Oh dus het is al de 2e keer.. DoubleFailquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Die had de vorige ook niet.. Dus ik denk laat maar dan!
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik las paar weken terug hier in het topic dat Mohktar lang niet goed genoeg was.. nu scoort hij 5 goals ofso in een korte tijd en iedereen heeft een stijf piemeltje?
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik las paar weken terug hier in het topic dat Mohktar lang niet goed genoeg was.. nu scoort hij 5 goals ofso in een korte tijd en iedereen heeft een stijf piemeltje?
He ja, laten we voor het tiende jaar op rij proberen om Zenden naar PSV te halen.quote:
Hij blijkt trouwens pas 19 te zijn, laatst werd hier gezegd dat hij 21 was. Maar 19 is idd te vroeg om hem af te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Echt niet,Tamata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kijk Bouma slecht zijn met al zijn ervaringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Zenden is een aanwinst hoor.. Die man heeft meer ervaring dan de hele selectie..
Dat zegt meer over de clowns die naast hem staan dan over hem helaas....quote:
Met alle respect voor Bouma maar Zenden heeft 10x meer ervaring dan Bouma..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk Bouma slecht zijn met al zijn ervaring
Marcelo is ook een goeie verdediger hoor, moet alleen nog wennen aan de competitie..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de clowns die naast hem staan dan over hem helaas....
Dat zou idd zo kunnen zijn, maar tot op heden heeft hij geen blijk gegeven van enig verdedigend talent. Je ziet wel vaker dat verdedigers het in hun 2e jaar ineens veel beter doen dus daar hopen we maar op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marcelo is ook een goeie verdediger hoor, moet alleen nog wennen aan de competitie..
Ik houd me de laatste jaren voor 90% met PSV bezig, dus van die gast heb ik zijn ontwikkeling nauwelijks meegekregen.quote:
Nikiforovquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd me de laatste jaren voor 90% met PSV bezig, dus van die gast heb ik zijn ontwikkeling nauwelijks meegekregen.![]()
Maar zoals ik al zei: het is vaker gebeurd dat verdedigers ineens opbloeiden.
Ernest Faber, was eigenlijk al afgeschreven, ik weet nog goed dat ik met mijn maat op de tribune zat toen hij voor het eerst in de basis stond onder Dick Advocaat. Wij vloeken"Jezus man, Advocaat wil defensieve zekerheid inbouwen en dan zet ie die prutser er in!".
Een wedstrijdje of 5 verder waren we grote fans![]()
Nikiforov, die wisselde ook dramatische seizoenen af met seizoenen waarin hij gewoon top was, iig voor eredivisiebegrippen.
Maar goed, Marcelo moet het wel gaan laten zien dan. Want het leek dit seizoen gewoon nergens op, zo eerlijk moet je gewoon zijn.
Fixedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met alle respect voor Bouma maar Zenden heeft 10x meer ervaring dan Bouma..
Kijk maar eens wat voor prijzen deze man heeft gewonnen en waar hij gespeeld vooral op de bank gezeten heeft:
PSV Eindhoven
Dutch Cup: 1995–96
Eredivisie: 1996–97
Barcelona
La Liga: 1998–99
Chelsea
FA Cup: 2001-02 - Runner-up
Middlesbrough
Football League Cup: 2003–04
Liverpool
European Super Cup: 2005
Community Shield: 2006
UEFA Champions League: 2006-07 – Runner-up
FA cup: 2005–06 (Missed final through injury)
Dat geldt voor heel veel spelers, elke bovengemiddeld aanvallend ingestelde middenvelderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
Labyad hoort te spelen op de nummer 10 positsie is zijn beste plek.
dat klopt maar mocht ola verkocht worden kan labyad daar spelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel spelers, elke bovengemiddeld aanvallend ingestelde middenvelder![]()
Toch kan er maar 1 spelen en op het moment is dat Toivonen.
Voor PSV zit seizoen zo goed als er op, verder geen nieuws. Nutteloze kick imho. Derhalve ook nutteloze rectie, excuus daarvoot.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:09 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
dat klopt maar mocht ola verkocht worden kan labyad daar spelen
Labyad zal idd niet als grote nummer 10 gaan dienen bij PSV indien Ola vertrekt nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:54 schreef Geo3kant het volgende:
Tot dat ze weer een overgewaardeerde Braziliaan kopen en hij komt niet meer aan spelen toe
Engelaar, (beetje) koevermans en berg boeien me niet als die gaan,maar Maza?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
Engelaar? Ik weet dat het publiek hem niet moet, maar of hij weggaat .. don't know. Rodriguez vind ik echt jammer.. goede wissel of gewoon basis speler. (niet geweldig, maar wie moet er nu invallen?)
Ok, jammer, maar dan moet je hem laten gaan inderdaad.. Vlaar is wel welkomquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:05 schreef rubbereend het volgende:
Rodriguez heeft dit seizoen wel vaak opzichtig staan blunderen en wil gewoon weg, hij wilde zelf al niet bijtekenen.
Zelf verdedigers opleiden blijkt elke keer het moeilijkstquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ok, jammer, maar dan moet je hem laten gaan inderdaad.. Vlaar is wel welkom
Maar PSV gaat echt in de problemen komen, tenzij er nog jeugd spelers die door breken ook in de verdediging..
Wuytens raken we iig niet kwijt, die ligt er tot de winterstop uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef rubbereend het volgende:
Van wie kunnen we wel (redelijk) zeker uitgaan dat ze weggaan: Rodríguez, Engelaar, Koevermans, Cássio, Berg.
Dat zal wel een miljoen of 5 a 6 bezuinigen op salarisposten. En als het meezit van je nog een paar miljoen aan transfer maar dat is pure bonus.
dat vind ik zowaar nog wel een nuttige speler in de selectiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wuytens raken we iig niet kwijt, die ligt er tot de winterstop uit
Met Marcellis hadden jullie toch best een redelijke.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelf verdedigers opleiden blijkt elke keer het moeilijkst
Telstar kon hem niet betalen. Voor de rest heeft hij niet bij andere jupiler league clubs gezeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ibrahim,zou hij überhaupt wat kunnen? Bij telstar niet gelukt,en nog wat andere degradatie/jupiler clubs.
VVV,een club uit de 3e divisie in portugal..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Telstar kon hem niet betalen. Voor de rest heeft hij niet bij andere jupiler league clubs gezeten.
VVV kreeg geen overeenstemming met Ibrahim over de financiën.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
VVV,een club uit de 3e divisie in portugal..
Oké,jij zal wel gelijk hebben?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
VVV kreeg geen overeenstemming met Ibrahim over de financiën.
Hij blonk uit bij een Wk onder 17 jaar en stond onder contract bij Sporting Portugal (De ploeg met de beste knowhow als het gaat om jonge spelers opleiden) Dan kan je best wel wat. Heeft waarschijnlijk in die paar jaar geen grote stappen kunnen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oké,jij zal wel gelijk hebben?
Ik dacht van,hoe kan hij goed zijn als je alleen bij dat soort clubs zat.
Nouja,bedankt voor die info.
Bij Telstar konden ze hem toch gewoon niet betalen?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ibrahim,zou hij überhaupt wat kunnen? Bij telstar niet gelukt,en nog wat andere degradatie/jupiler clubs.
Ja dat was een goede, maar verder is het dungezaaid, kijk ook maar eens naar Ajax, daar breken vooral gehaalde Belgen door in het centrumquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Marcellis hadden jullie toch best een redelijke.
Geen topper maar zeker niet minder dan een Marcelo.
Als hij echt een uitzonderlijk talent was stonden er natuurlijk wel andere clubs voor hem op de stoep dan VVV en Telstar....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oké,jij zal wel gelijk hebben?
Ik dacht van,hoe kan hij goed zijn als je alleen bij dat soort clubs zat.
Nouja,bedankt voor die info.
Ach, je hoort zo vaak van spelers die op jeugdwk's uitblinken dat er uiteindelijk niks van terecht komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij blonk uit bij een Wk onder 17 jaar en stond onder contract bij Sporting Portugal (De ploeg met de beste knowhow als het gaat om jonge spelers opleiden) Dan kan je best wel wat. Heeft waarschijnlijk in die paar jaar geen grote stappen kunnen zetten.
En tja, het blijft een Nigeriaan, altijd maar afvragen hoe oud ze daadwerkelijk zijn.
Klopt, al komen die wel van GBA, waar er gewoon door Ajax trainers getrained werd met de visie die Ajaxc ook hanteert. (Althans, totdat ze geen satellietclub meer waren.) Je ziet ook dat Alderweireld en Vertonghen gewoon vernederlandst zijn. En ze hebben natuurlijk gewoon nog wat jaartjes in de jeugdopeleiding bij Ajax zelf gespeeld. Nog langer dan een Siem de Jong volgens mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat was een goede, maar verder is het dungezaaid, kijk ook maar eens naar Ajax, daar breken vooral gehaalde Belgen door in het centrum
Is ook zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, je hoort zo vaak van spelers die op jeugdwk's uitblinken dat er uiteindelijk niks van terecht komt.
Is praktisch gezien zelfs eigenlijk een speler uit de VVV jeugdquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Marcellis hadden jullie toch best een redelijke.
Geen topper maar zeker niet minder dan een Marcelo.
Als die kerel al eens mag invallen bij VVV is het niet echt veel om eerlijk te zijn. Qua speeltijd is het eigenlijk niet echt veel beter geworden voor hem...quote:
Bolo wil zelf toch niet, zoals de afgelopen 10 jaarquote:
Maar heeft langer bij PSV in de jeugd gezeten. Kwam volgens mij in de D terecht bij PSV.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is praktisch gezien zelfs eigenlijk een speler uit de VVV jeugd
Effe gestolen uit het Ajax topique.quote:'El Hamdaoui heeft aanbiedingen van PSV en Villarreal op zak'
De kans dat Mounir El Hamdaoui komende zomer bij Ajax zal vertrekken lijkt steeds groter te worden. De spits, die sinds de komst van Frank de Boer in onmin leeft met de club en de fans, zou reeds aanbiedingen hebben gehad van Villarreal en PSV. Wat Ajax voor El Hamdaoui zou willen hebben is niet bekend.
Villarreal neemt komende zomer zo goed als zeker afscheid van Giuseppe Rossi. De Italiaan lijkt op weg naar FC Barcelona, dat hem graag als back-up achter David Villa wil hebben. De Yellow Submarine is in de zoektocht naar een nieuwe aanvalsleider uitgekomen bij El Hamdaoui.
Zijn huidige situatie bij Ajax zou daarbij één van de belangrijkste redenen zijn voor de Spaanse ploeg om contact op te nemen met het management van El Hamdaoui. Op deze wijze hoeft Villarreal niet de hoofdprijs te betalen en kan het geld dat ontvangen wordt door de transfer van Rossi geïnvesteerd worden in andere onderdelen van het team.
Naast Villarreal zou ook PSV contact hebben gezocht met de huidige spits van Ajax. De Eindhovenaren nemen komende zomer afscheid van Danny Koevermans en Marcus Berg en moeten Jonathan Reis nog zeker tot november missen en zijn dus naarstig op zoek naar een nieuwe spits. Marcel Brands, technisch directeur bij PSV, is een oude bekende van El Hamdaoui en zou de spits dolgraag naar Eindhoven willen halen. Het enige probleem waar PSV tegen aan lijkt te lopen is de vraagprijs van Ajax (om en nabij de vijf miljoen) en het honorarium van El Hamdaoui. De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen.
Komt van de website voetbalinfo.nl af en dat lijkt me nou niet echt een betrouwbare website. Verder noemen ze zelf ook niet echt een bron behalve dit stukje:"De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen."quote:Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Effe gestolen uit het Ajax topique.
Misschien had me broer toch iets goed gezien.. who knows.
Stond geen bron bij, ik nam aan dat het wel van een beetje serieuze site kwamquote:Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Komt van de website voetbalinfo.nl af en dat lijkt me nou niet echt een betrouwbare website. Verder noemen ze zelf ook niet echt een bron behalve dit stukje:"De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen."
Mwa, wat moet Villarreal met El Hamdaoui? Villarreal is na Barca de best voetballende ploeg in Spanje en die laten Rossi echt niet zomaar gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stond geen bron bij, ik nam aan dat het wel van een beetje serieuze site kwammaar dan nog 'kan' het waar zijn.
Wat moest Ajax met Atouba.... clubs doen gekke dingenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, wat moet Villarreal met El Hamdaoui? Villarreal is na Barca de best voetballende ploeg in Spanje en die laten Rossi echt niet zomaar gaan.
Hij is lui en hangt in de 16,maar hij knalt er wel meer in als berg.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat moest Ajax met Atouba.... clubs doen gekke dingenweet ik het, ik ben gewoon desperate .. ik wil een scorende spits
Was hij maar wat meer in de 16 te vinden. Die gast komt juist alleen maar de bal op het middenveld ophalen en wil vervolgens een kansloze solo beginnen en raakt de bval dus weer kwijt.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Hij is lui en hangt in de 16,maar hij knalt er wel meer in als berg.
Vooral met dzudzsak die hem wel goed voorgeeft,toivonen met diepe passes en een snelle lens.
Nou,hij zal het waarschijnlijk beter doen dan berg.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was hij maar wat meer in de 16 te vinden. Die gast komt juist alleen maar de bal op het middenveld ophalen en wil vervolgens een kansloze solo beginnen en raakt de bval dus weer kwijt.
Verder heb je niets aan dzuzsak zijn voorzetten met een spits als El Hamdaoui, daar is hij het type spits niet voor die ze er op die manier in knalt.
wordt dat nu voortaan het referentiekader?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Nou,hij zal het waarschijnlijk beter doen dan berg.
Ik stelde eerder al voor Toivonen en Lens voorin en Dzudzsak eromheen in een vrije rol, dan kunnen ze best veel van positie wisselen en kan je volgens mij een gevaarlijke voorhoede krijgen.quote:Maar ik hoor vaak,toivonen is zéér kopsterk maar waarom hij niet in de spits,met dzudzsak heb je een heel goed duo.
Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt dat nu voortaan het referentiekader?
Maar hamlap vind zichzelf ''da bombb'' dus gaat ie alleen maar naar 'top''clubs.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...
Als ik nog even verder zoek op internet vind ik allemaal andere clubs die geïnteresseerd zouden zijn in Hamdaoui. Trabzonspor, Spartak en nog een paar, nog geen pijl op te trekken volgens mij.
Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...
Uiteraard, na wat hij bij Groningen had laten zien... Hij kon het wel ooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.
Klopt, ik ook.. je gaat er vanuit dat hij wel wat goals maakte en goed mee voetbalde..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.
Presteert hamlap bij Marokko wel goed?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Uiteraard, na wat hij bij Groningen had laten zien... Hij kon het wel ooit.
Zelfde met El Hamdaoui eigenlijk, speelde bij AZ ook goed.
Volgens wikipedia heeft hij sinds 2009 in 6 wedstrijden 2 keer gescoord, lange termijn weinig wedstrijden. Niet veel over te zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Presteert hamlap bij Marokko wel goed?
logisch toch ookquote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gast, hoeveel accounts per dag maak jij wel niet aanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BOBOSIE het volgende:
El Hamdaoui is een goede spits ,alleen de man heeft vervelende trekjes.
Ik zie liever een nieuw jong talent komen,op internet dwaalt de naam Torres rond een spits uit Mexico,wat ik zie van die jongen ziet er goed uit,alleen kan je van iedereen een mooi filmpje maken.
Maar dat PSV een nieuwe spits nodig heeft volgend seizoen lijk me vrij duidelijk.
Ben benieuwd of hij voor bijna niks mag komen. En vooralsnog lijkt het me dat we meer behoefte hebben aan goede verdedigers.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BOBOSIE het volgende:
El Hamdaoui is een goede spits ,alleen de man heeft vervelende trekjes.
Ik zie liever een nieuw jong talent komen,op internet dwaalt de naam Torres rond een spits uit Mexico,wat ik zie van die jongen ziet er goed uit,alleen kan je van iedereen een mooi filmpje maken.
Maar dat PSV een nieuwe spits nodig heeft volgend seizoen lijk me vrij duidelijk.
We hebben aan beide een behoefde ,verdediger en spits.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij voor bijna niks mag komen. En vooralsnog lijkt het me dat we meer behoefte hebben aan goede verdedigers.
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef BOBOSIE het volgende:
[..]
We hebben aan beide een behoefde ,verdediger en spits.
ik vind allebeiquote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1
Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1
Daar heb je wel gelijk in , maar in elke lini 1 topper erbij is ook goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.
mwah, middenveld is voor eredivisiebegrippen prima. Daar hoeft geen speler bij. En met de keeper kan je het ook nog wel ff riemen. De verdediging is er wat mij het slechtst aan toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.
En met één goede verdediger erbij redt je het achterin niet. Bouma wordt alleen maar minder. Marcello en Rodriguez blunderen opzichtig. Vukovic is het ook niet en Manolev kan niet eens verdedigen. Alleen Pieter is op niveau voor een linksback.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:35 schreef BOBOSIE het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in , maar in elke lini 1 topper erbij is ook goed.
Bouma kan nu net mee, maar hij wordt alleen maar ouder. En dan is het elk seizoen nog maar afwachten hoe hij is. Voor het zelfde geld is het volgend seizoen gewoon op en anders verwacht niet dat hij nog veel langer dan één seizoen op niveau mee gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef StijnDa het volgende:
Bouma voldoet nog wel mi.
Manolev en Marcelo niet. Manolev is wel degelijk wat beter gaan spelen gelukkig. Maza ook te onvoorspelbaar.
Twente kampioen, PSV tweede zou mooi zijn. Over het gehele seizoen gezien ook de verdiende winnaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie nu een groot psychologisch voordeel voor Twente.. maar PSV mag het nu absoluut niet laten liggen. Ik wil gvd mentaliteit zien tegen Groningen.
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Als je ziet hoe PSV soms heeft gewonnen, met die vieze overtredingen van Toivonen en Bakkal, dan verdienen ze helemaal niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Twente kampioen, PSV tweede zou mooi zijn. Over het gehele seizoen gezien ook de verdiende winnaar.
Teleurgesteld in vanavond?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Als je ziet hoe PSV soms heeft gewonnen, met die vieze overtredingen van Toivonen en Bakkal, dan verdienen ze helemaal niks.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Als je ziet hoe PSV soms heeft gewonnen, met die vieze overtredingen van Toivonen en Bakkal, dan verdienen ze helemaal niks.
Ik begin toch niet te zeuren of wel dan. Kijk gewoon lekker naar jullie eigen club. Ik kom nu toch ook niet in jullie topic trollen...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
![]()
"Ja maar mejneeeeer, Suarez doet da togg oooooooook?!
Natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar Twente speelde gewoon beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Teleurgesteld in vanavond?Dan maar ff afreageren?
Wonnen we hierdoor een wedstrijd? Nee. Het was juist negatief voor Ajax.quote:
Alleen een beetje jammer dat dit niet valt te bewijzenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wonnen we hierdoor een wedstrijd? Nee. Het was juist negatief voor Ajax.
Toivonen zorgt ervoor dat een andere speler rood krijgt, aannaaien van kaarten, en daardoor winnen. Volgens mij gebeurde dat hier niet.
Wat de kans op winst groter maakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat dit niet valt te bewijzen
Dus ik vind het een beetje makkelijk.. Kaarten aannaaien moet hij inderdaad niet doen maar wie zegt dat er niet gewonnen was als hij dat niet gedaan had?
Dat is precies wat Suarez ook deed "Kans op winst groter maken, slim, hoort niet".. klaar uitgediscussieerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat de kans op winst groter maakt.
+ Dat wat Bakkal doet, speler vastpakken als de scheids het niet ziet, om zo een goal te maken is ook vies. Het is slim, maar het hoort niet..
Mentaliteit moet op de eerste plaats uit de speler zelf komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk jongens, dit was voetbal.. ik zie hier zoveel vechtlust en mentaliteit wat ik zo erg mis bij PSV..
Misschien moeten we Emiel 'Tjakkaaaa' Rattelband inhuren voor de wedstrijd voor Groningen.
Volgend jaar hebben we weer geen kwaliteit spelers dus moeten we het doen op mentaliteit.. (maarja Rutten............)
Ik vind het raar, zo'n salaris betalen voor een speler waarvan er waarschijnlijk genoeg rondlopen in de jeugd.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar deze gast, RABIU IBRAHIM
Bijna?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
3 jaar alweer![]()
Farfan, Gomes, Simons, Kromkamp, Marcellis, Aissati, Lazovic, Salcido, Culina, Addo, Vayrynen,
Rajkovic, Mendez, Da Costa, Zonneveld, Afellay... heel andere selectie bijna
Ik ook, ik las dat AZ niets in hem zag en daarom naar Telstar stuurde. Hij zou bij AZ vierde keus zijn en de doorstroom van de jeugd blokkeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar deze gast, RABIU IBRAHIM
En nou gaat hij bij ons de doorbraak van Labyad blokkeren want: gehaalde speler > jeugdspelerquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat AZ niets in hem zag en daarom naar Telstar stuurde. Hij zou bij AZ vierde keus zijn en de doorstroom van de jeugd blokkeren.
Iemand hem al zien spelen of trainen? Want dit klinkt niet bepaald hoopgevend in combinatie met zijn niet-imposante carrière tot nu toe.
En dat voor de geringe prijs van ruim een kwart miljoen per jaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nou gaat hij bij ons de doorbraak van Labyad blokkeren want: gehaalde speler > jeugdspeler
tja er zijn tal van verhalen van spelers die elders zijn weggestuurd om het vervolgens ergens anders te maken. Laten we duimen dat dat nu ook het geval is.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat AZ niets in hem zag en daarom naar Telstar stuurde. Hij zou bij AZ vierde keus zijn en de doorstroom van de jeugd blokkeren.
Iemand hem al zien spelen of trainen? Want dit klinkt niet bepaald hoopgevend in combinatie met zijn niet-imposante carrière tot nu toe.
Jup en 2e maal voor 4x achter elkaar kampioen. Dat kan niemand nazeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
3 jaar alweer![]()
Farfan, Gomes, Simons, Kromkamp, Marcellis, Aissati, Lazovic, Salcido, Culina, Addo, Vayrynen,
Rajkovic, Mendez, Da Costa, Zonneveld, Afellay... heel andere selectie bijna
Het jaar erop hadden we gewoon echt die 5e op rij moeten/kunnen pakken. Maarja dat was bij de vorige keer dat we 5 op een rij hadden doen ook al.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jup en 2e maal voor 4x achter elkaar kampioen. Dat kan niemand nazeggen.
ideaal maar waar betalen we hem van? En dat is geen verdedigerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Stijn Schaars naar PSV + de ideale leider voor PSV? (aldus.. bron, barend en barend speculaties)
Ipv Engelaar?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ideaal maar waar betalen we hem van? En dat is geen verdediger
Ja maar daar kan Bakkal ook prima spelen. En geld is nu eenmaal een schaars goed bij PSVquote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ipv Engelaar?.. Die kan toch niks meer goed doen in Eindhoven.
Was dat expres?quote:
Probleem is voglens mij heeft Rutten het ook niet zo op Bakkal..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar daar kan Bakkal ook prima spelen. En geld is nu eenmaal een schaars goed bij PSV
ja die kwam heel mooi uit en wat te mooi om niet te gebruiken. En inderdaad daarom zie ik nu ook niet de noodzaak om middenvelders te kopen. De prioriteit ligt ergens anders wat mij betreftquote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was dat expres?![]()
Ik zie het niet zo snel gebeuren aangezien het middenveld relatief in orde is.
Misschien heeft Bakkal ook gewoon een tijd lang niet zo goed gepresteerd op de trainingen, weten wij veel.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Probleem is voglens mij heeft Rutten het ook niet zo op Bakkal..ik zie hem graag spelen. Maar in principe heb je schaars inderdaad niet nodig als je Bakkal al hebt. Ik was ook jullie mening aan het polsen..
Ik dacht meteen ' huh hij leider?' ..
Als je hem vergelijkt met Engelaar dan ok.. maar 1 jeugd en 2 er MOETEN betere keuzes zijn die ook haalbaar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van mij mag die hoor, graag zelfs, weg met Engelaar. Maar het geld hè...
Ik vond schaars altijd wel goed spelen, hoewel ik de laatste tijd wat minder heb gekeken. Beter is duurder, Schaars lijkt me wel echt iets toevoegen maar niet onbetaalbaar. Ik zie ook geen huidige jeugdspeler op die plaats staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je hem vergelijkt met Engelaar dan ok.. maar 1 jeugd en 2 er MOETEN betere keuzes zijn die ook haalbaar zijn.
Toch?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef PSVBOKKIE het volgende:
schaars ruilen tegen engelaar , kost het niks simpel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef PSVBOKKIE het volgende:
schaars ruilen tegen engelaar , kost het niks simpel.
Dan ben je echt gekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
Misschien kunnen we dan beter Messi ruilen tegen Engelaar, kost ook niets
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!quote:
Komen er nog wat oefenpotjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Seizoen loopt ten einde, nog 1 wedstrijd en dan.... voetballoos... het word stil.
Nog een reden om 2e te worden, dan start de boel weer sneller opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Seizoen loopt ten einde, nog 1 wedstrijd en dan.... voetballoos... het word stil.
Mwa, 20% kans om te winnen van Groningen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog een reden om 2e te worden, dan start de boel weer sneller op![]()
Maar ik geef ons ongeveer 20% kans op die 2e plek
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Niet op het succes in uitwedstrijden eerder dit seizoen iigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mwa, 20% kans om te winnen van Groningen?
Ik denk zo'n 60%
Mijn gevoelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Niet op het succes in uitwedstrijden eerder dit seizoen iig
Oja, kleine vergissingquote:
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere grondenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn gevoel![]()
PSV speelt veel moeilijke wedstrijden, bijna alleen maar eigenlijk, maar toch weten we de meeste wel te winnen. Groningen is ook niet echt in vorm, dat speelt ook mee natuurlijk.
Het zal dus wel weer moeilijk worden, maar de klasse van Dzsudzsák en Lens moet het toch kunnen lukken om meer te scoren dan de tegenstander
Tja het is natuurlijk nooit echt vast te stellen hoeveel % kans een club heeft om te winnen, mijn gevoel is ook weer niet nergens op gebaseerd, dat heb ik daar onder wel uitgelegdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere gronden![]()
PSV heeft enorm veel moeite om te presteren in de wedstrijden waar het er om gaat. En Groningen uit is sowieso geen makkie. Groningen kan nog vierde worden dus ik zie ze ook niet inhouden.
Nope, ik ga uit van verlies, niet eens een gelijkspel maar echt een verliespartij. Ik laat me natuurlijk graag verrassen
Alsjeblieft niet zeg. Wat een kwal van een kerel is dat. Ik stem voor McClaren, al ben ik doorgaans meer voorstander van een Nederlandse trainer. Helaas zijn er nu geen goede Nederlanders beschikbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef PSVBOKKIE het volgende:
er is maar 1 trainer die nu perfect zou zijn voor PSV !!!!
[ afbeelding ]
welke zuidamerikanen hebben we nu dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
We weten wat er gebeurd is met Stevens.
Met zuid amerikanen werkt die mentaliteit niet.
Mc Claren is de betere optie.
Marcelo en Mazza. Verders niks. Ja, Reis, maar die hoeft voorlopig geen last van een trainer te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
welke zuidamerikanen hebben we nu dan ?
Ben ik het niet mee eens. Als PSV straks weer geen cl speelt heeft Rutten het wat mij betreft gewoon niet goed genoeg gedaan en geef ik liever iemand anders een kans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oprotten met dat gezever, Rutten alleen vervangen als er een internationale toptrainer wil komen. Voor de rest is het toch alleen maar lood om oud ijzer.
Hoe krijgt van de Brom dan Ado zo hoog? Dat is ook geen internationale coach.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oprotten met dat gezever, Rutten alleen vervangen als er een internationale toptrainer wil komen. Voor de rest is het toch alleen maar lood om oud ijzer.
Door een veelvoud aan factoren. Als je de positie op de ranglijst één op één afschuift op de trainer heb je het niet helemaal begrepen imho.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoe krijgt van de Brom dan Ado zo hoog? Dat is ook geen internationale coach.
En die kopjes gaan net zo snel weer omlaag als door gebrek aan kwaliteit (waar iedereen het wel over eens is) er weer wat tegenslagen komen. Een selectie vol labiele eigenbelangvoetballers krijg je nou eenmaal niet op scherp.quote:Het is meer dan dat, je moet mensen kunnen raken, motiveren.. je moet een peoples manager zijn en ik denk dat Rutten onder andere daar de plank volledig misslaat.
Als ik PSV zie spelen, geen passie, mentaliteit.. nog kans op een titel.. straalt niks uit. En daar kan een nieuwe trainer denk ik sowieso al verandering in brengen dat die kopjes weer omhoog gaan staan.
Als we een betere kunnen krijgen moet je het doen. Maar hier komen ze met een McLaren en een Adriaanse aankakken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef henderik_ja het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als PSV straks weer geen cl speelt heeft Rutten het wat mij betreft gewoon niet goed genoeg gedaan en geef ik liever iemand anders een kans.
Vooral McLaren zie ik dus als minstens gelijkwaardig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we een betere kunnen krijgen moet je het doen. Maar hier komen ze met een McLaren en een Adriaanse aankakken...
McLaren die voort kon borduren op het opbouwende werk van Rutten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef henderik_ja het volgende:
[..]
Vooral McLaren zie ik dus als minstens gelijkwaardig.
Dat is helaas maar al te waarquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
McLaren die voort kon borduren op het opbouwende werk van Rutten.![]()
Het moet gewoon echt een enorme verbetering zijn, anders moet je geen nieuwe trainer halen. Dat kunnen we ons financieel gewoon niet veroorloven. Moeten er weer allemaal contracten afgekocht worden en iedereen wil zijn eigen spelers meenemen....
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
McClaren lijkt me niet de trainer die PSV nodig heeft. McClaren is geen opbouwtrainer.
Fred Rutten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.
Voor de tiende keer: als je geen toptrainer kan halen moet je Rutten gewoon lekker laten zitten. Als Reis niet tegen die blessure was opgelopen is de kans groot dat we het kampioensfeest al achter de rug hadden en we (ook ik die zéér tegen het geven van een nieuwe kans was) Fredje geprezen hadden voor het begeleiden van een grillig talent naar de top.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.
voordeel is dat Groningen ook niet al te super draait de laatste wekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere gronden![]()
PSV heeft enorm veel moeite om te presteren in de wedstrijden waar het er om gaat. En Groningen uit is sowieso geen makkie. Groningen kan nog vierde worden dus ik zie ze ook niet inhouden.
Nope, ik ga uit van verlies, niet eens een gelijkspel maar echt een verliespartij. Ik laat me natuurlijk graag verrassen
Ze willen wel die 5e plaats behoudenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat Groningen ook niet al te super draait de laatste weken
Gewoon hopen dat AZ heel snel op 2-0 voor komt ofzo dan kan de moed in Groningen wat in de schoenen zakken. Komt AZ achter dan zal Groningen er dubbel hard invliegen en dan vrees ik.....
Mja, het is ook nogal een smak geld. Laatste EL wedstrijd 37,50 voor kaartje tegen Rangers. Dan nog trein betalen. Paar biertjes voor de wedstrijd, colatje tijdens de wedstrijd, zit je zo op 70 eu voor een uurtje of 3 vermaak, er even van uitgaande dat je een 0-0 als vermaak kan zien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef Geo3kant het volgende:
Mochten we voorronde CL halen hoop ik dat we mooie clubs tegen krijgen.. ik verwacht tot niet dat we doorgaan, dan maar een mooi affiche dat het stadion bomvol zit.
Met de EL zoveel lege plekken, is gewoon jammer. Er moet ook geld naar de club dus mooi affiche + volle stadions is wel zo mooi.
Maarja, eerst nog zien te halen
PSV staat wel beschermd, we hebben qua punten één van de beste jaren gehadquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kandidaten die geloot kunnen. Hebben we nog een beetje beschermde status, sinds de succesen van een aantal jaar terug of hebben we net zoveel kans City te loten als Zenit?
Dat is echt pure onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef leonsdevil het volgende:
Ik denk dat een trainer net zo goed is als zijn selectie !!
Trainers kunnen een selectie om zeep helpen of juist tot grote hoogten stuwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef leonsdevil het volgende:
[..]
Vertel ?
Want ik denk van wel,rijkaard bij sparta bagger,rijkaard bij Barca perfect !!
Denk dat jij denk dat een trainer zoveel invloed heeft niet klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Trainers kunnen een selectie om zeep helpen of juist tot grote hoogten stuwen
Goede edit Opaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:19 schreef VOETBALMODEL het volgende:
Hoi k ben Rachel! Een geil jong snolletje dat wanhopig op zoek is naar aandacht. Daarom ga ik maar wat pics van mezelf spammen op FOK! alleen tietenpics gaan me wat te ver. Een gemiste kans!
Uhm... Roekiekoekoek?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:19 schreef VOETBALMODEL het volgende:
Hoi k ben Rachel! Een geil jong snolletje dat wanhopig op zoek is naar aandacht. Daarom ga ik maar wat pics van mezelf spammen op FOK! alleen tietenpics gaan me wat te ver. Een gemiste kans!
33% toch?.. zo klein is dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Buitendam het volgende:
Het is trouwens wel engzins verstandig zondag even af te wachten. Uberhaupt de kans op voorronde CL is belachelijk klein.
Gezien de ranking van PSV(21e op de coefficienten lijst) is PSV sowieso geplaatst voor de 3e voorronde CL en mochten ze die overleven waarschijnlijk ook geplaatst voor de play-off ronde. Hiermee zouden ze o.a. Bayern en Olympique Lyon ontlopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet hoor maar voorronde CL is hartstikke moeilijk je zult net zien dat PSV een van de betere loot..
Tja, of niet natuurlijk. Onzinnig om daar nu al iets over te zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet hoor maar voorronde CL is hartstikke moeilijk je zult net zien dat PSV een van de betere loot..
Misschien moet je even wat geld overmaken. Ik denk dat je met een miljoentje of 6 een eind komt.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef TLC het volgende:
Kan PSV Gomes niet terughalen ipv die Isaksson
als hij gratis isquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef TLC het volgende:
inderdaad, alhoewel we als geplaatste ploeg in een eventuele play off nog Manchester City of Udinese kunnen loten bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Gezien de ranking van PSV(21e op de coefficienten lijst) is PSV sowieso geplaatst voor de 3e voorronde CL en mochten ze die overleven waarschijnlijk ook geplaatst voor de play-off ronde. Hiermee zouden ze o.a. Bayern en Olympique Lyon ontlopen.
Mocht Ajax(34e) of Twente(49e) 2e worden dan is de kans groot dat ze voor de play-off ronde(als ze die halen) niet geplaatst zijn, en dus de kans groter dat een club als Bayern loot..
Dat vind ik altijd zo'n simpel gelul, alsof wij een serieuze kans hebben om de CL te winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:20 schreef leonsdevil het volgende:
maak niet uit wie we loten,als je door wil gaan moet je alles pakken en opvreten !!
Het kan, maar niet met deze selectiequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n simpel gelul, alsof wij een serieuze kans hebben om de CL te winnen
Precies, en dus is het zaak zo ver mogelijk te komen, het bereiken van het hoofdtoernooi is het eerste doel, en dan maakt het wel degelijk uit wie we lotenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het kan, maar niet met deze selectie
Als je je plaatst is er ook gewoon iets mogelijk op de transfermarkt eventueel. Maargoed dit is allemaal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel koffiedik kijken. Eerst zondag maar eens zien te winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en dus is het zaak zo ver mogelijk te komen, het bereiken van het hoofdtoernooi is het eerste doel, en dan maakt het wel degelijk uit wie we loten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Isaak Mano Marcelo Bouma Pieters Hutch Engelaar Bakkal Labyad Toivonen Koevermans |
Koeff ipv lens?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Op basis van de resultaten die ze de afgelopen wedstrijden hebben ingezet, zouden ze inderdaad moeten verliezen. Maar goed. Persoonlijk zou ik ook niet vertrouwen op een soortgelijke opstelling. Gewoon 4-4-2 en werken voor hun geld.
[ code verwijderd ]
Werken, rennen, beuken. Niet controleren. Spelen als een soort van finale, maar wel tegen een minderwaardige tegenstander. Laten weten dat de naam PSV nog altijd ergens voor staat. Als Rutten ze zelfs nu niet aan het werk kan krijgen dan moet hij echt oprotten. Puntverlies moet gewoon geen optie zijn. Of Groningen moet opeens super goed spelen oid. In een 4-4-2 komt het gewoon op kwaliteit aan.
Kopietje van je post voor Feyenoord uit, toevallig?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Werken, rennen, beuken. Niet controleren. Spelen als een soort van finale, maar wel tegen een minderwaardige tegenstander. Laten weten dat de naam PSV nog altijd ergens voor staat. Als Rutten ze zelfs nu niet aan het werk kan krijgen dan moet hij echt oprotten. Puntverlies moet gewoon geen optie zijn. Of Groningen moet opeens super goed spelen oid. In een 4-4-2 komt het gewoon op kwaliteit aan.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste speler eruit halen voor trage Koef
Zet dan Toivonen diep met Lens erachter. Of andersom, maar ik denk dat de bewegelijkste (Lens) achter de spits moet spelen.quote:
Of juist in een vrije rol voorin,dus 4-4-2 (eigenlijk 4-4-1-1) met lens als voorste,daarachter toivonen,en misschien nog gevaarlijke rol op de flanken voor labyad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zet dan Toivonen diep met Lens erachter. Of andersom, maar ik denk dat de bewegelijkste (Lens) achter de spits moet spelen.
Wat vieren we? Dat we 3e staan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie is er vanavond ook bij het supportersfeest?
Zijn er lekkere wijven aanwezig? Anders zie ik geen reden om van de partij te zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Wie is er vanavond ook bij het supportersfeest?
PSV heeft niet bepaald gebroken met de lijn Reker, die Heurelho zo tegenstond. Zou hij dus wel willen terugkeren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef TLC het volgende:
Vind je het gekquote:"Volgens PSV watcher Thijs Slegers van Voetbal International wil een van de presidentskandidaten van Galatasaray Manolev aantrekken voor de Turkse club indien hij de nieuwe president wordt. De kandidaat zou niet de favoriet zijn voor de winst van de verkiezingen vandaag."
Dat is ook zo, hij kan overal uit de voeten, hij kan alleen niet verdedigen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Manolev was toch ''een hele goeie speler die overal uit de voeten kan'' ?
En nu..
Maar zo ging het ook met berg en marcello.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hij kan overal uit de voeten, hij kan alleen niet verdedigen.
Dat lijkt me geen succes; totaal geen overzicht, pingelen op de verkeerde momenten, te veel balverlies aan de bal. Nee, liever niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:57 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Maar hij kan wel op het middenveld ofzo dus?
Waarom?!quote:PSV begint vandaag met een behoorlijk gewijzigde achterhoede aan de slotwedstrijd van het seizoen tegen FC Groningen. Trainer Fred Rutten houdt Wilfred Bouma en Erik Pieters op de bank. Hij geeft de voorkeur aan Francisco Rodriguez en Abel Tamata.
On-ge-lo-fe-lijk.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:28 schreef voice-over het volgende:
PSV, gefeliciteerd met het behalen van de Europa League. Miljoenen euros misgelopen, jullie worden een modaal subtoppertje in Nederland met al die financiele problemen.
Helemaal niets, helemaal niets ......
PSV moet groningen helemaal wegspelen, maar eigenlijk ben ik wel blij met de 3e plek.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef Greetings het volgende:
0-0 uit bij Groningen is prima hoor! Hier heb je het niet weggegooid.
Fredje is tevreden hoor, weinig kansen weggegeven met Hutchinson als slot op de deur op het middenveld. Degelijk!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:30 schreef Greetings het volgende:
Fredje is tevreden hoor, weinig kansen weggegeven met Hutchinson als slot op de deur op het middenveld. Degelijk!
Kloptquote:Op zondag 15 mei 2011 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tamata en Nijland speelde wel goed overigens...
Klopt wel, maar hij komt echt tekort voor de top. Hem alleen beoordelen op die goal tegen Willem II heeft geen zin. Hij komt voetballend tekort, was ook geen uitblinker in de Jupiler League.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou Zeefuik houden voor de breedte anders heb je bijna niks meer over voor in
Je verdient een kapitaal, speelt voor de titel en voor je eigen carriere en desnoods transfer. Dus het zou niet aan de trainer moeten liggen qua motivatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij mogen de meeste spelers Rutten niet eens, daarom voetballen ze zo kut...
Van Bommel blijft tot het EK 2012 op topniveau spelen, bovendien kunnen we deze spelers niet betalen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed speculeren over evt aankopen kan beginnenVoor zover die er gaan komen...
Keeper, verdediging en middenveld kunnen versterkingen gebruiken.
Gomes? Van Bommel (nog geen verlenging bij AC Milan dacht ik)?
Ik kan echt niet omschrijven hoe kwaad ik ben op die prutsers. Ik zag trouwens bij Toivonen ook geen inzet. Er was maar 1 lichtpuntje en dat was Tamata. Verder is het grauwe, grijze middelmaat met een trainer die door zijn eigen zenuwen niet meer weet wat hij doet.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb het niet helemaal gezien.. maar ik zag weer weinig inzet.. Nijland en Toivonen waren enigste spelers die ik zag die wilde winnen.
Berg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoveelste 100% kans.
Ik heb het ook niet op Engelaar, maar waarom schoot hij niet zelf.'
En jonges.. HELEMAAL NIETS in Eindhoven.. volgend jaar zijn we subtopper
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef Geo3kant het volgende:
\
En jonges.. HELEMAAL NIETS in Eindhoven..
Gelukkig weet je dat niet, er kan van alles gebeuren zoals maar weer is bewezen dit seizoen.quote:volgend jaar zijn we subtopper![]()
Als iedereen een tientje lapt, dan kunnen we misschien tot aan de winterstop het salaris van van Nistelrooy betalen....quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef Geo3kant het volgende:
Iemand die toevallig nog wat miljoentjes over heeft en wilt investeren?
Ik wil best wat doneren, maar niet voor van Nilstelrooy.. dan een jongere spits die je nog kan verkopen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als iedereen een tientje lapt, dan kunnen we misschien tot aan de winterstop het salaris van van Nistelrooy betalen....
Ja, dat zou beter zijn. Maar het probleem is dat je dan niet alleen een salaris bijelkaar moet lappen, maar ook nog een transfersom. Beter nu slim Ruud halen en dat volgend jaar weer financieel gezond met CL-voetbal....quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wil best wat doneren, maar niet voor van Nilstelrooy.. dan een jongere spits die je nog kan verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |