Behoorlijke #FAIL ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
http://www.befrijdingsfestivalfryslan.nl/chefs-special/
[..], beetje jammer als je niet weet hoe je artiesten heten.
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Behoorlijke #FAIL ja.
Vanavond ga ik trouwens nog even kijken bij Chef'Special in hun thuisstad, ben net terug van Moss en Dazzled Kid in diezelfde Haarlemmerhout.
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vinnut verdomd jammer dat C'S niet naar Zwolle komt, anders was ik er misschien nog wel speciaal voor heen gegaan.
Had inderdaad gekund ja. Misschien iets voor volgend jaar, als de line-up dan weer zo goed is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had ook best naar Haarlem mogen komen hoor, prima sfeer en niet té druk.
die heb ik gemist! kutquote:
+ nog 1quote:
Wat voor soort bedrijf werk jij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten op ons werk mee te dansen en hebben vervolgens S Club 7 clips zitten youtuben.
dat wil ik ook wel weten en wat vind je baas ervan.quote:
je leeft onder een steen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:11 schreef densmee het volgende:
morgen eric corton met veenstra veenstra ekstraweekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |