quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.
Daarna ging ik brood halen, en een dingetje voor in HHW, en besloot Thijs de meest gewelddadige peuterpuber ooit te worden, dus mijn armen werden er bijna uitgerukt omdat ik hem steeds vast moest houden (anders ging hij er vandoor)
In de winkels deed hij heeeeeeeeeeel lief tegen iedereen en stond hij mij ondertussen te bijten![]()
Toen zouden we net weg, krijg ik een smsje of ik nog 1 dingetje wil halen, dus weer naar beneden, kom ik mijn schuldgevoelaanpraatnichtje tegen![]()
En toen ik Thijs weer in de auto zette beet hij me zo hard dat ik nu een dikke rode plek en bloeduitstorting op mijn arm heb![]()
Doet ie anders nooit hoor
Dan ga ik die CAO die ik heb gekregen bij m'n contract zo maar eens zoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als dat in een CAO of arbeidsovereenkomst is vastgelegd.
En hij gaat morgen ook mee?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.
Daarna ging ik brood halen, en een dingetje voor in HHW, en besloot Thijs de meest gewelddadige peuterpuber ooit te worden, dus mijn armen werden er bijna uitgerukt omdat ik hem steeds vast moest houden (anders ging hij er vandoor)
In de winkels deed hij heeeeeeeeeeel lief tegen iedereen en stond hij mij ondertussen te bijten![]()
Toen zouden we net weg, krijg ik een smsje of ik nog 1 dingetje wil halen, dus weer naar beneden, kom ik mijn schuldgevoelaanpraatnichtje tegen![]()
En toen ik Thijs weer in de auto zette beet hij me zo hard dat ik nu een dikke rode plek en bloeduitstorting op mijn arm heb![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, verschilt volgens mij per branche... Ik weet iig wel dat ik bij ziekmelding de erste dag of dagen ook geen cent krijg. En bijzonder verlof betalen ze ook pas uit nadat ik er zelf tig keer achteraan ga en zowel telefonisch als schriftelijk, met "bewijsstukken", erom bedel![]()
.
Wat ben ik blij dat ik in een klein bedrijf werk een makkelijke baas heb.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, verschilt volgens mij per branche... Ik weet iig wel dat ik bij ziekmelding de erste dag of dagen ook geen cent krijg. En bijzonder verlof betalen ze ook pas uit nadat ik er zelf tig keer achteraan ga en zowel telefonisch als schriftelijk, met "bewijsstukken", erom bedel![]()
.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Morgen naar HHW, als JJH nog durftquote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, lekker![]()
Mwuh?Knuf dan
Met mij goed hoorLekker weekend gehad, heerlijk weer
En jij verder? Nog plannen?
O, dan heb je gewoon recht op loondoorbetaling bij ziekte. Wachtdagen mogen, maar maximaal 1 of 2 en dan alleen als dat in je arbeidsovereenkomst of CAO is overeengekomen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Contract met dochter van Achmea. Wel een gewoon contract, voor 30-36 uur per week.
Maar wat MPG zegt; volgens mij zit ik met die 2 wachtdagen nu.
mja bij ons is zovaak om A gezeurd en blijven B krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En ik blijf dan gewoon zeuren om AMijn leidinggevende laatst ook, pff. In mn huidige contract staat dat ik 3 maanden na het afronden van mn cursus naar de functionele salarisschaal ga. Maar dat is dan 19 augustus. Zij zo; "ja, dat is onhandig, halverwege de maand, dus dat wordt dan 1 september". Later, na het gesprek dacht ik; wat is dat nou weer voor onzin? Waarom wordt je als werknemer altijd benadeeld? Waarom is het dan niet gewoon 1 augustus, als het zo moeilijk is?
Dus dat ga ik de volgende keer mooi even in haar neus wrijven
Wel aardig of course
Hij bijt geen vreemde mensen hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef JJH het volgende:
[..]
En hij gaat morgen ook mee?
Nu durf ik niet meer.
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen naar HHW, als JJH nog durft![]()
En dan twee dagen werken, vrijdagavond naar een vriend, zaterdag IJsseldeltadag en zondag weer HHW![]()
En jij?
Ik meld me dan ook niet ziek, ik ga wel gewoon naar werkquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij bijt geen vreemde mensen hoor
Volgens mij zijn het er twee.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan heb je gewoon recht op loondoorbetaling bij ziekte. Wachtdagen mogen, maar maximaal 1 of 2 en dan alleen als dat in je arbeidsovereenkomst of CAO is overeengekomen.
Ja echt hequote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]dat vind ik echt harteloos, bij bijzonder verlof
Met 2 wachtdagen opgenomen in je CAO, jaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er twee.
Is het dan ook nog zo dat als ik morgen ook ziek zou zijn, ik de afgelopen 2 ziektedagen niet uitgekeerd krijg?
Be-la-che-lijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja echt he. Ze vroegen nog net niet om een kopie van de overlijdensakte
.
Dat is geen fijn begin van de dag zo, neequote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat kon beterquote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is geen fijn begin van de dag zo, nee.
Ook niet echt lief van Thijs.
Dikke knuffel![]()
.
Bij het artikel over doorbetaling tijdens ziekte zie ik het niet staan.... Eens even in de digitale versie kijken, dan kan ik tenminste zoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Met 2 wachtdagen opgenomen in je CAO, ja
Zou je moeten na kijken.
Heb zelf dat ik eerste ziektedag 50% uitgekeerd krijg.
Ligt aan de omschrijving in CAO/arbeidsovereenkomst. Volgens mij staat in CAO's vaak dat het pas vanaf de tweede ziekmelding mag en dan per ziekmelding ook nog eens maximaal 1 dag, dus in totaal 2 dagen per jaar dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er twee.
Is het dan ook nog zo dat als ik morgen ook ziek zou zijn, ik de afgelopen 2 ziektedagen niet uitgekeerd krijg?
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat kon beter
Zometeen maar eens even de trapkast in duiken en kijken wat er allemaal mee kan morgen
Ooeh leuk!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen naar HHW, als JJH nog durft![]()
En dan twee dagen werken, vrijdagavond naar een vriend, zaterdag IJsseldeltadag en zondag weer HHW![]()
En jij?
Nog wel wat overlaten voor morgen hè.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
De eerst paar gordijnen van Peter zitten al in de was....
Trust me er is genoeg te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog wel wat overlaten voor morgen hè.
Of is het echt zo erg?
Jij weet er heel veel van he?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt aan de omschrijving in CAO/arbeidsovereenkomst. Volgens mij staat in CAO's vaak dat het pas vanaf de tweede ziekmelding mag en dan per ziekmelding ook nog eens maximaal 1 dag, dus in totaal 2 dagen per jaar dan.
XD Succesquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even behang kopen, dan kan Thijs er zometeen achter
Heb je wierook voor ze, tegen de achtergelaten heksenvloeken?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat kon beter
Zometeen maar eens even de trapkast in duiken en kijken wat er allemaal mee kan morgen
Mart is juristquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij weet er heel veel van he?
Zou jij misschien mee willen kijken, als ik er zelf niet uit kom?
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wietrook voor ze, tegen de achtergelaten heksenvloeken?.
Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even behang kopen, dan kan Thijs er zometeen achter
Ja, genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je wierook voor ze, tegen de achtergelaten heksenvloeken?.
Ja hoor, PM dan maar... ben ook aan het werk, dus dan zie ik het wat sneller dan wanneer ik de KSC even niet volgquote:Op maandag 9 mei 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij weet er heel veel van he?
Zou jij misschien mee willen kijken, als ik er zelf niet uit kom?
Nee de ex van Sym is weg maar blijkbaar heeft ze nooit van schoonmaken gehoordquote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
maar heb ik iets gemist ?
gaat er iemand verhuizen ofzo ?
Hoe kun je het gemist hebben? Het gaat hier bijna nergens anders meer overquote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
maar heb ik iets gemist ?
gaat er iemand verhuizen ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |