Bijvoorbeeld ja. En dan Frank + Ramon op zazondag 12 - 15, en dan Domien maar weer van 7/6 - 10.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ze mogen Timur wel op de plek van Domien zetten.
Juist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dan Frank + Ramon op zazondag 12 - 15, en dan Domien maar weer van 7/6 - 10.
Ach wat naarquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dank
[..]
DankAuto. Gelukkig niet overreden oid, alleen wat bloed aan haar bek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Zij isquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
13 mei de gast.
Aankomende vrijdag Johnny de Mol.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef borisz het volgende:
Stukje masterchef gezien op net5. Wat vreselijk is dat met een Nederlanse voiceover.
Ik snap nooit dat van buitenlandse programma's de voiceover opnieuw gedaan moet worden. Helemaal van Engelse programma's moet dat verboden worden. Doe gewoon een ondertiteling.
Maar ja alle jeugdprogramma's worden nu ook nagesynchroniseerd. Vroegah kreeg je gewoon de originele series op tv met ondertiteling.
Alle dingen van Esmee gezien?quote:
Ja veel wel gezienquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle dingen van Esmee gezien?.
Zal het hier maar niet posten, maar één ding is is dat ze fan is van Only Seven Left.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:35 schreef Pino112 het volgende:
https://market.android.com/details?id=com.niek.threefmscrobbler
Androidapp 3FM-scrobbler
ooooohhh, ik dacht misschien zei hij iets over de kat van Pinoquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Waarom we op 4 mei om 20.00 2 min stil zijn.
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
ooooohhh, ik dacht misschien zei hij iets over de kat van Pino
Toen ik de titel zag dacht ik dat ie 2 minuten stilte had geuploadquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Zucht, twitwouter moet weer nodig iets uploaden.
Vorig jaar zou dat nog relevant zijn geweest... maar dit jaar niet echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag dacht ik dat ie 2 minuten stilte had geupload.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
ooooohhh, ik dacht misschien zei hij iets over de kat van Pino
Trouwens, ik vind het sowieso vrij kansloos dat alles dubbel geupload wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Zucht, twitwouter moet weer nodig iets uploaden.
Frank Dane doet Giel!? goed...nou ja...als die man het lachen eens afleert vind ik het bestquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef _JdM_ het volgende:
3rdRock: Frank Dane heeft zo;n mooie jingle voor... "Wat een gezellige kutmuziek". Als iemand die ergens op het worldwijdeweb kan zetten en ff een linkje daarheen kan gooien: Graag.:D
Invalradio morgen:
Sander Hoogendoorn (4-6)
Frank Dane (6-10)
Timur (12-14)
Bijna de hele dag (op 2 uur Die Paul Rabbering na dan) dus BNN op 3
Het is strikt genomen geen BNN op 3FM op dat moment hoor, ze zijn op die momenten namelijk aan het werk voor de andere omroep die normaal gesproken dan uitzend... maar het zijn inderdaad wel BNN-dj's.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank Dane doet Giel!? goed...nou ja...als die man het lachen eens afleert vind ik het bestTimur vervangt Ekdom btw prima. die man kan makkelijk een dagelijkse show aan....
en ik heb dat muziekje niet. wellicht Hole?
oh, ik hoor dat hele gedoe met omroepen niet eens. ik hoor geen verschil tussen bijv Rabbering of Timur of Effe Ekdom qua program. gewoon lekkere muziek en items. alleen de EO valt een beetje op en wellicht is BNN wat losbandiger, maar verder....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is strikt genomen geen BNN op 3FM op dat moment hoor, ze zijn op die momenten namelijk aan het werk voor de andere omroep die normaal gesproken dan uitzend... maar het zijn inderdaad wel BNN-dj's.
quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3:03:13&end=03:03:22quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef _JdM_ het volgende:
3rdRock: Frank Dane heeft zo;n mooie jingle voor... "Wat een gezellige kutmuziek". Als iemand die ergens op het worldwijdeweb kan zetten en ff een linkje daarheen kan gooien: Graag.:D
Invalradio morgen:
Sander Hoogendoorn (4-6)
Frank Dane (6-10)
Timur (12-14)
Bijna de hele dag (op 2 uur Die Paul Rabbering na dan) dus BNN op 3
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
oh, nog even over Timur en een dagelijkse show...persoonlijk zeg ik: als 538 ofzo een goed bod doet, laat Coen en Sander maar lekker gaan en zet Timur daar neer met Ramon
Niet fokken met Coen en Sander ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
oh, nog even over Timur en een dagelijkse show...persoonlijk zeg ik: als 538 ofzo een goed bod doet, laat Coen en Sander maar lekker gaan en zet Timur daar neer met Ramon
twijfel nog of ik er morgenavond heen ga. is maar paar minuten lopen....beslis ik morgen welquote:
nja, nog beter dat Domien opzout en dat Timur daar gaat zitten, maar dan wel op zijn manier...of Ekdom weer terug naar 10-12 en dan Timur van 12-2quote:
Maar goed, over die programmering komen we toch nooit tot een zelfde meningquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En dan Frank + Ramon op zazondag 12 - 15, en dan Domien maar weer van 7/6 - 10.
mee eens, iedereen heeft daar andere gedachtes overquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso Rabbering niet weg. Dan inderdaad liever Domien weg.
Maar goed, over die programmering komen we toch nooit tot een zelfde mening
ik vind hem wel relaxt presenteren. het lijkt bij Paul net of ie naast je zit en je vertelt over de plaatjes die hij draait en wat ander nieuwsquote:
quote:
Oersaai imo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind hem wel relaxt presenteren. het lijkt bij Paul net of ie naast je zit en je vertelt over de plaatjes die hij draait en wat ander nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |