Ook op .56quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/237496-broers-de-jong-weer-tegen-elkaar.html
Op 0.10![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/237496-broers-de-jong-weer-tegen-elkaar.html
Op 0.10![]()
![]()
![]()
Omfgquote:
En op 1.48quote:
+1quote:
Een betere uitleg is dat een zekere user hier stiekem een snorretje heeftquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
Awwwwww Jon zijn kat is gister ook overleden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
quote:Chef’s Special
WIE: CHEF’S SPECIAL
WAAR: Hoofdpodium
WANNEER: 14.00 – 14.40 uur
Chef’s Special
Chef’s Special is een Nederlandse band, afkomstig uit Haarlem. Ze hebben de reputatie om overal het feest te laten losbarsten, het publiek wordt glimlachend meegesleurd in zorgeloze vibe’s en uitzinnige levenslust. De Haarlemse band serveert een muzikale mix van hiphop, reggae, funk en rock; van ontspannen grooves tot stevige gitaarsolo’s. De band Chef’s Specials bestaat uit 5 mannen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wordt dit nummer nou gewoon elke dag gedraaid?
Dus als ie toevallig gister en net gedraaid wordt, wordt ie 'gewoon elke dag' gedraaid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren werd ie ook gedraaid, aap.
Ik en Timo ook volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Wie luisterde van hier naar de Annie Mac Show op BBC Radio 1? Was dat Timo?
Ben nu de uitzending van maandag aan het terugluisteren, tof hoor
Behoorlijke #FAIL ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
http://www.befrijdingsfestivalfryslan.nl/chefs-special/
[..], beetje jammer als je niet weet hoe je artiesten heten.
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behoorlijke #FAIL ja.
Vanavond ga ik trouwens nog even kijken bij Chef'Special in hun thuisstad, ben net terug van Moss en Dazzled Kid in diezelfde Haarlemmerhout.
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.
Had inderdaad gekund ja. Misschien iets voor volgend jaar, als de line-up dan weer zo goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.
die heb ik gemist! kutquote:
+ nog 1quote:
Wat voor soort bedrijf werk jij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten op ons werk mee te dansen en hebben vervolgens S Club 7 clips zitten youtuben.
dat wil ik ook wel weten en wat vind je baas ervan.quote:
je leeft onder een steen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef densmee het volgende:
morgen eric corton met veenstra veenstra ekstraweekend
ik heb geen tijd om dag en nacht radio te luisterenquote:
Heerlijk, al die micro-organismen die daarin al maanden, jaren hun gang gaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, ik zie nu Alain Clark voor het eerst zonder petje
Wist niet dat ie zulk rastahaar had.
Ik hoorde al iemand zingen This ain't gonna work :') .quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk, al die micro-organismen die daarin al maanden, jaren hun gang gaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef ChristianJansse het volgende:
Iemand bij de #Belastingdienst in #Eindhoven is volgend jaar vrij op #5mei. En op alle dagen daarvoor en daarna. http://twitpic.com/4tsgls
Pff.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel weten en wat vind je baas ervan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat die trompetsolo niet live is als ik het zo hoor
Hollereer
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat die trompetsolo niet live is als ik het zo hoor
Hollereer
Wat hebben ze je aangedaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaal
just wondering, maar heb je ze ooit ontmoet of denk je dat nav tv-optredens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaal
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar heb je ze ooit ontmoet of denk je dat nav tv-optredens?
Ik dacht meteen aan dit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gastenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
ja, maar dat is een meisjequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gasten
ja oke maar geen lekker tienermeisje ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar dat is een meisje
en Maus: dan snap ik je postik vroeg het me gewoon af
pics, dan kunnen we oordelenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja oke maar geen lekker tienermeisje ofzo
of je voorspellende gaven hebtquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Ben l'oncle soul was trouwensDean Saunders was verschrikkelijk
Moke was tof en Annemieke was er geloof ik ook bij
quote:
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te postenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te posten
Bijdehandtje. Lekker nummer dit trouwensquote:
nog niet bekend helaas, maar dat betekent wel dat we kunnen blijven hopenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:08 schreef themauster het volgende:
[..]
.
Al bekend of Der Rudy 3V12 overneemt?
pm-en mag ook hoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja, poep. Je moet wel gek zijn om hier foto's te posten
Nnenka was er al eerder hoor. Sterker nog, ik denk dat Nnenka eerder een inspiratiebron voor Selah Sue is geweestquote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nnenka was er al eerder hoor. Sterker nog, ik denk dat Nnenka eerder een inspiratiebron voor Selah Sue is geweest
vind ik een beeetje op The Medics lijken, of eigenlijk andersomquote:
C'Squote:Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
chef'special. helaas niet kunnen zien vandaag in lwd
Dacht invloeden van Arnold Swartzenegger (fout gespeld ja) te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tim Armstrong - Into Action
Géén idee wie
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dacht invloeden van Arnold Swartzenegger (fout gespeld ja) te horen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |