Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.
Het spijt me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.
Duitsland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).
Dus heb ik na 10 jaar mijn beltegoed telefoon maar ingewisseld voor een Blackberry.
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
Ik dacht ik bel om 20.00 mijn zwager even dan zijn de lijnen zeker niet overbelast.
Met dooien achter het raam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.
Wauw.quote:
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wauw.
Al die BN-ers die weer even in de picture mochten staan.
Dan liever de Waalsdorpervlakte.
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.
Precies. Triest dus. Ik kijk er iig niet naar aan die achterlijke poppenkast. Daarom kijk ik altijd RTL4 op dat tijdstip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.
Kijk gewoon naar RTL 8 met A Time to Killquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
SBS heeft een keer een goede film, helaas is die film in het engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |