abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96592857
Laatste tijd is psv tv een beetje bud , heel de tijd die irtitante

Vind mascottes bullshit :9
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:53 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96595132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:26 schreef PSVBOKKIE het volgende:
schaars ruilen tegen engelaar , kost het niks simpel.
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:51:05 #153
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_96595776
Misschien kunnen we dan beter Messi ruilen tegen Engelaar, kost ook niets :P
pi_96597043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
Misschien kunnen we dan beter Messi ruilen tegen Engelaar, kost ook niets :P
Dan ben je echt gek :') Xavi erbij...
pi_96599127
Man man man, wat stil hier...
pi_96599178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
HET IS STIL AAN DE OVERKANT!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96602524
Kakka dat we dzudzsak missen man
Dont do drugs,Mkaaayy?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:44:40 #158
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96603575
Seizoen loopt ten einde, nog 1 wedstrijd en dan.... voetballoos... het word stil. :(
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_96604048
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Seizoen loopt ten einde, nog 1 wedstrijd en dan.... voetballoos... het word stil. :(
Komen er nog wat oefenpotjes?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:24:08 #160
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96605539
Ja wellicht weer begin volgend seizoen.
Heb geen idee wat de agenda is.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:30:03 #161
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96605777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een reden om 2e te worden, dan start de boel weer sneller op :P

Maar ik geef ons ongeveer 20% kans op die 2e plek :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96606016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nog een reden om 2e te worden, dan start de boel weer sneller op :P

Maar ik geef ons ongeveer 20% kans op die 2e plek :{
Mwa, 20% kans om te winnen van Groningen?
Ik denk zo'n 60% :)
pi_96606077
Cocu zou in de belangstelling staan van Barcelona B om daar trainer te worden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:43:26 #164
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_96606338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
Gek he met al die Ajax fanboys hier ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:55:33 #165
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96606877
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Mwa, 20% kans om te winnen van Groningen?
Ik denk zo'n 60% :)
Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Niet op het succes in uitwedstrijden eerder dit seizoen iig :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:18:44 #166
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96607906
Tsja, PSV is aardig ruk bezig. We moeten de mogelijkheden van dit team niet overschatten (of onderschatten wanneer je het over de mate van rukheid hebt). Groningen is gewoon een sterke tegenstanders, en we spelen nog uit ook. Ik zie PSV daar ook niet 1, 2, 3 winnen. De meeste zekerheid had je gehad wanneer je 4-4-2 zou spelen, en puur op kwaliteit die wedstrijd naar binnen trekt. 4-4-2 Kan iedere speler spelen in principe, en voelt iedereen zich fijn bij. En dan gewoon knallen in Groningen. Alleen heeft Rutten dit waarschijnlijk nog nooit gespeeld. Wellicht dat er te weinig routine zat in de Berg voor Koevermans wissel die hij wilde perfectioneren.
pi_96608063
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op als ik vragen mag? Niet op het succes in uitwedstrijden eerder dit seizoen iig :')
Mijn gevoel :)
PSV speelt veel moeilijke wedstrijden, bijna alleen maar eigenlijk, maar toch weten we de meeste wel te winnen. Groningen is ook niet echt in vorm, dat speelt ook mee natuurlijk.
Het zal dus wel weer moeilijk worden, maar de klasse van Dzsudzsák en Lens moet het toch kunnen lukken om meer te scoren dan de tegenstander ;)
pi_96608197
Dzsudzsak is geschorst.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96608301
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Dzsudzsak is geschorst.
Oja, kleine vergissing :P
Dat verkleint de kans wel wat, maar toch redden we ons meestal wel, als je maar niet kijkt hoe het gebeurt.
Ik ben liever een optimist, dat is veel leuker w/
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:35:01 #170
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_96608540
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Mijn gevoel :)
PSV speelt veel moeilijke wedstrijden, bijna alleen maar eigenlijk, maar toch weten we de meeste wel te winnen. Groningen is ook niet echt in vorm, dat speelt ook mee natuurlijk.
Het zal dus wel weer moeilijk worden, maar de klasse van Dzsudzsák en Lens moet het toch kunnen lukken om meer te scoren dan de tegenstander ;)
Ik bekijk het liever op basis van wat objectievere gronden :P

PSV heeft enorm veel moeite om te presteren in de wedstrijden waar het er om gaat. En Groningen uit is sowieso geen makkie. Groningen kan nog vierde worden dus ik zie ze ook niet inhouden.

Nope, ik ga uit van verlies, niet eens een gelijkspel maar echt een verliespartij. Ik laat me natuurlijk graag verrassen :+
pi_96608924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

PSV heeft enorm veel moeite om te presteren in de wedstrijden waar het er om gaat. En Groningen uit is sowieso geen makkie. Groningen kan nog vierde worden dus ik zie ze ook niet inhouden.

Nope, ik ga uit van verlies, niet eens een gelijkspel maar echt een verliespartij. Ik laat me natuurlijk graag verrassen :+
Tja het is natuurlijk nooit echt vast te stellen hoeveel % kans een club heeft om te winnen, mijn gevoel is ook weer niet nergens op gebaseerd, dat heb ik daar onder wel uitgelegd ;)

Inhouden zouden ze sowieso niet doen, ook al ging het nergens meer om, je wil tenslotte altijd winnen. Wel denk ik dat de laatste wedstrijd waarmee je nog zo'n 4e of 2e plaats kan verdienen wat extra vermogen geeft, maar dat geldt voor beide clubs dus dat is misschien ook wel weer weg te strepen.

Beiden niet in vorm, beiden wisselvallig, beiden in theorie wel veel kwaliteit op het veld, het kan alle kanten op, ben benieuwd :)
pi_96609755
Ik zeg ook verliezen, niet eens een gelijkspel.
pi_96637219
Steve McClaren wil wel terug naar Nederland, dus ik zou zeggen: PSV sla je slag! Nog een of twee jaartjes met McClaren en dan verder met Cocu is denk ik een ideaal scenario.
pi_96638125
er is maar 1 trainer die nu perfect zou zijn voor PSV !!!!

pi_96638266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef PSVBOKKIE het volgende:
er is maar 1 trainer die nu perfect zou zijn voor PSV !!!!

[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg. Wat een kwal van een kerel is dat. Ik stem voor McClaren, al ben ik doorgaans meer voorstander van een Nederlandse trainer. Helaas zijn er nu geen goede Nederlanders beschikbaar.
pi_96638615
Zal echt voor co gaan ,mc claren is alleen geslaagd bij twente en dat was rutten ook he !!!

NEE COOTJE MOT KOMEN !!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:15:57 #177
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96638874
We weten wat er gebeurd is met Stevens.
Met zuid amerikanen werkt die mentaliteit niet.
Mc Claren is de betere optie.
pi_96639253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
We weten wat er gebeurd is met Stevens.
Met zuid amerikanen werkt die mentaliteit niet.
Mc Claren is de betere optie.
welke zuidamerikanen hebben we nu dan ?
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:57:08 #179
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_96640246
Ik noemde zuid amerikanen als voorbeeld, die mentaliteit van hard werken en afjakkeren werd voor meerderen niet. Of wil je zeggen dat het onder Stevens allemaal top was?
pi_96640329
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef PSVBOKKIE het volgende:

[..]

welke zuidamerikanen hebben we nu dan ?
Marcelo en Mazza. Verders niks. Ja, Reis, maar die hoeft voorlopig geen last van een trainer te hebben.

Ik vergeet iemand...

Edit: overigens zijn Mexicanen geen Zuid-Amerikanen.... Maar dat terzijde.

Edit 2: Ik vergat Ramos.

Dus 2 echte Zuid-Amerikanen (Reis en Marcelo) en 2 Noord-Amerikanen (Hutch en Mazza)
pi_96641384
Oprotten met dat gezever, Rutten alleen vervangen als er een internationale toptrainer wil komen. Voor de rest is het toch alleen maar lood om oud ijzer.
pi_96643282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oprotten met dat gezever, Rutten alleen vervangen als er een internationale toptrainer wil komen. Voor de rest is het toch alleen maar lood om oud ijzer.
Ben ik het niet mee eens. Als PSV straks weer geen cl speelt heeft Rutten het wat mij betreft gewoon niet goed genoeg gedaan en geef ik liever iemand anders een kans.
pi_96643732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe krijgt van de Brom dan Ado zo hoog? Dat is ook geen internationale coach.
Het is meer dan dat, je moet mensen kunnen raken, motiveren.. je moet een peoples manager zijn en ik denk dat Rutten onder andere daar de plank volledig misslaat.

Als ik PSV zie spelen, geen passie, mentaliteit.. nog kans op een titel.. straalt niks uit. En daar kan een nieuwe trainer denk ik sowieso al verandering in brengen dat die kopjes weer omhoog gaan staan.
pi_96644047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Hoe krijgt van de Brom dan Ado zo hoog? Dat is ook geen internationale coach.
Door een veelvoud aan factoren. Als je de positie op de ranglijst één op één afschuift op de trainer heb je het niet helemaal begrepen imho.
quote:
Het is meer dan dat, je moet mensen kunnen raken, motiveren.. je moet een peoples manager zijn en ik denk dat Rutten onder andere daar de plank volledig misslaat.

Als ik PSV zie spelen, geen passie, mentaliteit.. nog kans op een titel.. straalt niks uit. En daar kan een nieuwe trainer denk ik sowieso al verandering in brengen dat die kopjes weer omhoog gaan staan.
En die kopjes gaan net zo snel weer omlaag als door gebrek aan kwaliteit (waar iedereen het wel over eens is) er weer wat tegenslagen komen. Een selectie vol labiele eigenbelangvoetballers krijg je nou eenmaal niet op scherp.
pi_96644087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef henderik_ja het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Als PSV straks weer geen cl speelt heeft Rutten het wat mij betreft gewoon niet goed genoeg gedaan en geef ik liever iemand anders een kans.
Als we een betere kunnen krijgen moet je het doen. Maar hier komen ze met een McLaren en een Adriaanse aankakken...
pi_96644244
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als we een betere kunnen krijgen moet je het doen. Maar hier komen ze met een McLaren en een Adriaanse aankakken...
Vooral McLaren zie ik dus als minstens gelijkwaardig.
pi_96644479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:35 schreef henderik_ja het volgende:

[..]

Vooral McLaren zie ik dus als minstens gelijkwaardig.
McLaren die voort kon borduren op het opbouwende werk van Rutten. :P

Het moet gewoon echt een enorme verbetering zijn, anders moet je geen nieuwe trainer halen. Dat kunnen we ons financieel gewoon niet veroorloven. Moeten er weer allemaal contracten afgekocht worden en iedereen wil zijn eigen spelers meenemen....
pi_96645152
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

McLaren die voort kon borduren op het opbouwende werk van Rutten. :P

Het moet gewoon echt een enorme verbetering zijn, anders moet je geen nieuwe trainer halen. Dat kunnen we ons financieel gewoon niet veroorloven. Moeten er weer allemaal contracten afgekocht worden en iedereen wil zijn eigen spelers meenemen....
Dat is helaas maar al te waar ;(
In dat geval hoop ik toch dat Cocu over een jaartje klaar is voor het grote werk en dat komend seizoen Rutten daar nog een aardig fundament voor neer kan zetten.
pi_96645921
McClaren lijkt me niet de trainer die PSV nodig heeft. McClaren is geen opbouwtrainer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_96646303
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
McClaren lijkt me niet de trainer die PSV nodig heeft. McClaren is geen opbouwtrainer.
Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.
pi_96646326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar wie dan wel? Van Gaal? Die nog liever dan Adriaanse. Kan hij mooi Ajax een hak zetten met een PSV-kampioenschap volgend jaar.
Fred Rutten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_96649196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Voor de tiende keer: als je geen toptrainer kan halen moet je Rutten gewoon lekker laten zitten. Als Reis niet tegen die blessure was opgelopen is de kans groot dat we het kampioensfeest al achter de rug hadden en we (ook ik die zéér tegen het geven van een nieuwe kans was) Fredje geprezen hadden voor het begeleiden van een grillig talent naar de top.

Ik geloof echt niet dat wie dan ook met dit materiaal significant beter had gepresteerd. Toen we door het wegvallen van Reis en Ibi veel aan creativiteit, voetballend en scorend vermogen kwijt raakten zag je het elftal gewoon met de wedstrijd onzekerder worden. En terecht, ze kwamen erachter dat opeens elke club een serieuze bedreiging kon zijn.

Als je 2 klasse spelers verliest in de winterstop in een selectie die al niet bol staat van de toppers en dan ook nog eens je versterkingen van de zomer niet functioneren, dan wordt het moeilijk.

We waren allemaal maar wat blij met Berg, en Marcelo werd voordat hij een bal had aangeraakt ook al de hemel in geprezen. Dan is het nu wel heel makkelijk lullen om achteraf te roepen dat de technische staf en scouting het helemaal verkeerd gezien hebben....
pi_96649488
Overigens wil ik wel eens zien of wie dan ook volgend jaar kampioen kan worden met PSV als we geen cent te makke hebben :')

PSV heeft al door laten schemeren niet te rekenen op CL-plaatsing, zelfs al worden we nog tweede. Dus we mogen ervan uitgaan dat er letterlijk geen rooie cent te besteden valt...

Veel succes met het bouwen van een kampioensefltal :+
pi_96650419
Het is kwalitatief erg matig ja, maar als bij Twente de sterkhouders vertrekken vind ik de selectie van PSV echt niet minder dan die van Ajax en Twente. Overigens heeft Rutten naar mijn mening ondanks het vertrek van Ibi en Reis niet genoeg uit de selectie gehaald. Ik vrees alleen dat de trainers die dit wel zouden kunnen niet naar PSV komen, dus is het vooral financieel gezien helaas beter dat Rutten blijft inderdaad. We zullen het ermee moeten doen ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 mei 2011 @ 15:58:38 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_96652594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

voordeel is dat Groningen ook niet al te super draait de laatste weken ;)

Gewoon hopen dat AZ heel snel op 2-0 voor komt ofzo dan kan de moed in Groningen wat in de schoenen zakken. Komt AZ achter dan zal Groningen er dubbel hard invliegen en dan vrees ik.....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_96653227
Ik zie AZ winnen, tegen een al vermoeid Utrecht maar nu ook nog die klap van Nesu erbij.. maar ik zie PSV sowieso punten verliezen als ik heel eerlijk ben.

Als ik zie hoe ze omgaan met een bar en bar slecht Vitesse.. laat staan uit bij Groningen.
pi_96656091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voordeel is dat Groningen ook niet al te super draait de laatste weken ;)

Gewoon hopen dat AZ heel snel op 2-0 voor komt ofzo dan kan de moed in Groningen wat in de schoenen zakken. Komt AZ achter dan zal Groningen er dubbel hard invliegen en dan vrees ik.....
Ze willen wel die 5e plaats behouden
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:05:13 #198
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96656242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Ze willen wel die 5e plaats behouden
En ze kunnen nog 4e worden toch?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!