Yukiquote:
Nee, dat is op de lange termijn. Maar elke keer verbranden is gewoon heel slecht, dat veranderd je huidcellen. Die veranderen, en op termijn krijg je dan huidkanker. En ik kan je vertellen; ik heb de gevolgen gezien, en dat is echt niet grappig. Zeker niet in je gezicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, gebeurt niet zosnel toch
zit nu wel tegen rood/bruin aan
Hopelijk geldt dat voor de werkweek ookquote:Op maandag 9 mei 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
wat gaat een weekend toch weer snel voorbij
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk geldt dat voor de werkweek ook.
mja dat klopt, sowieso zijn die gevolgen niet tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yuki![]()
![]()
[..]
Nee, dat is op de lange termijn. Maar elke keer verbranden is gewoon heel slecht, dat veranderd je huidcellen. Die veranderen, en op termijn krijg je dan huidkanker. En ik kan je vertellen; ik heb de gevolgen gezien, en dat is echt niet grappig. Zeker niet in je gezicht.
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doenquote:
heyquote:
Hoe istquote:
In utrecht regent tquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vinden
Kort extra slaapje dus, of was het genoegquote:
Marijkequote:
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dat klopt, sowieso zijn die gevolgen niet tof.
maar jah, je denkt er niet zo snel aan. je pakt de fiets, gaat fietsen en voor je weet ben je verbrand
Ja hoooiiiiiiiiquote:
Regen... wij hebben hetquote:Op maandag 9 mei 2011 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich en een beetje regen zou ik ook niet erg vinden
Als ik daarbij ook vrolijk word, teken ik ervoor!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doen
[..]
hey![]()
Geen idee, ik kijk uit op een overdekt gedeelte binnen het gebouw.quote:
Gekke meneerquote:Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je daarna niks meer aan je bed, dus niet doen
[..]
hey![]()
Nijnerquote:
Yuksquote:
He Solquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kort extra slaapje dus, of was het genoeg
[..]
Marijke![]()
Merelquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenScheelt ook een hoop rimpels
![]()
[..]
Ja hoooiiiiiiii![]()
![]()
Hoe is het met Marijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekke meneer![]()
Hoe ist?
[..]
Nijner
Mwah, het gaatMet jou dan?
[..]
YuksHe, we willen zeker op jullie verjaardag komen, alleen moeten we nog even de data bekijken, is dat ok?
[..]
He Sol
[..]
Merel![]()
![]()
Mwah, heel onrustigquote:Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?.
hehe, rimpels hoef ik nog niet aan te denkenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom elke dag als de zon schijnt je insmerenScheelt ook een hoop rimpels
![]()
[..]
Ja hoooiiiiiiii![]()
![]()
Kortquote:Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Kort extra slaapje dus, of was het genoeg
[..]
Marijke![]()
Forum Opties | |