Rolf doet Piet Piraat om zijn stoere act vast te houden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop het thema 'Studio 100' volgende week!Pyke doet Kabouter Plop, Tim Bumba, Sway K3.
Daar kijk ik niet eens naarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds bij die zwoele look van Lieke in de OP
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef Balisto het volgende:
Jammer dat Gordon over zijn eigen acts totaal niet realistisch kan zijn, in tegenstelling tot zijn doorgaans goede commentaar over de rest van de kandidaten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik doe wat anders met mijn rode knop als ik ROFL zie!
Whehehehequote:
Neuh die tanden zitten perfect netjes, maar het zijn er teveelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad een beugel zou kunnen gebruiken.
Zijn tv uit bedoelt hij denk ikquote:
dat gaat niet passenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat hij inderdaad een beugel zou kunnen gebruiken.
+1 Respect! Like!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
Ik hoop het thema 'Studio 100' volgende week!Pyke doet Kabouter Plop, Tim Bumba, Sway K3.
Er moeten er acht uit ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh die tanden zitten perfect netjes, maar het zijn er teveel
Lucie Silvas?quote:
Het gaat toch om het karakter Kally?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Miranda, nu heb ik vorige week met je gepraat over die tanden dude, en toch stem je
Is dat verkrachten, ofwel vermartijnen?quote:
Close-upquote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
Miranda, nu heb ik vorige week met je gepraat over die tanden dude, en toch stem je
Oh, die tutholaquote:
quote:
Ja maar die tanden zitten toch te erg in de weg hoor, daar komt geen karakter doorheenquote:
Ga je weer terug in de kast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |