Lieve JJH, je bent echt geweldig!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef JJH het volgende:
MZ.
Heb net een karretje besproken aan bij de BP, BoRent was iets goedkoperder maar daar moet ie voor sluitingstijd weer terugzijn.
Rustig aan doen dus vandaagquote:
haha okquote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik daarbij ook vrolijk word, teken ik ervoor!
goed hequote:
Niet huilen!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve JJH, je bent echt geweldig!Ik krijg er een beetje waterige oogjes van hoe lief iedereen is
Echt geweldig gewoon!!!
![]()
![]()
Mwahquote:
Ow, knuffel voor MZ dan!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahOp zich voel ik me best monter, maar het is in Sym's huis echt om te janken zo smerig en we kregen wat slecht nieuws op vakantie. Dus het houd even niet over zeg maar
Hoe is het met jou dan lieverd?En met je lijf?
Met mij wel ok, beetje luiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneer![]()
Hoe ist?
[..]
Nijner
Mwah, het gaatMet jou dan?
[..]
YuksHe, we willen zeker op jullie verjaardag komen, alleen moeten we nog even de data bekijken, is dat ok?
[..]
He Sol
[..]
Merel![]()
![]()
Is goed hoor, laat maar wetenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
YuksHe, we willen zeker op jullie verjaardag komen, alleen moeten we nog even de data bekijken, is dat ok?
Mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok
vroljikheid komt wel weer terug
[..]
goed he
hoe was je week ?
Nou sorry hoorquote:
heb nog niet teruggelezen, dit weekend denk ik maar 3 uur achter de pc gezetenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MwahOp zich voel ik me best monter, maar het is in Sym's huis echt om te janken zo smerig en we kregen wat slecht nieuws op vakantie. Dus het houd even niet over zeg maar
... En als je ze ziet is het al te laat XDquote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, rimpels hoef ik nog niet aan te denken
He gatsiequote:Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan ben je alweer oudquote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
... En als je ze ziet is het al te laat XD
oud, oud, wat is datquote:
zodra je rimpels krijgt ?quote:
Dankjequote:
Lekker aan de bak dus?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met mij wel ok, beetje lui. Vanmorgen gewerkt 6 - half 11, zometeen half 12 - half 7 weer werken
.
Hoezo mwah? --> Bah
Ik las het al
Hopelijk heb je leuke dingen gedaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb nog niet teruggelezen, dit weekend denk ik maar 3 uur achter de pc gezeten
dus heb jullie slechtnieuws thuiskomen gemist
Dan nog, je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Het komt helemaal goedquote:Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
... En als je ze ziet is het al te laat XD
[..]
He gatsieIk las het idd al aan de reacties hier, wat vervelend joh!
![]()
Dikke knuf!
Ja, met mij goed hoor! Ik kan mn lijf aardig in bedwang houdenXD
Ik vind 80 oudquote:
Ja maandag en dinsdag zijn mijn 'beuk'dagenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Lekker aan de bak dus?
Ja, en Erwin... Ik vond het zo kut dat ik niet naar de dienst kon...
[..]
Hopelijk heb je leuke dingen gedaan?
We zijn gistermiddag thuisgekomen en wat we aantroffen is niet te beschrijven. Ik had eigenlijk even voor en na foto's moeten maken...
En vorige week heeft een bekende van Fok! zelfmoord gepleegd, dat hakte er wel in zeg maar
En ik ken mensen van 80 die nog niet oud zijn. En van 65 die die stokoud zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt helemaal goedWe hebben zulke lieve mensen om ons heen
![]()
MooiEn anders kom ik je helpen hoor om em te bedwingen
[..]
Ik vind 80 oud![]()
o dat is inderdaad jammerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hopelijk heb je leuke dingen gedaan?
We zijn gistermiddag thuisgekomen en wat we aantroffen is niet te beschrijven. Ik had eigenlijk even voor en na foto's moeten maken...
En vorige week heeft een bekende van Fok! zelfmoord gepleegd, dat hakte er wel in zeg maar
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik ken mensen van 80 die nog niet oud zijn. En van 65 die die stokoud zijn.
Leeftijd is zo relatief.
quote:
Dabedoelik.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]leeftijd is iets wat gewoon absoluut is, duidelijk meetbaar en je kan er niet omheen...
maar ouderdom is wel relatief, is niet in iets uit te drukken of iets
Yupquote:
Goed zoquote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt helemaal goedWe hebben zulke lieve mensen om ons heen
![]()
MooiEn anders kom ik je helpen hoor om em te bedwingen
[..]
Ik vind 80 oud![]()
Ik heb nog wel een fles Cillit Bang over... werkt erg goed op vette keukenoppervlakken en scheelt uren boenen. Moet ik die fles vanavond meenemen?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, heel onrustigMaar voel me nu wel redelijk fit. Nog even opladen en dan ga ik me weer op de keuken storten
![]()
Je bent trouwens liefFijn dat je komt helpen
denk dat je iedereen hebt opgelostquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen gevlucht voor mijn superschoonmaakmiddel?
nope, gewoon aan het werk...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Het staat hier ook in de kastquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur weg...
Maar het vuil is zo wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur weg...
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
Op de A1 is ter hoogte van Bussum een tankwagen met zoutzuur gekanteld en daarbij lek geraakt. De file, die vlak na het ongeval 4 km lang was, lost langzaam op.
Op de A1 is ter hoogte van Bussum een tankwagen met zoutzuur gekanteld en daarbij lek geraakt. De file, die vlak na het ongeval 4 km lang was, lost langzaam op.
quote:
ahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
waarom je thuis bleef?quote:
quote:
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.quote:
o ok, wij hebben daarvoor gewoon een mailadres, maitlje en dan weer melden als je beter bentquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.
Mailen mag niet. Is te vrijblijvend ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, wij hebben daarvoor gewoon een mailadres, maitlje en dan weer melden als je beter bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |