Een betere uitleg is dat een zekere user hier stiekem een snorretje heeftquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
Awwwwww Jon zijn kat is gister ook overleden
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef alors het volgende:
quote:Chef’s Special
WIE: CHEF’S SPECIAL
WAAR: Hoofdpodium
WANNEER: 14.00 – 14.40 uur
Chef’s Special
Chef’s Special is een Nederlandse band, afkomstig uit Haarlem. Ze hebben de reputatie om overal het feest te laten losbarsten, het publiek wordt glimlachend meegesleurd in zorgeloze vibe’s en uitzinnige levenslust. De Haarlemse band serveert een muzikale mix van hiphop, reggae, funk en rock; van ontspannen grooves tot stevige gitaarsolo’s. De band Chef’s Specials bestaat uit 5 mannen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wordt dit nummer nou gewoon elke dag gedraaid?
Dus als ie toevallig gister en net gedraaid wordt, wordt ie 'gewoon elke dag' gedraaid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren werd ie ook gedraaid, aap.
Ik en Timo ook volgens mij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Wie luisterde van hier naar de Annie Mac Show op BBC Radio 1? Was dat Timo?
Ben nu de uitzending van maandag aan het terugluisteren, tof hoor
Behoorlijke #FAIL ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
http://www.befrijdingsfestivalfryslan.nl/chefs-special/
[..], beetje jammer als je niet weet hoe je artiesten heten.
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behoorlijke #FAIL ja.
Vanavond ga ik trouwens nog even kijken bij Chef'Special in hun thuisstad, ben net terug van Moss en Dazzled Kid in diezelfde Haarlemmerhout.
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.
Had inderdaad gekund ja. Misschien iets voor volgend jaar, als de line-up dan weer zo goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |