quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Fannetje het volgende:
Zo, en ik dacht dat ik al snel was per pb.... toch weer te langzaam dus
Nou, bij deze dan mijn oproep:
Ik zoek rompers in maat 74/80, het liefst mouwloos en evt. met korte mouw!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Nog meer in 74-80
Pyjama's van Hema
[ afbeelding ]
Shirtjes van Name it
[ afbeelding ]
Shirtjes van Barbara Farber, Benetton en tweemaal Evisu
[ afbeelding ]
Driemaal Hema:
[ afbeelding ]
Driemaal onbekend (ik dacht Zeeman)
[ afbeelding ]
2 euro per stuk ofzo. Of stel wat voor, zeker als je er meerdere wilt.
Niet veel meer, maar wel iets... Ik ga NU foto's maken!quote:
Super !! Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Niet veel meer, maar wel iets... Ik ga NU foto's maken voor je!
Ik had ze van een vriendinnetje, dus wist het niet zeker. Zeeman heeft er ook nooit iets instaan he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef WupWup het volgende:
miss, die 2 bovenste shirtjes van je laatste foto zijn inderdaad van de zeeman
De Noppies positiejeans? Ja, heb ik volgens mij nog wel. Weet niet meer of er nou iemand voor was, maar ligt hier op de stapel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef bitterend het volgende:
jammer dat ik de seks van uk nog niet weet zeg!! zoveel leuke dingen
Lijnloos, jij had trouwens een positie 3/4 broek in maat 44 toch??
miss_sly heb jij die mooie jeans nog?
Bedankt voor het kijken, maar voor één rompertje vind ik het de moeite van het versturen niet waardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef dolphinqueen het volgende:
Fannetje. Ik heb zover ik even snel heb gekeken alleen deze mouwloos. maatje 74-80
[ afbeelding ]
Je realiseert je dat deze draagdoek nieuw 74,- euro kost?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:38 schreef mrien het volgende:
Ik wil er graag 85 euro incl verzenden binnen NL voor hebben
Ow ja, dat was het hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef bitterend het volgende:
miss, ik had je erover ge-pmed een paar weken terug! alleen ik was zo druk met alles en nog wat dat ik geen tijd had om een kijkje te komen nemen!
Jazeker. Dit is echter niet de "gewone" doek maar een mei tai van het merk Ocah. Hij is gemaakt van draagdoekstof. Het maken van de doek heeft veel geld gekost, ik heb hem overgenomen van degene die dat heeft laten doen en die heeft er veel voor betaald. Ik heb er zelf 95 euro voor betaald dus dit is al een koopjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat deze draagdoek nieuw 74,- euro kost?
Super!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, dat was het haha
Ik weet nog dat ik toen wat pmmetjes had gehad, maar er ligt hier nog steeds van alles en ik wist gewoon niet meer hoe het zat!
Maar hij ligt er dus nog, dus als je een keer tijd hebt, ben je welkom
Maartje?? Wiesda??quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
oe maartje! mag ik je boxkleed? past heeel goed in ons interieuren bij ons 2e meisje!
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zu kauf; 2,50 per paar exclusief verzendkosten.
Ik wilde een paar voor m`n dochter maken maar sloeg een beetje door
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |