abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96478555
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zelf verdedigers opleiden blijkt elke keer het moeilijkst :{
Met Marcellis hadden jullie toch best een redelijke.
Geen topper maar zeker niet minder dan een Marcelo.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96478567
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ibrahim,zou hij überhaupt wat kunnen? Bij telstar niet gelukt,en nog wat andere degradatie/jupiler clubs.
Telstar kon hem niet betalen. Voor de rest heeft hij niet bij andere jupiler league clubs gezeten.
pi_96478948
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Telstar kon hem niet betalen. Voor de rest heeft hij niet bij andere jupiler league clubs gezeten.
VVV,een club uit de 3e divisie in portugal..
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96479110
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

VVV,een club uit de 3e divisie in portugal..
VVV kreeg geen overeenstemming met Ibrahim over de financiën.
pi_96479285
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

VVV kreeg geen overeenstemming met Ibrahim over de financiën.
Oké,jij zal wel gelijk hebben?
Ik dacht van,hoe kan hij goed zijn als je alleen bij dat soort clubs zat.
Nouja,bedankt voor die info.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96479323
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Hij blonk uit bij een Wk onder 17 jaar en stond onder contract bij Sporting Portugal (De ploeg met de beste knowhow als het gaat om jonge spelers opleiden) Dan kan je best wel wat. Heeft waarschijnlijk in die paar jaar geen grote stappen kunnen zetten.
En tja, het blijft een Nigeriaan, altijd maar afvragen hoe oud ze daadwerkelijk zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 mei 2011 @ 18:47:53 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96479647
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Ibrahim,zou hij überhaupt wat kunnen? Bij telstar niet gelukt,en nog wat andere degradatie/jupiler clubs.
Bij Telstar konden ze hem toch gewoon niet betalen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 mei 2011 @ 18:49:13 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96479694
quote:

[..]

Ja dat was een goede, maar verder is het dungezaaid, kijk ook maar eens naar Ajax, daar breken vooral gehaalde Belgen door in het centrum ;)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_96479700
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:35 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Als hij echt een uitzonderlijk talent was stonden er natuurlijk wel andere clubs voor hem op de stoep dan VVV en Telstar....

Ik reken nergens op bij deze jongen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:50:38 #60
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96479746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij blonk uit bij een Wk onder 17 jaar en stond onder contract bij Sporting Portugal (De ploeg met de beste knowhow als het gaat om jonge spelers opleiden) Dan kan je best wel wat. Heeft waarschijnlijk in die paar jaar geen grote stappen kunnen zetten.
En tja, het blijft een Nigeriaan, altijd maar afvragen hoe oud ze daadwerkelijk zijn.
Ach, je hoort zo vaak van spelers die op jeugdwk's uitblinken dat er uiteindelijk niks van terecht komt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96479821
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja dat was een goede, maar verder is het dungezaaid, kijk ook maar eens naar Ajax, daar breken vooral gehaalde Belgen door in het centrum ;)
Klopt, al komen die wel van GBA, waar er gewoon door Ajax trainers getrained werd met de visie die Ajaxc ook hanteert. (Althans, totdat ze geen satellietclub meer waren.) Je ziet ook dat Alderweireld en Vertonghen gewoon vernederlandst zijn. En ze hebben natuurlijk gewoon nog wat jaartjes in de jeugdopeleiding bij Ajax zelf gespeeld. Nog langer dan een Siem de Jong volgens mij.
pi_96479830
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ach, je hoort zo vaak van spelers die op jeugdwk's uitblinken dat er uiteindelijk niks van terecht komt.
Is ook zo.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:15:38 #63
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96482606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:32 schreef rubbereend het volgende:
En achterin Pieters en 3 nieuwe :P ;)
lol so true.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_96491211
Zenden. :')

Doe normaal man!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 8 mei 2011 @ 00:04:00 #65
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_96491363
quote:

[..]

Is praktisch gezien zelfs eigenlijk een speler uit de VVV jeugd ;)

Jammer dat hij zo verkracht is om hem als rechtsback te gebruiken, hij was gewoon een echte centrumverdediger. Ondanks zijn lengte. Ik snap echt niet wat al die trainers bezielt om hem op de backpositie te posteren. Je gaat toch ook geen Alex linksback zetten en hem dan afkraken als het misgaat ffs?
Patat Friet
  zondag 8 mei 2011 @ 00:07:35 #66
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_96491533
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Oja we hebben Ojo volgens mij ook nog :P
Als die kerel al eens mag invallen bij VVV is het niet echt veel om eerlijk te zijn. Qua speeltijd is het eigenlijk niet echt veel beter geworden voor hem...
Patat Friet
  zondag 8 mei 2011 @ 11:19:37 #67
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96499128
quote:
13s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zenden. :')

Doe normaal man!
Bolo wil zelf toch niet, zoals de afgelopen 10 jaar :')

Daar hoeven we ons dus geen zorgen over te maken *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96499198
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Is praktisch gezien zelfs eigenlijk een speler uit de VVV jeugd ;)

Maar heeft langer bij PSV in de jeugd gezeten. Kwam volgens mij in de D terecht bij PSV.
Dan mag je het imo wel als eigen kweek zien.
pi_96499334
quote:
'El Hamdaoui heeft aanbiedingen van PSV en Villarreal op zak'
De kans dat Mounir El Hamdaoui komende zomer bij Ajax zal vertrekken lijkt steeds groter te worden. De spits, die sinds de komst van Frank de Boer in onmin leeft met de club en de fans, zou reeds aanbiedingen hebben gehad van Villarreal en PSV. Wat Ajax voor El Hamdaoui zou willen hebben is niet bekend.

Villarreal neemt komende zomer zo goed als zeker afscheid van Giuseppe Rossi. De Italiaan lijkt op weg naar FC Barcelona, dat hem graag als back-up achter David Villa wil hebben. De Yellow Submarine is in de zoektocht naar een nieuwe aanvalsleider uitgekomen bij El Hamdaoui.

Zijn huidige situatie bij Ajax zou daarbij één van de belangrijkste redenen zijn voor de Spaanse ploeg om contact op te nemen met het management van El Hamdaoui. Op deze wijze hoeft Villarreal niet de hoofdprijs te betalen en kan het geld dat ontvangen wordt door de transfer van Rossi geïnvesteerd worden in andere onderdelen van het team.

Naast Villarreal zou ook PSV contact hebben gezocht met de huidige spits van Ajax. De Eindhovenaren nemen komende zomer afscheid van Danny Koevermans en Marcus Berg en moeten Jonathan Reis nog zeker tot november missen en zijn dus naarstig op zoek naar een nieuwe spits. Marcel Brands, technisch directeur bij PSV, is een oude bekende van El Hamdaoui en zou de spits dolgraag naar Eindhoven willen halen. Het enige probleem waar PSV tegen aan lijkt te lopen is de vraagprijs van Ajax (om en nabij de vijf miljoen) en het honorarium van El Hamdaoui. De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen.
Effe gestolen uit het Ajax topique.
Misschien had me broer toch iets goed gezien.. who knows.
pi_96499414
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:28 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Effe gestolen uit het Ajax topique.
Misschien had me broer toch iets goed gezien.. who knows.
Komt van de website voetbalinfo.nl af en dat lijkt me nou niet echt een betrouwbare website. Verder noemen ze zelf ook niet echt een bron behalve dit stukje:"De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen."
pi_96499437
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Komt van de website voetbalinfo.nl af en dat lijkt me nou niet echt een betrouwbare website. Verder noemen ze zelf ook niet echt een bron behalve dit stukje:"De voorkeur van de spits zelf zou volgens een goed ingewijde bron in Eindhoven liggen."
Stond geen bron bij, ik nam aan dat het wel van een beetje serieuze site kwam ;) maar dan nog 'kan' het waar zijn.
pi_96499455
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:33 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Stond geen bron bij, ik nam aan dat het wel van een beetje serieuze site kwam ;) maar dan nog 'kan' het waar zijn.
Mwa, wat moet Villarreal met El Hamdaoui? Villarreal is na Barca de best voetballende ploeg in Spanje en die laten Rossi echt niet zomaar gaan.
pi_96499499
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:34 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Mwa, wat moet Villarreal met El Hamdaoui? Villarreal is na Barca de best voetballende ploeg in Spanje en die laten Rossi echt niet zomaar gaan.
Wat moest Ajax met Atouba.... clubs doen gekke dingen :P weet ik het, ik ben gewoon desperate .. ik wil een scorende spits :'(
pi_96499646
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:35 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Wat moest Ajax met Atouba.... clubs doen gekke dingen :P weet ik het, ik ben gewoon desperate .. ik wil een scorende spits :'(
Hij is lui en hangt in de 16,maar hij knalt er wel meer in als berg.
Vooral met dzudzsak die hem wel goed voorgeeft,toivonen met diepe passes en een snelle lens.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96499688
quote:
19s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:41 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Hij is lui en hangt in de 16,maar hij knalt er wel meer in als berg.
Vooral met dzudzsak die hem wel goed voorgeeft,toivonen met diepe passes en een snelle lens.
Was hij maar wat meer in de 16 te vinden. Die gast komt juist alleen maar de bal op het middenveld ophalen en wil vervolgens een kansloze solo beginnen en raakt de bval dus weer kwijt.
Verder heb je niets aan dzuzsak zijn voorzetten met een spits als El Hamdaoui, daar is hij het type spits niet voor die ze er op die manier in knalt.
pi_96499738
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Was hij maar wat meer in de 16 te vinden. Die gast komt juist alleen maar de bal op het middenveld ophalen en wil vervolgens een kansloze solo beginnen en raakt de bval dus weer kwijt.
Verder heb je niets aan dzuzsak zijn voorzetten met een spits als El Hamdaoui, daar is hij het type spits niet voor die ze er op die manier in knalt.
Nou,hij zal het waarschijnlijk beter doen dan berg.

Maar ik hoor vaak,toivonen is zéér kopsterk maar waarom hij niet in de spits,met dzudzsak heb je een heel goed duo.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96499815
Is toch niks voor PSV die el Ham. :') Een grote bak ellende is 't, zal bij PSV net zoveel onrust stoken en problemen veroorzaken als bij AZ en Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2011 @ 12:06:59 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96500252
Ajb geen Al Ham bij PSV, alleen maar een onruststoker. En heel makkelijk ook: wij kunnen zijn salaris toch niet betalen.

quote:
19s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Nou,hij zal het waarschijnlijk beter doen dan berg.
wordt dat nu voortaan het referentiekader? :')

quote:
Maar ik hoor vaak,toivonen is zéér kopsterk maar waarom hij niet in de spits,met dzudzsak heb je een heel goed duo.
Ik stelde eerder al voor Toivonen en Lens voorin en Dzudzsak eromheen in een vrije rol, dan kunnen ze best veel van positie wisselen en kan je volgens mij een gevaarlijke voorhoede krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_96500433
[..]

Ik stelde eerder al voor Toivonen en Lens voorin en Dzudzsak eromheen in een vrije rol, dan kunnen ze best veel van positie wisselen en kan je volgens mij een gevaarlijke voorhoede krijgen.
[/quote]

Uhu,lens is snel,toivonen kan goeie diepe passes geven (dzudzsak ook) en is kopsterk,en dzudzsak met een goed schot/paas.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96500526
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wordt dat nu voortaan het referentiekader? :')

Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...

Als ik nog even verder zoek op internet vind ik allemaal andere clubs die geïnteresseerd zouden zijn in Hamdaoui. Trabzonspor, Spartak en nog een paar, nog geen pijl op te trekken volgens mij.
pi_96500592
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...

Als ik nog even verder zoek op internet vind ik allemaal andere clubs die geïnteresseerd zouden zijn in Hamdaoui. Trabzonspor, Spartak en nog een paar, nog geen pijl op te trekken volgens mij.
Maar hamlap vind zichzelf ''da bombb'' dus gaat ie alleen maar naar 'top''clubs.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96500597
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.
pi_96500663
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.
Uiteraard, na wat hij bij Groningen had laten zien... Hij kon het wel ooit.
Zelfde met El Hamdaoui eigenlijk, speelde bij AZ ook goed.
pi_96500707
quote:

[..]

Klopt, ik ook.. je gaat er vanuit dat hij wel wat goals maakte en goed mee voetbalde..
Maar dan kom je er snel achter dat het diep en diep triest is wat die man laat zien.. Kijk dat die bal er effe niet in wil, dat kan.. maar als je dan eindelijk scoort en dan weer niks laat zien. En wat mij ook erg stoort .. elk duel verliezen, hij lag al op de grond voordat de bal er was, gebrek je lichaam man.. balletjes over 2 meter verneuken ga zo maar door.
pi_96500710
quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Uiteraard, na wat hij bij Groningen had laten zien... Hij kon het wel ooit.
Zelfde met El Hamdaoui eigenlijk, speelde bij AZ ook goed.
Presteert hamlap bij Marokko wel goed?
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96500829
quote:
19s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

Presteert hamlap bij Marokko wel goed?
Volgens wikipedia heeft hij sinds 2009 in 6 wedstrijden 2 keer gescoord, lange termijn weinig wedstrijden. Niet veel over te zeggen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2011 @ 12:27:20 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96500893
quote:

[..]

logisch toch ook
DeLuna vindt me dik ;(
pi_96500936
Pfff nog een week wachten ;(
pi_96501040
El Hamdaoui is een goede spits ,alleen de man heeft vervelende trekjes.
Ik zie liever een nieuw jong talent komen,op internet dwaalt de naam Torres rond een spits uit Mexico,wat ik zie van die jongen ziet er goed uit,alleen kan je van iedereen een mooi filmpje maken.
Maar dat PSV een nieuwe spits nodig heeft volgend seizoen lijk me vrij duidelijk.
pi_96501109
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BOBOSIE het volgende:
Ik zie liever een nieuw jong talent komen,op internet dwaalt de naam Torres rond een spits uit Mexico,wat ik zie van die jongen ziet er goed uit,alleen kan je van iedereen een mooi filmpje maken.
Maar dat PSV een nieuwe spits nodig heeft volgend seizoen lijk me vrij duidelijk.
Gast, hoeveel accounts per dag maak jij wel niet aan :')
Heb je last van schizofrenie ofzo?
pi_96501379

Zie hem liever in het psv shirt dan El Hamdaoui .
pi_96501841
Trabzonspor concreet voor El Hamdaoui' http://tinyurl.com/3ucn787 w/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2011 @ 12:58:02 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96501865
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BOBOSIE het volgende:
Ben benieuwd of hij voor bijna niks mag komen. En vooralsnog lijkt het me dat we meer behoefte hebben aan goede verdedigers.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_96501906
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij voor bijna niks mag komen. En vooralsnog lijkt het me dat we meer behoefte hebben aan goede verdedigers.
We hebben aan beide een behoefde ,verdediger en spits.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2011 @ 13:34:39 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96503117
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef BOBOSIE het volgende:

[..]

We hebben aan beide een behoefde ,verdediger en spits.
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1
DeLuna vindt me dik ;(
pi_96503941
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vind allebei ^O^
  zondag 8 mei 2011 @ 14:18:49 #97
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96504593
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.
pi_96505142
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.
Daar heb je wel gelijk in , maar in elke lini 1 topper erbij is ook goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 mei 2011 @ 17:40:00 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96510137
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

mwah, middenveld is voor eredivisiebegrippen prima. Daar hoeft geen speler bij. En met de keeper kan je het ook nog wel ff riemen. De verdediging is er wat mij het slechtst aan toe.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:35 schreef BOBOSIE het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in , maar in elke lini 1 topper erbij is ook goed.
En met één goede verdediger erbij redt je het achterin niet. Bouma wordt alleen maar minder. Marcello en Rodriguez blunderen opzichtig. Vukovic is het ook niet en Manolev kan niet eens verdedigen. Alleen Pieter is op niveau voor een linksback.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_96510510
Bouma voldoet nog wel mi.
Manolev en Marcelo niet. Manolev is wel degelijk wat beter gaan spelen gelukkig. Maza ook te onvoorspelbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')