Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Spijker83 het volgende:
Denk meteen aan "Kalluh koppuh niet te stoppuh!!" Iemand anders ook dat gevoel?
Hoe is het met jou en de dates?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Sander het volgende:
Meh, kaalheid of dikheid, dat zijn uiterlijke dingen. Nou heb je die eerste als man vaak net wat minder in de hand dan die tweede, het is iig wat begrijpelijker dan een afwijzing op naam.
Tenzij het een naam is die je zelf hebt gekozen. Met een XxXxDush3i85 of een sgatjuh1983 leg ik op RP geen contact, ook al is de rest van haar profiel geweldig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Sander het volgende:
Meh, kaalheid of dikheid, dat zijn uiterlijke dingen. Nou heb je die eerste als man vaak net wat minder in de hand dan die tweede, het is iig wat begrijpelijker dan een afwijzing op naam.
Vanavond eentje, die van de vorige keer is niks geworden. Buiten de sites om, alles z'n gangetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de dates?
Whehe true that.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tenzij het een naam is die je zelf hebt gekozen. Met een XxXxDush3i85 of een sgatjuh1983 leg ik op RP geen contact, ook al is de rest van haar profiel geweldig.
Oh! Spannend!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Vanavond eentje, die van de vorige keer is niks geworden. Buiten de sites om, alles z'n gangetje.
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naastquote:
Oh! Killing!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naast
Nope, we hebben geskypt maar verder nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh! Killing!![]()
En elkaar nog nooit gezien?
Ofwel neuken of niet neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naasthaha naast de bank zeker gekke sander haha
Haha nee zo'n jonkie ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
Naja misschien had je de illusie dat je ook braafjes in 1 bed kan slapen zonder te neuken. Vrij onmogelijk.
Ikke!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.
Maar ik wil en hoef het niet meer!
Gelukkig zijn er maar weinig vrouwen die zo denken...
Oh, maar wel beeld erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Nope, we hebben geskypt maar verder niet
Ik heb een relatie gehad met een kalende man (die het overigens, op mijn aandringen, z'n hoofd netjes kaalschoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey Turbomuis!![]()
Voor jou ook geen kalende mannen dus...
Hoe is het met jou en het daten?
Oeh, ja dat is ook wat...hier hetzelfde en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met een kalende man (die het overigens, op mijn aandringen, z'n hoofd netjes kaalschoor) en aangezien dat m'n meest slechte relatie ever was heb ik daarvan een aversie tegen kale mannen overgehouden. Vrouwen en logica, don't ask...
OOOOOOOOH! SPANNEND!quote:Vanavond koffie met Provinciaaltje![]()
Je bent des duivels!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Toen ik me inschreven had op een datingsite, heb ik gelijk alle kalende en kale mannen geblocked...![]()
(En dat zijn er nogal wat..)
Evil hè?
I know, sue me...quote:
Geen idee, ik keek er gewoonweg niet meer naar...quote:ps: Wat als deze personen nu ineens een bos haar hebben gekregen? Komen ze dan wel weer in je lijst? (weet niet hoe de datingsites werken b.t.w.)
Het zit wel diep hequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Toen ik me inschreven had op een datingsite, heb ik gelijk alle kalende en kale mannen geblocked...![]()
(En dat zijn er nogal wat..)
Evil hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |