Haha dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:35 schreef Dizorn het volgende:
Je bent wel een beetje pessimistisch hè.
De enige die hier op dit moment zouden liegen zijn Turbo en Prov omdat ze sowieso niet gaan roepen dat ze elkaar stom vinden
Logischquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:20 schreef kastanova het volgende:
Blijft toch een apart iets... Als er met een @random persoon gedate wordt, meldt men dezelfde avond nog hoe het was (positief, maar meestal negatief)
Wordt er echter tussen fokkers gedate, dan gaat er aanzienlijk meer tijd overheen.
Alsof men eerst even de kat uit de boom wil kijken en de reactie van de ander af wil wachten.
?Dat is idioot.... als fotobewonderaar is je foto even zichtbaar bij haar... als ze dan een oneliner stuurt dan gaat het dus niet om je foto....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:
Juist... dit gaat ook weer nergens over
Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert
Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:28 schreef Dizorn het volgende:
Juist... dit gaat ook weer nergens over
Ik kreeg een oneliner van een dame waarvan ik geloof ik de foto-bewonderaar was. Prima, leuk. Na een paar dagen elkaar niet spreken eindelijk 5 min gesproken, foto's waren te zien.... en nu ben ik verwijdert
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik maakte een paar dagen geleden hetzelfde mee, alleen liepen we elkaar steeds mis met het online zijn en verder kenden we elkaars foto ook al. Werd ik ook prompt verwijderd en mocht ik 50 credits betalen om nog iets te mogen zeggen of vragen.
Ik vond haar echt erg leukquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb ook sommige mensen, die ik in eerste instantie een oneliner gestuurd had, verwijderd... simpel en alleen omdat zo iemand vervolgens bij het online zijn niks terugschreef or whatever... dan heb ik zoiets van... blijkbaar vind je mij toch niet bijzonder genoeg dus NEXT....
O... dat klinkt wel slecht ja.....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Dizorn het volgende:
Ze was online, riep meteen dat ze over paar min. wegmoest. Even gebabbelt over wat we voor 'n werk deden, en toen ging ze dus idd weg. Log 2 uur later op paiq... en ik ben verwijdert
Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo.quote:
Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond haar echt erg leukIk hou niet van dat soort gedrag dat ik ze meteen binnen een paar dagen moet gaan bestormen en veroveren. Er zijn meerdere goede redenen dat dit niet gebeurd. Druk zijn, niet weten waar je mee moet beginnen, afwachten wat de ander doet, of elkaar "toevallig" online treffen, enz enz
Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Kijk kasta, ik wacht nog steeds op je verslag over je date met Seven. Het geeft niet, kijk de kat maar ff uit de boom en wacht haar reactie maar gerust af...
Nee .... ik heb het over mensen die nooit een bericht uit zichzelf typen... en als ze dat wel doen... het doen met 'ja' , nee or whatever....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen altijd zo een haast met alles? Mijn ex was ook precies zo.
Ligt eraan... als het iemand is die ik echt zie zitten dan bedenk ik de meest stomzinnige dingen om maar wat te typen.... dan hou ik mij ook niet aan regels want stel dat je dit doet maar hij vind dat niet tof.... als ie 't niet tof vind is het toch ook weer NEXT...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meestal zijn het de vrouwen die niets terugtikken op Paiq, naar mijn ervaringen
Dan heeft niemand me echt zien zitten tot zover, of je bent gewoon een uitzondering. Meeste stellen zich héél erg afwachtend op op Paiq, vooral als je zo'n speeddate doet. Verwachten dat je ze in 5 minuten tijd helemaal smooth-talked ofzo... ik weet 't nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt eraan... als het iemand is die ik echt zie zitten dan bedenk ik de meest stomzinnige dingen om maar wat te typen.... dan hou ik mij ook niet aan regels want stel dat je dit doet maar hij vind dat niet tof.... als ie 't niet tof vind is het toch ook weer NEXT...
Misschien verstaat ze borgdialect beter, resistance is futile.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dát die date er komt is een feit, echter twee puntjes:
1. Het zal niet in de vorm van een date zijn.
2. Dat ik dat zo stellig beweer zal het alleen maar langer laten duren.
De oneliners tussen ons waren de enige vorm van contact, daaruit werd toch al duidelijk dat ik haar leuk vond. Nu zal ze het nooit weten door haar haastigheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke... dan stel ik het anders.... kon zij weten dat je haar echt erg leuk vond? Heb je haar dat op een bepaalde manier laten weten?
Kan natuurlijk ook nog dat ik een uitzondering ben...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:48 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dan heeft niemand me echt zien zitten tot zover, of je bent gewoon een uitzondering. Meeste stellen zich héél erg afwachtend op op Paiq, vooral als je zo'n speeddate doet. Verwachten dat je ze in 5 minuten tijd helemaal smooth-talked ofzo... ik weet 't niet
Zolang je niet verwijderd bent staat de deur toch nog steeds op een kier? Overigens niets zo irritant als dat iemand begint te praten en je eigenlijk helemaal geen zin hebt. Is ook het nadeel van Paiq... heb je contact met iemand beginnen er gelijk tien anderen ook hun verhaal te typen. Als je net een werkdag op hebt zitten kan ik me zo voorstellen dat je niet staat te popelen om iets terug te typen. Dus doe net alsof je afk bent vervolgens denkt een vrouw weer hij heeft geeft me geen aandacht next. Tjah.quote:
A oke.... dan is ze idd een beetje dom... en een gevalletje NEXT... (wie wil er nu iemand die daar niet eens wat meer tijd voor neemtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De oneliners tussen ons waren de enige vorm van contact, daaruit werd toch al duidelijk dat ik haar leuk vond. Nu zal ze het nooit weten door haar haastigheid.
Wedervraag >>>> type jij weleens iets naar hen??? Zo nee.... doe jij eens wat...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef Micson het volgende:
Ik ben er ook pas mee begonnen, maar bij mij is nooit iemand online, en als ze online zijn, zeggen ze niets terug tegen mij
.. tsja zonder actie geen reactie...quote:Is dit normaal ofzo? Ik vind het maar lamme shit daar
Bedoel je dat al een man je niet geblokt heb dat je dan nog kans hebt ....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Tjah, bij mannen is het toch stukken simpeler zolang je niet geblokt bent your still in the game.
Zo moet je dat niet zien....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Rijtje vragen paraat hebben... ben je nu serieus? Lekker spontaan zeg.
Top. Gezien de gespreksonderwerpen was het wel echt een fok-datequote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
Oke. Turbomuis heeft het verslag al gedaan en ik heb daar weinig aan toe te voegen.
Ik vond het ook erg gezellig en ze is echt leuk. We gaan zeker nog een keer iets afspreken wat mij betreft.
Ja, ik open steeds, maar slechts eentje heeft iets terug gezegd en zij was te jong voor mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wedervraag >>>> type jij weleens iets naar hen??? Zo nee.... doe jij eens wat...
[..]
.. tsja zonder actie geen reactie...en bij geen reactie maar wel online zijn.... NEXT....
Hmm... tsja.... aan die matches kan ik niks doen....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, ik open steeds, maar slechts eentje heeft iets terug gezegd en zij was te jong voor mij.
En nu moet ik een miljoen credits betalen voor een nieuwe match. Met speeddates wordt er steeds niemand gevonden, beetje vreemd allemaal.
tsja... 't gaat wel makkelijk ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
bij Paiq is het te makkelijk iemand te verwijderen en verwijdermelding te geven. Er zijn nog andere opties over zoals het stilletjes verwijderen, de ander ziet jou dan gewoon nooit meer online. Vind ik persoonlijk netter.
Het klinkt alsof die dames bijzonder in de war zijn....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Tadaaa, wederom ben ik verwijderd door een ander. Haar laatste vraag in een overigens gezellig gesprek was: spreek ik je nog? Ik zei natuurlijk. Zij zegt: tot gauw he. Ik zei: ja. Dit was gisteren he en vandaag heeft ze me verwijderd. WTF....
Begin er wel genoeg van te krijgen zo... Alles moet heel snel op Paiq. Zo hou ik niemand over...
Ach snap er soms ook weinig van. Had met fotos beoordelen een oneliner gestuurd. Foto meegestuurd. Oneliner wordt geaccepteerd. En vervolgens is ze nooit online geweest, ws meteen offline cheat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Tadaaa, wederom ben ik verwijderd door een ander. Haar laatste vraag in een overigens gezellig gesprek was: spreek ik je nog? Ik zei natuurlijk. Zij zegt: tot gauw he. Ik zei: ja. Dit was gisteren he en vandaag heeft ze me verwijderd. WTF....
Begin er wel genoeg van te krijgen zo... Alles moet heel snel op Paiq. Zo hou ik niemand over...
Depressief verleden toevallig?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Pff als ik dit allemaal zo lees, lijkt het me steeds minder hoor, datingsites..
Ik denk dat het voor jou niet zo zal verlopenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Pff als ik dit allemaal zo lees, lijkt het me steeds minder hoor, datingsites..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |