Mee eens!quote:
Ga je toch naar een niet zo druk strand?quote:Zondag ga ik weer eens op date, alleen het word verdomde warm. Strand was al besloten maar dat word dus druk... ze wilde wel haar nieuwe bikini showen
Volgens mij is Hoek van Holland minder druk, moet haar eerst oppikken uit Hendrik Ido Ambacht. Dus dan zit ik wel redelijk in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mee eens!
[..]
Ga je toch naar een niet zo druk strand?
Wederom, spannend!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb morgen (voor zover ik weet) weer een date met de eskimo, en dan zaterdag nog een gala met een meisje wat ik twee keer een half uurtje in de kroeg heb gezien. Na een dagje strand. En zondag de bekerfinale.
Tsjongejonge! Bier, voetbal en vrouwen, dit wordt weer een topweekendjeeeeeee....aight.
Geen idee of het een niet zo druk strand is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens mij is Hoek van Holland minder druk, moet haar eerst oppikken uit Hendrik Ido Ambacht. Dus dan zit ik wel redelijk in de buurt geloof ik.
Schevening is druk dat is een zekerheidjequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Geen idee of het een niet zo druk strand is...
De rotten misschien? Kan je toch in bikini liggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Schevening is druk dat is een zekerheidje![]()
En niet de maasvlakte roepen, want ik ga echt niet tussen die olieraffinaderijen zitten.Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam dus weet wel een beetje wat druk en niet druk is. Maar ja moet ook leuk zijn he...
Ach we shall see....
Advocate is nu een lang weekend op vakantie, dus spreek ik maandagavond of dinsdagochtend weer.
We zien het wel...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
De rotten misschien? Kan je toch in bikini liggen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We zien het wel...met mijn creabea mind kom ik er wel uit
Is dat woord hetzelfde als mannen "hihi" neer tikken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent meteen wat sexy points kwijt hoor, creabea...
Vrees dat je daar aan het einde van de zondag anders over zult denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb morgen (voor zover ik weet) weer een date met de eskimo, en dan zaterdag nog een gala met een meisje wat ik twee keer een half uurtje in de kroeg heb gezien. Na een dagje strand. En zondag de bekerfinale.
Tsjongejonge! Bier, voetbal en vrouwen, dit wordt weer een topweekendjeeeeeee....aight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft ie Twentse roots. Anders ben je toch niet voor Twente.Of je hebt geen verstand van voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Och, de stijging van het aantal supporters, van 243.000 naar 1,6 miljoen in slechts 5 jaar tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft ie Twentse roots. Anders ben je toch niet voor Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |