Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Vers vlees is dan ook een delight net als dat ik vorige week met mijn zus ben wezen BBQ'enquote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
niet kan is het anders. maar zolang het kan heb ik liever vers
denk dat MPG dacht dat hij door het slotje postenquote:
Toen ik net wegreed bij de supermarkt druppelde het een beetje, en thuis scheen de zon.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een weer
het komt hier ineens met bakken eruit
BK is zoooooveel beter dan de Mac.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eergister voor het eerst een cheeseburger xxl bij de BK op. Wat een godenvoedsel.
Ja, heeerlijk geslapenquote:
Ja, moest zaterdag overdag werken maar verder allemaal leuke dingen gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker van je weekend genoten? Of moest je werken?
Prima.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heeerlijk geslapen![]()
En jij?
![]()
[..]
Ja, moest zaterdag overdag werken maar verder allemaal leuke dingen gedaan's avonds verjaardag van oom van mn man, was erg leuk, zondag verjaardag van mn oma (was in december jarig maar door omstandigheden later gevierd XD) was errug gezellig
En jouw weekend?
Kom zowat nooit bij een fastfood tent, dus geen idee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eergister voor het eerst een cheeseburger xxl bij de BK op. Wat een godenvoedsel.
Ja sowieso.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef JJH het volgende:
[..]
BK is zoooooveel beter dan de Mac.
Die BK hier in Zwolle hebben ze platgegooid, iets met verbouwing van het station enzo...
Mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.
En mooi op tijd wakker! Dat mag echt in de krant.
ik vind beide afschruwelijk, maar een wopper eens in de zoveel tijd is nog wel lekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja sowieso.
Ik had eerst een vriendin die nooit naar de BK wilde, altijd naar de mac. Afschuwelijk.
Zelfs een kwartier voor de wekker.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Hahahha ja?! Uit jezelf of met wekker?
ik vind het vlees nogal droog van BKquote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Myraela het volgende:
Het had tenminste smaak.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het vlees nogal droog van BK
Welke pc? Welke slaap? Niet voor je beurt blaten, puber.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG viel in slaap achter zijn PC
Volgens mij zat hij gewoon mobiel, en dan duurt het even.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG viel in slaap achter zijn PC
dat is waarquote:
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel ongeduldige droeftoeters blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doenquote:
Kwestie van deze sluiten, uit de reeks gooien, die van jou openen en erin hangen, toch!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel effectievere blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doen.
Ik vind het broodje altijd zo droog van de BKquote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind het vlees nogal droog van BK
ja ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heeerlijk geslapen![]()
En jij?
![]()
[..]
Ja, moest zaterdag overdag werken maar verder allemaal leuke dingen gedaan's avonds verjaardag van oom van mn man, was erg leuk, zondag verjaardag van mn oma (was in december jarig maar door omstandigheden later gevierd XD) was errug gezellig
En jouw weekend?
Ik wist niet dat je mobiel aan het fokken was. Sowwy.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel ongeduldige droeftoeters blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doen.
Theoretisch gesproken dan, als Kanovinnie de andere niet had geslotenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van deze sluiten, uit de reeks gooien, die van jou openen en erin hangen, toch!
Daar zijn sommigen te lui voor.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwestie van deze sluiten, uit de reeks gooien, die van jou openen en erin hangen, toch!
Ik was ook om 8 uur wakker. Niet tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het broodje altijd zo droog van de BK
Goedemorgen trouwens
Ben ik vrij, ben ik om 8 uur wakkerSchijnt de zon niet en heb ik hoofdpijn
of je geeft even aan dat je mobiel zit in de Lapoquote:Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke pc? Welke slaap? Niet voor je beurt blaten, puber.
Ja hoi !quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn topics worden niet gewaardeerd door een stel ongeduldige droeftoeters blijkbaar. Ik zal godverdomme nog eens moeite doen.
Ik heb nog niks gedaanquote:Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was ook om 8 uur wakker. Niet tof.
Heb ik wel lekker wat aan mijn dag.(Als ik tenminste niet de hele tijd ga zitten fokken.
)
Zoheeeequote:
Mooi!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik ook.
zo te zien heb je ook een goed weekend gehad
Er moet gewoon een mobiele 'open nieuw deel'-knop komen... meteen aangevraagd: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #17.quote:
Damn, zo'n drama is een topic niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
Owja, ik heb al een kuthumeur vandaag, dus dit kan er nog wel bij.
Degene met de lapo opent een nieuwe... geef hem dan wel even de tijd om dat te doen... zoals ook in de OP staatquote:
hehe okquote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoheeee![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mooi!
YupHeerlijk. En gister lekker gekookt en buiten gegeten met hubby
En nog aardig lang daarna buiten gezeten ook, hier ging het pas begin van de nacht onweren! En dat was ook maar een klein kutbuitje
XD
Ik heb al gedouched en boodschappen gedaan, straks nog even een rondje met een stofdoek en de stofzuiger door het huis heen rennen en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag. Vanmiddag lekker naar mijn zussie toe.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaanwel gedoucht, nu eerst even aankleden
Lange broek, omdat kutweer
Bijna 5 minuten. Lang genoeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene met de lapo opent een nieuwe... geef hem dan wel even de tijd om dat te doen... zoals ook in de OP staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |