abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96447120
Ben ik nu de enige die weinig geloofd van deze positieve verhalen... overmorgen weer op zoek naar de volgende.
Drama means nothing, it's part of the game.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:35:44 #252
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96449403
Je bent wel een beetje pessimistisch hè.

De enige die hier op dit moment zouden liegen zijn Turbo en Prov omdat ze sowieso niet gaan roepen dat ze elkaar stom vinden :D
WFPB!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:00:32 #253
108913 Godshand
guide4you
pi_96450873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Dizorn het volgende:
Je bent wel een beetje pessimistisch hè.

De enige die hier op dit moment zouden liegen zijn Turbo en Prov omdat ze sowieso niet gaan roepen dat ze elkaar stom vinden :D
Haha dat zou wat zijn :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:20:48 #254
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96452114
Blijft toch een apart iets... Als er met een @random persoon gedate wordt, meldt men dezelfde avond nog hoe het was (positief, maar meestal negatief)

Wordt er echter tussen fokkers gedate, dan gaat er aanzienlijk meer tijd overheen.

Alsof men eerst even de kat uit de boom wil kijken en de reactie van de ander af wil wachten :X.
I was an atheist until I realized I was God
pi_96452466
Kijk kasta, ik wacht nog steeds op je verslag over je date met Seven. Het geeft niet, kijk de kat maar ff uit de boom en wacht haar reactie maar gerust af...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_96452472
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef kastanova het volgende:
Blijft toch een apart iets... Als er met een @random persoon gedate wordt, meldt men dezelfde avond nog hoe het was (positief, maar meestal negatief)

Wordt er echter tussen fokkers gedate, dan gaat er aanzienlijk meer tijd overheen.

Alsof men eerst even de kat uit de boom wil kijken en de reactie van de ander af wil wachten :X.
Logisch
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:28:32 #257
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96452573
Juist... dit gaat ook weer nergens over :')

Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert :')
WFPB!
pi_96452694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:

Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert :')
?Dat is idioot.... als fotobewonderaar is je foto even zichtbaar bij haar... als ze dan een oneliner stuurt dan gaat het dus niet om je foto....

Goed... waar heb je over gebabbeld?
pi_96452711
?Dat is idioot.... als fotobewonderaar is je foto even zichtbaar bij haar geweest... als ze dan een oneliner stuurt dan gaat het dus niet om je foto....

Goed... waar heb je over gebabbeld?
pi_96452755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:

Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.

Ik had haar dus een oneliner gestuurd dat ik haar foto het leukst vond van de stapeltje fotos. Zij stuurde me een bericht terug dat ze me graag beter wilde leren kennen. in minder dan 1 week tijd ben ik alweer verwijderd.
pi_96452902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....
pi_96452968
Vrouwen en aandacht heh...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:37:09 #263
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96453054
Ze was online, riep meteen dat ze over paar min. wegmoest. Even gebabbelt over wat we voor 'n werk deden, en toen ging ze dus idd weg. Log 2 uur later op paiq... en ik ben verwijdert :')
WFPB!
pi_96453069
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....
Ik vond haar echt erg leuk ;) Ik hou niet van dat soort gedrag dat ik ze meteen binnen een paar dagen moet gaan bestormen en veroveren. Er zijn meerdere goede redenen dat dit niet gebeurd. Druk zijn, niet weten waar je mee moet beginnen, afwachten wat de ander doet, of elkaar "toevallig" online treffen, enz enz
pi_96453097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Vrouwen en aandacht heh...
Als iemand niks terugtikt :|W
pi_96453131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Ze was online, riep meteen dat ze over paar min. wegmoest. Even gebabbelt over wat we voor 'n werk deden, en toen ging ze dus idd weg. Log 2 uur later op paiq... en ik ben verwijdert :')
O... dat klinkt wel slecht ja.....
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:38:23 #267
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96453132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Meestal zijn het de vrouwen die niets terugtikken op Paiq, naar mijn ervaringen :P
WFPB!
pi_96453265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo. :r
pi_96453279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond haar echt erg leuk ;) Ik hou niet van dat soort gedrag dat ik ze meteen binnen een paar dagen moet gaan bestormen en veroveren. Er zijn meerdere goede redenen dat dit niet gebeurd. Druk zijn, niet weten waar je mee moet beginnen, afwachten wat de ander doet, of elkaar "toevallig" online treffen, enz enz
Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:41:50 #270
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96453295
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Kijk kasta, ik wacht nog steeds op je verslag over je date met Seven. Het geeft niet, kijk de kat maar ff uit de boom en wacht haar reactie maar gerust af...
Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:
1. Het zal niet in de vorm van een date zijn.
2. Dat ik dat zo stellig beweer zal het alleen maar langer laten duren :Y).
pi_96453326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo. :r
Nee .... ik heb het over mensen die nooit een bericht uit zichzelf typen... en als ze dat wel doen... het doen met 'ja' , nee or whatever....
pi_96453446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Meestal zijn het de vrouwen die niets terugtikken op Paiq, naar mijn ervaringen :P
Ligt eraan... als het iemand is die ik echt zie zitten dan bedenk ik de meest stomzinnige dingen om maar wat te typen.... dan hou ik mij ook niet aan regels want stel dat je dit doet maar hij vind dat niet tof.... als ie 't niet tof vind is het toch ook weer NEXT...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:48:49 #273
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96453683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ligt eraan... als het iemand is die ik echt zie zitten dan bedenk ik de meest stomzinnige dingen om maar wat te typen.... dan hou ik mij ook niet aan regels want stel dat je dit doet maar hij vind dat niet tof.... als ie 't niet tof vind is het toch ook weer NEXT...
Dan heeft niemand me echt zien zitten tot zover, of je bent gewoon een uitzondering. Meeste stellen zich héél erg afwachtend op op Paiq, vooral als je zo'n speeddate doet. Verwachten dat je ze in 5 minuten tijd helemaal smooth-talked ofzo... ik weet 't niet :P
WFPB!
pi_96453767
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:
1. Het zal niet in de vorm van een date zijn.
2. Dat ik dat zo stellig beweer zal het alleen maar langer laten duren :Y).
Misschien verstaat ze borgdialect beter, resistance is futile.
pi_96453769
[quoteAls iemand niks terugtikt :|W][/quote]
Zolang je niet verwijderd bent staat de deur toch nog steeds op een kier? Overigens niets zo irritant als dat iemand begint te praten en je eigenlijk helemaal geen zin hebt. Is ook het nadeel van Paiq... heb je contact met iemand beginnen er gelijk tien anderen ook hun verhaal te typen. Als je net een werkdag op hebt zitten kan ik me zo voorstellen dat je niet staat te popelen om iets terug te typen. Dus doe net alsof je afk bent vervolgens denkt een vrouw weer hij heeft geeft me geen aandacht next. Tjah.
pi_96453846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?
De oneliners tussen ons waren de enige vorm van contact, daaruit werd toch al duidelijk dat ik haar leuk vond. Nu zal ze het nooit weten door haar haastigheid.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:53:42 #277
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96453989
Ik ben er ook pas mee begonnen, maar bij mij is nooit iemand online, en als ze online zijn, zeggen ze niets terug tegen mij :')

Is dit normaal ofzo? Ik vind het maar lamme shit daar :')
pi_96453999
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Dan heeft niemand me echt zien zitten tot zover, of je bent gewoon een uitzondering. Meeste stellen zich héél erg afwachtend op op Paiq, vooral als je zo'n speeddate doet. Verwachten dat je ze in 5 minuten tijd helemaal smooth-talked ofzo... ik weet 't niet :P
Kan natuurlijk ook nog dat ik een uitzondering ben... :)

Rijtje vragen paraat hebben, maar bij zo'n speeddate verwacht ik daar wel redelijk snel een echt antwoord op... de lui die er maar wat omheen lullen :') Jongen ... je begint met drie minuten... ik moet ergens uit kunnen opmaken dat het wat is of niet...
pi_96454001
Tjah, bij mannen is het toch stukken simpeler zolang je niet geblokt bent your still in the game.
pi_96454107
Rijtje vragen paraat hebben... ben je nu serieus? Lekker spontaan zeg.
pi_96454147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[quoteAls iemand niks terugtikt :|W]
Zolang je niet verwijderd bent staat de deur toch nog steeds op een kier? Overigens niets zo irritant als dat iemand begint te praten en je eigenlijk helemaal geen zin hebt. Is ook het nadeel van Paiq... heb je contact met iemand beginnen er gelijk tien anderen ook hun verhaal te typen. Als je net een werkdag op hebt zitten kan ik me zo voorstellen dat je niet staat te popelen om iets terug te typen. Dus doe net alsof je afk bent vervolgens denkt een vrouw weer hij heeft geeft me geen aandacht next. Tjah.
[/quote]

Zo lang je niet echt verwijderd aka geblokkeerd ben, staat die deur idd nog op een kier...
Mijn tip ten op zichte van het laatste ... ga pas online als je ook wil chatten... mocht iemand toch iets tikken, spreek dan af om op een bepaald moment weer online te gaan... mocht die ander dat niet willen dan NEXT... :Y
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:56:29 #282
30476 Provinciaaltje
Up the Irons
pi_96454182
Oke. Turbomuis heeft het verslag al gedaan en ik heb daar weinig aan toe te voegen.
Ik vond het ook erg gezellig en ze is echt leuk. We gaan zeker nog een keer iets afspreken wat mij betreft. ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_96454238
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

De oneliners tussen ons waren de enige vorm van contact, daaruit werd toch al duidelijk dat ik haar leuk vond. Nu zal ze het nooit weten door haar haastigheid.
A oke.... dan is ze idd een beetje dom... en een gevalletje NEXT... (wie wil er nu iemand die daar niet eens wat meer tijd voor neemt :) )
pi_96454299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Micson het volgende:
Ik ben er ook pas mee begonnen, maar bij mij is nooit iemand online, en als ze online zijn, zeggen ze niets terug tegen mij :')
Wedervraag >>>> type jij weleens iets naar hen??? Zo nee.... doe jij eens wat...
quote:
Is dit normaal ofzo? Ik vind het maar lamme shit daar :')
.. tsja zonder actie geen reactie... :) en bij geen reactie maar wel online zijn.... NEXT....
pi_96454333
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Tjah, bij mannen is het toch stukken simpeler zolang je niet geblokt bent your still in the game.
Bedoel je dat al een man je niet geblokt heb dat je dan nog kans hebt ....

Geloof ik niks van
pi_96454488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Rijtje vragen paraat hebben... ben je nu serieus? Lekker spontaan zeg.
Zo moet je dat niet zien....

Je doel is 1. weten wie er aan de andere kant ongeveer zit... 2. er achter komen waar die percentage dan opslaat... 3. je wil dat gemakkelijk doen...

BTW de spontaniteit zit vervolgens in het gesprek... doet iemand lekker mee... dus met wedervragen etc... dan kan je daarna over de rest babbelen...
pi_96454496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
Oke. Turbomuis heeft het verslag al gedaan en ik heb daar weinig aan toe te voegen.
Ik vond het ook erg gezellig en ze is echt leuk. We gaan zeker nog een keer iets afspreken wat mij betreft. ;)
Top. Gezien de gespreksonderwerpen was het wel echt een fok-date :P
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:01:54 #288
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96454501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Wedervraag >>>> type jij weleens iets naar hen??? Zo nee.... doe jij eens wat...

[..]

.. tsja zonder actie geen reactie... :) en bij geen reactie maar wel online zijn.... NEXT....
Ja, ik open steeds, maar slechts eentje heeft iets terug gezegd en zij was te jong voor mij.

En nu moet ik een miljoen credits betalen voor een nieuwe match. Met speeddates wordt er steeds niemand gevonden, beetje vreemd allemaal.
pi_96454504
bij Paiq is het te makkelijk iemand te verwijderen en verwijdermelding te geven. Er zijn nog andere opties over zoals het stilletjes verwijderen, de ander ziet jou dan gewoon nooit meer online. Vind ik persoonlijk netter.
pi_96454606
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja, ik open steeds, maar slechts eentje heeft iets terug gezegd en zij was te jong voor mij.

En nu moet ik een miljoen credits betalen voor een nieuwe match. Met speeddates wordt er steeds niemand gevonden, beetje vreemd allemaal.
Hmm... tsja.... aan die matches kan ik niks doen....
pi_96454724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
bij Paiq is het te makkelijk iemand te verwijderen en verwijdermelding te geven. Er zijn nog andere opties over zoals het stilletjes verwijderen, de ander ziet jou dan gewoon nooit meer online. Vind ik persoonlijk netter.
tsja... 't gaat wel makkelijk ja.

Ik weet het niet wat ik netter vind
a. negeren
b. blokkeren
c. gewoon op de achtergrond zetten en reageren zodra er weer eens wat getikt wordt...
pi_96454735
Tadaaa, wederom ben ik verwijderd door een ander. Haar laatste vraag in een overigens gezellig gesprek was: spreek ik je nog? Ik zei natuurlijk. Zij zegt: tot gauw he. Ik zei: ja. Dit was gisteren he en vandaag heeft ze me verwijderd. WTF....

Begin er wel genoeg van te krijgen zo... Alles moet heel snel op Paiq. Zo hou ik niemand over... 8)7
pi_96454774
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Tadaaa, wederom ben ik verwijderd door een ander. Haar laatste vraag in een overigens gezellig gesprek was: spreek ik je nog? Ik zei natuurlijk. Zij zegt: tot gauw he. Ik zei: ja. Dit was gisteren he en vandaag heeft ze me verwijderd. WTF....

Begin er wel genoeg van te krijgen zo... Alles moet heel snel op Paiq. Zo hou ik niemand over... 8)7
Het klinkt alsof die dames bijzonder in de war zijn....
pi_96454782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:

Ach snap er soms ook weinig van. Had met fotos beoordelen een oneliner gestuurd. Foto meegestuurd. Oneliner wordt geaccepteerd. En vervolgens is ze nooit online geweest, ws meteen offline cheat.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:08:17 #295
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96454851
:{ Pff als ik dit allemaal zo lees, lijkt het me steeds minder hoor, datingsites..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_96454909
Misschien is het wel personeel van Paiq die me probeert over te halen om credits te kopen... :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:09:40 #297
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96454922
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
:{ Pff als ik dit allemaal zo lees, lijkt het me steeds minder hoor, datingsites..
Depressief verleden toevallig?
pi_96454951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat het voor jou niet zo zal verlopen :7
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:10:17 #299
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96454955
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Depressief verleden toevallig?
:D Haha, hoezo dat?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:10:28 #300
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96454960
en Paiq is uberhaubt een heel ander soort datingsite :)
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')