Ik dacht meteen aan dit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gastenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
ja, maar dat is een meisjequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gasten
ja oke maar geen lekker tienermeisje ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dat is een meisje
en Maus: dan snap ik je postik vroeg het me gewoon af
pics, dan kunnen we oordelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja oke maar geen lekker tienermeisje ofzo
of je voorspellende gaven hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Ben l'oncle soul was trouwensDean Saunders was verschrikkelijk
Moke was tof en Annemieke was er geloof ik ook bij
quote:
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te postenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te posten
Bijdehandtje. Lekker nummer dit trouwensquote:
nog niet bekend helaas, maar dat betekent wel dat we kunnen blijven hopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef themauster het volgende:
[..]
.
Al bekend of Der Rudy 3V12 overneemt?
pm-en mag ook hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te posten
Nnenka was er al eerder hoor. Sterker nog, ik denk dat Nnenka eerder een inspiratiebron voor Selah Sue is geweestquote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nnenka was er al eerder hoor. Sterker nog, ik denk dat Nnenka eerder een inspiratiebron voor Selah Sue is geweest
vind ik een beeetje op The Medics lijken, of eigenlijk andersomquote:
C'Squote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
chef'special. helaas niet kunnen zien vandaag in lwd
Dacht invloeden van Arnold Swartzenegger (fout gespeld ja) te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tim Armstrong - Into Action
Géén idee wie
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dacht invloeden van Arnold Swartzenegger (fout gespeld ja) te horen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |