Ehm eet je ook niet echt gevarieerdquote:Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doe je goed! ik heb nu een recept wat ik eigenlijk een week al eet. namelijk
Aardappels , creme de la spinazie en vissticks![]()
Aardappels 4-5 eu + 1,30 + 1,90 . kan hiervan soms 2-4 dagen van eten
Tuurlijk wel afgewisseld met de nodige patat Friet![]()
Beetje afwisseling in eten zou niet misstaan moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel afgewisseld met de nodige patat![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel afgewisseld met de nodige patat![]()
eens in de zoveel tijd dan ook pasta, vandaag maar iets anders , Slavinken waren 2,10 ! dus dat kan ik ook wel doen bij de Lidl halenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje afwisseling in eten zou niet misstaan moet ik zeggen.
heb je gelijk in alleen dan heb je verschillende soorten bloem nodig, want pannekoeken met bloem is echt niet te pruimen! dan wil ik ook meteen lekkere pannekoeken makenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je kan heus wel afwisselender eten
Gewoon een rijstgerecht maken met seizoensgroenten
Pannekoeken zijn ook goedkoop, tenminste als je het beslag gewoon zelf maakt, bloem kost bijna niks, doosje eieren ook niet, ei kan je andere dag dan ook weer doen ipv vlees, dan kom je al een heel eind!
preciesquote:
Geef mij je geld. Dat motiveert je wel om weer te werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies
daarom hoef ik deze week niet echt te gaan werken
vies, vuil werk.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef mij je geld. Dat motiveert je wel om weer te werken.
Die potjes van macaronisaus van dat bekende merk, konigmeg ??? geprobeerd en die waren veels te zout O_o. snap ook niet, maar niet te pruimen! dacht mooi potje + wat ui + wat gehakt. Mooi niet dat ik dat weer maak. althans met dat potje.quote:
Heb je een punt, ik ben er zelf geen expert in, dat is feMaleDuckquote:Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eens in de zoveel tijd dan ook pasta, vandaag maar iets anders , Slavinken waren 2,10 ! dus dat kan ik ook wel doen bij de Lidl halen.
[..]
heb je gelijk in alleen dan heb je verschillende soorten bloem nodig, want pannekoeken met bloem is echt niet te pruimen! dan wil ik ook meteen lekkere pannekoeken maken![]()
Die van bertolli.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die potjes van macaronisaus van dat bekende merk, konigmeg ??? geprobeerd en die waren veels te zout O_o. snap ook niet, maar niet te pruimen! dacht mooi potje + wat ui + wat gehakt. Mooi niet dat ik dat weer maak. althans met dat potje.
Wokgroente , lijkt me ook eens leuk om te gaan doen maar weet nog geen leuk receptquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Macaroni met curry en ketchup. Rijst met een beetje wokgroenten en ketjap.
Ik kan heel goed budgeteten. Gelukkig hoeft het niet al te vaak meer.
Vlees.
Verse groenten.
Bertolli ? wat van bertolliquote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van bertolli. [ afbeelding ], Ui erbij, gehakt en heel veel knoflook en je kan 3 dagen eten.
Macaronisaus... die maak ik ook zelf, pasata, wat kruiden en groenten, klaar is keesquote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die potjes van macaronisaus van dat bekende merk, konigmeg ??? geprobeerd en die waren veels te zout O_o. snap ook niet, maar niet te pruimen! dacht mooi potje + wat ui + wat gehakt. Mooi niet dat ik dat weer maak. althans met dat potje.
No wayquote:
Je moet in Belgie solliciterenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar zet jij je CV allemaal neer dat het zo snel gaat, ben blij als ik 1 mail ontvang per week.
pff meerdere dagen hetzelfde eten ...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van bertolli. [ afbeelding ], Ui erbij, gehakt en heel veel knoflook en je kan 3 dagen eten.
Ik zou al blij zijn als bedrijven eens een reacties zouden geven op al mijn mailtjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Waar zet jij je CV allemaal neer dat het zo snel gaat, ben blij als ik 1 mail ontvang per week.
niet iedereen kan als batskoning aan de gangquote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je moet in Belgie solliciteren![]()
en het ligt ook waar naar je solliciteert
van 1 zo'n potjequote:Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet achter elkaar te eten, lang leven de diepvries.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff meerdere dagen hetzelfde eten ...
nee dank je wel
In België werkenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je moet in Belgie solliciteren![]()
en het ligt ook waar naar je solliciteert
Wok eet toch geen groente?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef Myraela het volgende:
Als mijn ouders hier vette rotzooi eten, eet ik zo'n doos met wokgroenten. Best goed weg te krijgen.
Macaroni ook maar eens eten:quote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Macaronisaus... die maak ik ook zelf, pasata, wat kruiden en groenten, klaar is kees
Vlees is duur, kip valt wel mee. Koop wel de groenten los, (prei, paprika ui, kom je al een heel eind) dat is goedkoper dan een zakje. Rijst kost ook geen klap en je kunt er ook twee dagen van eten.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wokgroente , lijkt me ook eens leuk om te gaan doen maar weet nog geen leuk recept.
Ik dacht zo uit mijn hoofd wokgroente+ kip + rijst.+ zoetzure saus (ah?)
[..]
Bertolli ? wat van bertolliiets duidelijker , je moet zien dat jij snapt wat het is maar ik niet in je hoofd kan kijken
.
mja vind ik nooit lekker als het is opgewarmt en dan in de diepvriesquote:Op maandag 9 mei 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet achter elkaar te eten, lang leven de diepvries.
Nouja, als je zuinig moet zijn.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vind ik nooit lekker als het is opgewarmt en dan in de diepvries
heerlijke contradictie die laatste zin, maar je hebt wel gelijk!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Vlees is duur, kip valt wel mee. Koop wel de groenten los, (prei, paprika ui, kom je al een heel eind) dat is goedkoper dan een zakje. Rijst kost ook geen klap en je kunt er ook twee dagen van eten.
Ik laat het sausje meestal achterwege, gewoon lekker wokken en een beetje sojasaus erdoor.
zelfde dat jij eten niet nodig vindtquote:
Als jij dat wilt...quote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Deelt maleduck bakjes uit met voedsel?
JJHquote:
Solquote:Op maandag 9 mei 2011 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Hey Myr![]()
[..]
Zuster![]()
[..]
Ligt eraan waar je dat voor nodig hebt.
Edit: Voor eten is dat wel te doen
Crazyyyyquote:
Ik kan het begrijpen het is anders, maar als je niet kan dan kan je niet anders.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vind ik nooit lekker als het is opgewarmt en dan in de diepvries
Ik bedoelde van die woksausjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heerlijke contradictie die laatste zin, maar je hebt wel gelijk!![]()
oooh preiook al tijden niet klaar gemaakt.
vlees is idd duurquote:Op maandag 9 mei 2011 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Vlees is duur, kip valt wel mee. Koop wel de groenten los, (prei, paprika ui, kom je al een heel eind) dat is goedkoper dan een zakje. Rijst kost ook geen klap en je kunt er ook twee dagen van eten.
Ik laat het sausje meestal achterwege, gewoon lekker wokken en een beetje sojasaus erdoor.
dient ook te gebeurenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JJH![]()
![]()
[..]
Sol![]()
![]()
[..]
Crazyyyy![]()
![]()
![]()
Sorry, ik was weer eens even weg, op een raar mailtje van een vriendin reagerenXD
Zo'n potje is toch hooguit voor een persoon voor een dag?quote:
Lekker van je weekend genoten? Of moest je werken?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JJH![]()
![]()
[..]
Sol![]()
![]()
[..]
Crazyyyy![]()
![]()
![]()
Sorry, ik was weer eens even weg, op een raar mailtje van een vriendin reagerenXD
iddquote:Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen het is anders, maar als je niet kan dan kan je niet anders.
zo is het idd voor meerdere dagenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, als je zuinig moet zijn.Hier gaan er 2 potten en een blik tomaten in en dan nog groenten en kruiden en een kilo gehakt.
Ik wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Vlees zou ik echt niet missen als ik minder geld heb/niet thuis zou wonen.
Zo'n grote pot is standaard voor een 4pers gezin hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n potje is toch hooguit voor een persoon voor een dag?
ik dacht dat jij niet meer kon fokken vanaf je werkquote:
sommige vleessoorten zal ik ook niet missen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Vlees zou ik echt niet missen als ik minder geld heb/niet thuis zou wonen.
Ik doe er in mijn eentje anderhalve dag mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n grote pot is standaard voor een 4pers gezin hoor.
er zijn genoeg vleesvervangersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |