Wat er nu daadwerkelijk in Pakistan is gebeurd.quote:
quote:
Hmm, dus we mogen George Bush ook executeren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve in oorlogssituaties. En wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt mag je van mij het oorlogsrecht toepassen.
En in dat geval ben ik wel voor de doodstraf, ik had Hitler of Mussert ook niet graag in het gevang gezien tot hun dood.
Ben jij in oorlog met George Bush dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm, dus we mogen George Bush ook executeren?
Dat vind ik nu een gevalletje dat zich beter kan verantwoorden voor het Internationale Gerechtshof in Den Haag. Ter lering ende vermaeck.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien Remlof als voldoende voorwaarde voor het executeren van iemand " wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt" neemt lijkt het me niet meer dan logisch dat Bush daaraan voldoet. Hij begon een oorlog die niet legaal was en heeft daarmee voor meer dan een miljoen doden gezorgd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben jij in oorlog met George Bush dan?
De oorlog tegen Irak vond ik inderdaad een illegale oorlog. Die tegen Afghanistan niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Aangezien Remlof als voldoende voorwaarde voor het executeren van iemand " wanneer iemand keer op keer een staat aanvalt met het doel die te schaden en daarbij duizenden burgers doodt" neemt lijkt het me niet meer dan logisch dat Bush daaraan voldoet. Hij begon een oorlog die niet legaal was en heeft daarmee voor meer dan een miljoen doden gezorgd.
Uit de vakliteratuur blijkt wel dat het doel en nut van marteling niet zozeer het verkrijgen van betrouwbare informatie is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, net zolang gek maken zodat ie alles zegt wat we willen weten natuurlijk!
En Obamaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Meh. War on Terrorism en War against Al-Qaida zijn vaak genoeg de revue gepasseerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef dotCommunism het volgende:
Vind de benaming "oorlog tegen Afghanistan" nog steeds een beetje raar. Je vecht niet tegen dat land, maar tegen een groepering die zich toevallig daar bevond.
Dat komt goed uit,want vanavond is de avond dat je stil hoort te zijn uit respect.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is jammer. Ik heb niets te melden. Vervelend eigenlijk.
Vind ik een beetje overdreven allemaal. Ik doe niet mee aan die poppenkast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:59 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat komt goed uit,want vanavond is de avond dat je stil hoort te zijn uit respect.
Want in welk opzicht schaden drugs jouquote:
Dat is nou echt beleid wat compleet zinloos is en vooral contraproductief heeft gewerkt. Het is een belangrijke veroorzaker van het feit dat zwarte Amerikanen het zo slecht doen.quote:
Dat nou ook weer niet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is nou echt beleid wat compleet zinloos is en vooral contraproductief heeft gewerkt. Het is een belangrijke veroorzaker van het feit dat zwarte Amerikanen het zo slecht doen.
Jawel.Het is echt shockerend om te zien hoe de war on drugs wordt gebruikt om stelselmatig vooral zwarten, maar ook latino's, aan te pakken.quote:
Omdat zwarten en latino's nu eenmaal in door drugs gedomineerde pauperwijken wonen, bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jawel.Het is echt shockerend om te zien hoe de war on drugs wordt gebruikt om stelselmatig vooral zwarten, maar ook latino's, aan te pakken.
En terecht, Irak bezetten is echt het domste wat een Bush ooit gedaan heeft. En dat wil wat zeggenquote:
Nee, maar ben je niet net zo'n moordenaar door te blijven in oorlogsgebieden als de man die er naartoe ging?quote:
Tja. Het leven is hard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, Irak bezetten is echt het domste wat een Bush ooit gedaan heeft. En dat wil wat zeggen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is nou echt beleid wat compleet zinloos is en vooral contraproductief heeft gewerkt. Het is een belangrijke veroorzaker van het feit dat zwarte Amerikanen het zo slecht doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jawel.Het is echt shockerend om te zien hoe de war on drugs wordt gebruikt om stelselmatig vooral zwarten, maar ook latino's, aan te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |