Mja, het is ook nogal een smak geld. Laatste EL wedstrijd 37,50 voor kaartje tegen Rangers. Dan nog trein betalen. Paar biertjes voor de wedstrijd, colatje tijdens de wedstrijd, zit je zo op 70 eu voor een uurtje of 3 vermaak, er even van uitgaande dat je een 0-0 als vermaak kan zien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:07 schreef Geo3kant het volgende:
Mochten we voorronde CL halen hoop ik dat we mooie clubs tegen krijgen.. ik verwacht tot niet dat we doorgaan, dan maar een mooi affiche dat het stadion bomvol zit.
Met de EL zoveel lege plekken, is gewoon jammer. Er moet ook geld naar de club dus mooi affiche + volle stadions is wel zo mooi.
Maarja, eerst nog zien te halen
PSV staat wel beschermd, we hebben qua punten één van de beste jaren gehadquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kandidaten die geloot kunnen. Hebben we nog een beetje beschermde status, sinds de succesen van een aantal jaar terug of hebben we net zoveel kans City te loten als Zenit?
Dat is echt pure onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef leonsdevil het volgende:
Ik denk dat een trainer net zo goed is als zijn selectie !!
Trainers kunnen een selectie om zeep helpen of juist tot grote hoogten stuwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:03 schreef leonsdevil het volgende:
[..]
Vertel ?
Want ik denk van wel,rijkaard bij sparta bagger,rijkaard bij Barca perfect !!
Denk dat jij denk dat een trainer zoveel invloed heeft niet klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Trainers kunnen een selectie om zeep helpen of juist tot grote hoogten stuwen
Goede edit Opaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:19 schreef VOETBALMODEL het volgende:
Hoi k ben Rachel! Een geil jong snolletje dat wanhopig op zoek is naar aandacht. Daarom ga ik maar wat pics van mezelf spammen op FOK! alleen tietenpics gaan me wat te ver. Een gemiste kans!
Uhm... Roekiekoekoek?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:19 schreef VOETBALMODEL het volgende:
Hoi k ben Rachel! Een geil jong snolletje dat wanhopig op zoek is naar aandacht. Daarom ga ik maar wat pics van mezelf spammen op FOK! alleen tietenpics gaan me wat te ver. Een gemiste kans!
33% toch?.. zo klein is dat niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef Buitendam het volgende:
Het is trouwens wel engzins verstandig zondag even af te wachten. Uberhaupt de kans op voorronde CL is belachelijk klein.
Gezien de ranking van PSV(21e op de coefficienten lijst) is PSV sowieso geplaatst voor de 3e voorronde CL en mochten ze die overleven waarschijnlijk ook geplaatst voor de play-off ronde. Hiermee zouden ze o.a. Bayern en Olympique Lyon ontlopen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet hoor maar voorronde CL is hartstikke moeilijk je zult net zien dat PSV een van de betere loot..
Tja, of niet natuurlijk. Onzinnig om daar nu al iets over te zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet hoor maar voorronde CL is hartstikke moeilijk je zult net zien dat PSV een van de betere loot..
Misschien moet je even wat geld overmaken. Ik denk dat je met een miljoentje of 6 een eind komt.....quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef TLC het volgende:
Kan PSV Gomes niet terughalen ipv die Isaksson
als hij gratis isquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef TLC het volgende:
Kan PSV Gomes niet terughalen ipv die Isaksson
inderdaad, alhoewel we als geplaatste ploeg in een eventuele play off nog Manchester City of Udinese kunnen loten bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Gezien de ranking van PSV(21e op de coefficienten lijst) is PSV sowieso geplaatst voor de 3e voorronde CL en mochten ze die overleven waarschijnlijk ook geplaatst voor de play-off ronde. Hiermee zouden ze o.a. Bayern en Olympique Lyon ontlopen.
Mocht Ajax(34e) of Twente(49e) 2e worden dan is de kans groot dat ze voor de play-off ronde(als ze die halen) niet geplaatst zijn, en dus de kans groter dat een club als Bayern loot..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |