Rolf doet Piet Piraat om zijn stoere act vast te houden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop het thema 'Studio 100' volgende week!Pyke doet Kabouter Plop, Tim Bumba, Sway K3.
Daar kijk ik niet eens naarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds bij die zwoele look van Lieke in de OP
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Balisto het volgende:
Jammer dat Gordon over zijn eigen acts totaal niet realistisch kan zijn, in tegenstelling tot zijn doorgaans goede commentaar over de rest van de kandidaten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik doe wat anders met mijn rode knop als ik ROFL zie!
Whehehehequote:
Neuh die tanden zitten perfect netjes, maar het zijn er teveelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad een beugel zou kunnen gebruiken.
Zijn tv uit bedoelt hij denk ikquote:
dat gaat niet passenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad een beugel zou kunnen gebruiken.
+1 Respect! Like!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop het thema 'Studio 100' volgende week!Pyke doet Kabouter Plop, Tim Bumba, Sway K3.
Er moeten er acht uit ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh die tanden zitten perfect netjes, maar het zijn er teveel
Lucie Silvas?quote:
Het gaat toch om het karakter Kally?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Miranda, nu heb ik vorige week met je gepraat over die tanden dude, en toch stem je
Is dat verkrachten, ofwel vermartijnen?quote:
Close-upquote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Miranda, nu heb ik vorige week met je gepraat over die tanden dude, en toch stem je
Oh, die tutholaquote:
quote:
Ja maar die tanden zitten toch te erg in de weg hoor, daar komt geen karakter doorheenquote:
Ga je weer terug in de kast?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat verkrachten, ofwel vermarpoppetijnen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die tanden zitten toch te erg in de weg hoor, daar komt geen karakter doorheen
Wuts rong?quote:
Ik snap je hoor, ik ben zo hetero als maar kan maar ik kan ook echt wel genieten van kijken naar een mooie vrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat nooit... vind 't gewoon een enorm mooie meid, en die benenen dat haar!
Nee, dat was Swayquote:
Moet je je zonnebril op doenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je zal maar tegenover hem zitten, ineens gaat ie dan
"![]()
![]()
"
Jij Vrouw-mens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef Susie het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die kleine de grootste partijen zingt...
Ik vind dit nummer ontzettend mooi en kreeg alleen tranen in mijn ogen omdat ik aan het origineel moest denken en hormonen, dat terzijde
In before Guanaquote:
Nietus, Pyke was slechter dan ditquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:22 schreef Susie het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom die kleine de grootste partijen zingt...
Ik vind dit nummer ontzettend mooi en kreeg alleen tranen in mijn ogen omdat ik aan het origineel moest denken en hormonen, dat terzijde
quote:
Happerdehapquote:
Ik ben zelf 1.84m, die kun je wel kopen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, zoek daar maar eens een skinny voor!
Pak Steesquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die kleine is bijna net zo lang als de benen van die ander!
Kom maarquote:[img][code][/code]http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
WIJN OP
HELLLLPPPPPP
Yep we rijden door naar Miranquote:
Ik denk dat hij heel blij is bezig te kunnen zijn met een programma. Aandacht op anderenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Nee Martijn staat nergens meer van te kijken, DAT geloof ik graag.
Haske eng!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk he... vind ik Stacey eng met die pruik
Ik wil die pruik....kan je dat ook regelen 27-05?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg een beetje Star-trek gevoelens bij die schoudersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik begin met fietsen, tot over 5 dagen!
Ik had zo'n roze, voor een feestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil die pruik....kan je dat ook regelen 27-05?
Steeds dat glaasje oppakken, nippen en weer wegzettenquote:
De feestwinkel is m'n beste vriend!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een knalroze besteld bij feestwinkel.nl of zoiets had hem binnen een paar dagen binnen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Steeds dat glaasje oppakken, nippen en weer wegzetten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat de 27ste Disco-Night is bij XFA!
Dan ga ik helemaal in Outfit + Pruik!
Met blokhakken en glittersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan gaan ze toch een ballad doen. En een rocknummer! Want thema's zijn er om gebroken te worden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus nou, zeker op een feest bloedheetquote:
Ja als ik moet stofzuigen zeg ik ook niet, ik ben moequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef Starlie het volgende:
Onzin dat gelul over moe... Artiesten zijn dat toch ook die moeten toch ook doorgaan en kunnen niet zeggen ja sorry het was vals naar hee we zijn moe hoor!!!
Dat klopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik vond het eigenlijk best een slechte uitzending.
Ja doen we datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Best wel ergquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik al wekenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik vond Tim niet eens de slechtstequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Tim en Ed in de singoff wat mij betreft.
Jawel hoor, zo opgelostquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry kan ik ook niks aan doen
Vanavond was wel een dieptepunt.quote:
SCHEIDEN!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Nee, terwijl ik dat wel verwacht hadquote:
weet je wel wat dat kostquote:
Dat moet je slim aanpakken danquote:
helemaal eens en dan graag Ed naar huisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Tim en Ed in de singoff wat mij betreft.
Had je toch wel in eigen hand, mag ik hopen...?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je toch wel in eigen hand, mag ik hopen...?
quote:
Ik wist dat ik iets verkeerd deedquote:
Nope! Had ze vast nog over van Koninginnedag!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Susie het volgende:
Lieke heeft ook een zeeeeeeeeer foute kleur lippenstift op... of ligt dat aan mij?
Bij VOH zaten ze de halve uitzending in die Tutskrientoko, mijn hemelquote:
quote:
quote:
Slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:32 schreef MaLo het volgende:
Mensen, zoals iedere week lees ik morgen de uitslag wel
Fijne avond en weer bedankt voor de gezelligheid!
Ik haak af geloof ik, krijgen we hier nou ook al die bagger van die huppelkuttenquote:
Kijk ik altijd wel even, ik vind Van der Vorst gewoon grappigquote:
Was het daarna nog doorgegaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
Ik had gister ruzie met Michella van echte meisje in de jungle
quote:4Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
He wat een ELENDE!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
Ik las het, wat een wezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
Hij is homo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Je keek gewoon naar dr tieten en gebruikt de ketting als smoes!
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Michella had zich gewoon nooit mogen voortplanten, en zal nooit wat bereiken in d'r leven, dat heb ik d'r ff verteld..
ik mocht alleen geen ellende gebruiken.. dus ik zei, Ok, sorry, dikke del!
Hoezo had jij ruzie met haar? Waar, wat hoe enzo?? en neeeee, ben heul niet nieuwsgierig heurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Michella had zich gewoon nooit mogen voortplanten, en zal nooit wat bereiken in d'r leven, dat heb ik d'r ff verteld..
ik mocht alleen geen ellende gebruiken.. dus ik zei, Ok, sorry, dikke del!
Dat hoop ik ook, als die meiden ECHT zo dom zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Dit is toch gespeeld he? Mijn hoop in de mensheid daalt met de minuut.
Ik hoop juist dat dit allemaal echt is... geweldigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb van de week voor het eerst gekeken, echt geweldig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat dit allemaal echt is... geweldig
Waarom heb ik dit nooit eerder gezien?
Oh ik die dit vaker, maar die gasten spelen een spelletje, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Zo lekker om te zien dat mensen zo simpel en intens gelukkig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat deed auw. En dat was dan een tamme en zou maar 1 op de miljoen keer voorkomenquote:
Willem gewoon hoorquote:
Gewoon...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Hoezo had jij ruzie met haar? Waar, wat hoe enzo?? en neeeee, ben heul niet nieuwsgierig heur
Ik ook, lig dubbelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef Susie het volgende:
Ook zo geweldig met die slang! Ik kijk iedere week hoor, zo lekker dom die meiden!
Ja, zul je net zien, heeft zij weerquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat deed auw. En dat was dan een tamme en zou maar 1 op de miljoen keer voorkomen
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon...
ik tweette: Ohgod nee, die vieze Michella is nu ook op twitter #Bah #Ellende
Twitterde ze terug:
Ja, dat vieze heb je zeker over jezelf? en gebruik je eigen woorden..
Ik:
Oh, Sorry, Dikke Del!
Zei:
Hahaha mag jij zegge, loser
Ik: Heb al meer dan jou bereikt, etc etc..
Zei: Ga britt lekker twitteren en laat mij met rust
Zei: LOSER LOSER LOSER
Ik: DIKKE DEL DIKKE DEL DIKKE DEL
Ik vond het leuk
Of Hannibal the Cannibal heeft een hapje genomen en hij maskeert het zo!quote:
Ik kan er niet eens naar kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Deel 1 blijft toch het beste.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
Zo maar even wat Saw III kijken. Gewoon om die leuke traps nog eens te zien
Yup.quote:
Over een half uur begint die toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
Zo maar even wat Saw III kijken. Gewoon om die leuke traps nog eens te zien
Mij? Zou toch ons moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Zeer bedankt voor je stem. Blijf je mij please steunen? Tnx Sway
**Laat de natuur winnen! Steun WNF. Sms JA en het WNF belt je
Ja, zoiets.quote:
En Rochelle, want Sway was natuurlijk weer Kinderen voor Kinderen musical.quote:
Als ik ga kijken zit er iemand naast me met een kussen voor het hoofd. Die kan daar dus echt NIET tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef Susie het volgende:
Ik vind alle Saw films gruwelijk, in de goede zin van het woord en letterlijk ook nog eens... als je hem nog snapt?
De laatste was echt een stuk minder eng vond ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef Susie het volgende:
Ik vind alle Saw films gruwelijk, in de goede zin van het woord en letterlijk ook nog eens... als je hem nog snapt?
Eerder zo lam als wat met opvvolger en nog een backup en nog een opvolger en damn, verneuk een verhaal met nog meer troepquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef Kally het volgende:
Na SAW werden de volgende delen wel voorspelbaar
Hoe enger hoe beter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ga kijken zit er iemand naast me met een kussen voor het hoofd. Die kan daar dus echt NIET tegen
Zoals alle goede horror sequalsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder zo lam als wat met opvvolger en nog een backup en nog een opvolger en damn, verneuk een verhaal met nog meer troep
Deel 1 isde rest leuk vermaak, maar meer niet
Kan er wel tegen, maar heb af en toe wel zo'n momentje van " ieeeuuuwwwwww"quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ga kijken zit er iemand naast me met een kussen voor het hoofd. Die kan daar dus echt NIET tegen
Jason in de toekomst was ook al zo erg...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
En ze moeten zeker geen Freddy vs. Jason en Preditor vs,. Alien gaan maken
Mijn god jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason in de toekomst was ook al zo erg...
Hij heeft ook nog een zoontje?!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las in een interview met hem dat hij zijn zoontje nogal verwaarloost wegens 'past niet in zijn leven'
Lijkt mijn ex welquote:[img]http:64//i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik las in een interview met hem dat hij zijn zoontje nogal verwaarloost wegens 'past niet in zijn leven'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |