?.
Ja hoor, PM dan maar... ben ook aan het werk, dus dan zie ik het wat sneller dan wanneer ik de KSC even niet volgquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij weet er heel veel van he?
Zou jij misschien mee willen kijken, als ik er zelf niet uit kom?
Nee de ex van Sym is weg maar blijkbaar heeft ze nooit van schoonmaken gehoordquote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
maar heb ik iets gemist ?
gaat er iemand verhuizen ofzo ?
Hoe kun je het gemist hebben? Het gaat hier bijna nergens anders meer overquote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
o okquote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de ex van Sym is weg maar blijkbaar heeft ze nooit van schoonmaken gehoord![]()
zijn ook mensen met een leven in het weekend en die dus niet op fok zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kun je het gemist hebben? Het gaat hier bijna nergens anders meer over.
De heks is uit het huis van Symp weg, maar heeft een teringzooi in een leeg huis achtergelaten. En dat wordt met hulp van wat KSC'ers aangepakt.
De ex van Symph heeft een zwijnenstal achtergelaten, en die gaan we in etappes met z'n allen schoonmaken. En er moeten ook nog wat meubeltjes die kant op.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
hoe ging het?quote:
ben je aan het wassen?quote:
zie pmquote:Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe ging het?![]()
niet zo goed zo te zien?![]()
o okquote:Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
De ex van Symph heeft een zwijnenstal achtergelaten, en die gaan we in etappes met z'n allen schoonmaken. En er moeten ook nog wat meubeltjes die kant op.
het regent dus ik ben gewassenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben je aan het wassen?
Of ben je hier nu niet meer?
Fijne dagquote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef JJH het volgende:
Dames, heren
. Ik ga er vandoor.
Misschien nog tot vanavond en anders tot morgen irl voor sommige.
Handig, hier is het nog droog...quote:
huh... is dat niet het hoogtepunt van de dag?quote:
Hoe laat ben je hier?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef JJH het volgende:
Dames, heren
. Ik ga er vandoor.
pannenkoeken waren een groot succesquote:Op maandag 9 mei 2011 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig, hier is het nog droog...
Wat moest je eigenlijk doen?
En hoe waren de pannekoeken vrijdag?
Ik wil jou ook zienquote:Op maandag 9 mei 2011 12:13 schreef JJH het volgende:
Dames, heren
. Ik ga er vandoor.
Mooi! Dus het was erg leuk met de meiden? Mooizo!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pannenkoeken waren een groot succes![]()
met ST en Thijs![]()
toen was hij wel lief
dat was echt geweldigquote:Op maandag 9 mei 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Dus het was erg leuk met de meiden? Mooizo!
Goed om te horen.quote:
Super, al een beetje een idee hoe vaak ze bij je langs gaan komen?quote:
Bijna lunch ja, warm? Zal best... vanmorgen was het heerlijk op de fietsquote:
Precies, het is stervenskoud buitenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Warm? Het is nu lekker buiten, ik denk hooguit een graad of 20.
Dat klinkt wel lekker... hier moet het nog afkoelen... nog geen regen gevallenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het afgekoeld tot 15/16 graden (volgens de auto)
Heerlijk hoor
Hier dus +25quote:Op maandag 9 mei 2011 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Warm? Het is nu lekker buiten, ik denk hooguit een graad of 20.
Hier ook. Grijs, somber, en frisser dan gedacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het ziet wel grauw hier
Ah, is dat het geheim...quote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kweek een vetlaag, dan heb je daar geen last meer van.
Uhu. Hier heeft het ook al geregend enzoquote:Op maandag 9 mei 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook. Grijs, somber, en frisser dan gedacht.
Past wel bij deze dag.
Bakkes, kutquote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kweek een vetlaag, dan heb je daar geen last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |