Ze hebben wel meer vreemde meeteenheden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Dutchnative het volgende:
Vind het wel een nonsense-systeem, FahrenheitEen of ander mengsel nemen en aan de hand daarvan je hele schaal bepalen
Celsius is gebaseerd op water
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga even kijken wie er tussen 20.00 en 20.02 hebben gepost.
Dat kon nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga even kijken wie er tussen 20.00 en 20.02 hebben gepost.
Serieus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kon niet
Ik was 0.01 seconde te laat ofzo en toen kreeg ik een melding.
Ja, maar dat was toch een andere vent dan Fahrenheit en Celsius.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kelvin is de wetenschappelijke variant van celcius. Nulpunt op -273C.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Om 20:01 stuurde ik een vriend een SMS'je met een grap over de 2e wereldoorlog.
Hij is zo slecht (heb hem zelfs verzonnen), ik durf hem niet eens te posten.quote:
Weet je wat het is, ik schaam mij er diep voor, ik heb eigenlijk maar 1 vriend en spreek daarom van "mijn vriend" als in het enkelvoud.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
Je hoefde heus niet 'mijn vriend' middels een ninja-edit in 'een vriend' te veranderen hoor. We zijn hier tolerant. Je mag hier jezelf zijn.
Liever een goede vriend, dan veel slechte vrienden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij is zo slecht (heb hem zelfs verzonnen), ik durf hem niet eens te posten.
[..]
Weet je wat het is, ik schaam mij er diep voor, ik heb eigenlijk maar 1 vriend en spreek daarom van "mijn vriend" als in het enkelvoud.![]()
En omdat ik niet de kansloze gozer wilde uitstralen veranderde ik het via een ninja-edit, echter mocht dat niet baten.
Wie zijn de providers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
Om 20:01 stuurde ik een vriend een SMS'je met een grap over de 2e wereldoorlog.
Dan begrijp ik het . Zijn bonus moet natuurlijk worden terugverdiend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrijf wat vroeger van Ad Scheepbouwer was.
Ik denk niet dat zijn bedrijf zo heel veel aan mij verdient, ik presteer het elke maand weer om een sloot belminuten etc. over te houden (heb er iets van 200 ofzo).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het . Zijn bonus moet natuurlijk worden terugverdiend.
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn bedrijf zo heel veel aan mij verdient, ik presteer het elke maand weer om een sloot belminuten etc. over te houden (heb er iets van 200 ofzo).
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedrijf wat vroeger van Ad Scheepbouwer was.
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n prepaid ding. Ik bel nooit voordat het beltegoed expireert.
Het spijt me.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vond het maar een flauw sms'je, von-Preussen. Ik vond je "Serven brengen geluk" naar aanleiding van de dood van Milosevic grappiger.
Duitsland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik internet op mijn telefoon wilde & een telefoon waarmee ik in het buitenland kan bellen (zit veel in Duitsland, vandaar).
Dus heb ik na 10 jaar mijn beltegoed telefoon maar ingewisseld voor een Blackberry.
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
Ik dacht ik bel om 20.00 mijn zwager even dan zijn de lijnen zeker niet overbelast.
Met dooien achter het raam.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik vind het eigenlijk ook een poppenkast hoor.
Wauw.quote:
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wauw.
Al die BN-ers die weer even in de picture mochten staan.
Dan liever de Waalsdorpervlakte.
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was naar een kleine bijeenkomst in Amsterdam. Met ongeveer 40% Joodse medemens. Geen tierelantijntjes.
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Daar zou ik ook meer mee kunnen.
Precies. Triest dus. Ik kijk er iig niet naar aan die achterlijke poppenkast. Daarom kijk ik altijd RTL4 op dat tijdstip.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Dam is tegenwoordig meer zien en gezien worden. Dat doet geen recht aan het onderwerp.
Kijk gewoon naar RTL 8 met A Time to Killquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
SBS heeft een keer een goede film, helaas is die film in het engels.
Het raam uitgooien.quote:
Jij laat je wereldbeeld bepalen door wat je op tv ziet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad.
Oh oh Cherso samenleving heb ik niks te zoeken.
Nee. Niet alleen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Jij laat je wereldbeeld bepalen door wat je op tv ziet?
Victoria's Secret's Story kanaal?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef betyar het volgende:
GVD komt mijn vrouw thuis zet ze hem op het 24 uurs secret story kanaal.![]()
![]()
Big brother meuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Victoria's Secret's Story kanaal?
Waar kan ik dat vinden.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Wat is het hier stil..
Hit me with your best shot, maar ik heb een Rolex replica uit China besteld.
Ooit koop ik wel een echte..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Waar staat dat SD eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Sicherheitsdienst?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Waar staat dat SD eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Niet alleen...
Toch zegt het wel iets over het "niveau"van de Nederlander.... Ze maken tv voor het grote publiek (want reclame inkomsten).
Sja.
Oja. Jouw vriend was gisteren op tv.
JIj bedoelt een nachtwakerstaat, denk ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Oh en voor de duidelijkheid..
De term libertarisch heb ik verkeerd opgevat. Ik wist niet dat het stond voor een compleet overheidsloze samenleving. Mijn opvatting was, dat het meer streefde dat de overheid zich bezig gaat houden met wat het hoort te doen. Met de kerntaken dus.
Kleine verwarring
Ik ben dus niet libertarisch! Toch wordt in de USA de term liberaal al snel als links opgevat, vandaar de verwarring.
Ik wist niet dat ik geassocieerd werd met het nazismequote:
Ik ga binnenkort mijn tv vervangen door een leesstoel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeer effectief inderdaad.
Oh oh Cherso samenleving heb ik niks te zoeken.
Jij hebt dan ook nog heel wat in te halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort mijn tv vervangen door een leesstoel.
quote:Toen de eigenaresse van het restaurant l'Entrecôte et les Dames Duisenberg vroeg te vertrekken, viel ze van haar stoel waarna de gasten applaudiseerden.
Ik geloof best dat als je eenmaal bij de SS zit dat het lastig is om je dan nog daaraan te onttrekken. Maar een excuus is het niet echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef remlof het volgende:
Zo, net effe "Zwarte soldaten" gekeken, vond ik wel een goed moment zo na de dodenherdenking.
Wtf, "zo gaat dat nou eenmaal", "bevel is bevel" en "ik heb nergens spijt van"...
Het zal best, maar ten eerste had je je nooit moeten aansluiten en ten tweede mag je achteraf best berouw betonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik geloof best dat als je eenmaal bij de SS zit dat het lastig is om je dan nog daaraan te onttrekken. Maar een excuus is het niet echt.
Achteraf berouw belonen is het belangrijkste. Als een domme jonge provinciaal kan de SS best aantrekkelijk lijken. En voor je het weet sta je aan het oostfront, het kan gewoon erg snel gaan. Maar als je nu nog steeds die ideologie aanhangt ben je nog net zo dom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal best, maar ten eerste had je je nooit moeten aansluiten en ten tweede mag je achteraf best berouw betonen.
Vervelend mens inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_stilte__.html?p=1,1
Respectloos wijf
Mee eens, als jonge dwaas kan je rare dingen doen, maar geef dan later tenminste toe dat je fout zat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Achteraf berouw belonen is het belangrijkste. Als een domme jonge provinciaal kan de SS best aantrekkelijk lijken. En voor je het weet sta je aan het oostfront, het kan gewoon erg snel gaan. Maar als je nu nog steeds die ideologie aanhangt ben je nog net zo dom.
Ik wacht even op berichtgeving van een andere bron dan de collaborateurskrant voordat ik mijn oordeel geef als je het niet erg vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_stilte__.html?p=1,1
Respectloos wijf
Probeer je nu je eigen gedrag hier goed te praten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso moet je mensen dit soort dingen niet kwalijk nemen als het voor hun 25e is gebeurd, niet iedereen is dan honderd procent bij zijn positieven. Dat geldt natuurlijk voor iedereen.
Volkskrant - NRC - AD, zoek maar uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wacht even op berichtgeving van een andere bron dan de collaborateurskrant voordat ik mijn oordeel geef als je het niet erg vindt.
Kun je ook eens normaal reagerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer je nu je eigen gedrag hier goed te praten?
Is niemand onder de 25 bij zijn positieven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sowieso moet je mensen dit soort dingen niet kwalijk nemen als het voor hun 25e is gebeurd, niet iedereen is dan honderd procent bij zijn positieven. Dat geldt natuurlijk voor iedereen.
Dat je verkeerde beslissingen kunt nemen? Ja dat geldt voor iedereen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is niemand onder de 25 bij zijn positieven?
Je post is innerlijk tegenstrijdig. Niet iedereen is 100%. En dan: dat geldt voor iedereen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je verkeerde beslissingen kunt nemen? Ja dat geldt voor iedereen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |