quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef PSVBOKKIE het volgende:
schaars ruilen tegen engelaar , kost het niks simpel.
Dan ben je echt gekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
Misschien kunnen we dan beter Messi ruilen tegen Engelaar, kost ook niets
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!quote:
Komen er nog wat oefenpotjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Seizoen loopt ten einde, nog 1 wedstrijd en dan.... voetballoos... het word stil.
Nog een reden om 2e te worden, dan start de boel weer sneller opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Seizoen loopt ten einde, nog 1 wedstrijd en dan.... voetballoos... het word stil.
Mwa, 20% kans om te winnen van Groningen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog een reden om 2e te worden, dan start de boel weer sneller op![]()
Maar ik geef ons ongeveer 20% kans op die 2e plek
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Niet op het succes in uitwedstrijden eerder dit seizoen iigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mwa, 20% kans om te winnen van Groningen?
Ik denk zo'n 60%
Mijn gevoelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Niet op het succes in uitwedstrijden eerder dit seizoen iig
Oja, kleine vergissingquote:
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere grondenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mijn gevoel![]()
PSV speelt veel moeilijke wedstrijden, bijna alleen maar eigenlijk, maar toch weten we de meeste wel te winnen. Groningen is ook niet echt in vorm, dat speelt ook mee natuurlijk.
Het zal dus wel weer moeilijk worden, maar de klasse van Dzsudzsák en Lens moet het toch kunnen lukken om meer te scoren dan de tegenstander
Tja het is natuurlijk nooit echt vast te stellen hoeveel % kans een club heeft om te winnen, mijn gevoel is ook weer niet nergens op gebaseerd, dat heb ik daar onder wel uitgelegdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere gronden![]()
PSV heeft enorm veel moeite om te presteren in de wedstrijden waar het er om gaat. En Groningen uit is sowieso geen makkie. Groningen kan nog vierde worden dus ik zie ze ook niet inhouden.
Nope, ik ga uit van verlies, niet eens een gelijkspel maar echt een verliespartij. Ik laat me natuurlijk graag verrassen
Alsjeblieft niet zeg. Wat een kwal van een kerel is dat. Ik stem voor McClaren, al ben ik doorgaans meer voorstander van een Nederlandse trainer. Helaas zijn er nu geen goede Nederlanders beschikbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef PSVBOKKIE het volgende:
er is maar 1 trainer die nu perfect zou zijn voor PSV !!!!
[ afbeelding ]
welke zuidamerikanen hebben we nu dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
We weten wat er gebeurd is met Stevens.
Met zuid amerikanen werkt die mentaliteit niet.
Mc Claren is de betere optie.
Marcelo en Mazza. Verders niks. Ja, Reis, maar die hoeft voorlopig geen last van een trainer te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
welke zuidamerikanen hebben we nu dan ?
Ben ik het niet mee eens. Als PSV straks weer geen cl speelt heeft Rutten het wat mij betreft gewoon niet goed genoeg gedaan en geef ik liever iemand anders een kans.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oprotten met dat gezever, Rutten alleen vervangen als er een internationale toptrainer wil komen. Voor de rest is het toch alleen maar lood om oud ijzer.
Hoe krijgt van de Brom dan Ado zo hoog? Dat is ook geen internationale coach.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oprotten met dat gezever, Rutten alleen vervangen als er een internationale toptrainer wil komen. Voor de rest is het toch alleen maar lood om oud ijzer.
Door een veelvoud aan factoren. Als je de positie op de ranglijst één op één afschuift op de trainer heb je het niet helemaal begrepen imho.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoe krijgt van de Brom dan Ado zo hoog? Dat is ook geen internationale coach.
En die kopjes gaan net zo snel weer omlaag als door gebrek aan kwaliteit (waar iedereen het wel over eens is) er weer wat tegenslagen komen. Een selectie vol labiele eigenbelangvoetballers krijg je nou eenmaal niet op scherp.quote:Het is meer dan dat, je moet mensen kunnen raken, motiveren.. je moet een peoples manager zijn en ik denk dat Rutten onder andere daar de plank volledig misslaat.
Als ik PSV zie spelen, geen passie, mentaliteit.. nog kans op een titel.. straalt niks uit. En daar kan een nieuwe trainer denk ik sowieso al verandering in brengen dat die kopjes weer omhoog gaan staan.
Als we een betere kunnen krijgen moet je het doen. Maar hier komen ze met een McLaren en een Adriaanse aankakken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef henderik_ja het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als PSV straks weer geen cl speelt heeft Rutten het wat mij betreft gewoon niet goed genoeg gedaan en geef ik liever iemand anders een kans.
Vooral McLaren zie ik dus als minstens gelijkwaardig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we een betere kunnen krijgen moet je het doen. Maar hier komen ze met een McLaren en een Adriaanse aankakken...
McLaren die voort kon borduren op het opbouwende werk van Rutten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef henderik_ja het volgende:
[..]
Vooral McLaren zie ik dus als minstens gelijkwaardig.
Dat is helaas maar al te waarquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
McLaren die voort kon borduren op het opbouwende werk van Rutten.![]()
Het moet gewoon echt een enorme verbetering zijn, anders moet je geen nieuwe trainer halen. Dat kunnen we ons financieel gewoon niet veroorloven. Moeten er weer allemaal contracten afgekocht worden en iedereen wil zijn eigen spelers meenemen....
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
McClaren lijkt me niet de trainer die PSV nodig heeft. McClaren is geen opbouwtrainer.
Fred Rutten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.
Voor de tiende keer: als je geen toptrainer kan halen moet je Rutten gewoon lekker laten zitten. Als Reis niet tegen die blessure was opgelopen is de kans groot dat we het kampioensfeest al achter de rug hadden en we (ook ik die zéér tegen het geven van een nieuwe kans was) Fredje geprezen hadden voor het begeleiden van een grillig talent naar de top.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.
voordeel is dat Groningen ook niet al te super draait de laatste wekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere gronden![]()
PSV heeft enorm veel moeite om te presteren in de wedstrijden waar het er om gaat. En Groningen uit is sowieso geen makkie. Groningen kan nog vierde worden dus ik zie ze ook niet inhouden.
Nope, ik ga uit van verlies, niet eens een gelijkspel maar echt een verliespartij. Ik laat me natuurlijk graag verrassen
Ze willen wel die 5e plaats behoudenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat Groningen ook niet al te super draait de laatste weken
Gewoon hopen dat AZ heel snel op 2-0 voor komt ofzo dan kan de moed in Groningen wat in de schoenen zakken. Komt AZ achter dan zal Groningen er dubbel hard invliegen en dan vrees ik.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |