Klopt... hoewel ik nu begin te twijfelen of ie niet mt 46 is... maar dat kan ik altijd nog effe nakijken. https://picasaweb.google.com/lijnloos/Verkoopspul#quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef bitterend het volgende:
jammer dat ik de seks van uk nog niet weet zeg!! zoveel leuke dingen
Lijnloos, jij had trouwens een positie 3/4 broek in maat 44 toch??
miss_sly heb jij die mooie jeans nog?
Ik heb je gePMT..quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Linda, Poppedein was eerder via pm, sorry!
Die broek past wel in de grootste formaat bubbeltjes envelop die er is denk ik. Wil je alleen de broek dan of maar helemaal niet?
Foto? Of is het gewoon zwart-wit gestreept? Wordt dat niet heel erg "boevig"?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik weet niet welke kleur dat wooden buttons pakje is, maar ik heb hier nog een maat 62 liggen in het zwart.
Zou je willen kijken voor mij?? als ie 44 dan wil ik hem graag hebben...46 zal te groot zijn vrees ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klopt... hoewel ik nu begin te twijfelen of ie niet mt 46 is... maar dat kan ik altijd nog effe nakijken. https://picasaweb.google.com/lijnloos/Verkoopspul#
Oh mensen dit is echt een aanrader! Wij zijn in amsterdam geweest en de voorstelling duurt een uur. Mijn meisje vond het helemaal super.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:49 schreef p_iglet het volgende:
Te koop: 3 kaartjes voor de musical buurman en buurman zondag 29 mei om 14.00.
2 volwassen kaartjes en 1 kinderkaartje.
Voorstelling is uitverkocht.
Totaalprijs voor de kaartjes is normaal 43 euro in totaal.
Wij kunnen dat weekend helaas toch niet wegens andere plannen.
Iemand anders interesse?
Bij ons was het ook een groot succes!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh mensen dit is echt een aanrader! Wij zijn in amsterdam geweest en de voorstelling duurt een uur. Mijn meisje vond het helemaal super.
Misschien heb ik daar wel interesse inquote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga binnenkort grote opruiming houden en ik wou even peilen of er hier interesse is (grote dingen zijn af te halen in omgeving Roermond
1 houten box met lade eronder
1 houten kinderstoel
1 rood nijntje kussen voor in de kinderstoel
1 babyledikantje wit
1x babybadje met standaard (evt met bijbehorend wasbakje en badthermometer)
1 roze met wit loopfietje (in de vorm van een scootertje)
Beddegoed voor babyladikantje
truitjes lange mouw maat 92
Houten puzzels
Hydrofielluiers (ongebruikt)
En nog wat andere dingen.
Dus als je iets specifieks zoekt geef maar een gil
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke dan zal ik die morgen als eerste op de foto zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |