Ik krijg een beetje Star-trek gevoelens bij die schoudersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk he... vind ik Stacey eng met die pruik
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik begin met fietsen, tot over 5 dagen!
Ik had zo'n roze, voor een feestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil die pruik....kan je dat ook regelen 27-05?
Steeds dat glaasje oppakken, nippen en weer wegzettenquote:
De feestwinkel is m'n beste vriend!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een knalroze besteld bij feestwinkel.nl of zoiets had hem binnen een paar dagen binnen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Steeds dat glaasje oppakken, nippen en weer wegzetten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat de 27ste Disco-Night is bij XFA!
Dan ga ik helemaal in Outfit + Pruik!
Met blokhakken en glittersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan gaan ze toch een ballad doen. En een rocknummer! Want thema's zijn er om gebroken te worden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus nou, zeker op een feest bloedheetquote:
Ja als ik moet stofzuigen zeg ik ook niet, ik ben moequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef Starlie het volgende:
Onzin dat gelul over moe... Artiesten zijn dat toch ook die moeten toch ook doorgaan en kunnen niet zeggen ja sorry het was vals naar hee we zijn moe hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |