ik heb geen tijd om dag en nacht radio te luisterenquote:
Heerlijk, al die micro-organismen die daarin al maanden, jaren hun gang gaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, ik zie nu Alain Clark voor het eerst zonder petje
Wist niet dat ie zulk rastahaar had.
Ik hoorde al iemand zingen This ain't gonna work :') .quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heerlijk, al die micro-organismen die daarin al maanden, jaren hun gang gaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:14 schreef ChristianJansse het volgende:
Iemand bij de #Belastingdienst in #Eindhoven is volgend jaar vrij op #5mei. En op alle dagen daarvoor en daarna. http://twitpic.com/4tsgls
Pff.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel weten en wat vind je baas ervan.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat die trompetsolo niet live is als ik het zo hoor
Hollereer
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaalquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Beetje jammer dat die trompetsolo niet live is als ik het zo hoor
Hollereer
Wat hebben ze je aangedaan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaal
just wondering, maar heb je ze ooit ontmoet of denk je dat nav tv-optredens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
[..]
[..]
Arrogante kwallen zijn het vooral Willie Wartaal
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
just wondering, maar heb je ze ooit ontmoet of denk je dat nav tv-optredens?
Ik dacht meteen aan dit:quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gastenquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:54 schreef themauster het volgende:
[..]
We zaten vanavond naast ze te eten, met vrouwen wilden ze wel op de foto,wij vroegen heel beleefd zei die kerel nee ik ga nu eten gast met een chagrijnige smoel. 2 minuten later stonden er weer tienermeisjes en toen wilde hij wel weer op de foto.
ja, maar dat is een meisjequote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm misschien had je ze op een slecht moment te pakken, een vriendin van mij heeft namelijk al een aantal videoclips van hun geproduceerd en die vond ze prima gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |