Bouma kan nu net mee, maar hij wordt alleen maar ouder. En dan is het elk seizoen nog maar afwachten hoe hij is. Voor het zelfde geld is het volgend seizoen gewoon op en anders verwacht niet dat hij nog veel langer dan één seizoen op niveau mee gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:51 schreef StijnDa het volgende:
Bouma voldoet nog wel mi.
Manolev en Marcelo niet. Manolev is wel degelijk wat beter gaan spelen gelukkig. Maza ook te onvoorspelbaar.
Twente kampioen, PSV tweede zou mooi zijn. Over het gehele seizoen gezien ook de verdiende winnaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie nu een groot psychologisch voordeel voor Twente.. maar PSV mag het nu absoluut niet laten liggen. Ik wil gvd mentaliteit zien tegen Groningen.
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Als je ziet hoe PSV soms heeft gewonnen, met die vieze overtredingen van Toivonen en Bakkal, dan verdienen ze helemaal niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:09 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Twente kampioen, PSV tweede zou mooi zijn. Over het gehele seizoen gezien ook de verdiende winnaar.
Teleurgesteld in vanavond?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Als je ziet hoe PSV soms heeft gewonnen, met die vieze overtredingen van Toivonen en Bakkal, dan verdienen ze helemaal niks.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er naar kijkt. Als je ziet hoe PSV soms heeft gewonnen, met die vieze overtredingen van Toivonen en Bakkal, dan verdienen ze helemaal niks.
Ik begin toch niet te zeuren of wel dan. Kijk gewoon lekker naar jullie eigen club. Ik kom nu toch ook niet in jullie topic trollen...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
![]()
"Ja maar mejneeeeer, Suarez doet da togg oooooooook?!
Natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar Twente speelde gewoon beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Teleurgesteld in vanavond?Dan maar ff afreageren?
Wonnen we hierdoor een wedstrijd? Nee. Het was juist negatief voor Ajax.quote:
Alleen een beetje jammer dat dit niet valt te bewijzenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wonnen we hierdoor een wedstrijd? Nee. Het was juist negatief voor Ajax.
Toivonen zorgt ervoor dat een andere speler rood krijgt, aannaaien van kaarten, en daardoor winnen. Volgens mij gebeurde dat hier niet.
Wat de kans op winst groter maakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat dit niet valt te bewijzen
Dus ik vind het een beetje makkelijk.. Kaarten aannaaien moet hij inderdaad niet doen maar wie zegt dat er niet gewonnen was als hij dat niet gedaan had?
Dat is precies wat Suarez ook deed "Kans op winst groter maken, slim, hoort niet".. klaar uitgediscussieerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat de kans op winst groter maakt.
+ Dat wat Bakkal doet, speler vastpakken als de scheids het niet ziet, om zo een goal te maken is ook vies. Het is slim, maar het hoort niet..
Mentaliteit moet op de eerste plaats uit de speler zelf komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk jongens, dit was voetbal.. ik zie hier zoveel vechtlust en mentaliteit wat ik zo erg mis bij PSV..
Misschien moeten we Emiel 'Tjakkaaaa' Rattelband inhuren voor de wedstrijd voor Groningen.
Volgend jaar hebben we weer geen kwaliteit spelers dus moeten we het doen op mentaliteit.. (maarja Rutten............)
Ik vind het raar, zo'n salaris betalen voor een speler waarvan er waarschijnlijk genoeg rondlopen in de jeugd.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar deze gast, RABIU IBRAHIM
Bijna?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
3 jaar alweer![]()
Farfan, Gomes, Simons, Kromkamp, Marcellis, Aissati, Lazovic, Salcido, Culina, Addo, Vayrynen,
Rajkovic, Mendez, Da Costa, Zonneveld, Afellay... heel andere selectie bijna
Ik ook, ik las dat AZ niets in hem zag en daarom naar Telstar stuurde. Hij zou bij AZ vierde keus zijn en de doorstroom van de jeugd blokkeren.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar deze gast, RABIU IBRAHIM
En nou gaat hij bij ons de doorbraak van Labyad blokkeren want: gehaalde speler > jeugdspelerquote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat AZ niets in hem zag en daarom naar Telstar stuurde. Hij zou bij AZ vierde keus zijn en de doorstroom van de jeugd blokkeren.
Iemand hem al zien spelen of trainen? Want dit klinkt niet bepaald hoopgevend in combinatie met zijn niet-imposante carrière tot nu toe.
En dat voor de geringe prijs van ruim een kwart miljoen per jaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nou gaat hij bij ons de doorbraak van Labyad blokkeren want: gehaalde speler > jeugdspeler
tja er zijn tal van verhalen van spelers die elders zijn weggestuurd om het vervolgens ergens anders te maken. Laten we duimen dat dat nu ook het geval is.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ook, ik las dat AZ niets in hem zag en daarom naar Telstar stuurde. Hij zou bij AZ vierde keus zijn en de doorstroom van de jeugd blokkeren.
Iemand hem al zien spelen of trainen? Want dit klinkt niet bepaald hoopgevend in combinatie met zijn niet-imposante carrière tot nu toe.
Jup en 2e maal voor 4x achter elkaar kampioen. Dat kan niemand nazeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
3 jaar alweer![]()
Farfan, Gomes, Simons, Kromkamp, Marcellis, Aissati, Lazovic, Salcido, Culina, Addo, Vayrynen,
Rajkovic, Mendez, Da Costa, Zonneveld, Afellay... heel andere selectie bijna
Het jaar erop hadden we gewoon echt die 5e op rij moeten/kunnen pakken. Maarja dat was bij de vorige keer dat we 5 op een rij hadden doen ook al.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jup en 2e maal voor 4x achter elkaar kampioen. Dat kan niemand nazeggen.
ideaal maar waar betalen we hem van? En dat is geen verdedigerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Stijn Schaars naar PSV + de ideale leider voor PSV? (aldus.. bron, barend en barend speculaties)
Ipv Engelaar?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ideaal maar waar betalen we hem van? En dat is geen verdediger
Ja maar daar kan Bakkal ook prima spelen. En geld is nu eenmaal een schaars goed bij PSVquote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ipv Engelaar?.. Die kan toch niks meer goed doen in Eindhoven.
Was dat expres?quote:
Probleem is voglens mij heeft Rutten het ook niet zo op Bakkal..quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar daar kan Bakkal ook prima spelen. En geld is nu eenmaal een schaars goed bij PSV
ja die kwam heel mooi uit en wat te mooi om niet te gebruiken. En inderdaad daarom zie ik nu ook niet de noodzaak om middenvelders te kopen. De prioriteit ligt ergens anders wat mij betreftquote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was dat expres?![]()
Ik zie het niet zo snel gebeuren aangezien het middenveld relatief in orde is.
Misschien heeft Bakkal ook gewoon een tijd lang niet zo goed gepresteerd op de trainingen, weten wij veel.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Probleem is voglens mij heeft Rutten het ook niet zo op Bakkal..ik zie hem graag spelen. Maar in principe heb je schaars inderdaad niet nodig als je Bakkal al hebt. Ik was ook jullie mening aan het polsen..
Ik dacht meteen ' huh hij leider?' ..
Als je hem vergelijkt met Engelaar dan ok.. maar 1 jeugd en 2 er MOETEN betere keuzes zijn die ook haalbaar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van mij mag die hoor, graag zelfs, weg met Engelaar. Maar het geld hè...
Ik vond schaars altijd wel goed spelen, hoewel ik de laatste tijd wat minder heb gekeken. Beter is duurder, Schaars lijkt me wel echt iets toevoegen maar niet onbetaalbaar. Ik zie ook geen huidige jeugdspeler op die plaats staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je hem vergelijkt met Engelaar dan ok.. maar 1 jeugd en 2 er MOETEN betere keuzes zijn die ook haalbaar zijn.
Toch?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef PSVBOKKIE het volgende:
schaars ruilen tegen engelaar , kost het niks simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |