Nope, ik wacht het lekker afquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Uhuh, dat was al duidelijk..![]()
Staat er alweer een nieuwe date in de planning?
Provinciaaltje is dus MILF Hunterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:25 schreef Turbomuis het volgende:
*Meld*
Provinciaaltje (die in het echt helemaal niet zo blijkt te heten!) moet vandaag de hele dag werken, en ik heb gewoon een leven. Vandaar niet eerder een verslag. Geen spannende verhalen dus
Verder was het erg gezellig. Tijd op een terrasje gezeten, en toen ik naar huis moest (m'n dochter vond het veel te leuk dat ik niet thuis was, die was niet van plan te gaan slapen, dus dat moest ik dringend gaan oplossen) issie nog met me meegegaan en hebben we nog een tijd in de tuin gezeten met pilsje, roseetje en vuurkorf.
Een greep uit de gespreksonderwerpen: Computers (duh), Uggs versus Crocs, Dodenherdenking, Avatars op Fok!, VMBO-meisjes, appartementen, Chinezen, enz.
Never a dull moment
Om twee uur issie naar huis gefietst (ruim een uur fietsen), vandaag om 8 uur moestie gaan werken. Sja, het datingleven is niet makkelijk
Kortom, twas erg gezellig, en we gaan zeker nog 's afspreken.
Nee, niet gezoendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:56 schreef macondo het volgende:
Ik vind het fijn nieuws zo vlak voor het weekend! Twee vliegen in één klap, waarvan zelfs Oscar Mopperkont aka Provinciaaltje![]()
Echter, ik mis een klein detail in het verhaal van De Gelukkige Huisvrouw aka Turbomuis.. vertel!
Haha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Dizorn het volgende:
Je bent wel een beetje pessimistisch hè.
De enige die hier op dit moment zouden liegen zijn Turbo en Prov omdat ze sowieso niet gaan roepen dat ze elkaar stom vinden
Logischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef kastanova het volgende:
Blijft toch een apart iets... Als er met een @random persoon gedate wordt, meldt men dezelfde avond nog hoe het was (positief, maar meestal negatief)
Wordt er echter tussen fokkers gedate, dan gaat er aanzienlijk meer tijd overheen.
Alsof men eerst even de kat uit de boom wil kijken en de reactie van de ander af wil wachten.
?Dat is idioot.... als fotobewonderaar is je foto even zichtbaar bij haar... als ze dan een oneliner stuurt dan gaat het dus niet om je foto....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:
Juist... dit gaat ook weer nergens over
Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert
Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:
Juist... dit gaat ook weer nergens over
Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.
Ik vond haar echt erg leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....
O... dat klinkt wel slecht ja.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Ze was online, riep meteen dat ze over paar min. wegmoest. Even gebabbelt over wat we voor 'n werk deden, en toen ging ze dus idd weg. Log 2 uur later op paiq... en ik ben verwijdert
Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo.quote:
Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond haar echt erg leukIk hou niet van dat soort gedrag dat ik ze meteen binnen een paar dagen moet gaan bestormen en veroveren. Er zijn meerdere goede redenen dat dit niet gebeurd. Druk zijn, niet weten waar je mee moet beginnen, afwachten wat de ander doet, of elkaar "toevallig" online treffen, enz enz
Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Kijk kasta, ik wacht nog steeds op je verslag over je date met Seven. Het geeft niet, kijk de kat maar ff uit de boom en wacht haar reactie maar gerust af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |