Dabedoelik.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]leeftijd is iets wat gewoon absoluut is, duidelijk meetbaar en je kan er niet omheen...
maar ouderdom is wel relatief, is niet in iets uit te drukken of iets
Yupquote:
Goed zoquote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het komt helemaal goedWe hebben zulke lieve mensen om ons heen
![]()
MooiEn anders kom ik je helpen hoor om em te bedwingen
[..]
Ik vind 80 oud![]()
Ik heb nog wel een fles Cillit Bang over... werkt erg goed op vette keukenoppervlakken en scheelt uren boenen. Moet ik die fles vanavond meenemen?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwah, heel onrustigMaar voel me nu wel redelijk fit. Nog even opladen en dan ga ik me weer op de keuken storten
![]()
Je bent trouwens liefFijn dat je komt helpen
denk dat je iedereen hebt opgelostquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Is iedereen gevlucht voor mijn superschoonmaakmiddel?
nope, gewoon aan het werk...quote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:25 schreef DaMart het volgende:
Het staat hier ook in de kastquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur weg...
Maar het vuil is zo wegquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat spul is zo agressief, het vreet zijn eigen verpakking op den duur weg...
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
Op de A1 is ter hoogte van Bussum een tankwagen met zoutzuur gekanteld en daarbij lek geraakt. De file, die vlak na het ongeval 4 km lang was, lost langzaam op.
Op de A1 is ter hoogte van Bussum een tankwagen met zoutzuur gekanteld en daarbij lek geraakt. De file, die vlak na het ongeval 4 km lang was, lost langzaam op.
quote:
ahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
waarom je thuis bleef?quote:
quote:
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.quote:
o ok, wij hebben daarvoor gewoon een mailadres, maitlje en dan weer melden als je beter bentquote:Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hij belde is heel logisch, maar ziek-zijn is ZO'N drama op het werk. Vanmorgen uitgelegd waarom ik me nog niet beter kon melden, moet ik dat nu wéér uitleggen. En ook nu al vragen of ik er morgen dan wel weer ben enzo.
Mailen mag niet. Is te vrijblijvend ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, wij hebben daarvoor gewoon een mailadres, maitlje en dan weer melden als je beter bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |