Als je dat niet zo leuk vind, geef je dat toch aan? Maakt het trouwens nog uit wie er in de finale staan? Of blijft het oranje leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik denk niet dat ik een date wil tijdens een voetbalwedstrijd... maar als dat toch gebeurd... dan graag tijdens een WK/EK finale.... ik heb nog wel iets leuks oranjes
Wat bedoel je met : (geen aandacht)?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:
Goed, ik ben niet aan het daten (geen aandacht) maar ik blow ineens wel weer.. Aha momentje.
Geen paal in dr doos..quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je met : (geen aandacht)?
Blowen op zijn tijd kan toch ook wel.. hoef je niet eens voor te daten toch? Of heb je dat nodig voor/tijdens een datequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:
Goed, ik ben niet aan het daten (geen aandacht) maar ik blow ineens wel weer.. Aha momentje.
Das dan jammer zeg.. zelf nooit problemen mee gehad..(althans heeft geen dame geklaagd)quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen lukt dat bij de meesten niet zo.
Zoiets, maar eigenlijk is die paal alleen maar het bijverschijnsel, kom ik nu dus achter.quote:
Kijk, ik date eigenlijk altijd wel iemand, om aandacht te krijgen. En dan liefst vertel ik al die bizarre verhalen aan wie het maar horen wil voor nóg meer aandacht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je met : (geen aandacht)?
Hotdámn, wat ben jij ineens helder; wie heeft jou wakker gemaakt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk, ik date eigenlijk altijd wel iemand, om aandacht te krijgen. En dan liefst vertel ik al die bizarre verhalen aan wie het maar horen wil voor nóg meer aandacht.
Paar weken zelfreflectie. Alleen geen weed meer kopen want ook dat is alleen maar een tijdelijke verdoving natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hotdámn, wat ben jij ineens helder; wie heeft jou wakker gemaakt?.
Spirit aan de (vaste) man, ik enthousiast over en blij mét m'n vriendin en nu Seven ook nog met een onverwacht moment van zelfreflectie; het datingtopic is ten dode opgeschreven.
Ach er komen wel weer nieuwequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef Dizorn het volgende:
3 dode vogels maakt nog geen Lente. Of .. wacht.
Ik rook noch blow mijn beste.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Spijker83 het volgende:
Das dan jammer zeg.. zelf nooit problemen mee gehad..(althans heeft geen dame geklaagd)misschien doe je iets verkeerd?
True that.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:41 schreef Seven. het volgende:
Alleen geen weed meer kopen want ook dat is alleen maar een tijdelijke verdoving natuurlijk.
Ik ook niet. Maar ik ben er wel verslaafd aan, al jaren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Dizorn het volgende:
BlowenIk snap niet wat mensen er leuk aan vinden.
Geen probleem dan toch? Dacht dit aan je reactie te merken. Excuus i.i.g. Rook zelf ook niet hoor.. zeer sporadisch een Blowen i.c.m.pijp ( geen tabak).quote:
Je kan alleen psychisch verslaafd raken aan wiet. En dat terwijl je er - voor zover je zelf weet - niets aan vindt. Stop eens alles te verstoppen in je hoofdquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben er wel verslaafd aan, al jaren.
Ik ben me daar al een hele tijd van bewust. Ik weet alleen nu dat dat ook direct samenhangt met mijn hang naar aandacht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je kan alleen psychisch verslaafd raken aan wiet. En dat terwijl je er - voor zover je zelf weet - niets aan vindt. Stop eens alles te verstoppen in je hoofd
Ik heb wel gerookt en geblowd. Vroegah.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:46 schreef Spijker83 het volgende:
Geen probleem dan toch? Dacht dit aan je reactie te merken. Excuus i.i.g. Rook zelf ook niet hoor.. zeer sporadisch een Blowen i.c.m.pijp ( geen tabak).
Boefje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb wel gerookt en geblowd. Vroegah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |