Volgens mij doen de meeste (hang)jongeren het ook alleen omdat ze niets anders/beters te doen hebben. Dus ach, zo raar ben je nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben me daar al een hele tijd van bewust. Ik weet alleen nu dat dat ook direct samenhangt met mijn hang naar aandacht.
Vroegah; toen wiet nog een kwartje kostte?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb wel gerookt en geblowd. Vroegah.
Mja, zolang geleden is het nu ook weer niet.. een jaar of 3 of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Spijker83 het volgende:
Vroegah; toen wiet nog een kwartje kostte?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:58 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Als je dat niet zo leuk vind, geef je dat toch aan? Maakt het trouwens nog uit wie er in de finale staan? Of blijft het oranje leuk?
Ik heb daar niks mee.... hoef ik ook niet bij te zijn...quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:43 schreef Dizorn het volgende:
BlowenIk snap niet wat mensen er leuk aan vinden.
Ik blow iig niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Volgens mij doen de meeste (hang)jongeren het ook alleen omdat ze niets anders/beters te doen hebben. Dus ach, zo raar ben je niet
Als je nou slim bent, zorg je dat missb niet gaat paalzitten en ga je daar eens mee afspreken. Win-win-win situatie
Omdat je hebt gefaald met je date?quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Waarom lig ik nu in mn eigen bed?!
+ punt!quote:
Ghe.. Inmiddels heb ik het t-shirt ookquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:57 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee.
Maar kan dan alsnog heel anders zijn...
Been there, done that...
Als ze vandaag een vrije dag hebben weten we genoeg, gnagnagnaaaaaaa....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef Schilderijtje het volgende:
Provinciaaltje en Turbomuis!!
Waarom melden jullie je niet? Ik ben benieuwd hoe de date is gegaan!!
Was toch eergisteren dat ze die date hadden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ze vandaag een vrije dag hebben weten we genoeg, gnagnagnaaaaaaa....
Think again...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
Overigens had ik gisteravond een héle leuke internetdate, zou bij een meisje een bak ijs langs komen brengen die we samen konden leegeten. (Overigens een tip: vrouwen vallen hier altijd voor)
Klinkt goed!quote:Ik bel bij haar aan, zie ik "Sabine & Ralf" staan. Dus ik meteen - om de stemming er lekker in te brengen- "WIE IS RALF?!?!?!?!"...en zij: 'ohhhja haha da's dus m'n ex
'
Gelukkig was hij er niet. Enfin, wij op het balkon aan de wijn, en na een tijdje werd het koud en toen zijn we naar binnen gegaan, en daar hebben we na een lange romantische toeloop gezoend en hier en daar wat gefrutselvoosd. Ze moest om 6 uur op, dus ik ben wel thuis gaan slapen...Het was inmiddels al 1.30 uur namelijk.
Haar voordelen: Ze is qua uiterlijk echt fantastisch, heeeel mooi gezicht, lieve lach, fantastische ogen, lekker figuur, geweldig. Verder is ze leuk, lief, grappig, cool, te gek, ik ben enthousiast, ole.
Haar nadelen: Nog niet ontdekt.
Conclusie: YEAH!![]()
Zeg je dat toch af? Zijn vrouwen die je toch niet meer ziet...quote:Klein nadeel: Ik heb voor vanavond eigenlijk een date staan met de eskimo-die-zondag-weer-naar-Canada-gaat en zaterdag een gala-met-een-meisje. Hmm.
het was best gezellig, naar een of ander kleinpopfestivalletje. Niet heel sterk qua muziek of sfeer dus gauw afgetaaid. Ik vond er niet echt een klik zijn, het was gezellig, t is een schat van een meid, maar ik denk niet dat er een deel 2 aan komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:14 schreef Schilderijtje het volgende:
En Sander!!!! Hoe is het met jou gegaan?![]()
Jij verteld ook niks...
Oh well...op naar de volgende...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef Sander het volgende:
[..]
het was best gezellig, naar een of ander kleinpopfestivalletje. Niet heel sterk qua muziek of sfeer dus gauw afgetaaid. Ik vond er niet echt een klik zijn, het was gezellig, t is een schat van een meid, maar ik denk niet dat er een deel 2 aan komt.
Ach ik vind het ook zowat om dat hier allemaal neer te plempen maar ze was niet mijn type, laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Schilderijtje het volgende:
"Schat van een meid..." Wat mankeerde er aan haar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:28 schreef Sander het volgende:
[..]
Ach ik vind het ook zowat om dat hier allemaal neer te plempen maar ze was niet mijn type, laten we het daar maar op houden
Zo'n dooddoener iddquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef Schilderijtje het volgende:
"Schat van een meid..." Wat mankeerde er aan haar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:37 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ja hallo, of dat ze een dikke ass heeft, waar hij niet op valt...
Vanavond ga ik afzeggen (die gaat daarna toch weer naar Canada en tot nooit meer ziens, dus wat heb ik daar eigenlijk aan...buiten dat er waarschijnlijk seks komt vanavond) en morgen lijkt me dat gala nog wel leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
Sil ga jij die andere afzeggen.. of zie je wel waar het heen gaat.. aangezien je ijscovrouw nog maar 1x hebt gezien?
Waarom geen nieuwe dates meer?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanavond ga ik afzeggen (die gaat daarna toch weer naar Canada en tot nooit meer ziens, dus wat heb ik daar eigenlijk aan...buiten dat er waarschijnlijk seks komt vanavond) en morgen lijkt me dat gala nog wel leuk.
Ik zie ijscovrouw toch pas na het weekend weer...Verder plan ik iig even geen nieuwe dates meer in.
Uhuh, dat was al duidelijk..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik laat de discussie gewoon aan jullie over, makkelijk zat ^^
Ik denk niet dat ze relatiemateriaal voor mij is, maar ik weet zeker dat wij binnenkort afspreken om het nachtje nog eens dunnetjes over te doen.:)quote:
Zozo.. fijne dagen in het vooruitzicht dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:05 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze relatiemateriaal voor mij is, maar ik weet zeker dat wij binnenkort afspreken om het nachtje nog eens dunnetjes over te doen.:)
Nope, ik wacht het lekker afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Uhuh, dat was al duidelijk..![]()
Staat er alweer een nieuwe date in de planning?
Provinciaaltje is dus MILF Hunterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Turbomuis het volgende:
*Meld*
Provinciaaltje (die in het echt helemaal niet zo blijkt te heten!) moet vandaag de hele dag werken, en ik heb gewoon een leven. Vandaar niet eerder een verslag. Geen spannende verhalen dus
Verder was het erg gezellig. Tijd op een terrasje gezeten, en toen ik naar huis moest (m'n dochter vond het veel te leuk dat ik niet thuis was, die was niet van plan te gaan slapen, dus dat moest ik dringend gaan oplossen) issie nog met me meegegaan en hebben we nog een tijd in de tuin gezeten met pilsje, roseetje en vuurkorf.
Een greep uit de gespreksonderwerpen: Computers (duh), Uggs versus Crocs, Dodenherdenking, Avatars op Fok!, VMBO-meisjes, appartementen, Chinezen, enz.
Never a dull moment
Om twee uur issie naar huis gefietst (ruim een uur fietsen), vandaag om 8 uur moestie gaan werken. Sja, het datingleven is niet makkelijk
Kortom, twas erg gezellig, en we gaan zeker nog 's afspreken.
Nee, niet gezoendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef macondo het volgende:
Ik vind het fijn nieuws zo vlak voor het weekend! Twee vliegen in één klap, waarvan zelfs Oscar Mopperkont aka Provinciaaltje![]()
Echter, ik mis een klein detail in het verhaal van De Gelukkige Huisvrouw aka Turbomuis.. vertel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |