Leukste was nog dat er een mof een gele kaart kreeg voor een Schwalbequote:
Hulde aan de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Leukste was nog dat er een mof een gele kaart kreeg voor een Schwalbe.
Hem volgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
Ik volg nu een weekje die TwitWouter die vent heeft totaal geen andere activiteiten dan twitteren over 3FM of twitteren naar DJ's.Je zou bijna medelijden krijgen met het kind.
Ik weet het ik heb hem meteen "unfollowed"quote:
Volgens mij is er altijd wel ruimte, in Tilburg werd het in de kleinste zaal van de 013 gespeeld. Niet heel groot en er waren 50 teams maar er hadden nog wel meer bij gekund.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef 3rdRock het volgende:
over dat popduel on tour...ik wil op zich best meedoen, maar niemand wil mee en om nou alleen te gaan....bovendien treedt Krause die avond ook nog eens op en wil ik eigenlijk die avond al naar Minthy omdat ik daar de hele volgende dag wil zijn. moet er dus nog even over denken.
iemand enig idee of dat er ee nbeperkt aantal plaatsen is voor dat popduel?
SPOILER: Jackpot 03-05-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
hai haiquote:
Mooi om te wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeedenavond, I`m ALIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVEEEE!!![]()
![]()
Dat dacht ik tochquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
Ik volg nu een weekje die TwitWouter die vent heeft totaal geen andere activiteiten dan twitteren over 3FM of twitteren naar DJ's.Je zou bijna medelijden krijgen met het kind.
quote:TwitWouter Wouter Lamberts
@Domien Je hebt er weer een lekker programma van gemaakt! Tot morgen
Je gaat je toch afvragen wat zulke mensen later toe zullen voegen aan de maatschappij.quote:
wat een lijst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
116. 2 Fast 2 Furious (2003) -
117. La casa muda (2010) -
118. The Time Machine (2002) -
119. Wrong Turn (2003) -
120. P.S. I Love You (2007) -
121. Cloaca (2003) -
122. Employee of the Month (2006) -
123. Finnemans (2010) -
124. Galaxy Quest (1999) -
125. Metropolis (1927) -
126. Unbreakable (2000) -
127. Lila dit ça (2004) -
128. Captifs (2010) -
129. Indiana Jones and the Last Crusade (1989) -
130. A Film with Me in It (2008) -
131. Get Smart (2008) -
132. Hobo With a Shotgun (2011) -
133. Orange County (2002) -
134. Attenberg (2010) -
135. Soom (2007) -
136. The Loved Ones (2009) -
137. Moartea domnului Lazarescu (2005) -
138. Catfish (2010) -
139. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (2008) -
140. The Roommate (2011) -
141. Shutter (2004) -
142. Milf (2010) -
143. Taartman (2009) -
144. We Are Marshall (2006) -
145. Het zusje van Katia (2008) -
Mei
146. Fanfare (1958) -
147. Gulliver's Travels (2010) -
148. BloodRayne (2005) -
149. Srpski film (2009) -
150. Joheunnom nabbeunnom isanghannom (2008) -
151. The Big Bang Theory - Seizoen 1 (2007) -
vorig jaar was ik al een stuk verder.... en heb ik uiteindelijk de 600 gehaald door 3maanden thuiszitten met gebroken bekkenquote:
Trusten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
half12 wilde ik onderweg zijn naar bed, slechts 10min te laat...valt mee
slaap lekker iedereen!
quote:hola supermercado, telebancos por aqui?
=
hallo supermarkt, pinautomaten hier in de buurt?
Idem dito hier. De wekker gaat weer om 07:30...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat. Goede afsluiter van mijn avond ook.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:50 schreef hole1988 het volgende:
dat "Of naar Nick en Simon" is sinds vanavond ook helemaal de trend.
quote:@Work BNN/3FM
Zometeen gaat @Domien naar #3FM! ...of naar Nick en Simon...
less than 1 minute ago from Twitter for iPhone
Eergister zelfs in het sportjournaal. "Voetballer bla bla bla gaat naar MVV ....of naar Nick en Simon"quote:
Dat ga ik terugkijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eergister zelfs in het sportjournaal. "Voetballer bla bla bla gaat naar MVV ....of naar Nick en Simon"
Als hij echt aandacht wil, krast hij zichzelf terwijl hij op de achtergrond Alexis Jordan draait...quote:
Bijvoorbeeld ja. En dan Frank + Ramon op zazondag 12 - 15, en dan Domien maar weer van 7/6 - 10.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ze mogen Timur wel op de plek van Domien zetten.
Juist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dan Frank + Ramon op zazondag 12 - 15, en dan Domien maar weer van 7/6 - 10.
Ach wat naarquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dank
[..]
DankAuto. Gelukkig niet overreden oid, alleen wat bloed aan haar bek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zij isquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
13 mei de gast.
Aankomende vrijdag Johnny de Mol.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
Stukje masterchef gezien op net5. Wat vreselijk is dat met een Nederlanse voiceover.
Ik snap nooit dat van buitenlandse programma's de voiceover opnieuw gedaan moet worden. Helemaal van Engelse programma's moet dat verboden worden. Doe gewoon een ondertiteling.
Maar ja alle jeugdprogramma's worden nu ook nagesynchroniseerd. Vroegah kreeg je gewoon de originele series op tv met ondertiteling.
Alle dingen van Esmee gezien?quote:
Ja veel wel gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle dingen van Esmee gezien?.
Zal het hier maar niet posten, maar één ding is is dat ze fan is van Only Seven Left.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Pino112 het volgende:
https://market.android.com/details?id=com.niek.threefmscrobbler
Androidapp 3FM-scrobbler
ooooohhh, ik dacht misschien zei hij iets over de kat van Pinoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Waarom we op 4 mei om 20.00 2 min stil zijn.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
ooooohhh, ik dacht misschien zei hij iets over de kat van Pino
Toen ik de titel zag dacht ik dat ie 2 minuten stilte had geuploadquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Zucht, twitwouter moet weer nodig iets uploaden.
Vorig jaar zou dat nog relevant zijn geweest... maar dit jaar niet echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag dacht ik dat ie 2 minuten stilte had geupload.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
ooooohhh, ik dacht misschien zei hij iets over de kat van Pino
Trouwens, ik vind het sowieso vrij kansloos dat alles dubbel geupload wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Zucht, twitwouter moet weer nodig iets uploaden.
Frank Dane doet Giel!? goed...nou ja...als die man het lachen eens afleert vind ik het bestquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef _JdM_ het volgende:
3rdRock: Frank Dane heeft zo;n mooie jingle voor... "Wat een gezellige kutmuziek". Als iemand die ergens op het worldwijdeweb kan zetten en ff een linkje daarheen kan gooien: Graag.:D
Invalradio morgen:
Sander Hoogendoorn (4-6)
Frank Dane (6-10)
Timur (12-14)
Bijna de hele dag (op 2 uur Die Paul Rabbering na dan) dus BNN op 3
Het is strikt genomen geen BNN op 3FM op dat moment hoor, ze zijn op die momenten namelijk aan het werk voor de andere omroep die normaal gesproken dan uitzend... maar het zijn inderdaad wel BNN-dj's.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank Dane doet Giel!? goed...nou ja...als die man het lachen eens afleert vind ik het bestTimur vervangt Ekdom btw prima. die man kan makkelijk een dagelijkse show aan....
en ik heb dat muziekje niet. wellicht Hole?
oh, ik hoor dat hele gedoe met omroepen niet eens. ik hoor geen verschil tussen bijv Rabbering of Timur of Effe Ekdom qua program. gewoon lekkere muziek en items. alleen de EO valt een beetje op en wellicht is BNN wat losbandiger, maar verder....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is strikt genomen geen BNN op 3FM op dat moment hoor, ze zijn op die momenten namelijk aan het werk voor de andere omroep die normaal gesproken dan uitzend... maar het zijn inderdaad wel BNN-dj's.
quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3:03:13&end=03:03:22quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef _JdM_ het volgende:
3rdRock: Frank Dane heeft zo;n mooie jingle voor... "Wat een gezellige kutmuziek". Als iemand die ergens op het worldwijdeweb kan zetten en ff een linkje daarheen kan gooien: Graag.:D
Invalradio morgen:
Sander Hoogendoorn (4-6)
Frank Dane (6-10)
Timur (12-14)
Bijna de hele dag (op 2 uur Die Paul Rabbering na dan) dus BNN op 3
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
oh, nog even over Timur en een dagelijkse show...persoonlijk zeg ik: als 538 ofzo een goed bod doet, laat Coen en Sander maar lekker gaan en zet Timur daar neer met Ramon
Niet fokken met Coen en Sander ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
oh, nog even over Timur en een dagelijkse show...persoonlijk zeg ik: als 538 ofzo een goed bod doet, laat Coen en Sander maar lekker gaan en zet Timur daar neer met Ramon
twijfel nog of ik er morgenavond heen ga. is maar paar minuten lopen....beslis ik morgen welquote:
nja, nog beter dat Domien opzout en dat Timur daar gaat zitten, maar dan wel op zijn manier...of Ekdom weer terug naar 10-12 en dan Timur van 12-2quote:
Maar goed, over die programmering komen we toch nooit tot een zelfde meningquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dan Frank + Ramon op zazondag 12 - 15, en dan Domien maar weer van 7/6 - 10.
mee eens, iedereen heeft daar andere gedachtes overquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso Rabbering niet weg. Dan inderdaad liever Domien weg.
Maar goed, over die programmering komen we toch nooit tot een zelfde mening
ik vind hem wel relaxt presenteren. het lijkt bij Paul net of ie naast je zit en je vertelt over de plaatjes die hij draait en wat ander nieuwsquote:
quote:
Oersaai imo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind hem wel relaxt presenteren. het lijkt bij Paul net of ie naast je zit en je vertelt over de plaatjes die hij draait en wat ander nieuws
Sinds die Hakkûh-nacht met Ilse kan hij voor mij niet meer stuk! Daarnaast draait hij goed en presenteert hij ook prima. En het popduel is tofquote:
dat is ook wel een beetje. er gebeurt weinig spraakmakends, maar wel prima middagvullig en opwarmertje voor de "puburshow" van Coen en Sander. Dat bedoel ik niet lullig, maar ik denk dat er veel scholieren naar luisteren tijdens het huiswerk makenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds die Hakkûh-nacht met Ilse kan hij voor mij niet meer stuk! Daarnaast draait hij goed en presenteert hij ook prima. En het popduel is tof
Vind het totaal geen opwarmertje, eerder een praatje om lekker een middagdutje bij te doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is ook wel een beetje. er gebeurt weinig spraakmakends, maar wel prima middagvullig en opwarmertje voor de "puburshow" van Coen en Sander. Dat bedoel ik niet lullig, maar ik denk dat er veel scholieren naar luisteren tijdens het huiswerk makenen dat doen ze erg goed.
Ook over DJ's zullen we dus nooit dezelfde mening krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Vind het totaal geen opwarmertje, eerder een praatje om lekker een middagdutje bij te doen.
Klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook over DJ's zullen we dus nooit dezelfde mening krijgen.
Moet ook niet, want persoonlijke smaak.
vluchtgedrag! slaap lkkerquote:
Tjibbe ownt sowieso de hele toko!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef _JdM_ het volgende:
Eigenlijk zou je iemand bij Atwork moeten zetten, waarmee Domien het samen mee doet.
Want nu, hij zegt een zin en net voor het einde van de zin draait hij zijn hoofd van de microfoon, zodat dat laatste onverstaanbaar is. En dat is voor de luisteraar bloedjeirritant.
Maar in die paar weken AtWork met Tjibbe als producer en MetMichielzondermichielmaarmetDomien heeft hij Tjibbe waar die "tegen praat", met Ekstra Weekend tegen Gerard of Michiel... Dan heeft hij dat veel minder
--
Over die omroepen: Het enige verschil is de EO idd.. En dan eigenlijk vooral Klaas en Miranda.. Die hebben meer "Geloof is leuk en geweldig, hoor maar!" Joey en Wijnand hebben het minder, wat ik fijner vind.
--
Jingle: Bedankt:D
slaap lekker en onthoud: netjes proate!quote:
wist niet dat jij op vrouwen viel?quote:
ja, ehm.....leip...maar wat is ut?quote:
ah ja, dat had ik er niet uit gehaald, maari k heb dan ook geen idee hoe het nieuwe album eruit zietquote:
Helemaal niets. Na een jaartje of 8 ben ik het popduel, de ujdt, lgl en de regel die je raakt wel zatquote:
ik moets ff kijken en denken maar iddquote:
het is eigenlijkquote:
quote:
dat zit ie wel vaker hoor, alleen niet op deze dagenquote:
Nou, het had van mij niet gehoevenquote:
http://nos.nl/video/237496-broers-de-jong-weer-tegen-elkaar.htmlquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ga ik terugkijken, welke? 19 of 23u?
Ook op .56quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/237496-broers-de-jong-weer-tegen-elkaar.html
Op 0.10![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/237496-broers-de-jong-weer-tegen-elkaar.html
Op 0.10![]()
![]()
![]()
Omfgquote:
En op 1.48quote:
+1quote:
Een betere uitleg is dat een zekere user hier stiekem een snorretje heeftquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
Awwwwww Jon zijn kat is gister ook overleden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
quote:Chef’s Special
WIE: CHEF’S SPECIAL
WAAR: Hoofdpodium
WANNEER: 14.00 – 14.40 uur
Chef’s Special
Chef’s Special is een Nederlandse band, afkomstig uit Haarlem. Ze hebben de reputatie om overal het feest te laten losbarsten, het publiek wordt glimlachend meegesleurd in zorgeloze vibe’s en uitzinnige levenslust. De Haarlemse band serveert een muzikale mix van hiphop, reggae, funk en rock; van ontspannen grooves tot stevige gitaarsolo’s. De band Chef’s Specials bestaat uit 5 mannen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wordt dit nummer nou gewoon elke dag gedraaid?
Dus als ie toevallig gister en net gedraaid wordt, wordt ie 'gewoon elke dag' gedraaid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren werd ie ook gedraaid, aap.
Ik en Timo ook volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Wie luisterde van hier naar de Annie Mac Show op BBC Radio 1? Was dat Timo?
Ben nu de uitzending van maandag aan het terugluisteren, tof hoor
Behoorlijke #FAIL ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
http://www.befrijdingsfestivalfryslan.nl/chefs-special/
[..], beetje jammer als je niet weet hoe je artiesten heten.
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behoorlijke #FAIL ja.
Vanavond ga ik trouwens nog even kijken bij Chef'Special in hun thuisstad, ben net terug van Moss en Dazzled Kid in diezelfde Haarlemmerhout.
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.
Had inderdaad gekund ja. Misschien iets voor volgend jaar, als de line-up dan weer zo goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.
die heb ik gemist! kutquote:
+ nog 1quote:
Wat voor soort bedrijf werk jij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten op ons werk mee te dansen en hebben vervolgens S Club 7 clips zitten youtuben.
dat wil ik ook wel weten en wat vind je baas ervan.quote:
je leeft onder een steen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef densmee het volgende:
morgen eric corton met veenstra veenstra ekstraweekend
ik heb geen tijd om dag en nacht radio te luisterenquote:
Heerlijk, al die micro-organismen die daarin al maanden, jaren hun gang gaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, ik zie nu Alain Clark voor het eerst zonder petje
Wist niet dat ie zulk rastahaar had.
Ik hoorde al iemand zingen This ain't gonna work :') .quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk, al die micro-organismen die daarin al maanden, jaren hun gang gaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef ChristianJansse het volgende:
Iemand bij de #Belastingdienst in #Eindhoven is volgend jaar vrij op #5mei. En op alle dagen daarvoor en daarna. http://twitpic.com/4tsgls
Pff.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel weten en wat vind je baas ervan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat die trompetsolo niet live is als ik het zo hoor
Hollereer
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat die trompetsolo niet live is als ik het zo hoor
Hollereer
Wat hebben ze je aangedaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaal
just wondering, maar heb je ze ooit ontmoet of denk je dat nav tv-optredens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaal
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar heb je ze ooit ontmoet of denk je dat nav tv-optredens?
Ik dacht meteen aan dit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gastenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
ja, maar dat is een meisjequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gasten
ja oke maar geen lekker tienermeisje ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dat is een meisje
en Maus: dan snap ik je postik vroeg het me gewoon af
pics, dan kunnen we oordelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja oke maar geen lekker tienermeisje ofzo
of je voorspellende gaven hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Ben l'oncle soul was trouwensDean Saunders was verschrikkelijk
Moke was tof en Annemieke was er geloof ik ook bij
quote:
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te postenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te posten
Bijdehandtje. Lekker nummer dit trouwensquote:
nog niet bekend helaas, maar dat betekent wel dat we kunnen blijven hopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef themauster het volgende:
[..]
.
Al bekend of Der Rudy 3V12 overneemt?
pm-en mag ook hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te posten
Nnenka was er al eerder hoor. Sterker nog, ik denk dat Nnenka eerder een inspiratiebron voor Selah Sue is geweestquote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nnenka was er al eerder hoor. Sterker nog, ik denk dat Nnenka eerder een inspiratiebron voor Selah Sue is geweest
vind ik een beeetje op The Medics lijken, of eigenlijk andersomquote:
C'Squote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
chef'special. helaas niet kunnen zien vandaag in lwd
Dacht invloeden van Arnold Swartzenegger (fout gespeld ja) te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tim Armstrong - Into Action
Géén idee wie
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dacht invloeden van Arnold Swartzenegger (fout gespeld ja) te horen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |