MIsschien de puzzelsquote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga binnenkort grote opruiming houden en ik wou even peilen of er hier interesse is (grote dingen zijn af te halen in omgeving Roermond
1 houten box met lade eronder
1 houten kinderstoel
1 rood nijntje kussen voor in de kinderstoel
1 babyledikantje wit
1x babybadje met standaard (evt met bijbehorend wasbakje en badthermometer)
1 roze met wit loopfietje (in de vorm van een scootertje)
Beddegoed voor babyladikantje
truitjes lange mouw maat 92
Houten puzzels
Hydrofielluiers (ongebruikt)
En nog wat andere dingen.
Dus als je iets specifieks zoekt geef maar een gil
Je PM-inbox is vol, desalniettemin wil ik hier wel even een optie op; moet het nog wel even aan mijn vrouw voorleggen vanavond, die heeft er meer verstand van en mij alleen maar opdracht gegeven ook hier rond te kijken wat er tweedehands wordt aangeboden :-Dquote:Op maandag 9 mei 2011 14:44 schreef Twinkly het volgende:
Te Koop!
Maxi Cosi Mura 4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben deze wagen in totaal zes keer gebruikt en de wandelwagenbak is in de kraamweek als wiegje gebruikt. Dus eigenlijk helemaal nieuw.
Het gaat om een zwarte Maxi Cosi Mura 4 met rode binnenbekleding. De Mura 4 is kleiner en platter op te vouwen dan een Mura 3 en past daarom ook in kleinere auto's.
Het buggy-zitje kan naar je toe en van je af gemonteerd worden en kan geheel plat tot geheel rechtop gezet worden.
Wanneer de adapters voor de wandelwagen omgedraaid worden kun je de Maxi Cosi autostoel op het onderstel vastklikken.
600 euro (was bijna 850 euro) inclusief (alles van het merk Maxi Cosi):
-wandelwagenbak/ wieg
-buggy-inzet met stuurtje (kan er ook af)
-regenhoes wieg-regenhoes buggy
-vliegennet wieg
-voetenzak
-parasol
-parasolclip
-zonnekap
-luiertas die precies in de boodschappenmand past
-dekentje
-pomp
Eventueel ook met vrijwel nieuw Maxi Cosi autostoeltje met baby-insert en Maxi Cosi turquoise zomerhoes voor het autostoeltje.
Ik heb hem net leeg gemaakt!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je PM-inbox is vol, desalniettemin wil ik hier wel even een optie op; moet het nog wel even aan mijn vrouw voorleggen vanavond, die heeft er meer verstand van en mij alleen maar opdracht gegeven ook hier rond te kijken wat er tweedehands wordt aangeboden :-D
hihi! Jamaar, die is door mijn tante gemaakt. Dat kan niet hoor!quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 9 mei 2011 16:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihi! Jamaar, die is door mijn tante gemaakt. Dat kan niet hoor!
Bij dezequote:Op maandag 9 mei 2011 10:24 schreef Lijnloos het volgende:
mrien, daar ben ik wel benieuwd naar... wij zitten nu in mt 80 pyjama's, maar heb nog niks in de volgende categorie... dus zie graag je foto's!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef flowerbox het volgende:
Te koop:
Superhandige duowagen met regenhoes. Met reiswieg erbij voor de hele kleintjes. Hij is lekker handzaam en smal waardoor je met gemak door gewone deuren en winkelpaden kunt gaan. Heel veel plezier ervan gehad maar onze oudste wordt nu te groot ervoor dus tijd voor een ander gezin om er gebruik van te maken. Voor meer info kun je me pm'en.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Flowerbox heeft de puzzel linksboven als ze akkoord is met de prijs, en daarna heeft Vlindur 2e keus. Dus ik weet niet zeker welke er nog over zijn
Ik ga over een kwartier naar het postkantoor. dus tot die tijd hebben mensen nog om te reageren zodat het vandaag nog op de post gaat
Ik PM je evenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
4 puzzels verzenden wordt wel pakketpost ben ik bang
Zojuist afgehaald door Vlindur.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Jaaaa! Dat traphekje! *Mine*!
Waar woon je? Dan kom ik hem vandaag nog halen
Gaat lukken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:56 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zojuist afgehaald door Vlindur.
Veel plezier ermee.
Je woont niet ergens in t noorden van t land geloof ik hè Flowerbox?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:44 schreef flowerbox het volgende:
In de herhaling:
Ik hoef er geen hoofdprijs voor te hebben. Hij staat hier zo langzamerhand in de weg dus.....
[..]
Groningen volgens mijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:36 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Je woont niet ergens in t noorden van t land geloof ik hè Flowerbox?
Ik dacht dat ik er wel gezellig bij in konquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |