SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Q-night and day... Maar die datingsites.. ik weet het niet. Kom ze plots ook weer overal in het dagelijks leven tegen. Soms heb je vlagen dat je geen vrouwen tegen komt, en soms kom je ze wat meer tegenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha, de buurvrouw is niet handig, die ziet natuurlijk al snel als je scharrels hebt lopen.![]()
Op Q-day je nog misdragen of niet?
Hoezo is hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Wicked-Game het volgende:
zondag date, maandag komt de volgende terug van een lang weekend weg en gaan we dinsdagen daten, en dan hebben we nog nummero 3... en nummero 4 die nog niet gepland zijn. Overigens die 2e die lang weekend weg is is een advocate
![]()
Tja ik zit nog in de eerste fase van eens zien welke het beste klikt en ook qua type. Daarna maar eens kijken hoe verder. Op Q-day ook een meid ontmoet maar die word het in iedergeval niet. Is meer voor standaard vermaak maar niet als relatiemateriaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q-night and day... Maar die datingsites.. ik weet het niet. Kom ze plots ook weer overal in het dagelijks leven tegen. Soms heb je vlagen dat je geen vrouwen tegen komt, en soms kom je ze wat meer tegenen volgens mij............. ben ik er 1 tegen gekomen die ik wel leuk vind.. dus de rest langzaamaan even goed afwimpelen. Maar tot de tijd dat ik "ik hou van je" tegen haar gezegd heb, niet te hard afwimpelen
Kalende mannen uit het midden van het land doen het goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja ik zit nog in de eerste fase van eens zien welke het beste klikt en ook qua type. Daarna maar eens kijken hoe verder. Op Q-day ook een meid ontmoet maar die word het in iedergeval niet. Is meer voor standaard vermaak maar niet als relatiemateriaal.
De advocate heb ik wel diepe gesprekken mee tot nu toe via mail en telefoon. Maar ja die moet ik dus nog daten![]()
Dan hebben we nog de meid van carnaval die plots reageerde tig weken later, maar het weer net zo gezellig mee is als toen. Enige nadeel is dat ze de oudste is met haar 35.
Dan de 31 jarige dame via pepper, mee gedate en erg gezellig en gelachen. En nog steeds volop contact mee. Is zeker potentieel voor date 2.
Dus heb het druk
Vind wel leuk zo'n goed gebekte strafpleiterquote:
Oh doet ze strafrecht, dat levert wel smeuige verhalen op dat is waar. Maar vrees dat je een beetje een vertekent beeld hebt van de advocatuurquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind wel leuk zo'n goed gebekte strafpleiterNee maakt verder niet zoveel uit, al blinkt ze qua niveau wel boven de rest uit. En hoe je het draait of keert een beetje inhoud en niveau let ik wel op. Heb niet graag een utrechtse anita voor me neus die plat utregs praat en dan niet begrijpt wat ik zeg
Gaat ook meer om haar dan haar Mr. titel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh doet ze strafrecht, dat levert wel smeuige verhalen op dat is waar. Maar vrees dat je een beetje een vertekent beeld hebt van de advocatuur
Dat mag ik hopen, want iedereen met een universitaire opleiding heeft een titel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gaat ook meer om haar dan haar Mr. titel hoor
Heb de oude ingeruild voor een mooie man met volle haardos....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kalende mannen uit het midden van het land doen het goed
Dus jij wilt geen seks met die kalen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Heb de oude ingeruild voor een mooie man met volle haardos....
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Heb de oude ingeruild voor een mooie man met volle haardos....
Die noem je zwarte doos?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JaHaar
Die van mij heeft als nick de naam van mn poes. BEAT THAT SNUIT & WG!!
Nope, niet meer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij wilt geen seks met die kalen?
me tooquote:
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Micson het volgende:
Ik ben ook maar weer eens aan Paiq begonnen, al zal 't nog steeds wel niet veel voorstellen.
Je moet weer eerst door al die standaardvragen heenwerken, alle mensen die je niet bevallen doorspitten om met een leuke chick te kunnen praten. Heel vermoeiend allemaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Dat " het niet werkt"
Geen idee hoe dat bij paiq werkt. Maar zoveel 'kamerolifantjes' elke keer als match.... hoeveel daarvan zitten er wel niet op paiq?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef Catbert het volgende:
Was dat een mismatch of hadden ze het zelf ingevuld? Het viel me op RP op dat veel kamerolifantjes ingevuld hadden dat ze een 'normaal' gewicht hadden. Nou, dan zet ik de cutoff wel op 'slank'...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:05 schreef Micson het volgende:
Verder een Paulien, Marleen en Mirjam in mijn lijst, niet de meest aantrekkelijke namen.
Ik vind het alledrie burgerlijke kutnamen voor een correct eenvoudig trutje uit de wijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]![]()
Ik ken anders zowel een knappe Paulien als een knappe Marleen als een knappe Mirjam.
Gast, volgens mij zou jij eens moeten praten met een hulpverlener. Volgens mij ben je zelf namelijk ook een eenvoudige simpele jongen "uit de wijk" en heb je last van zelfhaat. Blijkt overigens ook uit de hekel die je hebt aan de naam die je ouders jou gegeven hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het alledrie burgerlijke kutnamen voor een correct eenvoudig trutje uit de wijk
Mijn laatste Paiq-date was achteraf gezien ook een mismatch, maar als je het niet probeert...tja...dan kom je er nooit achter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Echt, al die verhalen over mismatches maken mijn angst voor datingsites niet minder...
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat bij paiq werkt. Maar zoveel 'kamerolifantjes' elke keer als match.... hoeveel daarvan zitten er wel niet op paiq?
Is het soms omdat ik geen 9ens heb voor mn fotos dat je dan gekoppelt wordt aan zulke wijven?
Hoe dan ook heb ik er geen fuck aan.
En serieus, dat je als vrouw ms de aanleg hebt om wat voller te zijn, en dat de een wat ronder is dan de ander, a la. Maar deze zien er echt stuk voor stuk ongezond dik uit. Ga dan lekker eerst de fitness in ipv met een zak chips op de stoel je aanmelden bij datingsites. Ik heb er ook veel aan gedaan om van ondergewicht, waar ik aanleg voor heb, op een gezond gewicht te komen en nu dat prima zit sinds een tijdje met fitness bezig.
Je kop kan je weinig aan doen maar aan je lichaam zeker wel. Daarom verwijder ik deze matches ook direct want naast dat het me visueel niet aanstaat zegt het ook genoeg over hun levensstyle.
[/rant veroorzaakt door zoveelste kutmatch van paiq]
edit; settings nog maar weer eens gecheckt, maar heb het toch echt zo staan:
[ afbeelding ]
Wil niet weten wat je voorgeschoteld krijgt als je daar Nee zou antwoorden.
Slechte nacht gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad. VacaLoca werkt er gewoon aan, prima toch. Niemand hoeft er meteen een bodybuilder mee te worden die direct alle rugby-spelers omkegelt.
Euh? Wat is jouw definitie van overgewicht?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Maanvis het volgende:
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horen.
Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die allemaal overgewicht hebben.
BMI > 25.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh? Wat is jouw definitie van overgewicht?
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind?quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Gast, volgens mij zou jij eens moeten praten met een hulpverlener. Volgens mij ben je zelf namelijk ook een eenvoudige simpele jongen "uit de wijk" en heb je last van zelfhaat. Blijkt overigens ook uit de hekel die je hebt aan de naam die je ouders jou gegeven hebben.
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind?Ik heb ook helemaal geen hekel aan mijn eigen naam, ikzelf zou alleen mijn kinderen niet zo noemen. Verder kan ik prima leven met mezelf, en ik heb ook geen idee hoe je daarbij komt, heet je vriendin soms Mirjam?
Maar goed, ik ga zo naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, ga jij maar huilen achter je Paiq account
Nog kortzichtiger dan afwijzen op dikheidquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg...
Een naam kan je overigens weinig aan doen, die krijg je van je ouders. Dat mag en kan toch geen reden zijn dat je iemand afwijst. Dat is gewoon beetje kortzichtig.
Vandaar dus dat ik mijn uitspraken nuanceerde. Maar kom op, ik laat me toch niet psychische hulp aanbevelen door een kansloze nerd op dit forum hier.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg...
Een naam kan je overigens weinig aan doen, die krijg je van je ouders. Dat mag en kan toch geen reden zijn dat je iemand afwijst. Dat is gewoon beetje kortzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |