Dan ben je niet tegen de doodstraf; "Ik ben tegen de doodstraf, behalve wanneer iemand het verdient."quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben tegen de doodstraf, maar die Osama-dude verdiende echt niet beter.
Klopt, dat is me ook een vertoningquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Ah, zowel Mei Li als Geert zijn bij de dodenherdenking in de kerk op de Dam.
War on Terrorism.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Monidique het volgende:
Het was overigens geen oorlogssituatie. Dat is een leugen.
Leuzen maken nog geen feiten. Als Amerika een Nederlandse wietteler executeert, kun je ook niet zeggen: het was een oorlogssituatie.quote:
Link?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Ah, zowel Mei Li als Geert zijn bij de dodenherdenking in de kerk op de Dam.
Aan wie is het om te bepalen of iets een oorlogssituatie is?quote:
Behalve in oorlogssituaties. En wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt mag je van mij het oorlogsrecht toepassen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan ben je niet tegen de doodstraf; "Ik ben tegen de doodstraf, behalve wanneer iemand het verdient."
Ik blijf het allemaal maar dubieus vinden. Nu heb je sowieso al niet zoveel opties met een paar dozijn commando's diep in Pakistan, toch lijkt het erop dat hier een ongewapende verdachte buitenrechtelijke is geëxecuteerd door het Amerikaanse leger. Misschien hadden ze het iets subtieler kunnen doen, plutonium ofzo.
Tsja, een goede vraag. Ik, lijkt mij nu het beste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aan wie is het om te bepalen of iets een oorlogssituatie is?
Mij niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, een goede vraag. Ik, lijkt mij nu het beste.
Maar het is geen oorlog. Dat is iets wat totalitaire regimes aangrijpen, de oorlog tegen de overheid, of whatever, om buitensporige daden goed te keuren buiten oorlogstijd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
En wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt mag je van mij het oorlogsrecht toepassen.
Je kan de VS van een hoop betichten, maar niet dat het een totalitaire staat is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar het is geen oorlog. Dat is iets wat totalitaire regimes aangrijpen, de oorlog tegen de overheid, of whatever, om buitensporige daden goed te keuren buiten oorlogstijd.
Mogelijk, maar ik vind het moeilijk in deze te bepalen wat wel of niet wenselijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar het is geen oorlog. Dat is iets wat totalitaire regimes aangrijpen, de oorlog tegen de overheid, of whatever, om buitensporige daden goed te keuren buiten oorlogstijd.
Nee, dat kun je het inderdaad niet, nee. Dat doe ik daarom ook maar niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan de VS van een hoop betichten, maar niet dat het een totalitaire staat is.
Nee, net zolang gek maken zodat ie alles zegt wat we willen weten natuurlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Wat wil je horen van die oude man?
> "Waarom heb je het gedaan!"
< "Insjallah!"
Bin Laden had gewoon levenslang in Kentucky vastgehouden moeten worden, of weet ik veel wat ze die maximum-security-gevangenissen hebben. Of desnoods daar geëxecuteerd moet worden, na een eerlijk proces. Wat er nu is gebeurd, is op zich vrij betreurenswaardig en weinig geloofwaardig allemaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef GSbrder het volgende:
Een paar jaar op vakantie in Guatanamo zou Bin Laden ook weinig goed hebben gedaan.
Dat is het gevolg van martelen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, net zolang gek maken zodat ie alles zegt wat we willen weten natuurlijk!
Daar gaat geen onderzoek op volgen, denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bin Laden had gewoon levenslang in Kentucky vastgehouden moeten worden, of weet ik veel wat ze die maximum-security-gevangenissen hebben. Of desnoods daar geëxecuteerd moet worden, na een eerlijk proces. Wat er nu is gebeurd, is op zich vrij betreurenswaardig en weinig geloofwaardig allemaal.
Kun je deels nachecken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van martelen ja.
Maar hoe betrouwbaar is die info?
Waar op? Welk onderzoek?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar gaat geen onderzoek op volgen, denk je?
De meeste terroristen zijn niet achterlijk.quote:
Wat er nu daadwerkelijk in Pakistan is gebeurd.quote:
quote:
Hmm, dus we mogen George Bush ook executeren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve in oorlogssituaties. En wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt mag je van mij het oorlogsrecht toepassen.
En in dat geval ben ik wel voor de doodstraf, ik had Hitler of Mussert ook niet graag in het gevang gezien tot hun dood.
Ben jij in oorlog met George Bush dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm, dus we mogen George Bush ook executeren?
Dat vind ik nu een gevalletje dat zich beter kan verantwoorden voor het Internationale Gerechtshof in Den Haag. Ter lering ende vermaeck.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien Remlof als voldoende voorwaarde voor het executeren van iemand " wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt" neemt lijkt het me niet meer dan logisch dat Bush daaraan voldoet. Hij begon een oorlog die niet legaal was en heeft daarmee voor meer dan een miljoen doden gezorgd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij in oorlog met George Bush dan?
De oorlog tegen Irak vond ik inderdaad een illegale oorlog. Die tegen Afghanistan niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien Remlof als voldoende voorwaarde voor het executeren van iemand " wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt" neemt lijkt het me niet meer dan logisch dat Bush daaraan voldoet. Hij begon een oorlog die niet legaal was en heeft daarmee voor meer dan een miljoen doden gezorgd.
Uit de vakliteratuur blijkt wel dat het doel en nut van marteling niet zozeer het verkrijgen van betrouwbare informatie is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, net zolang gek maken zodat ie alles zegt wat we willen weten natuurlijk!
En Obamaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Meh. War on Terrorism en War against Al-Qaida zijn vaak genoeg de revue gepasseerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef dotCommunism het volgende:
Vind de benaming "oorlog tegen Afghanistan" nog steeds een beetje raar. Je vecht niet tegen dat land, maar tegen een groepering die zich toevallig daar bevond.
Dat komt goed uit,want vanavond is de avond dat je stil hoort te zijn uit respect.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is jammer. Ik heb niets te melden. Vervelend eigenlijk.
Vind ik een beetje overdreven allemaal. Ik doe niet mee aan die poppenkast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat komt goed uit,want vanavond is de avond dat je stil hoort te zijn uit respect.
Want in welk opzicht schaden drugs jouquote:
Dat is nou echt beleid wat compleet zinloos is en vooral contraproductief heeft gewerkt. Het is een belangrijke veroorzaker van het feit dat zwarte Amerikanen het zo slecht doen.quote:
Dat nou ook weer niet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is nou echt beleid wat compleet zinloos is en vooral contraproductief heeft gewerkt. Het is een belangrijke veroorzaker van het feit dat zwarte Amerikanen het zo slecht doen.
Jawel.Het is echt shockerend om te zien hoe de war on drugs wordt gebruikt om stelselmatig vooral zwarten, maar ook latino's, aan te pakken.quote:
Omdat zwarten en latino's nu eenmaal in door drugs gedomineerde pauperwijken wonen, bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jawel.Het is echt shockerend om te zien hoe de war on drugs wordt gebruikt om stelselmatig vooral zwarten, maar ook latino's, aan te pakken.
En terecht, Irak bezetten is echt het domste wat een Bush ooit gedaan heeft. En dat wil wat zeggenquote:
Nee, maar ben je niet net zo'n moordenaar door te blijven in oorlogsgebieden als de man die er naartoe ging?quote:
Tja. Het leven is hard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, Irak bezetten is echt het domste wat een Bush ooit gedaan heeft. En dat wil wat zeggen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is nou echt beleid wat compleet zinloos is en vooral contraproductief heeft gewerkt. Het is een belangrijke veroorzaker van het feit dat zwarte Amerikanen het zo slecht doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jawel.Het is echt shockerend om te zien hoe de war on drugs wordt gebruikt om stelselmatig vooral zwarten, maar ook latino's, aan te pakken.
Het terugtrekken uit Irak is al bijna voltooid. En de bezetting van Afghanistan vind ik legitiem, maar ook daar liggen de plannen voor terugtrekking al klaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar ben je niet net zo'n moordenaar door te blijven in oorlogsgebieden als de man die er naartoe ging?
Nee. Blanken gebruiken meer drugs dan zwarten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat zwarten en latino's nu eenmaal in door drugs gedomineerde pauperwijken wonen, bedoel je?
Ik weet dat liberalen graag denken dat we in een post-raciale samenleving leven, maar er is eerder sprake van achteruitgang. Maar dat willen mensen niet horen, of ze wijzen naar Obama, alsof hij het bewijs is dat er niks aan de hand is.quote:
Dat is inderdaad een goed voorbeeld wat het probleem aansnijdt.quote:
Drugsgebruik voor personen 12 jaar en ouder, uitgezet tegen ras/etniciteit in 2008 gaven de volgende resultaten:quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee. Blanken gebruiken meer drugs dan zwarten.
En als er geen beleid rondom drugs was gevoerd, hoe had het er wat jouw betreft dan uitgezien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een vorm van juridisch autisme.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Bin Laden had gewoon levenslang in Kentucky vastgehouden moeten worden, of weet ik veel wat ze die maximum-security-gevangenissen hebben. Of desnoods daar geëxecuteerd moet worden, na een eerlijk proces. Wat er nu is gebeurd, is op zich vrij betreurenswaardig en weinig geloofwaardig allemaal.
Dit is natuurlijk een vals dilemma. Het is niet "war on drugs" tegenover geen beleid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als er geen beleid rondom drugs was gevoerd, hoe had het er wat jouw betreft dan uitgezien?
Was eerder een slechte grapquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom alleen de oorlogsslachtoffers?
Ik heb er niks mee.
In sport en muziek niet nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef Morendo het volgende:
Als je de NBA Playoffs bekijkt dan kun je niet volhouden dat zwarte Amerikanen het slecht doen.
Prima. Geen beleid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als er geen beleid rondom drugs was gevoerd, hoe had het er wat jouw betreft dan uitgezien?
Ga eens in op mijn vraagquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vals dilemma. Het is niet "war on drugs" tegenover geen beleid.
Da's ook beleid natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Afschaffen dat drugsbeleid. Legaliseren die hap.
Idd, weet je hoeveel geld je ermee kunt verdienen (ook als de marge's kleiner worden doordat het gelegaliseerd is).quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Afschaffen dat drugsbeleid. Legaliseren die hap.
Ja, maar het is niet alleen het aanhouden, het probleem zit zó diep in de Amerikaanse samenleving. Het is niet alleen dus zo dat zwarten vaker worden aangehouden en sneller naar de gevangenis gestuurd. Het is zelfs zo dat werkgevers liever een blanke mét strafblad aannemen dan een zwarte zonder (zie het artikel The Mark of a Criminal Record in American Journal of Sociology Volume 108: 5, March: 937-75). En ook op scholen begint het al. Blanke studenten hebben een hogere kans om bijvoorbeeld in honours-programma's te komen vergeleken met zwarte studenten, zelfs als de zwarte student gelijkwaardige cijfers haalt. En op middelbare scholen hebben zwarte leerlingen een flink hogere kans om geschorst of zelfs weggestuurd te worden, ook al zijn ze niet meer geneigd om problemen te veroorzaken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Drugsgebruik voor personen 12 jaar en ouder, uitgezet tegen ras/etniciteit in 2008 gaven de volgende resultaten:
Het laagste gebruikerspercentage vindt men bij Aziaten (3.6 percent)
Het percentage voor zwarten ligt het hoogst (10.1 percent)
Het percentage voor blanken en hispanics daar tussenin (8.2 percent resp. 6.2 percent)
Bron: National Survey on Drug Use and Health 2008 (pdf)
Afijn, ik ben tegen welke vorm van drugswetgeving.
En racisme door blanke politieagenten keur ik verre van goed, maar het heeft niet enkel met raciale, maar ook geolocatieve zaken te maken. Je houdt als politieman, hoe anti-discriminerend van aard ook, nu eenmaal eerder een zwarte aan in een krakkemikkige truck in een drugsgeteisterde hood, dan een blanke in een keurige suburb.
Het beste lijkt mij is het volledige drugsaanbod in overheidshanden geven, er geen celstraffen komen te staan op drugsbezit en er adequate , eventueel anonieme, hulp voor verslaving komt. Opsluiten van drugsverslaafden zonder medische hulp, zoals Amerika doet, is geen oplossing en creeert alleen maar criminaliteit. Drugs moet behandeld worden als een medisch probleem, geen crimineel.quote:
Doe niet zo moeilijkquote:
Onzin dat dat allemaal in het nieuws komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Tem het volgende:
Die Marco Kroon heeft een extra borst nodig voor al die onderscheidingen
Die speelt al 1.5 jaar niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
Je had er toch nog een. Tomasson ofzo, die van Kelvin.
Uiteraard.quote:
Kelvin is de wetenschappelijke variant van celcius. Nulpunt op -273C.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
Je had er toch nog een. Tomasson ofzo, die van Kelvin.
Ze hebben wel meer vreemde meeteenheden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Dutchnative het volgende:
Vind het wel een nonsense-systeem, FahrenheitEen of ander mengsel nemen en aan de hand daarvan je hele schaal bepalen
Celsius is gebaseerd op water
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga even kijken wie er tussen 20.00 en 20.02 hebben gepost.
Dat kon nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga even kijken wie er tussen 20.00 en 20.02 hebben gepost.
Serieus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kon niet
Ik was 0.01 seconde te laat ofzo en toen kreeg ik een melding.
Ja, maar dat was toch een andere vent dan Fahrenheit en Celsius.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kelvin is de wetenschappelijke variant van celcius. Nulpunt op -273C.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Om 20:01 stuurde ik een vriend een SMS'je met een grap over de 2e wereldoorlog.
Hij is zo slecht (heb hem zelfs verzonnen), ik durf hem niet eens te posten.quote:
Weet je wat het is, ik schaam mij er diep voor, ik heb eigenlijk maar 1 vriend en spreek daarom van "mijn vriend" als in het enkelvoud.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
Je hoefde heus niet 'mijn vriend' middels een ninja-edit in 'een vriend' te veranderen hoor. We zijn hier tolerant. Je mag hier jezelf zijn.
Liever een goede vriend, dan veel slechte vrienden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is zo slecht (heb hem zelfs verzonnen), ik durf hem niet eens te posten.
[..]
Weet je wat het is, ik schaam mij er diep voor, ik heb eigenlijk maar 1 vriend en spreek daarom van "mijn vriend" als in het enkelvoud.![]()
En omdat ik niet de kansloze gozer wilde uitstralen veranderde ik het via een ninja-edit, echter mocht dat niet baten.
Wie zijn de providers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Om 20:01 stuurde ik een vriend een SMS'je met een grap over de 2e wereldoorlog.
Dan begrijp ik het . Zijn bonus moet natuurlijk worden terugverdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrijf wat vroeger van Ad Scheepbouwer was.
Ik denk niet dat zijn bedrijf zo heel veel aan mij verdient, ik presteer het elke maand weer om een sloot belminuten etc. over te houden (heb er iets van 200 ofzo).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het . Zijn bonus moet natuurlijk worden terugverdiend.
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn bedrijf zo heel veel aan mij verdient, ik presteer het elke maand weer om een sloot belminuten etc. over te houden (heb er iets van 200 ofzo).
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrijf wat vroeger van Ad Scheepbouwer was.
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.
Het spijt me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.
Duitsland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).
Dus heb ik na 10 jaar mijn beltegoed telefoon maar ingewisseld voor een Blackberry.
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
Ik dacht ik bel om 20.00 mijn zwager even dan zijn de lijnen zeker niet overbelast.
Met dooien achter het raam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.
Wauw.quote:
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wauw.
Al die BN-ers die weer even in de picture mochten staan.
Dan liever de Waalsdorpervlakte.
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.
Precies. Triest dus. Ik kijk er iig niet naar aan die achterlijke poppenkast. Daarom kijk ik altijd RTL4 op dat tijdstip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.
Kijk gewoon naar RTL 8 met A Time to Killquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
SBS heeft een keer een goede film, helaas is die film in het engels.
Het raam uitgooien.quote:
Jij laat je wereldbeeld bepalen door wat je op tv ziet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad.
Oh oh Cherso samenleving heb ik niks te zoeken.
Nee. Niet alleen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij laat je wereldbeeld bepalen door wat je op tv ziet?
Victoria's Secret's Story kanaal?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
GVD komt mijn vrouw thuis zet ze hem op het 24 uurs secret story kanaal.![]()
![]()
Big brother meuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Victoria's Secret's Story kanaal?
Waar kan ik dat vinden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Wat is het hier stil..
Hit me with your best shot, maar ik heb een Rolex replica uit China besteld.
Ooit koop ik wel een echte..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Waar staat dat SD eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Sicherheitsdienst?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Waar staat dat SD eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Niet alleen...
Toch zegt het wel iets over het "niveau"van de Nederlander.... Ze maken tv voor het grote publiek (want reclame inkomsten).
Sja.
Oja. Jouw vriend was gisteren op tv.
JIj bedoelt een nachtwakerstaat, denk ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid..
De term libertarisch heb ik verkeerd opgevat. Ik wist niet dat het stond voor een compleet overheidsloze samenleving. Mijn opvatting was, dat het meer streefde dat de overheid zich bezig gaat houden met wat het hoort te doen. Met de kerntaken dus.
Kleine verwarring
Ik ben dus niet libertarisch! Toch wordt in de USA de term liberaal al snel als links opgevat, vandaar de verwarring.
Ik wist niet dat ik geassocieerd werd met het nazismequote:
Ik ga binnenkort mijn tv vervangen door een leesstoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad.
Oh oh Cherso samenleving heb ik niks te zoeken.
Jij hebt dan ook nog heel wat in te halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mijn tv vervangen door een leesstoel.
quote:Toen de eigenaresse van het restaurant l'Entrecôte et les Dames Duisenberg vroeg te vertrekken, viel ze van haar stoel waarna de gasten applaudiseerden.
Ik geloof best dat als je eenmaal bij de SS zit dat het lastig is om je dan nog daaraan te onttrekken. Maar een excuus is het niet echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
Zo, net effe "Zwarte soldaten" gekeken, vond ik wel een goed moment zo na de dodenherdenking.
Wtf, "zo gaat dat nou eenmaal", "bevel is bevel" en "ik heb nergens spijt van"...
Het zal best, maar ten eerste had je je nooit moeten aansluiten en ten tweede mag je achteraf best berouw betonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik geloof best dat als je eenmaal bij de SS zit dat het lastig is om je dan nog daaraan te onttrekken. Maar een excuus is het niet echt.
Achteraf berouw belonen is het belangrijkste. Als een domme jonge provinciaal kan de SS best aantrekkelijk lijken. En voor je het weet sta je aan het oostfront, het kan gewoon erg snel gaan. Maar als je nu nog steeds die ideologie aanhangt ben je nog net zo dom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal best, maar ten eerste had je je nooit moeten aansluiten en ten tweede mag je achteraf best berouw betonen.
Vervelend mens inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_stilte__.html?p=1,1
Respectloos wijf
Mee eens, als jonge dwaas kan je rare dingen doen, maar geef dan later tenminste toe dat je fout zat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Achteraf berouw belonen is het belangrijkste. Als een domme jonge provinciaal kan de SS best aantrekkelijk lijken. En voor je het weet sta je aan het oostfront, het kan gewoon erg snel gaan. Maar als je nu nog steeds die ideologie aanhangt ben je nog net zo dom.
Ik wacht even op berichtgeving van een andere bron dan de collaborateurskrant voordat ik mijn oordeel geef als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_stilte__.html?p=1,1
Respectloos wijf
Probeer je nu je eigen gedrag hier goed te praten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso moet je mensen dit soort dingen niet kwalijk nemen als het voor hun 25e is gebeurd, niet iedereen is dan honderd procent bij zijn positieven. Dat geldt natuurlijk voor iedereen.
Volkskrant - NRC - AD, zoek maar uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht even op berichtgeving van een andere bron dan de collaborateurskrant voordat ik mijn oordeel geef als je het niet erg vindt.
Kun je ook eens normaal reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer je nu je eigen gedrag hier goed te praten?
Is niemand onder de 25 bij zijn positieven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso moet je mensen dit soort dingen niet kwalijk nemen als het voor hun 25e is gebeurd, niet iedereen is dan honderd procent bij zijn positieven. Dat geldt natuurlijk voor iedereen.
Dat je verkeerde beslissingen kunt nemen? Ja dat geldt voor iedereen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is niemand onder de 25 bij zijn positieven?
Je post is innerlijk tegenstrijdig. Niet iedereen is 100%. En dan: dat geldt voor iedereen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je verkeerde beslissingen kunt nemen? Ja dat geldt voor iedereen ja.
Dat geldt voor je hele leven. Zeker als je niet zo slim/streetwise bent.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik bedoel gewoon te zeggen dat als je 19 jaar of wat mij part 23 jaar bent dan kun je beslissingen nemen die je nog niet goed kunt overzien.
+ fouillerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
http://yfrog.com/gys7stmj
Best knappe agentes. Laatst zag ik er ook eentje lopen waarvan ik dacht : jij mag mij wel arresteren
Ik verzet mij voor de vorm.quote:
Inderdaad. Je gaat de Duitsers nu toch ook niet kwalijk nemen dat ze WOII hebben gestart?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef eriksd het volgende:
Overigens is die collaborateurskrant-kreet van je een beetje kinderachtig remlof.
Ik heb 'm pas weer van stal gehaald sinds die ranzige Paradijs hoofdredacteur is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef eriksd het volgende:
Overigens is die collaborateurskrant-kreet van je een beetje kinderachtig remlof.
Echt een real life troll is het. Als haar man vroeger geen broccoli maar wortels wilde bij het eten schold ze hem vast ook uit voor zionist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volkskrant - NRC - AD, zoek maar uit
Overigens riep ze zionisten toen ze commentaar kreeg.
Precies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geldt voor je hele leven. Zeker als je niet zo slim/streetwise bent.
Het is een kutkrant, maar een krant verwijten op een bepaalde manier gehandeld te hebben in een oorlogssituatie, 70 jaar later is niet nodig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm pas weer van stal gehaald sinds die ranzige Paradijs hoofdredacteur is.
Heel makkelijk, je kan er op de volgende 3 manieren uit:quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik geloof best dat als je eenmaal bij de SS zit dat het lastig is om je dan nog daaraan te onttrekken. Maar een excuus is het niet echt.
Ik verzet mij voor haar vormen (= rondingen).quote:
Ah, dan is er gelukkig nog hoop voor jequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik bedoel gewoon te zeggen dat als je 19 jaar of wat mij part 23 jaar bent dan kun je beslissingen nemen die je nog niet goed kunt overzien.
Helemaal loco.quote:Gretta Duisenberg is door de politie uit een Amsterdams restaurant gezet, nadat ze voor rumoer zorgde tijdens de twee minuten stilte van de nationale dodenherdenking.
De eigenararesse van etablissement l'Entrecote et les Dames Wilmar te Winkel vertelt aan opiniesite Joop.nl dat Duisenberg na één van de twee minuten stilte riep 'is het nu nog niet voorbij'. Volgens ooggetuigen op twitter was Duisenberg bovendien aan het bellen. Te Winkel meldt verder dat Duisenberg van haar stoel viel hetgeen veel lawaai veroorzaakte.
De overige restaurantgasten konden de actie van Duisenberg niet waarderen en lieten dat ook blijken. Duisenberg ging daarop van tafel naar tafel, aldus Te Winkel. Die verzocht Duisenberg daarop het restaurant te verlaten, maar daar gaf ze geen gehoor aan. De politie moest eraan te pas komen om haar met zachte dwang het restaurant uit te dirigeren.
In het restaurant is Duisenberg niet meer welkom, meldt Te Winkel.
Ik geloof niet dat ik mij bij foute clubs heb aangesloten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dan is er gelukkig nog hoop voor je
Ik ben ook tot inzicht gekomen.
Niet, maar ik ben wel gestopt met op de VVD te stemmen. Al is de VVD waar ik 20 jaar geleden op stemde een hele andere partij als die jij nu aanhangt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mij bij foute clubs heb aangesloten.
En sinds wanneer heb jij je PvdA lidmaatschap opgezegd?
Wie heeft jou doen ontsporenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet, maar ik ben wel gestopt met op de VVD te stemmen. Al is de VVD waar ik 20 jaar geleden op stemde een hele andere partij als die jij nu aanhangt.
Dat is subjectief natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik weer op het juiste spoor ben gekomen?
Frits Bolkestein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk![]()
Wat was jouw reden om de VVD vaarwel te zeggen?
Grappig.quote:
Ik ben geen fan. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
En naar wat ik zo lees heeft Gretta Duisenberg zich inderdaad schandalig gedragen. En ze was niet eens dronken.
Open grenzen? Schei uit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig.
Vooral omdat juist veel mensen dankzij hem op VVD begonnen te stemmen.
Ieder zijn ding he? Ik ben het ook niet eens met het immigratiebeleid. Het liefst heb ik een wereld zonder grenzen, landen moeten concurreren.
Dat neem ik wel te koop. Als de VVD wat globalistischer was zou het de perfecte partij zijn
Dat was ze vroeger. En ook nog na Bolkestein, onder Hans Dijkstal, tegenwoordig loopt de VVD alleen maar hijgend achter de PVV aan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig.
Vooral omdat juist veel mensen dankzij hem op VVD begonnen te stemmen.
Ieder zijn ding he? Ik ben het ook niet eens met het immigratiebeleid. Het liefst heb ik een wereld zonder grenzen, landen moeten concurreren.
Dat neem ik wel te koop. Als de VVD wat globalistischer was zou het de perfecte partij zijn
Hijgend achter de PVV aan is overdreven. Toch moet ik wel toegeven dat ze zich als "redelijker alternatief" proberen op te stellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ze vroeger. En ook nog na Bolkestein, onder Hans Dijkstal, tegenwoordig loopt de VVD alleen maar hijgend achter de PVV aan...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
Toen ik 18 was bungelde ik ergens tussen D66 en Paarse VVD in. Daarna besloot ik eens me wat te verdiepen in hoe de wereld werkt. Mooie tijd.
"Redelijker" maar nog steeds niet redelijk genoeg wat mij betreft. De VVD is haar liberale beginselen echt volledig aan het verkwanselen, helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hijgend achter de PVV aan is overdreven. Toch moet ik wel toegeven dat ze zich als "redelijker alternatief" proberen op te stellen.
Wat is er met jou gebeurd dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet, maar ik ben wel gestopt met op de VVD te stemmen. Al is de VVD waar ik 20 jaar geleden op stemde een hele andere partij als die jij nu aanhangt.
Dat is een rechts sprookje, als je echt nadenkt ga je juist van rechts naar links als je ontdekt hoe de wereld echt werkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je het niet omgedraaid? Vroeger een realist nu een idealist?
Ouwe lullenpraat zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een rechts sprookje, als je echt nadenkt ga je juist van rechts naar links als je ontdekt hoe de wereld echt werkt.
Ik heb de wereld leren kennen en hoe het echt werkt. Hoe corrupt zij is, hoe er dingen onder het tapijt geschoven worden en hoe men elkaar de hand boven het hoofd houdt.quote:
De VVD is nooit conservatief geweest. Totdat die fascistische dissident zich afscheidde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
De huidige VVD is perfect, alhoewel het nog iets conservatiever kan.
Ik ben hem nu aan het kijken. Dat stukje wat "Amsterdam" moest voorstellen was wel weer typisch.quote:
De meest walgelijke en asociale partij die ooit is geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het antwoord: De SP!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meest walgelijke en asociale partij die ooit is geweest.
Ook toen had de VVD Kamp, Wiegel, Verdonk, en Bolkestein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD is nooit conservatief geweest. Totdat die fascistische dissident zich afscheidde.
Juist niet, werken moet weer lonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meest walgelijke en asociale partij die ooit is geweest.
Als je maar conservatief genoeg bent, wordt je vanzelf weer progressief...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe de wereld werkt staat los van links en rechts. Enige verschil is dat links en rechts een ander idee hebben over het waarom de wereld zo werkt en daardoor over het hoe het nu verder moet. Plus dat iedereen een andere mening heeft over wat belangrijk is en wat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een rechts sprookje, als je echt nadenkt ga je juist van rechts naar links als je ontdekt hoe de wereld echt werkt.
Het irriteerde mij dat er geen motief of iets dergelijks in het verhaal zit maar voornamelijk op het effect van Saw wil scoren. eigenlijk een enorme bout film.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het kijken. Dat stukje wat "Amsterdam" moest voorstellen was wel weer typisch.
En dat is iets wat alleen onder rechts beleid gebeurd? Kom op, je bent slimmer dan wat je nu laat zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de wereld leren kennen en hoe het echt werkt. Hoe corrupt zij is, hoe er dingen onder het tapijt geschoven worden en hoe men elkaar de hand boven het hoofd houdt.
Dan moet het jou niet lekker zitten dat de PvdA steeds meer een SP-light begint te worden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die zijn zo mogelijk nog conservatiever.
Hoeveel jaar is Nederland geregeerd geweest door een echt links kabinet sinds WO2? Vier jaar, hooguit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat is iets wat alleen onder rechts beleid gebeurd? Kom op, je bent slimmer dan wat je nu laat zien.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de wereld leren kennen en hoe het echt werkt. Hoe corrupt zij is, hoe er dingen onder het tapijt geschoven worden en hoe men elkaar de hand boven het hoofd houdt.
Nee, want dat veronderstelt dus dat het liberalisme een realistische filosofie is. Het liberalisme heeft juist niks met realisme te maken, maar is een goed voorbeeld van idealisme. Het houdt een ideaalbeeld van mensen voor, die totaal niet strookt met hoe mens en samenleving fungeren. Het is een overblijfsel van theorieen van rijke blanke mannen die hun geprivilegeerde plek in de wereld wilden verantwoorden. Daarnaast heb ik geen enkel vertrouwen in de goedheid van kapitalisten, een idee dat liberalen echter als gospel hebben verheven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je het niet omgedraaid? Vroeger een realist nu een idealist?
Waar ze zich nu bevinden vind ik het prima, verder naar links hoeft niet, alles glijdt toch al af naar de uitersten, juist in het midden is nu de ruimte.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet het jou niet lekker zitten dat de PvdA steeds meer een SP-light begint te worden?
Het racistje is er weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:06 schreef dotCommunism het volgende:
Het is een overblijfsel van theorieen van rijke blanke mannen die hun geprivilegeerde plek in de wereld wilden verantwoorden.
Newsflash: de PvdA zit niet in het midden!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ze zich nu bevinden vind ik het prima, verder naar links hoeft niet, alles glijdt toch al af naar de uitersten, juist in het midden is nu de ruimte.
Toch was de VVD onder jouw leiding nog een verademing vergeleken bij de conservatieve, met fascisten heulende club die het nu is, Fritsquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe vertel ik jou
Dat het leven dat je leefde
Dat de liefde die je voelde
Binnenkort verdwijnt
Je raakt me kwijt
Nee, iets links ervan, maar ze moet zich ervoor hoeden te ver naar links af te glijden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Newsflash: de PvdA zit niet in het midden!
Een slechte post en een onvermogen om een moeilijk woord correct toe te passen. Dat moet wel een post van Morendo zijn!quote:
Dan kan je inderdaad nog beter php hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een slechte post en een onvermogen om een moeilijk woord correct toe te passen. Dat moet wel een post van Morendo zijn!
Genoeg, PvdA heeft ook zat te vertellen zonder dat ze in het kabinet zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is Nederland geregeerd geweest door een echt links kabinet sinds WO2? Vier jaar, hooguit.
Php is inderdaad een betere poster dan Morendo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad nog beter php hebben
Kapitalisten hoeven gelukkig niet goed te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:06 schreef dotCommunism het volgende:
Daarnaast heb ik geen enkel vertrouwen in de goedheid van kapitalisten, een idee dat liberalen echter als gospel hebben verheven.
Die is onder de gordel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Php is inderdaad een betere poster dan Morendo.
Zegt een hoop over het gebrek aan daadkracht van de rechtse partijen als ze zich door een PvdA in de oppositie laten ringeloren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Genoeg, PvdA heeft ook zat te vertellen zonder dat ze in het kabinet zitten.
Klopt, ik ben ook niet zo veel vertrouwen in rechts in Nederland, kijk eens hoe het CDA naar de PvdA is opgeschoven afgelopen kabinet periode.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zegt een hoop over het gebrek aan daadkracht van de rechtse partijen als ze zich door een PvdA in de oppositie laten ringeloren.
Pardon?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet zo veel vertrouwen in rechts in Nederland, kijk eens hoe het CDA naar de PvdA is opgeschoven afgelopen kabinet periode.
Doe eens niet zo peop praten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet zo veel vertrouwen in rechts in Nederland, kijk eens hoe het CDA naar de PvdA is opgeschoven afgelopen kabinet periode.
Zit ik je net te verdedigen, kom je met zoiets aanzetten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
php is extreemrechts, dus een gematigd rechtse partij als het CDA vindt hij gewoon linksquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zit ik je net te verdedigen, kom je met zoiets aanzetten.
Teambuildzequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef dotCommunism het volgende:
Anyway, ik ga naar bed. Morgen heb ik een teambuildinguitje.![]()
![]()
Als jij dat serieus vindt dan ben kwalificeer jij je automatisch voor extreemlinks. Zo rechts ben ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
php is extreemrechts, dus een gematigd rechtse partij als het CDA vindt hij gewoon links
Ik heb het over de vorige kabinets periode he? Generaal-pardon, extra geld voor vogelaar blablabla.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zit ik je net te verdedigen, kom je met zoiets aanzetten.
Ik beoordeel je alleen maar op je posts hier in POL, als je dat nou ook eens bij mij deed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij dat serieus vindt dan ben kwalificeer jij je automatisch voor extreemlinks. Zo rechts ben ik niet.
Begin bij jezelf zou ik zeggen. Citeer eens wat extreemrechtse citaten van mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik beoordeel je alleen maar op je posts hier in POL, als je dat nou ook eens bij mij deed.
Extreemrechts is wat overdreven. Eerder extreemonnozel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Begin bij jezelf zou ik zeggen. Citeer eens wat extreemrechtse citaten van mij
Dat laatste ben ik nog liever dan een of andere hersenloze debiel met een glad hoofd en leger kisjes aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Extreemrechts is wat overdreven. Eerder extreemonnozel.
Die zijn extreemonnozel plus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik nog liever dan een of andere hersenloze debiel met een glad hoofd en leger kisjes aan.
quote:
quote:
Ok, alleen uit dit topic maar toch wel tekenend voor iemand die meer extreem dan gewoon rechts is:quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Begin bij jezelf zou ik zeggen. Citeer eens wat extreemrechtse citaten van mij
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
Meneer Bush hoeft zich nergens voor te verantwoorden.
hequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef [quote]
[b]Op woensdag 4 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Genoeg, PvdA heeft ook zat te vertellen zonder dat ze in het kabinet zitten.
t vquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
olgende:[/b]quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het over de vorige kabinets periode he? Generaal-pardon, extra geld voor vogelaar blablabla.
Volgens mij zie je bij alle herdenkingen in het land wel die gasten assisteren. Is dat padvinder policy?quote:
Ja daar komt het wel op neer. In bijna het hele land werkt men daar wel mee samen, de ene keer wat intensiever dan de andere. Hier was een padvindersgroep ook erg actief in het verzet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij zie je bij alle herdenkingen in het land wel die gasten assisteren. Is dat padvinder policy?
Waarom wil je dat weten?quote:
[/quote]quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, alleen uit dit topic maar toch wel tekenend voor iemand die meer extreem dan gewoon rechts is:
[..]
[..]
he
[..]
t v
[..]
olgende:[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |