Teambuildzequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef dotCommunism het volgende:
Anyway, ik ga naar bed. Morgen heb ik een teambuildinguitje.![]()
![]()
Als jij dat serieus vindt dan ben kwalificeer jij je automatisch voor extreemlinks. Zo rechts ben ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
php is extreemrechts, dus een gematigd rechtse partij als het CDA vindt hij gewoon links
Ik heb het over de vorige kabinets periode he? Generaal-pardon, extra geld voor vogelaar blablabla.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zit ik je net te verdedigen, kom je met zoiets aanzetten.
Ik beoordeel je alleen maar op je posts hier in POL, als je dat nou ook eens bij mij deed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij dat serieus vindt dan ben kwalificeer jij je automatisch voor extreemlinks. Zo rechts ben ik niet.
Begin bij jezelf zou ik zeggen. Citeer eens wat extreemrechtse citaten van mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik beoordeel je alleen maar op je posts hier in POL, als je dat nou ook eens bij mij deed.
Extreemrechts is wat overdreven. Eerder extreemonnozel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Begin bij jezelf zou ik zeggen. Citeer eens wat extreemrechtse citaten van mij
Dat laatste ben ik nog liever dan een of andere hersenloze debiel met een glad hoofd en leger kisjes aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Extreemrechts is wat overdreven. Eerder extreemonnozel.
Die zijn extreemonnozel plus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik nog liever dan een of andere hersenloze debiel met een glad hoofd en leger kisjes aan.
quote:
quote:
Ok, alleen uit dit topic maar toch wel tekenend voor iemand die meer extreem dan gewoon rechts is:quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Begin bij jezelf zou ik zeggen. Citeer eens wat extreemrechtse citaten van mij
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
Meneer Bush hoeft zich nergens voor te verantwoorden.
hequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:55 schreef [quote]
[b]Op woensdag 4 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Genoeg, PvdA heeft ook zat te vertellen zonder dat ze in het kabinet zitten.
t vquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet zo veel vertrouwen in rechts in Nederland, kijk eens hoe het CDA naar de PvdA is opgeschoven afgelopen kabinet periode.
olgende:[/b]quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het over de vorige kabinets periode he? Generaal-pardon, extra geld voor vogelaar blablabla.
Volgens mij zie je bij alle herdenkingen in het land wel die gasten assisteren. Is dat padvinder policy?quote:
Ja daar komt het wel op neer. In bijna het hele land werkt men daar wel mee samen, de ene keer wat intensiever dan de andere. Hier was een padvindersgroep ook erg actief in het verzet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij zie je bij alle herdenkingen in het land wel die gasten assisteren. Is dat padvinder policy?
Waarom wil je dat weten?quote:
[/quote]quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, alleen uit dit topic maar toch wel tekenend voor iemand die meer extreem dan gewoon rechts is:
[..]
[..]
he
[..]
t v
[..]
olgende:[/b]
De huidige VVD is perfect, alhoewel het nog iets conservatiever kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |