Nou,hij zal het waarschijnlijk beter doen dan berg.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was hij maar wat meer in de 16 te vinden. Die gast komt juist alleen maar de bal op het middenveld ophalen en wil vervolgens een kansloze solo beginnen en raakt de bval dus weer kwijt.
Verder heb je niets aan dzuzsak zijn voorzetten met een spits als El Hamdaoui, daar is hij het type spits niet voor die ze er op die manier in knalt.
wordt dat nu voortaan het referentiekader?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:45 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Nou,hij zal het waarschijnlijk beter doen dan berg.
Ik stelde eerder al voor Toivonen en Lens voorin en Dzudzsak eromheen in een vrije rol, dan kunnen ze best veel van positie wisselen en kan je volgens mij een gevaarlijke voorhoede krijgen.quote:Maar ik hoor vaak,toivonen is zéér kopsterk maar waarom hij niet in de spits,met dzudzsak heb je een heel goed duo.
Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...quote:Op zondag 8 mei 2011 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt dat nu voortaan het referentiekader?
Maar hamlap vind zichzelf ''da bombb'' dus gaat ie alleen maar naar 'top''clubs.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...
Als ik nog even verder zoek op internet vind ik allemaal andere clubs die geïnteresseerd zouden zijn in Hamdaoui. Trabzonspor, Spartak en nog een paar, nog geen pijl op te trekken volgens mij.
Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop niet dat we onze nieuwe aankopen gaan vergelijken met Berg...
Uiteraard, na wat hij bij Groningen had laten zien... Hij kon het wel ooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.
Klopt, ik ook.. je gaat er vanuit dat hij wel wat goals maakte en goed mee voetbalde..quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch blijft het apart. Van te voren was denk ik elke PSV supporter blij dat Marcus Berg voor een jaar naar PSV toe kwam.
Presteert hamlap bij Marokko wel goed?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Uiteraard, na wat hij bij Groningen had laten zien... Hij kon het wel ooit.
Zelfde met El Hamdaoui eigenlijk, speelde bij AZ ook goed.
Volgens wikipedia heeft hij sinds 2009 in 6 wedstrijden 2 keer gescoord, lange termijn weinig wedstrijden. Niet veel over te zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:21 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Presteert hamlap bij Marokko wel goed?
logisch toch ookquote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gast, hoeveel accounts per dag maak jij wel niet aanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BOBOSIE het volgende:
El Hamdaoui is een goede spits ,alleen de man heeft vervelende trekjes.
Ik zie liever een nieuw jong talent komen,op internet dwaalt de naam Torres rond een spits uit Mexico,wat ik zie van die jongen ziet er goed uit,alleen kan je van iedereen een mooi filmpje maken.
Maar dat PSV een nieuwe spits nodig heeft volgend seizoen lijk me vrij duidelijk.
Ben benieuwd of hij voor bijna niks mag komen. En vooralsnog lijkt het me dat we meer behoefte hebben aan goede verdedigers.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:32 schreef BOBOSIE het volgende:
El Hamdaoui is een goede spits ,alleen de man heeft vervelende trekjes.
Ik zie liever een nieuw jong talent komen,op internet dwaalt de naam Torres rond een spits uit Mexico,wat ik zie van die jongen ziet er goed uit,alleen kan je van iedereen een mooi filmpje maken.
Maar dat PSV een nieuwe spits nodig heeft volgend seizoen lijk me vrij duidelijk.
We hebben aan beide een behoefde ,verdediger en spits.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij voor bijna niks mag komen. En vooralsnog lijkt het me dat we meer behoefte hebben aan goede verdedigers.
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1quote:Op zondag 8 mei 2011 12:59 schreef BOBOSIE het volgende:
[..]
We hebben aan beide een behoefde ,verdediger en spits.
ik vind allebeiquote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1
Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat mij betreft is verdediging echt prioriteit nummer 1
Daar heb je wel gelijk in , maar in elke lini 1 topper erbij is ook goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.
mwah, middenveld is voor eredivisiebegrippen prima. Daar hoeft geen speler bij. En met de keeper kan je het ook nog wel ff riemen. De verdediging is er wat mij het slechtst aan toe.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er bestaat geen prioriteit nummer 1 aangezien elke linie er wel 2 toppers bij moet hebben voordat je weer een beetje op niveau bent.
En met één goede verdediger erbij redt je het achterin niet. Bouma wordt alleen maar minder. Marcello en Rodriguez blunderen opzichtig. Vukovic is het ook niet en Manolev kan niet eens verdedigen. Alleen Pieter is op niveau voor een linksback.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:35 schreef BOBOSIE het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in , maar in elke lini 1 topper erbij is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |