Ze hebben wel meer vreemde meeteenheden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Dutchnative het volgende:
Vind het wel een nonsense-systeem, FahrenheitEen of ander mengsel nemen en aan de hand daarvan je hele schaal bepalen
Celsius is gebaseerd op water
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga even kijken wie er tussen 20.00 en 20.02 hebben gepost.
Dat kon nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga even kijken wie er tussen 20.00 en 20.02 hebben gepost.
Serieus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kon niet
Ik was 0.01 seconde te laat ofzo en toen kreeg ik een melding.
Ja, maar dat was toch een andere vent dan Fahrenheit en Celsius.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kelvin is de wetenschappelijke variant van celcius. Nulpunt op -273C.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Om 20:01 stuurde ik een vriend een SMS'je met een grap over de 2e wereldoorlog.
Hij is zo slecht (heb hem zelfs verzonnen), ik durf hem niet eens te posten.quote:
Weet je wat het is, ik schaam mij er diep voor, ik heb eigenlijk maar 1 vriend en spreek daarom van "mijn vriend" als in het enkelvoud.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
Je hoefde heus niet 'mijn vriend' middels een ninja-edit in 'een vriend' te veranderen hoor. We zijn hier tolerant. Je mag hier jezelf zijn.
Liever een goede vriend, dan veel slechte vrienden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is zo slecht (heb hem zelfs verzonnen), ik durf hem niet eens te posten.
[..]
Weet je wat het is, ik schaam mij er diep voor, ik heb eigenlijk maar 1 vriend en spreek daarom van "mijn vriend" als in het enkelvoud.![]()
En omdat ik niet de kansloze gozer wilde uitstralen veranderde ik het via een ninja-edit, echter mocht dat niet baten.
Wie zijn de providers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Om 20:01 stuurde ik een vriend een SMS'je met een grap over de 2e wereldoorlog.
Dan begrijp ik het . Zijn bonus moet natuurlijk worden terugverdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrijf wat vroeger van Ad Scheepbouwer was.
Ik denk niet dat zijn bedrijf zo heel veel aan mij verdient, ik presteer het elke maand weer om een sloot belminuten etc. over te houden (heb er iets van 200 ofzo).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het . Zijn bonus moet natuurlijk worden terugverdiend.
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn bedrijf zo heel veel aan mij verdient, ik presteer het elke maand weer om een sloot belminuten etc. over te houden (heb er iets van 200 ofzo).
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrijf wat vroeger van Ad Scheepbouwer was.
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.
Het spijt me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.
Duitsland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).
Dus heb ik na 10 jaar mijn beltegoed telefoon maar ingewisseld voor een Blackberry.
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
Ik dacht ik bel om 20.00 mijn zwager even dan zijn de lijnen zeker niet overbelast.
Met dooien achter het raam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.
Wauw.quote:
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wauw.
Al die BN-ers die weer even in de picture mochten staan.
Dan liever de Waalsdorpervlakte.
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.
Precies. Triest dus. Ik kijk er iig niet naar aan die achterlijke poppenkast. Daarom kijk ik altijd RTL4 op dat tijdstip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.
Kijk gewoon naar RTL 8 met A Time to Killquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
SBS heeft een keer een goede film, helaas is die film in het engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |