Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Spijker83 het volgende:
Denk meteen aan "Kalluh koppuh niet te stoppuh!!" Iemand anders ook dat gevoel?
Hoe is het met jou en de dates?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Sander het volgende:
Meh, kaalheid of dikheid, dat zijn uiterlijke dingen. Nou heb je die eerste als man vaak net wat minder in de hand dan die tweede, het is iig wat begrijpelijker dan een afwijzing op naam.
Tenzij het een naam is die je zelf hebt gekozen. Met een XxXxDush3i85 of een sgatjuh1983 leg ik op RP geen contact, ook al is de rest van haar profiel geweldig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Sander het volgende:
Meh, kaalheid of dikheid, dat zijn uiterlijke dingen. Nou heb je die eerste als man vaak net wat minder in de hand dan die tweede, het is iig wat begrijpelijker dan een afwijzing op naam.
Vanavond eentje, die van de vorige keer is niks geworden. Buiten de sites om, alles z'n gangetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de dates?
Whehe true that.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tenzij het een naam is die je zelf hebt gekozen. Met een XxXxDush3i85 of een sgatjuh1983 leg ik op RP geen contact, ook al is de rest van haar profiel geweldig.
Oh! Spannend!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Vanavond eentje, die van de vorige keer is niks geworden. Buiten de sites om, alles z'n gangetje.
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naastquote:
Oh! Killing!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naast
Nope, we hebben geskypt maar verder nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh! Killing!![]()
En elkaar nog nooit gezien?
Ofwel neuken of niet neuken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik blijf slapen, de vraag is op de bank of d'r naasthaha naast de bank zeker gekke sander haha
Haha nee zo'n jonkie ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
Naja misschien had je de illusie dat je ook braafjes in 1 bed kan slapen zonder te neuken. Vrij onmogelijk.
Ikke!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.
Maar ik wil en hoef het niet meer!
Gelukkig zijn er maar weinig vrouwen die zo denken...
Oh, maar wel beeld erbij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Nope, we hebben geskypt maar verder niet
Ik heb een relatie gehad met een kalende man (die het overigens, op mijn aandringen, z'n hoofd netjes kaalschoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:30 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey Turbomuis!![]()
Voor jou ook geen kalende mannen dus...
Hoe is het met jou en het daten?
Oeh, ja dat is ook wat...hier hetzelfde en ik vind het gewoon niet aantrekkelijk....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met een kalende man (die het overigens, op mijn aandringen, z'n hoofd netjes kaalschoor) en aangezien dat m'n meest slechte relatie ever was heb ik daarvan een aversie tegen kale mannen overgehouden. Vrouwen en logica, don't ask...
OOOOOOOOH! SPANNEND!quote:Vanavond koffie met Provinciaaltje![]()
Je bent des duivels!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Toen ik me inschreven had op een datingsite, heb ik gelijk alle kalende en kale mannen geblocked...![]()
(En dat zijn er nogal wat..)
Evil hè?
I know, sue me...quote:
Geen idee, ik keek er gewoonweg niet meer naar...quote:ps: Wat als deze personen nu ineens een bos haar hebben gekregen? Komen ze dan wel weer in je lijst? (weet niet hoe de datingsites werken b.t.w.)
Het zit wel diep hequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Toen ik me inschreven had op een datingsite, heb ik gelijk alle kalende en kale mannen geblocked...![]()
(En dat zijn er nogal wat..)
Evil hè?
Mee eens!quote:
Ga je toch naar een niet zo druk strand?quote:Zondag ga ik weer eens op date, alleen het word verdomde warm. Strand was al besloten maar dat word dus druk... ze wilde wel haar nieuwe bikini showen
Volgens mij is Hoek van Holland minder druk, moet haar eerst oppikken uit Hendrik Ido Ambacht. Dus dan zit ik wel redelijk in de buurt geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:04 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mee eens!
[..]
Ga je toch naar een niet zo druk strand?
Wederom, spannend!!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb morgen (voor zover ik weet) weer een date met de eskimo, en dan zaterdag nog een gala met een meisje wat ik twee keer een half uurtje in de kroeg heb gezien. Na een dagje strand. En zondag de bekerfinale.
Tsjongejonge! Bier, voetbal en vrouwen, dit wordt weer een topweekendjeeeeeee....aight.
Geen idee of het een niet zo druk strand is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Volgens mij is Hoek van Holland minder druk, moet haar eerst oppikken uit Hendrik Ido Ambacht. Dus dan zit ik wel redelijk in de buurt geloof ik.
Schevening is druk dat is een zekerheidjequote:Op donderdag 5 mei 2011 16:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Geen idee of het een niet zo druk strand is...
De rotten misschien? Kan je toch in bikini liggen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Schevening is druk dat is een zekerheidje![]()
En niet de maasvlakte roepen, want ik ga echt niet tussen die olieraffinaderijen zitten.Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam dus weet wel een beetje wat druk en niet druk is. Maar ja moet ook leuk zijn he...
Ach we shall see....
Advocate is nu een lang weekend op vakantie, dus spreek ik maandagavond of dinsdagochtend weer.
We zien het wel...quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:13 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
De rotten misschien? Kan je toch in bikini liggen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
We zien het wel...met mijn creabea mind kom ik er wel uit
Is dat woord hetzelfde als mannen "hihi" neer tikken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent meteen wat sexy points kwijt hoor, creabea...
Vrees dat je daar aan het einde van de zondag anders over zult denkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb morgen (voor zover ik weet) weer een date met de eskimo, en dan zaterdag nog een gala met een meisje wat ik twee keer een half uurtje in de kroeg heb gezien. Na een dagje strand. En zondag de bekerfinale.
Tsjongejonge! Bier, voetbal en vrouwen, dit wordt weer een topweekendjeeeeeee....aight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft ie Twentse roots. Anders ben je toch niet voor Twente.Of je hebt geen verstand van voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Och, de stijging van het aantal supporters, van 243.000 naar 1,6 miljoen in slechts 5 jaar tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij heeft ie Twentse roots. Anders ben je toch niet voor Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |