Oh dus het is al de 2e keer.. DoubleFailquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Die had de vorige ook niet.. Dus ik denk laat maar dan!
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik las paar weken terug hier in het topic dat Mohktar lang niet goed genoeg was.. nu scoort hij 5 goals ofso in een korte tijd en iedereen heeft een stijf piemeltje?
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik las paar weken terug hier in het topic dat Mohktar lang niet goed genoeg was.. nu scoort hij 5 goals ofso in een korte tijd en iedereen heeft een stijf piemeltje?
He ja, laten we voor het tiende jaar op rij proberen om Zenden naar PSV te halen.quote:
Hij blijkt trouwens pas 19 te zijn, laatst werd hier gezegd dat hij 21 was. Maar 19 is idd te vroeg om hem af te schrijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
Echt niet,Tamata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kijk Bouma slecht zijn met al zijn ervaringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:08 schreef Doublepain het volgende:
Zenden is een aanwinst hoor.. Die man heeft meer ervaring dan de hele selectie..
Dat zegt meer over de clowns die naast hem staan dan over hem helaas....quote:
Met alle respect voor Bouma maar Zenden heeft 10x meer ervaring dan Bouma..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk Bouma slecht zijn met al zijn ervaring
Marcelo is ook een goeie verdediger hoor, moet alleen nog wennen aan de competitie..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de clowns die naast hem staan dan over hem helaas....
Dat zou idd zo kunnen zijn, maar tot op heden heeft hij geen blijk gegeven van enig verdedigend talent. Je ziet wel vaker dat verdedigers het in hun 2e jaar ineens veel beter doen dus daar hopen we maar op.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Marcelo is ook een goeie verdediger hoor, moet alleen nog wennen aan de competitie..
Ik houd me de laatste jaren voor 90% met PSV bezig, dus van die gast heb ik zijn ontwikkeling nauwelijks meegekregen.quote:
Nikiforovquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd me de laatste jaren voor 90% met PSV bezig, dus van die gast heb ik zijn ontwikkeling nauwelijks meegekregen.![]()
Maar zoals ik al zei: het is vaker gebeurd dat verdedigers ineens opbloeiden.
Ernest Faber, was eigenlijk al afgeschreven, ik weet nog goed dat ik met mijn maat op de tribune zat toen hij voor het eerst in de basis stond onder Dick Advocaat. Wij vloeken"Jezus man, Advocaat wil defensieve zekerheid inbouwen en dan zet ie die prutser er in!".
Een wedstrijdje of 5 verder waren we grote fans![]()
Nikiforov, die wisselde ook dramatische seizoenen af met seizoenen waarin hij gewoon top was, iig voor eredivisiebegrippen.
Maar goed, Marcelo moet het wel gaan laten zien dan. Want het leek dit seizoen gewoon nergens op, zo eerlijk moet je gewoon zijn.
Fixedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met alle respect voor Bouma maar Zenden heeft 10x meer ervaring dan Bouma..
Kijk maar eens wat voor prijzen deze man heeft gewonnen en waar hij gespeeld vooral op de bank gezeten heeft:
PSV Eindhoven
Dutch Cup: 1995–96
Eredivisie: 1996–97
Barcelona
La Liga: 1998–99
Chelsea
FA Cup: 2001-02 - Runner-up
Middlesbrough
Football League Cup: 2003–04
Liverpool
European Super Cup: 2005
Community Shield: 2006
UEFA Champions League: 2006-07 – Runner-up
FA cup: 2005–06 (Missed final through injury)
Dat geldt voor heel veel spelers, elke bovengemiddeld aanvallend ingestelde middenvelderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:41 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
Labyad hoort te spelen op de nummer 10 positsie is zijn beste plek.
dat klopt maar mocht ola verkocht worden kan labyad daar spelenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel spelers, elke bovengemiddeld aanvallend ingestelde middenvelder![]()
Toch kan er maar 1 spelen en op het moment is dat Toivonen.
Voor PSV zit seizoen zo goed als er op, verder geen nieuws. Nutteloze kick imho. Derhalve ook nutteloze rectie, excuus daarvoot.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:09 schreef PSVDEGEKSTE het volgende:
[..]
dat klopt maar mocht ola verkocht worden kan labyad daar spelen
Labyad zal idd niet als grote nummer 10 gaan dienen bij PSV indien Ola vertrekt nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:54 schreef Geo3kant het volgende:
Tot dat ze weer een overgewaardeerde Braziliaan kopen en hij komt niet meer aan spelen toe
Engelaar, (beetje) koevermans en berg boeien me niet als die gaan,maar Maza?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:00 schreef Geo3kant het volgende:
Engelaar? Ik weet dat het publiek hem niet moet, maar of hij weggaat .. don't know. Rodriguez vind ik echt jammer.. goede wissel of gewoon basis speler. (niet geweldig, maar wie moet er nu invallen?)
Ok, jammer, maar dan moet je hem laten gaan inderdaad.. Vlaar is wel welkomquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:05 schreef rubbereend het volgende:
Rodriguez heeft dit seizoen wel vaak opzichtig staan blunderen en wil gewoon weg, hij wilde zelf al niet bijtekenen.
Zelf verdedigers opleiden blijkt elke keer het moeilijkstquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ok, jammer, maar dan moet je hem laten gaan inderdaad.. Vlaar is wel welkom
Maar PSV gaat echt in de problemen komen, tenzij er nog jeugd spelers die door breken ook in de verdediging..
Wuytens raken we iig niet kwijt, die ligt er tot de winterstop uitquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef rubbereend het volgende:
Van wie kunnen we wel (redelijk) zeker uitgaan dat ze weggaan: Rodríguez, Engelaar, Koevermans, Cássio, Berg.
Dat zal wel een miljoen of 5 a 6 bezuinigen op salarisposten. En als het meezit van je nog een paar miljoen aan transfer maar dat is pure bonus.
dat vind ik zowaar nog wel een nuttige speler in de selectiequote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wuytens raken we iig niet kwijt, die ligt er tot de winterstop uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |