Nope! Had ze vast nog over van Koninginnedag!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:31 schreef Susie het volgende:
Lieke heeft ook een zeeeeeeeeer foute kleur lippenstift op... of ligt dat aan mij?
Bij VOH zaten ze de halve uitzending in die Tutskrientoko, mijn hemelquote:
quote:
quote:
Slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:32 schreef MaLo het volgende:
Mensen, zoals iedere week lees ik morgen de uitslag wel
Fijne avond en weer bedankt voor de gezelligheid!
Ik haak af geloof ik, krijgen we hier nou ook al die bagger van die huppelkuttenquote:
Kijk ik altijd wel even, ik vind Van der Vorst gewoon grappigquote:
Was het daarna nog doorgegaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
Ik had gister ruzie met Michella van echte meisje in de jungle
quote:4Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
He wat een ELENDE!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
Ik las het, wat een wezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
BRITTTTT
Hij is homo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Je keek gewoon naar dr tieten en gebruikt de ketting als smoes!
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Michella had zich gewoon nooit mogen voortplanten, en zal nooit wat bereiken in d'r leven, dat heb ik d'r ff verteld..
ik mocht alleen geen ellende gebruiken.. dus ik zei, Ok, sorry, dikke del!
Hoezo had jij ruzie met haar? Waar, wat hoe enzo?? en neeeee, ben heul niet nieuwsgierig heurquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Michella had zich gewoon nooit mogen voortplanten, en zal nooit wat bereiken in d'r leven, dat heb ik d'r ff verteld..
ik mocht alleen geen ellende gebruiken.. dus ik zei, Ok, sorry, dikke del!
Dat hoop ik ook, als die meiden ECHT zo dom zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Dit is toch gespeeld he? Mijn hoop in de mensheid daalt met de minuut.
Ik hoop juist dat dit allemaal echt is... geweldigquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Dit is toch gespeeld he? Mijn hoop in de mensheid daalt met de minuut.
Ik heb van de week voor het eerst gekeken, echt geweldig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat dit allemaal echt is... geweldig
Waarom heb ik dit nooit eerder gezien?
Oh ik die dit vaker, maar die gasten spelen een spelletje, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Zo lekker om te zien dat mensen zo simpel en intens gelukkig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |