Je hebt je ziek gemeldquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.
Daar heb ik zo'n hekel aan hè, dat mensen zo gaan lopen zuigen en trekken wanneer je weer op het werk bent. Gewoon afwachten. Punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.
Goed punt, ik moet nog bellen!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt je ziek gemeld![]()
En nu nog naar de fysio
Suikersnoetquote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
taartjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
ST.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
nu je het zegt... shoot, heb de laatste tompoes in de koelkast laten staanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt, ik moet nog bellen!
Thanks meis
Jeuzesquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Taartjeeeequote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nu nog naar de fysio
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan hè, dat mensen zo gaan lopen zuigen en trekken wanneer je weer op het werk bent. Gewoon afwachten. Punt.
Hoiquote:Op maandag 9 mei 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Suikersnoet.
Ben jij al bij de fysio geweest?
Nee? Wat dan?quote:
hoiquote:
Enfermerel! Daschlecker!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JeuzesIk zou ff heel duidelijk maken dat je ziek bent en klaar, morgen bel je wel weer.
Wat een zeikstraal
![]()
[..]
Taartjeeee![]()
![]()
[..]
Dat.
Karretje geregeld bij de BP. Zit ik tenminste niet met sluitingstijden van de BoRent. Gewoon 24u.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, vanochtend
[..]
Nee? Wat dan?![]()
hoe maakt u hetquote:
Das goed hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]soms moet iemand je nou eenmaal even schoppen
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Karretje geregeld bij de BP. Zit ik tenminste niet met sluitingstijden van de BoRent. Gewoon 24u.
Stress van vannacht?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das goed hoorIk was het met de stress van vannacht en ziek melden vanmorgen helemaal vergeten
Ik heb gezegd dat ik hem tussen 8 en half negen ophaal. Ik weet niet of jij dan al zo ver bent?quote:
Ik ben echt een schijterd wat dat aangaatquote:Op maandag 9 mei 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JeuzesIk zou ff heel duidelijk maken dat je ziek bent en klaar, morgen bel je wel weer.
Wat een zeikstraal
![]()
dat las ik een artikel op nu.nl dat zijn er eigenlijk best veelquote:“In Nederland gebruiken één miljoen mensen anti-depressiva”
Ontzettend slecht geslapen, naar gedroomd, etcquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stress van vannacht?![]()
En ik heb het zelf in elk geval wel nodig, af en toe een schopje, dus ik dacht ik doe het ook maar eens
En dat is precies waar die mensen op hopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt een schijterd wat dat aangaatIk heb dus gezegd dat ik hoop dat het morgen weer beter gaat en ik kan werken
Dat valt nog mee, als je je bedenkt dat 1 op de 5 mensen angstig of depressief (of beide) is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat las ik een artikel op nu.nl dat zijn er eigenlijk best veel
Ja hoor, dat kanquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik hem tussen 8 en half negen ophaal. Ik weet niet of jij dan al zo ver bent?
Maar dan hebben we daar tenminste ook nog tijd om wat te doen.
Goeninade!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben echt een schijterd wat dat aangaatIk heb dus gezegd dat ik hoop dat het morgen weer beter gaat en ik kan werken
Zequote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, hoe was het? Heeft hij je ook al wat verlichting kunnen brengen?.
mja ze beloven A maar je krijgt Bquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeninade!![]()
![]()
Hoe ist? Ben je vrij vandaag?
![]()
[..]Ja, was ik ook. Maar je moet hard zijn, die werkgevers naaien je waar je bij staat, daar ben ik nu ook achter inmiddels
Lijers
Jij hebt toffe ouders.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan![]()
Alleen zijn mijn ouders morgenochtend weg en ik heb wel een sleutel, maar dan moeten we het echt samen even doen![]()
Ze hebben hem nu wel zo ver dat 'ie de garagedeur uit kan en niet het hele huis door hoeft
Oh, bluhquote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ontzettend slecht geslapen, naar gedroomd, etc
Zo'n schop is soms niet leuk, maar vaak wel nodig![]()
O, handigquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze
Ja hoor, dat was een heerlijk half uurtje.
En wat er daarna allemaal gebeurde maakte het zo weer ongedaan
zoveel? Bizar...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, als je je bedenkt dat 1 op de 5 mensen angstig of depressief (of beide) is.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze
Ja hoor, dat was een heerlijk half uurtje.
En wat er daarna allemaal gebeurde maakte het zo weer ongedaan
quote:
Ik ben altijd vrij op maandagquote:
Jaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt toffe ouders.
Ik zet gewoon dat karretje ervoor, dan hoeft die alleen nog maar omhoog.
Moet ik trouwens nog iets van een deken meenemen om er overheen te gooien? Anders zitten er straks allemaal beschadegingen in.
Ik zag net ook in mijn rooster staan: Sickness, unpaid. Ik hoop niet dat dat echt zo is, want dan word ik idd écht genaaidquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goeninade!![]()
![]()
Hoe ist? Ben je vrij vandaag?
![]()
[..]Ja, was ik ook. Maar je moet hard zijn, die werkgevers naaien je waar je bij staat, daar ben ik nu ook achter inmiddels
Lijers
Inderdaad, niet mee akkoord gaan, als het echt een probleem is, dan per 1 augustusquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En ik blijf dan gewoon zeuren om AMijn leidinggevende laatst ook, pff. In mn huidige contract staat dat ik 3 maanden na het afronden van mn cursus naar de functionele salarisschaal ga. Maar dat is dan 19 augustus. Zij zo; "ja, dat is onhandig, halverwege de maand, dus dat wordt dan 1 september". Later, na het gesprek dacht ik; wat is dat nou weer voor onzin? Waarom wordt je als werknemer altijd benadeeld? Waarom is het dan niet gewoon 1 augustus, als het zo moeilijk is?
Dus dat ga ik de volgende keer mooi even in haar neus wrijven
Wel aardig of course
Ze mogen je geen onbetaald verlof geven als je in de ziektewet zit!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag net ook in mijn rooster staan: Sickness, unpaid. Ik hoop niet dat dat echt zo is, want dan word ik idd écht genaaid
Heb je een contract met ZKA of met een uitzendbureau? En is het een normaal contract of een oproepovereenkomst?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag net ook in mijn rooster staan: Sickness, unpaid. Ik hoop niet dat dat echt zo is, want dan word ik idd écht genaaid
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou ook zeggenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze mogen je geen onbetaald verlof geven als je in de ziektewet zit!
Jawel. Iets met wachtdagquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, want zo kost ik ze alleen maar geld. Maar potver zeg, ik meld me niet zomaar ziek. Die drempel is voor mij heel erg hoog. Enige waar ik nu de hele tijd over nadenk is dat het allemaal nadelen op kan leveren voor mij en m'n baasquote:Op maandag 9 mei 2011 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is precies waar die mensen op hopen.
Oeh, lekkerquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandag![]()
En mwuh.
Hoe is het daar?
[..]
Ja![]()
En dat kan makkelijk, kan de kar zo even de oprit op![]()
Een deken is wel makkelijk als je die hebt, anders heb ik ook nog wel wat denk ik
Noooooooooooquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja precies. Naaiers.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad, niet mee akkoord gaan, als het echt een probleem is, dan per 1 augustus
Ik zal morgen even kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandag![]()
En mwuh.
Hoe is het daar?
[..]
Ja![]()
En dat kan makkelijk, kan de kar zo even de oprit op![]()
Een deken is wel makkelijk als je die hebt, anders heb ik ook nog wel wat denk ik
Contract met dochter van Achmea. Wel een gewoon contract, voor 30-36 uur per week.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je een contract met ZKA of met een uitzendbureau? En is het een normaal contract of een oproepovereenkomst?
quote:
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.quote:
Idd ja dat dacht ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde ik nou ook zeggenBehalve als je een uitzendcontract heb... volgens mij...
Jeetjequote:Op maandag 9 mei 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Thijs was even bij mijn ouders toen ik naar de fysio ging, en mijn vader voelt zich duidelijk helemaaaal niet lekker. En dat is kut om te zien.
Daarna ging ik brood halen, en een dingetje voor in HHW, en besloot Thijs de meest gewelddadige peuterpuber ooit te worden, dus mijn armen werden er bijna uitgerukt omdat ik hem steeds vast moest houden (anders ging hij er vandoor)
In de winkels deed hij heeeeeeeeeeel lief tegen iedereen en stond hij mij ondertussen te bijten![]()
Toen zouden we net weg, krijg ik een smsje of ik nog 1 dingetje wil halen, dus weer naar beneden, kom ik mijn schuldgevoelaanpraatnichtje tegen![]()
En toen ik Thijs weer in de auto zette beet hij me zo hard dat ik nu een dikke rode plek en bloeduitstorting op mijn arm heb![]()
Doet ie anders nooit hoor
Geen idee, verschilt volgens mij per branche... Ik weet iig wel dat ik bij ziekmelding de erste dag of dagen ook geen cent krijg. En bijzonder verlof betalen ze ook pas uit nadat ik er zelf tig keer achteraan ga en zowel telefonisch als schriftelijk, met "bewijsstukken", erom bedelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |