SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Q-night and day... Maar die datingsites.. ik weet het niet. Kom ze plots ook weer overal in het dagelijks leven tegen. Soms heb je vlagen dat je geen vrouwen tegen komt, en soms kom je ze wat meer tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha, de buurvrouw is niet handig, die ziet natuurlijk al snel als je scharrels hebt lopen.![]()
Op Q-day je nog misdragen of niet?
Hoezo is hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Wicked-Game het volgende:
zondag date, maandag komt de volgende terug van een lang weekend weg en gaan we dinsdagen daten, en dan hebben we nog nummero 3... en nummero 4 die nog niet gepland zijn. Overigens die 2e die lang weekend weg is is een advocate
![]()
Tja ik zit nog in de eerste fase van eens zien welke het beste klikt en ook qua type. Daarna maar eens kijken hoe verder. Op Q-day ook een meid ontmoet maar die word het in iedergeval niet. Is meer voor standaard vermaak maar niet als relatiemateriaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q-night and day... Maar die datingsites.. ik weet het niet. Kom ze plots ook weer overal in het dagelijks leven tegen. Soms heb je vlagen dat je geen vrouwen tegen komt, en soms kom je ze wat meer tegenen volgens mij............. ben ik er 1 tegen gekomen die ik wel leuk vind.. dus de rest langzaamaan even goed afwimpelen. Maar tot de tijd dat ik "ik hou van je" tegen haar gezegd heb, niet te hard afwimpelen
Kalende mannen uit het midden van het land doen het goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja ik zit nog in de eerste fase van eens zien welke het beste klikt en ook qua type. Daarna maar eens kijken hoe verder. Op Q-day ook een meid ontmoet maar die word het in iedergeval niet. Is meer voor standaard vermaak maar niet als relatiemateriaal.
De advocate heb ik wel diepe gesprekken mee tot nu toe via mail en telefoon. Maar ja die moet ik dus nog daten![]()
Dan hebben we nog de meid van carnaval die plots reageerde tig weken later, maar het weer net zo gezellig mee is als toen. Enige nadeel is dat ze de oudste is met haar 35.
Dan de 31 jarige dame via pepper, mee gedate en erg gezellig en gelachen. En nog steeds volop contact mee. Is zeker potentieel voor date 2.
Dus heb het druk
Vind wel leuk zo'n goed gebekte strafpleiterquote:
Oh doet ze strafrecht, dat levert wel smeuige verhalen op dat is waar. Maar vrees dat je een beetje een vertekent beeld hebt van de advocatuurquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind wel leuk zo'n goed gebekte strafpleiterNee maakt verder niet zoveel uit, al blinkt ze qua niveau wel boven de rest uit. En hoe je het draait of keert een beetje inhoud en niveau let ik wel op. Heb niet graag een utrechtse anita voor me neus die plat utregs praat en dan niet begrijpt wat ik zeg
Gaat ook meer om haar dan haar Mr. titel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh doet ze strafrecht, dat levert wel smeuige verhalen op dat is waar. Maar vrees dat je een beetje een vertekent beeld hebt van de advocatuur
Dat mag ik hopen, want iedereen met een universitaire opleiding heeft een titel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gaat ook meer om haar dan haar Mr. titel hoor
Heb de oude ingeruild voor een mooie man met volle haardos....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kalende mannen uit het midden van het land doen het goed
Dus jij wilt geen seks met die kalen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Heb de oude ingeruild voor een mooie man met volle haardos....
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Heb de oude ingeruild voor een mooie man met volle haardos....
Die noem je zwarte doos?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaHaar
Die van mij heeft als nick de naam van mn poes. BEAT THAT SNUIT & WG!!
Nope, niet meer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wilt geen seks met die kalen?
me tooquote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Micson het volgende:
Ik ben ook maar weer eens aan Paiq begonnen, al zal 't nog steeds wel niet veel voorstellen.
Je moet weer eerst door al die standaardvragen heenwerken, alle mensen die je niet bevallen doorspitten om met een leuke chick te kunnen praten. Heel vermoeiend allemaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat " het niet werkt"
Geen idee hoe dat bij paiq werkt. Maar zoveel 'kamerolifantjes' elke keer als match.... hoeveel daarvan zitten er wel niet op paiq?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
Was dat een mismatch of hadden ze het zelf ingevuld? Het viel me op RP op dat veel kamerolifantjes ingevuld hadden dat ze een 'normaal' gewicht hadden. Nou, dan zet ik de cutoff wel op 'slank'...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:05 schreef Micson het volgende:
Verder een Paulien, Marleen en Mirjam in mijn lijst, niet de meest aantrekkelijke namen.
Ik vind het alledrie burgerlijke kutnamen voor een correct eenvoudig trutje uit de wijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]![]()
Ik ken anders zowel een knappe Paulien als een knappe Marleen als een knappe Mirjam.
Gast, volgens mij zou jij eens moeten praten met een hulpverlener. Volgens mij ben je zelf namelijk ook een eenvoudige simpele jongen "uit de wijk" en heb je last van zelfhaat. Blijkt overigens ook uit de hekel die je hebt aan de naam die je ouders jou gegeven hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het alledrie burgerlijke kutnamen voor een correct eenvoudig trutje uit de wijk
Mijn laatste Paiq-date was achteraf gezien ook een mismatch, maar als je het niet probeert...tja...dan kom je er nooit achter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Echt, al die verhalen over mismatches maken mijn angst voor datingsites niet minder...
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij paiq werkt. Maar zoveel 'kamerolifantjes' elke keer als match.... hoeveel daarvan zitten er wel niet op paiq?
Is het soms omdat ik geen 9ens heb voor mn fotos dat je dan gekoppelt wordt aan zulke wijven?
Hoe dan ook heb ik er geen fuck aan.
En serieus, dat je als vrouw ms de aanleg hebt om wat voller te zijn, en dat de een wat ronder is dan de ander, a la. Maar deze zien er echt stuk voor stuk ongezond dik uit. Ga dan lekker eerst de fitness in ipv met een zak chips op de stoel je aanmelden bij datingsites. Ik heb er ook veel aan gedaan om van ondergewicht, waar ik aanleg voor heb, op een gezond gewicht te komen en nu dat prima zit sinds een tijdje met fitness bezig.
Je kop kan je weinig aan doen maar aan je lichaam zeker wel. Daarom verwijder ik deze matches ook direct want naast dat het me visueel niet aanstaat zegt het ook genoeg over hun levensstyle.
[/rant veroorzaakt door zoveelste kutmatch van paiq]
edit; settings nog maar weer eens gecheckt, maar heb het toch echt zo staan:
[ afbeelding ]
Wil niet weten wat je voorgeschoteld krijgt als je daar Nee zou antwoorden.
Slechte nacht gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad. VacaLoca werkt er gewoon aan, prima toch. Niemand hoeft er meteen een bodybuilder mee te worden die direct alle rugby-spelers omkegelt.
Euh? Wat is jouw definitie van overgewicht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Maanvis het volgende:
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horen.
Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die allemaal overgewicht hebben.
BMI > 25.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh? Wat is jouw definitie van overgewicht?
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Gast, volgens mij zou jij eens moeten praten met een hulpverlener. Volgens mij ben je zelf namelijk ook een eenvoudige simpele jongen "uit de wijk" en heb je last van zelfhaat. Blijkt overigens ook uit de hekel die je hebt aan de naam die je ouders jou gegeven hebben.
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind?Ik heb ook helemaal geen hekel aan mijn eigen naam, ikzelf zou alleen mijn kinderen niet zo noemen. Verder kan ik prima leven met mezelf, en ik heb ook geen idee hoe je daarbij komt, heet je vriendin soms Mirjam?
Maar goed, ik ga zo naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, ga jij maar huilen achter je Paiq account
Nog kortzichtiger dan afwijzen op dikheidquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg...
Een naam kan je overigens weinig aan doen, die krijg je van je ouders. Dat mag en kan toch geen reden zijn dat je iemand afwijst. Dat is gewoon beetje kortzichtig.
Vandaar dus dat ik mijn uitspraken nuanceerde. Maar kom op, ik laat me toch niet psychische hulp aanbevelen door een kansloze nerd op dit forum hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg...
Een naam kan je overigens weinig aan doen, die krijg je van je ouders. Dat mag en kan toch geen reden zijn dat je iemand afwijst. Dat is gewoon beetje kortzichtig.
Het is toch gewoon een kwestie van smaak. Natuurlijk boeit die naam me niks, als blijkt dat er een leuk meisje achterzit. Maar jij hebt toch gewoon een bepaalde voorkeur qua naam, net zoals je dat hebt met betrekking tot haar vetpercentage, haarkleur of lengte. Nu zijn die laatste drie veel bepalender dan haar naam , maar het zijn wel gewoon voorkeuren die je hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Silenus het volgende:
Het is niet eens kortzichtigheid. Als je liever een Fleur wil dan een Mirjam (los van het feit dat een Mirjam veel leuker kan zijn dan een Fleur) ben je eigenlijk gewoon een treurige loser.
Klopt, maar ik zou een speeddate op paiq (bijv.) niet afwijzen omdat de naam me niet aanstaat. Ik vind Anne een leukere naam dan Mariette, bijvoorbeeld, maar ik zou een meisje daar nooit op afwijzen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een kwestie van smaak. Natuurlijk boeit die naam me niks, als blijkt dat er een leuk meisje achterzit. Maar jij hebt toch gewoon een bepaalde voorkeur qua naam, net zoals je dat hebt met betrekking tot haar vetpercentage, haarkleur of lengte. Nu zijn die laatste drie veel bepalender dan haar naam , maar het zijn wel gewoon voorkeuren die je hebt.
Ik verbind er niet meteen conclusies aan, maar ik vind het inderdaad wel vreselijke kutnamen
Maar buurman, wat doet u nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou een speeddate op paiq (bijv.) niet afwijzen omdat de naam me niet aanstaat. Ik vind Anne een leukere naam dan Mariette, bijvoorbeeld, maar ik zou een meisje daar nooit op afwijzen.
Ik keek vroeger wel eens een serie en daarin had je een lekker wijf die Kees heette.
Je vind je eigen naam niet leuk, maar andere mensen met een gangbare naam zijn plotseling correct eenvoudig en truttig uit de wijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind?Ik heb ook helemaal geen hekel aan mijn eigen naam, ikzelf zou alleen mijn kinderen niet zo noemen. Verder kan ik prima leven met mezelf, en ik heb ook geen idee hoe je daarbij komt, heet je vriendin soms Mirjam?
Maar goed, ik ga zo naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, ga jij maar huilen achter je Paiq account
Heb jij soms last van overgewicht dat je Vacaloca zo'n veeg uit de pan geeft?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.
Mijn rant ging, zoals aangegeven, over ongezond dikke vrouwen. Ik ken ook wel het type dat wat kilos meer heeft maar wel actief is. Maar die zien er toch anders uit. Wat minder uitgezakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horen.
Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die ook wel overgewicht hebben.
Ja het was ook meer om aan te geven dat niemand 100% controle over zijn lichaamsbouw heeftquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn rant ging, zoals aangegeven, over ongezond dikke vrouwen. Ik ken ook wel het type dat wat kilos meer heeft maar wel actief is. Maar die zien er toch anders uit. Wat minder uitgezakt.
Het is dat ik niet iemands privacy ga aantasten. Anders zou ik een mooi overzicht kunnen maken van die matches op paiq en dan zou men hier wel erkennen dat je daar niet vrolijk van wordt.
Wat een BS overigens over onvoldoende spierweefsel. Ja ik zet wat minder makkelijk spieren aan dan gemiddeld. Betekend nog niet dat ik niet een aantal kilos in spieren er bij kan trainen. Kost alleen wat meer tijd, moeite en discipline.
Maar bedankt voor je positieve woorden.
Afwijzen op dikheid is helemaal niet kortzichtigquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog kortzichtiger dan afwijzen op dikheid
Dat begreep ik al. Sterker nog, dat gaf ik al aan door de aanleg voor overgewicht of ondergewicht te erkennen. Alleen bij écht dikke personen is toch een groot deel van het overtol aan kilos aan henzelf te wijten. Blijft simpelweg het meer verbranden dan je eet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja het was ook meer om aan te geven dat niemand 100% controle over zijn lichaamsbouw heeft. En dat begrijp je nu ook zo te zien.
Ja is ook zo. Ik zit ook niet te wachten op een dikkerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Afwijzen op dikheid is helemaal niet kortzichtigAls je je niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand gaat het toch echt niet werken hoor, eerlijk is eerlijk. Tuurlijk moet je verder kijken dan alleen uiterlijk, maar met een date moet je 't echt van allebei de kanten hebben
Voor zover de nuttige bijdrage van mijEn dat zonder mensen te flamen
Ah, maar dikke mensen zijn juist zo gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik zit ook niet te wachten op een dikkerd
Dan maar iets minder gezellig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, maar dikke mensen zijn juist zo gezellig
Wanneer ga jij met je eerste dikkertje uit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, maar dikke mensen zijn juist zo gezellig
Heb het al eens geprobeerd - was niet zo'n succes. Zeg het alleen maar om de aanwezige volslanke fokkers een hart onder de riem te stekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:09 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met je eerste dikkertje uit?
Knap dat je dat zo kunt zien.quote:
Ha, jij bent dus net zo oppervlakkig als ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb het al eens geprobeerd - was niet zo'n succes. Zeg het alleen maar om de aanwezige volslanke fokkers een hart onder de riem te steken
Maar als ie een heel goed innerlijk heeft? Ik bedoel, een zak over zo'n hoofd is toch zo gepiept?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, wie is er nou niet echt oppervlakkig?
Ik wil NIET meer een kalende man...
Ben ik dan ook oppervlakkig? Kan er niet opgewonden van raken.
Zou je humberto tan afwijzen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, wie is er nou niet echt oppervlakkig?
Ik wil NIET meer een kalende man...
Ben ik dan ook oppervlakkig? Kan er niet opgewonden van raken.
NOEM JE MIJ NU DIK???quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik zit ook niet te wachten op een dikkerd
Yep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je humberto tan afwijzen?
Of Bruce Willis?
Ja, vetklep!quote:
Nope, ik wil het niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar als ie een heel goed innerlijk heeft? Ik bedoel, een zak over zo'n hoofd is toch zo gepiept?
Comb oversquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Dizorn het volgende:
Zoals de pics die hier staan?Kalende mannen die dat proberen te verbergen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Dizorn het volgende:
Maar je gewoon glad kaalscheren zou een grote verbetering zijn
je moet er gewoon het hoofd voor hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Kalend is toch niet hetzelfde als kaal. Kaal kan ik wel hebben, maar niet zo'n man die pas halverwege is en zich uit alle macht vastklampt aan de laatste haren...
Stem cell science has established a workable theory for how adult stem cells can be used to generate new hair growth in individuals suffering from androgenetic alopecia and other forms of hair loss.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef macondo het volgende:
Dikke kamerolifantjes kunnen ooit weer slank worden () maar kaal : dat komt nooit meer goed
Ja maar wat voor hoofd je ook hebt, helemaal kaal is altijd beter dan zo half-halfquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet er gewoon het hoofd voor hebben.
Ik ben niet vet, maar jij blijft kalend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey dikke vetklep, anders ga je ff niet meer zo negatief over kale mannen praten ja.
Moet ik daar nou van zeggen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Dizorn het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, Schilderijtje!
Doe eens ff een beetje normaal, mafkees.quote:
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wat voor hoofd je ook hebt, helemaal kaal is altijd beter dan zo half-half
klopt, tegenwoordig is het hartstikke in om kaal of gemillimeterd te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.
Maar ik wil en hoef het niet meer!
Gelukkig zijn er maar weinig vrouwen die zo denken...
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Spijker83 het volgende:
Denk meteen aan "Kalluh koppuh niet te stoppuh!!" Iemand anders ook dat gevoel?
Hoe is het met jou en de dates?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Sander het volgende:
Meh, kaalheid of dikheid, dat zijn uiterlijke dingen. Nou heb je die eerste als man vaak net wat minder in de hand dan die tweede, het is iig wat begrijpelijker dan een afwijzing op naam.
Tenzij het een naam is die je zelf hebt gekozen. Met een XxXxDush3i85 of een sgatjuh1983 leg ik op RP geen contact, ook al is de rest van haar profiel geweldig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Sander het volgende:
Meh, kaalheid of dikheid, dat zijn uiterlijke dingen. Nou heb je die eerste als man vaak net wat minder in de hand dan die tweede, het is iig wat begrijpelijker dan een afwijzing op naam.
Vanavond eentje, die van de vorige keer is niks geworden. Buiten de sites om, alles z'n gangetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de dates?
Whehe true that.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tenzij het een naam is die je zelf hebt gekozen. Met een XxXxDush3i85 of een sgatjuh1983 leg ik op RP geen contact, ook al is de rest van haar profiel geweldig.
Oh! Spannend!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Vanavond eentje, die van de vorige keer is niks geworden. Buiten de sites om, alles z'n gangetje.
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naastquote:
Oh! Killing!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naast
Nope, we hebben geskypt maar verder nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh! Killing!![]()
En elkaar nog nooit gezien?
Ofwel neuken of niet neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naasthaha naast de bank zeker gekke sander haha
Haha nee zo'n jonkie ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
Naja misschien had je de illusie dat je ook braafjes in 1 bed kan slapen zonder te neuken. Vrij onmogelijk.
Ikke!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.
Maar ik wil en hoef het niet meer!
Gelukkig zijn er maar weinig vrouwen die zo denken...
Oh, maar wel beeld erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Nope, we hebben geskypt maar verder niet
Ik heb een relatie gehad met een kalende man (die het overigens, op mijn aandringen, z'n hoofd netjes kaalschoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey Turbomuis!![]()
Voor jou ook geen kalende mannen dus...
Hoe is het met jou en het daten?
Oeh, ja dat is ook wat...hier hetzelfde en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met een kalende man (die het overigens, op mijn aandringen, z'n hoofd netjes kaalschoor) en aangezien dat m'n meest slechte relatie ever was heb ik daarvan een aversie tegen kale mannen overgehouden. Vrouwen en logica, don't ask...
OOOOOOOOH! SPANNEND!quote:Vanavond koffie met Provinciaaltje![]()
Je bent des duivels!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Toen ik me inschreven had op een datingsite, heb ik gelijk alle kalende en kale mannen geblocked...![]()
(En dat zijn er nogal wat..)
Evil hè?
I know, sue me...quote:
Geen idee, ik keek er gewoonweg niet meer naar...quote:ps: Wat als deze personen nu ineens een bos haar hebben gekregen? Komen ze dan wel weer in je lijst? (weet niet hoe de datingsites werken b.t.w.)
Het zit wel diep hequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Toen ik me inschreven had op een datingsite, heb ik gelijk alle kalende en kale mannen geblocked...![]()
(En dat zijn er nogal wat..)
Evil hè?
Mee eens!quote:
Ga je toch naar een niet zo druk strand?quote:Zondag ga ik weer eens op date, alleen het word verdomde warm. Strand was al besloten maar dat word dus druk... ze wilde wel haar nieuwe bikini showen
Volgens mij is Hoek van Holland minder druk, moet haar eerst oppikken uit Hendrik Ido Ambacht. Dus dan zit ik wel redelijk in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mee eens!
[..]
Ga je toch naar een niet zo druk strand?
Wederom, spannend!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb morgen (voor zover ik weet) weer een date met de eskimo, en dan zaterdag nog een gala met een meisje wat ik twee keer een half uurtje in de kroeg heb gezien. Na een dagje strand. En zondag de bekerfinale.
Tsjongejonge! Bier, voetbal en vrouwen, dit wordt weer een topweekendjeeeeeee....aight.
Geen idee of het een niet zo druk strand is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens mij is Hoek van Holland minder druk, moet haar eerst oppikken uit Hendrik Ido Ambacht. Dus dan zit ik wel redelijk in de buurt geloof ik.
Schevening is druk dat is een zekerheidjequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Geen idee of het een niet zo druk strand is...
De rotten misschien? Kan je toch in bikini liggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Schevening is druk dat is een zekerheidje![]()
En niet de maasvlakte roepen, want ik ga echt niet tussen die olieraffinaderijen zitten.Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam dus weet wel een beetje wat druk en niet druk is. Maar ja moet ook leuk zijn he...
Ach we shall see....
Advocate is nu een lang weekend op vakantie, dus spreek ik maandagavond of dinsdagochtend weer.
We zien het wel...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
De rotten misschien? Kan je toch in bikini liggen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We zien het wel...met mijn creabea mind kom ik er wel uit
Is dat woord hetzelfde als mannen "hihi" neer tikken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent meteen wat sexy points kwijt hoor, creabea...
Vrees dat je daar aan het einde van de zondag anders over zult denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb morgen (voor zover ik weet) weer een date met de eskimo, en dan zaterdag nog een gala met een meisje wat ik twee keer een half uurtje in de kroeg heb gezien. Na een dagje strand. En zondag de bekerfinale.
Tsjongejonge! Bier, voetbal en vrouwen, dit wordt weer een topweekendjeeeeeee....aight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft ie Twentse roots. Anders ben je toch niet voor Twente.Of je hebt geen verstand van voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Och, de stijging van het aantal supporters, van 243.000 naar 1,6 miljoen in slechts 5 jaar tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft ie Twentse roots. Anders ben je toch niet voor Twente.
vervang voetbal door datenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:11 schreef Dizorn het volgende:
Voetbal de definitie van sport? Aanstellerige huilies die af en toe een bal trappen maar vooral toneelspelen?
Voetbal is een leuke sport hoor. Maar al die bullshit eromheen...
Alsof ik die uberhaupt bij je hadquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent meteen wat sexy points kwijt hoor, creabea...
Gij ongelovige...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alsof ik die uberhaupt bij je had
Meer geloof heb je geloof ik ook niet nodigquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat klopt, geloof alleen in mijzelf!
Dan moet je jezelf iig dus geen creabea noemenquote:
hihi, oh dolletjes wat is creabea toch een geinig woordje. Of niet meid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf iig dus geen creabea noemen
Ik heet Jarno, mijn BMI is 23 of 24 en ik heb een aardige bos haarquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf iig dus geen creabea noemen
Held! Dit weekend ga ik ook naar de oude markt. Mooi het bekertje ophalen. Hoop ook met goed voetbal uiteraard..quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, de stijging van het aantal supporters, van 243.000 naar 1,6 miljoen in slechts 5 jaar tijd.
Wel een beetje jammer dat het overgrote dus de typische succes-supporters zijn, maar dat mag de pret niet drukken.
Maar inderdaad, Twentse roots hier; ruim 20 jaar in een typisch Twents dorp gewoond en heb op dit moment ook nog een appartement in Almelo. En uiteraard ook al jaren een clubcard.
En deze maand is dus ook een 4-weekse sessie Oude Markt Enschede:
Sessie 1: Verkenningsfase wat betreft geschikte restaurantjes
Sessie 2: Afgelopen weekend, het eventuele kampioenschap
Sessie 3: Komend weekend, bekertje binnen halen
Sessie 4: Weekend erna, kampioenschap binnen halen
Heb je het haar al eens gevraagd? Kan helpenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:31 schreef BeamofLight het volgende:
Waarom wil Missb zich inschrijven op een datingsite terwijl ze mij zo kan krijgen?
Ik word meestal gevraagd dus ik wacht nog evenquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:35 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Heb je het haar al eens gevraagd? Kan helpen
Mag ik eerst dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:33 schreef Dizorn het volgende:
Moeten we allemaal wat ervaring met d'r opdoen..
Hoe kom je daar nou weer bij ouwe?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
Hey, wat gaaf. Een MissB-ervaringen topic.
Ja dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Begint hier nogal te lijken op kereltjes die hopen dat MissB komt paalzitten
Had dit een jaar geleden tegen mij gezegdquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik denk niet dat ik een date wil tijdens een voetbalwedstrijd... maar als dat toch gebeurd... dan graag tijdens een WK/EK finale.... ik heb nog wel iets leuks oranjes
Als je dat niet zo leuk vind, geef je dat toch aan? Maakt het trouwens nog uit wie er in de finale staan? Of blijft het oranje leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik denk niet dat ik een date wil tijdens een voetbalwedstrijd... maar als dat toch gebeurd... dan graag tijdens een WK/EK finale.... ik heb nog wel iets leuks oranjes
Wat bedoel je met : (geen aandacht)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:
Goed, ik ben niet aan het daten (geen aandacht) maar ik blow ineens wel weer.. Aha momentje.
Geen paal in dr doos..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je met : (geen aandacht)?
Blowen op zijn tijd kan toch ook wel.. hoef je niet eens voor te daten toch? Of heb je dat nodig voor/tijdens een datequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:
Goed, ik ben niet aan het daten (geen aandacht) maar ik blow ineens wel weer.. Aha momentje.
Das dan jammer zeg.. zelf nooit problemen mee gehad..(althans heeft geen dame geklaagd)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen lukt dat bij de meesten niet zo.
Zoiets, maar eigenlijk is die paal alleen maar het bijverschijnsel, kom ik nu dus achter.quote:
Kijk, ik date eigenlijk altijd wel iemand, om aandacht te krijgen. En dan liefst vertel ik al die bizarre verhalen aan wie het maar horen wil voor nóg meer aandacht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je met : (geen aandacht)?
Hotdámn, wat ben jij ineens helder; wie heeft jou wakker gemaakt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk, ik date eigenlijk altijd wel iemand, om aandacht te krijgen. En dan liefst vertel ik al die bizarre verhalen aan wie het maar horen wil voor nóg meer aandacht.
Paar weken zelfreflectie. Alleen geen weed meer kopen want ook dat is alleen maar een tijdelijke verdoving natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hotdámn, wat ben jij ineens helder; wie heeft jou wakker gemaakt?.
Spirit aan de (vaste) man, ik enthousiast over en blij mét m'n vriendin en nu Seven ook nog met een onverwacht moment van zelfreflectie; het datingtopic is ten dode opgeschreven.
Ach er komen wel weer nieuwequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef Dizorn het volgende:
3 dode vogels maakt nog geen Lente. Of .. wacht.
Ik rook noch blow mijn beste.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Spijker83 het volgende:
Das dan jammer zeg.. zelf nooit problemen mee gehad..(althans heeft geen dame geklaagd)misschien doe je iets verkeerd?
True that.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef Seven. het volgende:
Alleen geen weed meer kopen want ook dat is alleen maar een tijdelijke verdoving natuurlijk.
Ik ook niet. Maar ik ben er wel verslaafd aan, al jaren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Dizorn het volgende:
BlowenIk snap niet wat mensen er leuk aan vinden.
Geen probleem dan toch? Dacht dit aan je reactie te merken. Excuus i.i.g. Rook zelf ook niet hoor.. zeer sporadisch een Blowen i.c.m.pijp ( geen tabak).quote:
Je kan alleen psychisch verslaafd raken aan wiet. En dat terwijl je er - voor zover je zelf weet - niets aan vindt. Stop eens alles te verstoppen in je hoofdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben er wel verslaafd aan, al jaren.
Ik ben me daar al een hele tijd van bewust. Ik weet alleen nu dat dat ook direct samenhangt met mijn hang naar aandacht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je kan alleen psychisch verslaafd raken aan wiet. En dat terwijl je er - voor zover je zelf weet - niets aan vindt. Stop eens alles te verstoppen in je hoofd
Ik heb wel gerookt en geblowd. Vroegah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Spijker83 het volgende:
Geen probleem dan toch? Dacht dit aan je reactie te merken. Excuus i.i.g. Rook zelf ook niet hoor.. zeer sporadisch een Blowen i.c.m.pijp ( geen tabak).
Boefje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb wel gerookt en geblowd. Vroegah.
Volgens mij doen de meeste (hang)jongeren het ook alleen omdat ze niets anders/beters te doen hebben. Dus ach, zo raar ben je nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben me daar al een hele tijd van bewust. Ik weet alleen nu dat dat ook direct samenhangt met mijn hang naar aandacht.
Vroegah; toen wiet nog een kwartje kostte?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb wel gerookt en geblowd. Vroegah.
Mja, zolang geleden is het nu ook weer niet.. een jaar of 3 of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Spijker83 het volgende:
Vroegah; toen wiet nog een kwartje kostte?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Als je dat niet zo leuk vind, geef je dat toch aan? Maakt het trouwens nog uit wie er in de finale staan? Of blijft het oranje leuk?
Ik heb daar niks mee.... hoef ik ook niet bij te zijn...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Dizorn het volgende:
BlowenIk snap niet wat mensen er leuk aan vinden.
Ik blow iig niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Volgens mij doen de meeste (hang)jongeren het ook alleen omdat ze niets anders/beters te doen hebben. Dus ach, zo raar ben je niet
Als je nou slim bent, zorg je dat missb niet gaat paalzitten en ga je daar eens mee afspreken. Win-win-win situatie
Omdat je hebt gefaald met je date?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waarom lig ik nu in mn eigen bed?!
+ punt!quote:
Ghe.. Inmiddels heb ik het t-shirt ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:57 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee.
Maar kan dan alsnog heel anders zijn...
Been there, done that...
Als ze vandaag een vrije dag hebben weten we genoeg, gnagnagnaaaaaaa....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef Schilderijtje het volgende:
Provinciaaltje en Turbomuis!!
Waarom melden jullie je niet? Ik ben benieuwd hoe de date is gegaan!!
Was toch eergisteren dat ze die date hadden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ze vandaag een vrije dag hebben weten we genoeg, gnagnagnaaaaaaa....
Think again...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
Overigens had ik gisteravond een héle leuke internetdate, zou bij een meisje een bak ijs langs komen brengen die we samen konden leegeten. (Overigens een tip: vrouwen vallen hier altijd voor)
Klinkt goed!quote:Ik bel bij haar aan, zie ik "Sabine & Ralf" staan. Dus ik meteen - om de stemming er lekker in te brengen- "WIE IS RALF?!?!?!?!"...en zij: 'ohhhja haha da's dus m'n ex
'
Gelukkig was hij er niet. Enfin, wij op het balkon aan de wijn, en na een tijdje werd het koud en toen zijn we naar binnen gegaan, en daar hebben we na een lange romantische toeloop gezoend en hier en daar wat gefrutselvoosd. Ze moest om 6 uur op, dus ik ben wel thuis gaan slapen...Het was inmiddels al 1.30 uur namelijk.
Haar voordelen: Ze is qua uiterlijk echt fantastisch, heeeel mooi gezicht, lieve lach, fantastische ogen, lekker figuur, geweldig. Verder is ze leuk, lief, grappig, cool, te gek, ik ben enthousiast, ole.
Haar nadelen: Nog niet ontdekt.
Conclusie: YEAH!![]()
Zeg je dat toch af? Zijn vrouwen die je toch niet meer ziet...quote:Klein nadeel: Ik heb voor vanavond eigenlijk een date staan met de eskimo-die-zondag-weer-naar-Canada-gaat en zaterdag een gala-met-een-meisje. Hmm.
het was best gezellig, naar een of ander kleinpopfestivalletje. Niet heel sterk qua muziek of sfeer dus gauw afgetaaid. Ik vond er niet echt een klik zijn, het was gezellig, t is een schat van een meid, maar ik denk niet dat er een deel 2 aan komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:14 schreef Schilderijtje het volgende:
En Sander!!!! Hoe is het met jou gegaan?![]()
Jij verteld ook niks...
Oh well...op naar de volgende...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef Sander het volgende:
[..]
het was best gezellig, naar een of ander kleinpopfestivalletje. Niet heel sterk qua muziek of sfeer dus gauw afgetaaid. Ik vond er niet echt een klik zijn, het was gezellig, t is een schat van een meid, maar ik denk niet dat er een deel 2 aan komt.
Ach ik vind het ook zowat om dat hier allemaal neer te plempen maar ze was niet mijn type, laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Schilderijtje het volgende:
"Schat van een meid..." Wat mankeerde er aan haar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook zowat om dat hier allemaal neer te plempen maar ze was niet mijn type, laten we het daar maar op houden
Zo'n dooddoener iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Schilderijtje het volgende:
"Schat van een meid..." Wat mankeerde er aan haar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:37 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja hallo, of dat ze een dikke ass heeft, waar hij niet op valt...
Vanavond ga ik afzeggen (die gaat daarna toch weer naar Canada en tot nooit meer ziens, dus wat heb ik daar eigenlijk aan...buiten dat er waarschijnlijk seks komt vanavond) en morgen lijkt me dat gala nog wel leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Sil ga jij die andere afzeggen.. of zie je wel waar het heen gaat.. aangezien je ijscovrouw nog maar 1x hebt gezien?
Waarom geen nieuwe dates meer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanavond ga ik afzeggen (die gaat daarna toch weer naar Canada en tot nooit meer ziens, dus wat heb ik daar eigenlijk aan...buiten dat er waarschijnlijk seks komt vanavond) en morgen lijkt me dat gala nog wel leuk.
Ik zie ijscovrouw toch pas na het weekend weer...Verder plan ik iig even geen nieuwe dates meer in.
Uhuh, dat was al duidelijk..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik laat de discussie gewoon aan jullie over, makkelijk zat ^^
Ik denk niet dat ze relatiemateriaal voor mij is, maar ik weet zeker dat wij binnenkort afspreken om het nachtje nog eens dunnetjes over te doen.:)quote:
Zozo.. fijne dagen in het vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze relatiemateriaal voor mij is, maar ik weet zeker dat wij binnenkort afspreken om het nachtje nog eens dunnetjes over te doen.:)
Nope, ik wacht het lekker afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Uhuh, dat was al duidelijk..![]()
Staat er alweer een nieuwe date in de planning?
Provinciaaltje is dus MILF Hunterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Turbomuis het volgende:
*Meld*
Provinciaaltje (die in het echt helemaal niet zo blijkt te heten!) moet vandaag de hele dag werken, en ik heb gewoon een leven. Vandaar niet eerder een verslag. Geen spannende verhalen dus
Verder was het erg gezellig. Tijd op een terrasje gezeten, en toen ik naar huis moest (m'n dochter vond het veel te leuk dat ik niet thuis was, die was niet van plan te gaan slapen, dus dat moest ik dringend gaan oplossen) issie nog met me meegegaan en hebben we nog een tijd in de tuin gezeten met pilsje, roseetje en vuurkorf.
Een greep uit de gespreksonderwerpen: Computers (duh), Uggs versus Crocs, Dodenherdenking, Avatars op Fok!, VMBO-meisjes, appartementen, Chinezen, enz.
Never a dull moment
Om twee uur issie naar huis gefietst (ruim een uur fietsen), vandaag om 8 uur moestie gaan werken. Sja, het datingleven is niet makkelijk
Kortom, twas erg gezellig, en we gaan zeker nog 's afspreken.
Nee, niet gezoendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef macondo het volgende:
Ik vind het fijn nieuws zo vlak voor het weekend! Twee vliegen in één klap, waarvan zelfs Oscar Mopperkont aka Provinciaaltje![]()
Echter, ik mis een klein detail in het verhaal van De Gelukkige Huisvrouw aka Turbomuis.. vertel!
Haha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Dizorn het volgende:
Je bent wel een beetje pessimistisch hè.
De enige die hier op dit moment zouden liegen zijn Turbo en Prov omdat ze sowieso niet gaan roepen dat ze elkaar stom vinden
Logischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef kastanova het volgende:
Blijft toch een apart iets... Als er met een @random persoon gedate wordt, meldt men dezelfde avond nog hoe het was (positief, maar meestal negatief)
Wordt er echter tussen fokkers gedate, dan gaat er aanzienlijk meer tijd overheen.
Alsof men eerst even de kat uit de boom wil kijken en de reactie van de ander af wil wachten.
?Dat is idioot.... als fotobewonderaar is je foto even zichtbaar bij haar... als ze dan een oneliner stuurt dan gaat het dus niet om je foto....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:
Juist... dit gaat ook weer nergens over
Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert
Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:
Juist... dit gaat ook weer nergens over
Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.
Ik vond haar echt erg leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....
O... dat klinkt wel slecht ja.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Ze was online, riep meteen dat ze over paar min. wegmoest. Even gebabbelt over wat we voor 'n werk deden, en toen ging ze dus idd weg. Log 2 uur later op paiq... en ik ben verwijdert
Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo.quote:
Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond haar echt erg leukIk hou niet van dat soort gedrag dat ik ze meteen binnen een paar dagen moet gaan bestormen en veroveren. Er zijn meerdere goede redenen dat dit niet gebeurd. Druk zijn, niet weten waar je mee moet beginnen, afwachten wat de ander doet, of elkaar "toevallig" online treffen, enz enz
Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Kijk kasta, ik wacht nog steeds op je verslag over je date met Seven. Het geeft niet, kijk de kat maar ff uit de boom en wacht haar reactie maar gerust af...
Nee .... ik heb het over mensen die nooit een bericht uit zichzelf typen... en als ze dat wel doen... het doen met 'ja' , nee or whatever....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo.
Ligt eraan... als het iemand is die ik echt zie zitten dan bedenk ik de meest stomzinnige dingen om maar wat te typen.... dan hou ik mij ook niet aan regels want stel dat je dit doet maar hij vind dat niet tof.... als ie 't niet tof vind is het toch ook weer NEXT...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meestal zijn het de vrouwen die niets terugtikken op Paiq, naar mijn ervaringen
Dan heeft niemand me echt zien zitten tot zover, of je bent gewoon een uitzondering. Meeste stellen zich héél erg afwachtend op op Paiq, vooral als je zo'n speeddate doet. Verwachten dat je ze in 5 minuten tijd helemaal smooth-talked ofzo... ik weet 't nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt eraan... als het iemand is die ik echt zie zitten dan bedenk ik de meest stomzinnige dingen om maar wat te typen.... dan hou ik mij ook niet aan regels want stel dat je dit doet maar hij vind dat niet tof.... als ie 't niet tof vind is het toch ook weer NEXT...
Misschien verstaat ze borgdialect beter, resistance is futile.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:
1. Het zal niet in de vorm van een date zijn.
2. Dat ik dat zo stellig beweer zal het alleen maar langer laten duren.
De oneliners tussen ons waren de enige vorm van contact, daaruit werd toch al duidelijk dat ik haar leuk vond. Nu zal ze het nooit weten door haar haastigheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?
Kan natuurlijk ook nog dat ik een uitzondering ben...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dan heeft niemand me echt zien zitten tot zover, of je bent gewoon een uitzondering. Meeste stellen zich héél erg afwachtend op op Paiq, vooral als je zo'n speeddate doet. Verwachten dat je ze in 5 minuten tijd helemaal smooth-talked ofzo... ik weet 't niet
Zolang je niet verwijderd bent staat de deur toch nog steeds op een kier? Overigens niets zo irritant als dat iemand begint te praten en je eigenlijk helemaal geen zin hebt. Is ook het nadeel van Paiq... heb je contact met iemand beginnen er gelijk tien anderen ook hun verhaal te typen. Als je net een werkdag op hebt zitten kan ik me zo voorstellen dat je niet staat te popelen om iets terug te typen. Dus doe net alsof je afk bent vervolgens denkt een vrouw weer hij heeft geeft me geen aandacht next. Tjah.quote:
A oke.... dan is ze idd een beetje dom... en een gevalletje NEXT... (wie wil er nu iemand die daar niet eens wat meer tijd voor neemtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De oneliners tussen ons waren de enige vorm van contact, daaruit werd toch al duidelijk dat ik haar leuk vond. Nu zal ze het nooit weten door haar haastigheid.
Wedervraag >>>> type jij weleens iets naar hen??? Zo nee.... doe jij eens wat...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Micson het volgende:
Ik ben er ook pas mee begonnen, maar bij mij is nooit iemand online, en als ze online zijn, zeggen ze niets terug tegen mij
.. tsja zonder actie geen reactie...quote:Is dit normaal ofzo? Ik vind het maar lamme shit daar
Bedoel je dat al een man je niet geblokt heb dat je dan nog kans hebt ....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Tjah, bij mannen is het toch stukken simpeler zolang je niet geblokt bent your still in the game.
Zo moet je dat niet zien....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Rijtje vragen paraat hebben... ben je nu serieus? Lekker spontaan zeg.
Top. Gezien de gespreksonderwerpen was het wel echt een fok-datequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
Oke. Turbomuis heeft het verslag al gedaan en ik heb daar weinig aan toe te voegen.
Ik vond het ook erg gezellig en ze is echt leuk. We gaan zeker nog een keer iets afspreken wat mij betreft.
Ja, ik open steeds, maar slechts eentje heeft iets terug gezegd en zij was te jong voor mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wedervraag >>>> type jij weleens iets naar hen??? Zo nee.... doe jij eens wat...
[..]
.. tsja zonder actie geen reactie...en bij geen reactie maar wel online zijn.... NEXT....
Hmm... tsja.... aan die matches kan ik niks doen....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, ik open steeds, maar slechts eentje heeft iets terug gezegd en zij was te jong voor mij.
En nu moet ik een miljoen credits betalen voor een nieuwe match. Met speeddates wordt er steeds niemand gevonden, beetje vreemd allemaal.
tsja... 't gaat wel makkelijk ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
bij Paiq is het te makkelijk iemand te verwijderen en verwijdermelding te geven. Er zijn nog andere opties over zoals het stilletjes verwijderen, de ander ziet jou dan gewoon nooit meer online. Vind ik persoonlijk netter.
Het klinkt alsof die dames bijzonder in de war zijn....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Tadaaa, wederom ben ik verwijderd door een ander. Haar laatste vraag in een overigens gezellig gesprek was: spreek ik je nog? Ik zei natuurlijk. Zij zegt: tot gauw he. Ik zei: ja. Dit was gisteren he en vandaag heeft ze me verwijderd. WTF....
Begin er wel genoeg van te krijgen zo... Alles moet heel snel op Paiq. Zo hou ik niemand over...
Ach snap er soms ook weinig van. Had met fotos beoordelen een oneliner gestuurd. Foto meegestuurd. Oneliner wordt geaccepteerd. En vervolgens is ze nooit online geweest, ws meteen offline cheat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Tadaaa, wederom ben ik verwijderd door een ander. Haar laatste vraag in een overigens gezellig gesprek was: spreek ik je nog? Ik zei natuurlijk. Zij zegt: tot gauw he. Ik zei: ja. Dit was gisteren he en vandaag heeft ze me verwijderd. WTF....
Begin er wel genoeg van te krijgen zo... Alles moet heel snel op Paiq. Zo hou ik niemand over...
Depressief verleden toevallig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Pff als ik dit allemaal zo lees, lijkt het me steeds minder hoor, datingsites..
Ik denk dat het voor jou niet zo zal verlopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Pff als ik dit allemaal zo lees, lijkt het me steeds minder hoor, datingsites..
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jou niet zo zal verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |