quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo, en ik dacht dat ik al snel was per pb.... toch weer te langzaam dus
Nou, bij deze dan mijn oproep:
Ik zoek rompers in maat 74/80, het liefst mouwloos en evt. met korte mouw!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Nog meer in 74-80
Pyjama's van Hema
[ afbeelding ]
Shirtjes van Name it
[ afbeelding ]
Shirtjes van Barbara Farber, Benetton en tweemaal Evisu
[ afbeelding ]
Driemaal Hema:
[ afbeelding ]
Driemaal onbekend (ik dacht Zeeman)
[ afbeelding ]
2 euro per stuk ofzo. Of stel wat voor, zeker als je er meerdere wilt.
Niet veel meer, maar wel iets... Ik ga NU foto's maken!quote:
Super !! Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar wel iets... Ik ga NU foto's maken voor je!
Ik had ze van een vriendinnetje, dus wist het niet zeker. Zeeman heeft er ook nooit iets instaan he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef WupWup het volgende:
miss, die 2 bovenste shirtjes van je laatste foto zijn inderdaad van de zeeman
De Noppies positiejeans? Ja, heb ik volgens mij nog wel. Weet niet meer of er nou iemand voor was, maar ligt hier op de stapel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef bitterend het volgende:
jammer dat ik de seks van uk nog niet weet zeg!! zoveel leuke dingen
Lijnloos, jij had trouwens een positie 3/4 broek in maat 44 toch??
miss_sly heb jij die mooie jeans nog?
Bedankt voor het kijken, maar voor één rompertje vind ik het de moeite van het versturen niet waardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef dolphinqueen het volgende:
Fannetje. Ik heb zover ik even snel heb gekeken alleen deze mouwloos. maatje 74-80
[ afbeelding ]
Je realiseert je dat deze draagdoek nieuw 74,- euro kost?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef mrien het volgende:
Ik wil er graag 85 euro incl verzenden binnen NL voor hebben
Ow ja, dat was het hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef bitterend het volgende:
miss, ik had je erover ge-pmed een paar weken terug! alleen ik was zo druk met alles en nog wat dat ik geen tijd had om een kijkje te komen nemen!
Jazeker. Dit is echter niet de "gewone" doek maar een mei tai van het merk Ocah. Hij is gemaakt van draagdoekstof. Het maken van de doek heeft veel geld gekost, ik heb hem overgenomen van degene die dat heeft laten doen en die heeft er veel voor betaald. Ik heb er zelf 95 euro voor betaald dus dit is al een koopjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat deze draagdoek nieuw 74,- euro kost?
Super!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het haha
Ik weet nog dat ik toen wat pmmetjes had gehad, maar er ligt hier nog steeds van alles en ik wist gewoon niet meer hoe het zat!
Maar hij ligt er dus nog, dus als je een keer tijd hebt, ben je welkom
Maartje?? Wiesda??quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe maartje! mag ik je boxkleed? past heeel goed in ons interieuren bij ons 2e meisje!
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zu kauf; 2,50 per paar exclusief verzendkosten.
Ik wilde een paar voor m`n dochter maken maar sloeg een beetje door
[ afbeelding ]
uhhhhh sorrrrrrryquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Maartje?? Wiesda??
Ja hoor zeker!! DIe is voor jullie mupke 2.0! Leuk!!
Ruilen? een paar speldjes tegen een stel kekke ballerina's die ik nu echt eens kom afgeven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zu kauf; 2,50 per paar exclusief verzendkosten.
Ik wilde een paar voor m`n dochter maken maar sloeg een beetje door
[ afbeelding ]
Ik heb nog een spijkerovergooiertje (zeg maar tuinbroekje, maar dan met minirokje ipv broekje). Anna heeft 'm 1 keer aangehad, daarna niet meer wegens 'niet koel, mama'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef miss_sly het volgende:
Jammer, ik vind dat spijkerovergooiertje zo schattig, maar 80 doe ik toch maar liever net niet meer.
Primaquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ruilen? een paar speldjes tegen een stel kekke ballerina's die ik nu echt eens kom afgeven?
Ow leuk! Ik ben gek op die dingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik heb nog een spijkerovergooiertje (zeg maar tuinbroekje, maar dan met minirokje ipv broekje). Anna heeft 'm 1 keer aangehad, daarna niet meer wegens 'niet koel, mama'.
Was nieuw 15 euro van de Hema, voor 10 euro incl verzenden mag ie weg. Misschien krijg ik m nog wel in een envelop gepropt zelfs. Dan is het 5 euro + postzegels.
Wil je dat ik een foto maak vanavond?
Oja, maat 92 volgens mij.
primaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, ik wil het stoeltje wel Huup!
Ik was net aan het pm-en geslagenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
prima
binnenkort maar ns afspreken dan?
Absoluut! Ik had je adres nog in mn PMbox, dus hij is al onderweg naar je meiske!quote:Op donderdag 5 mei 2011 06:06 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Poppedein, mag ik dat blauwe jasje van je overnemen?
Klopt... hoewel ik nu begin te twijfelen of ie niet mt 46 is... maar dat kan ik altijd nog effe nakijken. https://picasaweb.google.com/lijnloos/Verkoopspul#quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef bitterend het volgende:
jammer dat ik de seks van uk nog niet weet zeg!! zoveel leuke dingen
Lijnloos, jij had trouwens een positie 3/4 broek in maat 44 toch??
miss_sly heb jij die mooie jeans nog?
Ik heb je gePMT..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Linda, Poppedein was eerder via pm, sorry!
Die broek past wel in de grootste formaat bubbeltjes envelop die er is denk ik. Wil je alleen de broek dan of maar helemaal niet?
Foto? Of is het gewoon zwart-wit gestreept? Wordt dat niet heel erg "boevig"?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik weet niet welke kleur dat wooden buttons pakje is, maar ik heb hier nog een maat 62 liggen in het zwart.
Zou je willen kijken voor mij?? als ie 44 dan wil ik hem graag hebben...46 zal te groot zijn vrees ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klopt... hoewel ik nu begin te twijfelen of ie niet mt 46 is... maar dat kan ik altijd nog effe nakijken. https://picasaweb.google.com/lijnloos/Verkoopspul#
Oh mensen dit is echt een aanrader! Wij zijn in amsterdam geweest en de voorstelling duurt een uur. Mijn meisje vond het helemaal super.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef p_iglet het volgende:
Te koop: 3 kaartjes voor de musical buurman en buurman zondag 29 mei om 14.00.
2 volwassen kaartjes en 1 kinderkaartje.
Voorstelling is uitverkocht.
Totaalprijs voor de kaartjes is normaal 43 euro in totaal.
Wij kunnen dat weekend helaas toch niet wegens andere plannen.
Iemand anders interesse?
Bij ons was het ook een groot succes!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh mensen dit is echt een aanrader! Wij zijn in amsterdam geweest en de voorstelling duurt een uur. Mijn meisje vond het helemaal super.
Misschien heb ik daar wel interesse inquote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga binnenkort grote opruiming houden en ik wou even peilen of er hier interesse is (grote dingen zijn af te halen in omgeving Roermond
1 houten box met lade eronder
1 houten kinderstoel
1 rood nijntje kussen voor in de kinderstoel
1 babyledikantje wit
1x babybadje met standaard (evt met bijbehorend wasbakje en badthermometer)
1 roze met wit loopfietje (in de vorm van een scootertje)
Beddegoed voor babyladikantje
truitjes lange mouw maat 92
Houten puzzels
Hydrofielluiers (ongebruikt)
En nog wat andere dingen.
Dus als je iets specifieks zoekt geef maar een gil
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke dan zal ik die morgen als eerste op de foto zetten
MIsschien de puzzelsquote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga binnenkort grote opruiming houden en ik wou even peilen of er hier interesse is (grote dingen zijn af te halen in omgeving Roermond
1 houten box met lade eronder
1 houten kinderstoel
1 rood nijntje kussen voor in de kinderstoel
1 babyledikantje wit
1x babybadje met standaard (evt met bijbehorend wasbakje en badthermometer)
1 roze met wit loopfietje (in de vorm van een scootertje)
Beddegoed voor babyladikantje
truitjes lange mouw maat 92
Houten puzzels
Hydrofielluiers (ongebruikt)
En nog wat andere dingen.
Dus als je iets specifieks zoekt geef maar een gil
Je PM-inbox is vol, desalniettemin wil ik hier wel even een optie op; moet het nog wel even aan mijn vrouw voorleggen vanavond, die heeft er meer verstand van en mij alleen maar opdracht gegeven ook hier rond te kijken wat er tweedehands wordt aangeboden :-Dquote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef Twinkly het volgende:
Te Koop!
Maxi Cosi Mura 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben deze wagen in totaal zes keer gebruikt en de wandelwagenbak is in de kraamweek als wiegje gebruikt. Dus eigenlijk helemaal nieuw.
Het gaat om een zwarte Maxi Cosi Mura 4 met rode binnenbekleding. De Mura 4 is kleiner en platter op te vouwen dan een Mura 3 en past daarom ook in kleinere auto's.
Het buggy-zitje kan naar je toe en van je af gemonteerd worden en kan geheel plat tot geheel rechtop gezet worden.
Wanneer de adapters voor de wandelwagen omgedraaid worden kun je de Maxi Cosi autostoel op het onderstel vastklikken.
600 euro (was bijna 850 euro) inclusief (alles van het merk Maxi Cosi):
-wandelwagenbak/ wieg
-buggy-inzet met stuurtje (kan er ook af)
-regenhoes wieg-regenhoes buggy
-vliegennet wieg
-voetenzak
-parasol
-parasolclip
-zonnekap
-luiertas die precies in de boodschappenmand past
-dekentje
-pomp
Eventueel ook met vrijwel nieuw Maxi Cosi autostoeltje met baby-insert en Maxi Cosi turquoise zomerhoes voor het autostoeltje.
Ik heb hem net leeg gemaakt!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je PM-inbox is vol, desalniettemin wil ik hier wel even een optie op; moet het nog wel even aan mijn vrouw voorleggen vanavond, die heeft er meer verstand van en mij alleen maar opdracht gegeven ook hier rond te kijken wat er tweedehands wordt aangeboden :-D
hihi! Jamaar, die is door mijn tante gemaakt. Dat kan niet hoor!quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 9 mei 2011 16:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihi! Jamaar, die is door mijn tante gemaakt. Dat kan niet hoor!
Bij dezequote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef Lijnloos het volgende:
mrien, daar ben ik wel benieuwd naar... wij zitten nu in mt 80 pyjama's, maar heb nog niks in de volgende categorie... dus zie graag je foto's!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef flowerbox het volgende:
Te koop:
Superhandige duowagen met regenhoes. Met reiswieg erbij voor de hele kleintjes. Hij is lekker handzaam en smal waardoor je met gemak door gewone deuren en winkelpaden kunt gaan. Heel veel plezier ervan gehad maar onze oudste wordt nu te groot ervoor dus tijd voor een ander gezin om er gebruik van te maken. Voor meer info kun je me pm'en.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Flowerbox heeft de puzzel linksboven als ze akkoord is met de prijs, en daarna heeft Vlindur 2e keus. Dus ik weet niet zeker welke er nog over zijn
Ik ga over een kwartier naar het postkantoor. dus tot die tijd hebben mensen nog om te reageren zodat het vandaag nog op de post gaat
Ik PM je evenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
4 puzzels verzenden wordt wel pakketpost ben ik bang
Zojuist afgehaald door Vlindur.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaa! Dat traphekje! *Mine*!
Waar woon je? Dan kom ik hem vandaag nog halen
Gaat lukken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:56 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zojuist afgehaald door Vlindur.
Veel plezier ermee.
Je woont niet ergens in t noorden van t land geloof ik hè Flowerbox?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:44 schreef flowerbox het volgende:
In de herhaling:
Ik hoef er geen hoofdprijs voor te hebben. Hij staat hier zo langzamerhand in de weg dus.....
[..]
Groningen volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Je woont niet ergens in t noorden van t land geloof ik hè Flowerbox?
Ik dacht dat ik er wel gezellig bij in konquote:
Ik ga akkoordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dolphinequeen heeft de puzzel linksboven als ze akkoord is met de prijs, en daarna heeft flowerbox 2e keus. Dus ik weet niet zeker welke er nog over zijn
Ik ga over een kwartier naar het postkantoor. dus tot die tijd hebben mensen nog om te reageren zodat het vandaag nog op de post gaat
welke maat issie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:43 schreef mikoxx het volgende:
Haha, Vlindur! Da's een leuke voor later
Ik heb dit zonnehoedje van lief! lliggen, iemand?
jammerquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef mrien het volgende:
Simmu, dat hoedje is maat 6-12 maandenJelle heeft er ook eentje van mikoxx overgenomen
Je moet je vuilnisbak ook legen om de berichtjes echt kwijt te zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:17 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
huh, er staat heel weinig in, wat vreemd.. Ik zal ff kijken
Eh.... maat 2 staat erin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:59 schreef simmu het volgende:
en joehoe mikoxx? welke maat is dat hoedje?
da's idd 6-12 maanden. dat past niet denk ik. wel een leuk hoedje!quote:
Ja, klopt! Die had ik gezien, maar ik wilde eerst via hier proberen omdat daar een gaatje inzit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet niet of je via MP wat vindt Twinkly maar is dit 'm niet? http://kind-baby.marktpla(...)8%3D&fta_ind=16&fs=1
Ja werkte prima hierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Da's grappig, Bla, wist niet eens dat dat bestond! Werkte het bij Dana? Wat zou je ervoor willen hebben en waar woon je?
Bewaren voor een eventueel tweede kindje. Tuinbroekjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Twinkly, wat doe je met het tuinbroekje van Niels? Indien verkopen hou ik me graag aanbevolen.
wij gaan kamperen en het lijkt me ideaal om over een pyjama heen te doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Meimeltje het volgende:
Pessie, je brengt me op het idee! (sorry ik heb geen pakje voor je, hier pas vanaf maat 86 en die past nog).
Mocht iemand een joggingpak (jongens) in maat 110/116 hebben dan hoor ik het ook graag!
Ik bedacht me ineens dat het met de avond4daagje wel fijn zou zijn.
pm maar, ik heb een hele berg waaronder ook geslachtsneutrale dingen. ik moet zo jut&jul uit bed halen die naar ik verwacht stennis zullen schoppen, dus reactie kan wat vertraagd zijn tot na 7 uurquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand hele kleine maatjes in de aanbieding? (prematuur)
Dat van mij is jongensspulquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een heel pak luiers voor premature baby's gekregen van mijn buurvrouw. Ik verwacht dat ik er niets aan heb. Zal ik ze naar jou opsturen? Of heb je totaal niets aan luiers?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is lief maar ik verwacht dat ze in maat 1 naar huis komt. En dat daarbij de verzendkosten hoger zijn dat de aanschaf of je moet in de buurt wonenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel pak luiers voor premature baby's gekregen van mijn buurvrouw. Ik verwacht dat ik er niets aan heb. Zal ik ze naar jou opsturen? Of heb je totaal niets aan luiers?
Ik stuur ze via mijn werk naar je toe, kost je nietsquote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is lief maar ik verwacht dat ze in maat 1 naar huis komt. En dat daarbij de verzendkosten hoger zijn dat de aanschaf of je moet in de buurt wonen
PM je adres maar, stuur ik ze meteen morgen naar je toe!quote:
Ja, en ik was nog zo overtuigd dat hij wel bleef zitten. Nou mooi niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef mefke79 het volgende:
Bodpa, je hebt er geen klap aan, maar ik ben blij te lezen dat ik niet alleen een jochie heb waarbij dat broekje van de Hema niet blijft hangen! (en dan te bedenken dat ik em een maat groter ook nog heb)
Ik had voor Kyllian een paar keer Adidas joggingpakjes, maar daar maakte ik volgens mij het elastiek wel strakker in. Dyon heeft dat ook zeker wel nodig. Ik snap ook niet dat ze broeken zo wijd maken, want op zich heeft Kyllian een redelijk gemiddeld postuur, maar hij moet bijna altijd een riem om.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja, en ik was nog zo overtuigd dat hij wel bleef zitten. Nou mooi niet hoor.
@Meimel: Kylian is ook vrij smal toch? Weet jij toevallig welke joggingbroekjes mooi slank vallen?
Misschien een beetje offtopic, maar barbashop.nl heeft ook veel tweedehands kleertjes voor leuke prijsjes. Ik was ook op zoek naar 98/104 en kwam daar een hoop leuke dingetjes tegenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er nog mensen met jongetjeskleding maatje 98/104?
Vooral broeken zijn erg welkom
Geen broeken, wel truien/longsleeves.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er nog mensen met jongetjeskleding maatje 98/104?
Vooral broeken zijn erg welkom
Die blauwe Esprit valt zeker als 98 (als ik hem op de 104 blouse van H&M leg zijn ze net zo groot).quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:58 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh een leuk geruit bloesje! En die rode longsleeve! Gereserveerd(hoop ik...)
De blauwe vind ik ook leuk maar Esprit valt altijd krap he. Als daar een andere kandidaat voor is, is het ook prima. Anders komen we m binnenkort een keer passen
ik heb wel wat denk ik, 1 in 38-40 in groenig, 1 in bruin mt 40 en 1 weer groenig in 40-42, bij benadering.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef octopussy het volgende:
Zijn er hier nog dames die mij kunnen helpen aan zomerse positiebroeken (kort of lang) in een maat die overeen komt met maat 40? Van H&M heb ik broeken die goed zitten in maat 42 en Mamalicious in (inchmaat) 30. Ik kan mijn gewone broeken al niet meer aanen ga volgende week op zonvakantie.
kostdat? zonder de handkolf en flessenwarmer want die heb ik alquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog een dubbel elektrische kolf staan van ameda.(ameda lactaline personal in rugzak) Met nog een zooi flesjes erbij van ameda én avent en katoenen pads van avent.een flessenwarmer zit er nog bij en een handkolf van avent.
Je kunt de kolf ook enkelzijdig gebruiken.
Ik heb nooit spruw gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil er heel graag iemand blij mee maken, heb je interesse in alles of een deel: pm!
owja een prijs,100 euro voor alles bij elkaar.
neem ze wel mee zaterdag, kun je ff kijken en desnoods passenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef wickie het volgende:
Huup, mocht Octo geen interesse in de eerste 2 broeken hebben, dan heb ik dat wel denk ik.
Laatst verpraatte ze zich (of expres?) in aanbiedingen topic over een Noppies sale waar ze heen ging. Toen legde ik pas de link met de kloonquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:11 schreef huuphuup het volgende:
oh ik was al op de hoogte van de octoklono![]()
maar officieel dan ook gefeliciteerd
![]()
welke kloon was je dan?Ik weet het alquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef octopussy het volgende:
Hihi, dank jullie wel. Ik heb er eigenlijk niet eens bij stilgestaan dat ik niet onder mijn kloon postte![]()
Nouja, soort van coming out dus.
Asy, ik heb 2 goed passende spijkerbroeken. Maar toch bedankt.
Huup, ik ben benieuwd
80?quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kostdat? zonder de handkolf en flessenwarmer want die heb ik al
z0mg je wordt vetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet ook nog positiebroeken
want BLIJKBAAR pas ik die veel te kleine spaghettibroeken van mijzelf niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal net niet de goeie maat of Smaakquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur misschien zit hier nog iets bij qua shirts? Positiekleding
De foto's zijn erg beroerd, toen was ik nog zwanger namelijk![]()
Betere foto's wil ik uiteraard altijd maken.
Ik heb die capri die huup ook post in t zwart. Is maat 44 dacht ik. Wil evt wel een foto makenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Amelie![]()
Iemand nog zwangerschaps broeken in 44-46 en shirts in L-XL?
Oh Tof, vallen die groot of klein?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb die capri die huup ook post in t zwart. Is maat 44 dacht ik. Wil evt wel een foto maken
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Groot, althans hij was mij te groot. En een andere broek van h&m zat wel goed
Klinkt ook prima. Ik pm je mn adres ff. Of kom je naar de UPM over een week?quote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klinkt ook prima. Ik pm je mn adres ff. Of kom je naar de UPM over een week?
pssst mt 38 wat voor jou?? ik heb nog te kleine broeken van de vorige zwangerschapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet ook nog positiebroeken
want BLIJKBAAR pas ik die veel te kleine spaghettibroeken van mijzelf niet meer
wit is niet echt iets voor Kleurdoos *grijns* ik heb er dan 1 dag plezier van en daarna zitten er vetvlekken, chocola, jus en grasvlekken inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:58 schreef Ssserpente het volgende:
KD, ik heb zoiets als Huup heeft, maar dan lang en in het het wit. Maat 38. Ruilen voor vijf Euro?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Amelie![]()
Iemand nog zwangerschaps broeken in 44-46 en shirts in L-XL?
Bedoel je de mijne? Naja die Tankini dan hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef bitterend het volgende:
Die tankini!!!
Hoe groot is het bij de tetten?? ik heb cup B! maar wel maat 44 in de broek nodig!
Ik neem wel wat dingen meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
Jaaa Octo uit de kast!!! Nogmaals, ik vind zo leuk, te gek gaaf en tof en super![]()
![]()
![]()
En Octo/Huup, was er nog een broek over?
Dan wil ik het graag van je overnemen!!! ik heb een B cup!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Bedoel je de mijne? Naja die Tankini dan he
Voor een B-C cup zeer geschikt denk ik, D cup wordt al ietsjes krapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |