XD Hahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ok
ik zelf zaterdag eerst bij een vriendin meegeholpen met slopen van tegeltjes van de muren. diverse schrammen aan over gehouden
en gisteren heerlijk van de zon genoten op de fiets en nu dus ook op armen, gezicht en benen verbrand
Moeite doen voor iets dat vervolgens door de plee gespoeld wordt, en dat keer op keer, wel.quote:
Ik ben een week lang elke dag tussen 7 en 8 opgestaan, dat helpt denk ik ook wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoheeee![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mooi!
YupHeerlijk. En gister lekker gekookt en buiten gegeten met hubby
En nog aardig lang daarna buiten gezeten ook, hier ging het pas begin van de nacht onweren! En dat was ook maar een klein kutbuitje
XD
Ik ben helemaal niet chagrijnig!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
voor een zeker chagereinig persoon die met een M begint.
Truequote:Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een week lang elke dag tussen 7 en 8 opgestaan, dat helpt denk ik ook wel.
Slopenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD HahahaAltijd leuk, dingen slopen
![]()
Donderdag moet ik weer werken. Morgen is het ook nog vroeg verwacht ik en dan kan ik woensdag lekker de boel omgooien.quote:
jajaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD HahahaAltijd leuk, dingen slopen
![]()
Nice
Ohhoohhh, niet ingesmeerd?![]()
ik ben niet chagiequote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
voor een zeker chagereinig persoon die met een M begint.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dan geldt het toch niet voor jou?
mja, moeten nog 2 plafonds uit en dan kan de opbouw weer beginnen.quote:
Nee, jij bent crazy!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jajaen moet ook gebeuren he
net nieuw huisje dus flink aan de klus.
insmeren? was da ?
was ook petje vergeten, en lekker over de mooie weilanden.
[..]
ik ben niet chagie
Juist ja. Ik hoop zo dat je het over andere dingen hebt, dan topics die gesloten werden.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Moeite doen voor iets dat vervolgens door de plee gespoeld wordt, en dat keer op keer, wel.
Een topic niet. Maar keer op keer merken dat je voor niets moeite doet en ondankbare reacties krijgen op je effort welquote:
ssst, niet te hard roepenquote:
Nou je wordt ook niet beloond op je moeite maar op het resultaatquote:Op maandag 9 mei 2011 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Een topic niet. Maar keer op keer merken dat je voor niets moeite doet en ondankbare reacties krijgen op je effort wel.
iddquote:
Daarom XDquote:
Nicequote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Donderdag moet ik weer werken. Morgen is het ook nog vroeg verwacht ik en dan kan ik woensdag lekker de boel omgooien.
Oeh, leuk!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jajaen moet ook gebeuren he
net nieuw huisje dus flink aan de klus.
insmeren? was da ?
was ook petje vergeten, en lekker over de mooie weilanden.
[..]
ik ben niet chagie
mwa, gebeurt niet zosnel tochquote:Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom XD![]()
![]()
[..]
Nice![]()
[..]
Oeh, leuk!![]()
Niet insmeren = huidkanker
hey, weer beetje bij geslapen ?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou je wordt ook niet beloond op je moeite maar op het resultaat.
maarja, nu heb ik weer honger en ik heb net 4 boterhammen gehad.
Yukiquote:
Nee, dat is op de lange termijn. Maar elke keer verbranden is gewoon heel slecht, dat veranderd je huidcellen. Die veranderen, en op termijn krijg je dan huidkanker. En ik kan je vertellen; ik heb de gevolgen gezien, en dat is echt niet grappig. Zeker niet in je gezicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, gebeurt niet zosnel toch
zit nu wel tegen rood/bruin aan
Hopelijk geldt dat voor de werkweek ookquote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
wat gaat een weekend toch weer snel voorbij
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk geldt dat voor de werkweek ook.
mja dat klopt, sowieso zijn die gevolgen niet tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yuki![]()
![]()
[..]
Nee, dat is op de lange termijn. Maar elke keer verbranden is gewoon heel slecht, dat veranderd je huidcellen. Die veranderen, en op termijn krijg je dan huidkanker. En ik kan je vertellen; ik heb de gevolgen gezien, en dat is echt niet grappig. Zeker niet in je gezicht.
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doenquote:
heyquote:
Hoe istquote:
In utrecht regent tquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vinden
Kort extra slaapje dus, of was het genoegquote:
Marijkequote:
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dat klopt, sowieso zijn die gevolgen niet tof.
maar jah, je denkt er niet zo snel aan. je pakt de fiets, gaat fietsen en voor je weet ben je verbrand
Ja hoooiiiiiiiiquote:
Regen... wij hebben hetquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vinden
Als ik daarbij ook vrolijk word, teken ik ervoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doen
[..]
hey![]()
Geen idee, ik kijk uit op een overdekt gedeelte binnen het gebouw.quote:
Gekke meneerquote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doen
[..]
hey![]()
Nijnerquote:
Yuksquote:
He Solquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kort extra slaapje dus, of was het genoeg
[..]
Marijke![]()
Merelquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenScheelt ook een hoop rimpels
![]()
[..]
Ja hoooiiiiiiii![]()
![]()
Hoe is het met Marijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneer![]()
Hoe ist?
[..]
Nijner
Mwah, het gaatMet jou dan?
[..]
YuksHe, we willen zeker op jullie verjaardag komen, alleen moeten we nog even de data bekijken, is dat ok?
[..]
He Sol
[..]
Merel![]()
![]()
Mwah, heel onrustigquote:Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?.
hehe, rimpels hoef ik nog niet aan te denkenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenScheelt ook een hoop rimpels
![]()
[..]
Ja hoooiiiiiiii![]()
![]()
Kortquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kort extra slaapje dus, of was het genoeg
[..]
Marijke![]()
Forum Opties | |