Grappig.quote:
Ik ben geen fan. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef remlof het volgende:
En naar wat ik zo lees heeft Gretta Duisenberg zich inderdaad schandalig gedragen. En ze was niet eens dronken.
Open grenzen? Schei uit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig.
Vooral omdat juist veel mensen dankzij hem op VVD begonnen te stemmen.
Ieder zijn ding he? Ik ben het ook niet eens met het immigratiebeleid. Het liefst heb ik een wereld zonder grenzen, landen moeten concurreren.
Dat neem ik wel te koop. Als de VVD wat globalistischer was zou het de perfecte partij zijn
Dat was ze vroeger. En ook nog na Bolkestein, onder Hans Dijkstal, tegenwoordig loopt de VVD alleen maar hijgend achter de PVV aan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig.
Vooral omdat juist veel mensen dankzij hem op VVD begonnen te stemmen.
Ieder zijn ding he? Ik ben het ook niet eens met het immigratiebeleid. Het liefst heb ik een wereld zonder grenzen, landen moeten concurreren.
Dat neem ik wel te koop. Als de VVD wat globalistischer was zou het de perfecte partij zijn
Hijgend achter de PVV aan is overdreven. Toch moet ik wel toegeven dat ze zich als "redelijker alternatief" proberen op te stellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was ze vroeger. En ook nog na Bolkestein, onder Hans Dijkstal, tegenwoordig loopt de VVD alleen maar hijgend achter de PVV aan...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef dotCommunism het volgende:
Toen ik 18 was bungelde ik ergens tussen D66 en Paarse VVD in. Daarna besloot ik eens me wat te verdiepen in hoe de wereld werkt. Mooie tijd.
"Redelijker" maar nog steeds niet redelijk genoeg wat mij betreft. De VVD is haar liberale beginselen echt volledig aan het verkwanselen, helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hijgend achter de PVV aan is overdreven. Toch moet ik wel toegeven dat ze zich als "redelijker alternatief" proberen op te stellen.
Wat is er met jou gebeurd dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet, maar ik ben wel gestopt met op de VVD te stemmen. Al is de VVD waar ik 20 jaar geleden op stemde een hele andere partij als die jij nu aanhangt.
Dat is een rechts sprookje, als je echt nadenkt ga je juist van rechts naar links als je ontdekt hoe de wereld echt werkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je het niet omgedraaid? Vroeger een realist nu een idealist?
Ouwe lullenpraat zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een rechts sprookje, als je echt nadenkt ga je juist van rechts naar links als je ontdekt hoe de wereld echt werkt.
Ik heb de wereld leren kennen en hoe het echt werkt. Hoe corrupt zij is, hoe er dingen onder het tapijt geschoven worden en hoe men elkaar de hand boven het hoofd houdt.quote:
De VVD is nooit conservatief geweest. Totdat die fascistische dissident zich afscheidde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
De huidige VVD is perfect, alhoewel het nog iets conservatiever kan.
Ik ben hem nu aan het kijken. Dat stukje wat "Amsterdam" moest voorstellen was wel weer typisch.quote:
De meest walgelijke en asociale partij die ooit is geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet het antwoord: De SP!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meest walgelijke en asociale partij die ooit is geweest.
Ook toen had de VVD Kamp, Wiegel, Verdonk, en Bolkestein.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD is nooit conservatief geweest. Totdat die fascistische dissident zich afscheidde.
Juist niet, werken moet weer lonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meest walgelijke en asociale partij die ooit is geweest.
Als je maar conservatief genoeg bent, wordt je vanzelf weer progressief...quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe de wereld werkt staat los van links en rechts. Enige verschil is dat links en rechts een ander idee hebben over het waarom de wereld zo werkt en daardoor over het hoe het nu verder moet. Plus dat iedereen een andere mening heeft over wat belangrijk is en wat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een rechts sprookje, als je echt nadenkt ga je juist van rechts naar links als je ontdekt hoe de wereld echt werkt.
Het irriteerde mij dat er geen motief of iets dergelijks in het verhaal zit maar voornamelijk op het effect van Saw wil scoren. eigenlijk een enorme bout film.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het kijken. Dat stukje wat "Amsterdam" moest voorstellen was wel weer typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |