Ik krijg een beetje Star-trek gevoelens bij die schoudersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk he... vind ik Stacey eng met die pruik
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik begin met fietsen, tot over 5 dagen!
Ik had zo'n roze, voor een feestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil die pruik....kan je dat ook regelen 27-05?
Steeds dat glaasje oppakken, nippen en weer wegzettenquote:
De feestwinkel is m'n beste vriend!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug een knalroze besteld bij feestwinkel.nl of zoiets had hem binnen een paar dagen binnen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Steeds dat glaasje oppakken, nippen en weer wegzetten
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop dat de 27ste Disco-Night is bij XFA!
Dan ga ik helemaal in Outfit + Pruik!
Met blokhakken en glittersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan gaan ze toch een ballad doen. En een rocknummer! Want thema's zijn er om gebroken te worden!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus nou, zeker op een feest bloedheetquote:
Ja als ik moet stofzuigen zeg ik ook niet, ik ben moequote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:28 schreef Starlie het volgende:
Onzin dat gelul over moe... Artiesten zijn dat toch ook die moeten toch ook doorgaan en kunnen niet zeggen ja sorry het was vals naar hee we zijn moe hoor!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |